abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68454867
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Norrage het volgende:
Nu inderdaad een mailtje gekregen dat er 30 April MOET worden ingehaald, en niet later. Nou, ik was even vergeten hoe we het normaal deden maar waar wij inderdaad gewoon vaak op eigen data gingen inhalen schreven wij natuurlijk gewoon de officiele inhaaldatum op als speeldatum! Haalt niet weg dat we dan lekker op een andere dag gaan spelen Zelfde geldt voor 3e set supertiebreak-bullshit. Wij spelen die nooit maar schrijven gewoon, in onderling overleg met de tegenstander, 7-6 op het wedstrijdformulier. geen KNLTB persoon die het door heeft, tenzij je die toevallig bij je eigen vereniging hebt rondlopen.

Klinkt allemaal heel slecht, maar dit soort inhaaldata zijn echt achterlijk.

Wat ben ik blij dat al onze wedstrijden zijn doorgegaan zeg. Alle mixteams speelde bijna thuis, en wij hebben smashcourt dus dat kwam goed. En alle herenteams hoefden pas na 12en, toen het droog was
Hebben jullie ook al smashcourt. Jemig, wat zijn er veel clubs die daarop spelen tegenwoordig. Gelukkig hebben wij er nog geen één gehad deze competitie en zullen we er ook geen meer krijgen met smashcourt, want ik vind het echt verschrikkelijk om op te spelen.

En die inhaaldata zijn inderdaad, zoals ik eerder al aangaf, belachelijk, ook al hanteren ze het al jaar en dag.
pi_68455824
voorgaande jaren had je nog een zondag vrij in het midden, tijdens de meivakantie..dat was altijd een perfecte inhaaldag..die is er dit jaar niet en dat is echt zwaar verneukt...
(Ik vind het overigens wel zeer relaxed dat we gewoon 7x achter elkaar hebben nu )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_68462909
We hebben nu in overleg met de tegenstander besloten om vanavond onze partijen te spelen. In ieder geval stukken beter dan op koninginnedag. Bijkomend voordeel, onze eerste single verliest 's ochtends bijna standaard de eerste set omdat ie nog niet wakker is, om vervolgens de partij alsnog gemakkelijk naar zich toe te trekken. Nu we 's avonds spelen moet ie daar geen last van hebben .
pi_68515170
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Bak_Beest het volgende:
We hebben nu in overleg met de tegenstander besloten om vanavond onze partijen te spelen. In ieder geval stukken beter dan op koninginnedag. Bijkomend voordeel, onze eerste single verliest 's ochtends bijna standaard de eerste set omdat ie nog niet wakker is, om vervolgens de partij alsnog gemakkelijk naar zich toe te trekken. Nu we 's avonds spelen moet ie daar geen last van hebben .
En? Hoeveel is het geworden?
pi_68515314
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Bak_Beest het volgende:
waarom hebben wij dat niet gedaan
gewoon tennissen morgen vroeg.
pi_68584849
Wat een klote dag morgen. Waarom nu juist morgen een slechte dag en dan maandag weer beter
pi_68585549
ja...we hadden in het begin veel geluk met het weer maar nu steeds alleen maar pech...bij ons gaat het gelukkig wel droog blijven waarschijnlijk, maar lekker weer is iets anders.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_68586950
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:09 schreef Norrage het volgende:
ja...we hadden in het begin veel geluk met het weer maar nu steeds alleen maar pech...bij ons gaat het gelukkig wel droog blijven waarschijnlijk, maar lekker weer is iets anders.
Dan vraag ik me af waar jij woont, want als ik de radarbeelden zo bekijk, gaat het zondagmiddag rond een uur of 2 zowat in het hele land regenen. Al heeft teletekst het over vooral het noorden van het land. Mocht dat zo zijn, zou het ook bij ons wel droog blijven.
pi_68586973

Gisteren nieuw racket gehaald. Eindelijk nu 2 dezelfde soort rackets in mijn tas

Babolat Z-Lite. Van ¤160 voor ¤144.
U MAD?
pi_68589110
Het
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:08 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af waar jij woont, want als ik de radarbeelden zo bekijk, gaat het zondagmiddag rond een uur of 2 zowat in het hele land regenen. Al heeft teletekst het over vooral het noorden van het land. Mocht dat zo zijn, zou het ook bij ons wel droog blijven.
Het ziet er niet heel erg onheilspellend uit, maar rond het middaguur zie ik inderdaad wel regenwolken boven Delft Maar het grootste deel van de dag zie ik de wolken toch boven de rest van nederland hangen en minder over het westen.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:12:22 #286
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_68589418
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren nieuw racket gehaald. Eindelijk nu 2 dezelfde soort rackets in mijn tas

Babolat Z-Lite. Van ¤160 voor ¤144.
Ik heb ook maar een nieuw racket gekocht vandaag, toch de Head Flexpoint Radical MP.

Ook maar een nieuwe tas gekocht:

Eigenlijk vond ik 'm te duur, maar nu heb ik wel mooi een apart vak voor m'n schoenen, blik ballen, drinkfles (met isolatie), telefoon, MP3-speler, portomonnee, rackets uiteraard (ook met isolatie ), en als bijkomstigheid een kleine toilettas en twee tasjes voor de vuile was

Dus ik sta weer mooi op de baan
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_68589564
holy shit wat een tas
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:23:52 #288
27454 InTrePidIvity
pi_68589671
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:18 schreef Norrage het volgende:
holy shit wat een tas
Ik weet niet of dat nou complimenteus is of niet
pi_68589721
Vroegah op het jeugdcircuit waren er gozers bij die zich in hun eigen tas konden verstoppen .
pi_68589860
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:18 schreef Norrage het volgende:
holy shit wat een tas
Ik denk dat ik over een tijdje een andere tas ga kopen uit die nieuwe lijn.

Zo'n vette tas
pi_68589948
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik denk dat ik over een tijdje een andere tas ga kopen uit die nieuwe lijn.

[ afbeelding ]

Zo'n vette tas
Kun je je ook daarin douchen ?
U MAD?
pi_68590009
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Kun je je ook daarin douchen ?
Dat is ook het vette aan die tas

Nee, ik merk nu dat de tas die ik nu heb vooral op competitiedagen gewoon te klein is. Het zit dan echt propvol en ik moet echt moeite doen om dingen eruit te halen waar ik echt naar op zoek ben. En mijn huidige tas is absoluut niet klein. Overigens kunnen er in principe 10 rackets in die tas, maar die ruimte gebruik je gewoon voor andere spullen.
pi_68592964
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef TheArt het volgende:

[..]

En? Hoeveel is het geworden?
5-1 , we draaien weer mee bovenin. Ik ben met dit team al 4 jaar achtereenvolgens 2e geworden (waarbij vorig jaar dus op onderlinge resultaat ), en het ziet er ook dit jaar wèèr naar uit dat we die 2e plek opeisen . Hopelijk blijft het morgen wel droog nu, dan hebben we dat gezeik met inhalen niet nog een keer.

Ps. die tas , daar rij je zo mee weg .
  zondag 3 mei 2009 @ 21:11:47 #294
75556 erkel
back from Dagestan
pi_68634222
Vandaag 6-2 gewonnen en zelf mijn 3 potjes gewonnen. Het kampioenschap lijkt wel uit beeld verdwenen. De zon wilde ook niet meewerken vandaag en heeft een tijd lang half geregend .
Weisst
pi_68634867
Oh wat een drama vandaag. 8-0 verloren. Echt niemand bij ons speelde goed en we waren maar met 4 dit keer. En één van de twee dames was deze week ook nog eens gevallen op haar schouder, dus die moest daar drie partijen mee spelen. Schiet lekker op.

Single met 6-2, 6-1 verloren. Was gewoon niet best, ook de weersomstandigheden speelden niet mee (baan op, baan af). Gingen vrij veel games naar deuce, dus toch een wrang gevoel. Op de forehandkant speelde ik hem constant helemaal weg, maar mijn backhand liep weer voor geen meter en dus speelde hij daar 75% van de ballen op.

Over de dubbel ga ik het maar niet hebben. Was gewoon slecht. En in de mixed speelde ik eigenlijk erg lekker. Ik was, zonder dat ik daarmee mezelf ophemel ofzo, echt de beste van de vier en we waren echt niet minder dan de tegenstanders. En toch is zo'n einduitslag 3-6, 2-6 hard. Daar baalde ik nog het meest van.

Maar bon, volgende week een nieuwe keer.
  zondag 3 mei 2009 @ 21:39:15 #296
27454 InTrePidIvity
pi_68635435
Wij begonnen om 10:00 met wat spetters, maar gelukkig zette het niet door. Het was wel koud, maarja, daar stop je niet voor. Single ging (met dank aan m'n nieuwe racket ) redelijk, tot goed bij vlagen. Eerste set wel verloren, tweede vrij makkelijk gewonnen en in de derde stond ik 0-4 achter, kwam terug tot 5-4 om vervolgens keihard te choken Ik voelde het gewoon gebeuren, echt dramatisch. Uiteindelijk 5-7 in de tiebreak. Matig.

De dubbel begon ook vrij goed, eerste set makkelijk binnen om in de tweede flink te falen. De tegenstanders ging wel beter spelen, die raakten ineens alles. Ik stond aan het net echt ontzettend te kloten op de service van m'n maat, dus ben op een gegeven moment maar bij hem op de baseline gaan staan. Daar konden ze toch minder goed mee omgaan, ze probeerden geforceerd korte balletjes te gaan spelen om me op te laten komen, maar die gingen meer in het net dan erover Achteraf werd uiteraard gesproken over een tactische meesterzet

Uiteindelijk 5-2 voor in de derde set, ik mocht uitserveren en weer ging het fout. Ik had de hele wedstrijd nog geen servicegame verloren en juist toen sloeg ik drie dubbele fouten Wel de daaropvolgende game meteen gebroken voor de winst, dus no biggie, maar god wat was dat slecht zeg. Mentaal gaat het dus niet optimaal; zolang ik achtersta dan lukt alles, maar zodra ik gelijk of voorsta dan begin ik te schutteren.

Maargoed, de eerste overwinning in competitieverband is binnen, zowel voor mij als voor ons team Eindstand was 4-2 en dat is toch leuk tegen de nr. 1 (ze hadden tot nu toe alles met 5-1 gewonnen). Bovendien kwam de zon halverwege de middag ook nog door, dus het was een prima dagje achteraf. Ben nu wel helemaal kapot, mijn fysieke gestel is niet gebouwd voor twee driesetters op een dag

Godver wat een lap tekst...
  zondag 3 mei 2009 @ 21:49:15 #297
75556 erkel
back from Dagestan
pi_68635851
Wat wil je ook met een nieuw racket én nieuwe tas. Dan moet je wel winnen.
Weisst
  zondag 3 mei 2009 @ 21:52:59 #298
27454 InTrePidIvity
pi_68635999
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:49 schreef erkel het volgende:
Wat wil je ook met een nieuw racket én nieuwe tas. Dan moet je wel winnen.
Ik denk inderdaad dat het daar aan lag, ik bezweek onder de druk van het moeten. Misschien toch de tas maar terugbrengen, het is gewoon teveel van het goede
pi_68637189
6-2 verloren, deze keer thuis, dus het kunstgras kon niet als excuus worden aangedragen !

Maar ik snap er echt geen ruk van, zodra ik een wedstrijd in de enkel begin verkramp ik helemaal en dat heb ik al een paar jaar, vroeger had ik nergens last van . Ik haal misschien in 1 op de 10 wedstrijden mijn niveau. In dubbels en mixen speel ik wel gewoon goed over het algemeen...

Er deed bij de tegenstander overigens een malle Duitser mee die hoofdklasse in zijn land van herkomst heeft gespeeld !
  zondag 3 mei 2009 @ 23:06:59 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68638906
Wij hebben met 4-2 gewonnen. Zelf niet mee gedaan aangezien ik net terug kom van vakantie.
Kampioen worden we niet meer aangezien we vorige week (toen ik op vakantie was) met 5-1 verloren.

Ach ja, voor de lol spelen is ook leuk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')