Hebben jullie ook al smashcourt. Jemig, wat zijn er veel clubs die daarop spelen tegenwoordig. Gelukkig hebben wij er nog geen één gehad deze competitie en zullen we er ook geen meer krijgen met smashcourt, want ik vind het echt verschrikkelijk om op te spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Norrage het volgende:
Nu inderdaad een mailtje gekregen dat er 30 April MOET worden ingehaald, en niet later. Nou, ik was even vergeten hoe we het normaal deden maar waar wij inderdaad gewoon vaak op eigen data gingen inhalen schreven wij natuurlijk gewoon de officiele inhaaldatum op als speeldatum! Haalt niet weg dat we dan lekker op een andere dag gaan spelenZelfde geldt voor 3e set supertiebreak-bullshit. Wij spelen die nooit maar schrijven gewoon, in onderling overleg met de tegenstander, 7-6 op het wedstrijdformulier. geen KNLTB persoon die het door heeft, tenzij je die toevallig bij je eigen vereniging hebt rondlopen.
Klinkt allemaal heel slecht, maar dit soort inhaaldata zijn echt achterlijk.
Wat ben ik blij dat al onze wedstrijden zijn doorgegaan zeg. Alle mixteams speelde bijna thuis, en wij hebben smashcourt dus dat kwam goed. En alle herenteams hoefden pas na 12en, toen het droog was
En? Hoeveel is het geworden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Bak_Beest het volgende:
We hebben nu in overleg met de tegenstander besloten om vanavond onze partijen te spelen. In ieder geval stukken beter dan op koninginnedag. Bijkomend voordeel, onze eerste single verliest 's ochtends bijna standaard de eerste set omdat ie nog niet wakker is, om vervolgens de partij alsnog gemakkelijk naar zich toe te trekken. Nu we 's avonds spelen moet ie daar geen last van hebben.
waarom hebben wij dat niet gedaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Bak_Beest het volgende:
We hebben nu in overleg met de tegenstander besloten om vanavond onze partijen te spelen. In ieder geval stukken beter dan op koninginnedag. Bijkomend voordeel, onze eerste single verliest 's ochtends bijna standaard de eerste set omdat ie nog niet wakker is, om vervolgens de partij alsnog gemakkelijk naar zich toe te trekken. Nu we 's avonds spelen moet ie daar geen last van hebben.
Dan vraag ik me af waar jij woont, want als ik de radarbeelden zo bekijk, gaat het zondagmiddag rond een uur of 2 zowat in het hele land regenen. Al heeft teletekst het over vooral het noorden van het land. Mocht dat zo zijn, zou het ook bij ons wel droog blijven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:09 schreef Norrage het volgende:
ja...we hadden in het begin veel geluk met het weer maar nu steeds alleen maar pech...bij ons gaat het gelukkig wel droog blijven waarschijnlijk, maar lekker weer is iets anders.
Het ziet er niet heel erg onheilspellend uit, maar rond het middaguur zie ik inderdaad wel regenwolken boven Delftquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar jij woont, want als ik de radarbeelden zo bekijk, gaat het zondagmiddag rond een uur of 2 zowat in het hele land regenen. Al heeft teletekst het over vooral het noorden van het land. Mocht dat zo zijn, zou het ook bij ons wel droog blijven.
Ik heb ook maar een nieuw racket gekocht vandaag, toch de Head Flexpoint Radical MP.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren nieuw racket gehaald. Eindelijk nu 2 dezelfde soort rackets in mijn tas
Babolat Z-Lite. Van ¤160 voor ¤144.
Kun je je ook daarin douchen ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik over een tijdje een andere tas ga kopen uit die nieuwe lijn.
[ afbeelding ]
Zo'n vette tas
Dat is ook het vette aan die tasquote:
5-1quote:
Ik denk inderdaad dat het daar aan lag, ik bezweek onder de druk van het moeten. Misschien toch de tas maar terugbrengen, het is gewoon teveel van het goedequote:Op zondag 3 mei 2009 21:49 schreef erkel het volgende:
Wat wil je ook met een nieuw racket én nieuwe tas. Dan moet je wel winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |