Strafr. Aanspr. aantekeningen en uitwerkingen van de opdrachten zijn erg handig. Zijn precies dezelfde opdrachten als dit jaarquote:Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef Sessy het volgende:
Van strafrechtelijke aansprakelijkheid is een boekje met een samenvatting van de hele stof, inclusief arresten, verkrijgbaar. De schrijfster van dat boek studeerde in Tilburg en nam de colleges op en heeft ze vervolgens zo uitgewerkt, en dat is ook gelijk de reden dat bij vakgroep strafrecht niet meer mag worden opgenomen zonder voorafgaande toestemming. Misschien dat ze bij Gianotten (of nee, Selexyz heet dat tegenwoordig he?) zo al weten wat je bedoelt, en anders moet je ff wat rondvragen, mensen halen er al sinds een jaar of 3 hun tentamens mee.
(En er staan op de site ook daar wat aantekeningen van Strafr. Aansp., maar die zijn al wat ouder, ik weet niet of ze nog actueel zijn).
quote:Vraag rest, wat had Pino er te zoeken. Koekoeksklokken zocht Pino er. Hij is een pedo-pino. Hij wou dat kleine vogeltje uit de koekoeksklok
Oh, npg bedankt voor die link, daar heb ik wel wat aan denk ik. Die oudere aantekeningen van Stafrechtelijke Aansprakelijkheid had ik echter al gevonden. Maar bedankt voor de tip, ik zal het eens nakijken.quote:Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef Sessy het volgende:
Van strafrechtelijke aansprakelijkheid is een boekje met een samenvatting van de hele stof, inclusief arresten, verkrijgbaar. De schrijfster van dat boek studeerde in Tilburg en nam de colleges op en heeft ze vervolgens zo uitgewerkt, en dat is ook gelijk de reden dat bij vakgroep strafrecht niet meer mag worden opgenomen zonder voorafgaande toestemming. Misschien dat ze bij Gianotten (of nee, Selexyz heet dat tegenwoordig he?) zo al weten wat je bedoelt, en anders moet je ff wat rondvragen, mensen halen er al sinds een jaar of 3 hun tentamens mee.
(En er staan op de site ook daar wat aantekeningen van Strafr. Aansp., maar die zijn al wat ouder, ik weet niet of ze nog actueel zijn).
Ik kan mij niet voorstellen dat die mensen daar blij mee zouden zijn...quote:Op zondag 14 december 2008 16:14 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]Ik had eigenlijk het plan om de tentamenuitslagen van het reguliere tentamen van blackboard af te lezen en dan de groep personen met de betere punten een mailtje te sturen. Maar dat lijkt me misschien een beetje kort dag.
Ja letterlijk is letterlijk hequote:Op zondag 14 december 2008 20:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Strafr. Aanspr. aantekeningen en uitwerkingen van de opdrachten zijn erg handig. Zijn precies dezelfde opdrachten als dit jaar![]()
[..]
Tja, moeilijk. Als ik het vanuit mezelf bekijk: het interesseert me helemaal niks wat er zoal op m'n uvt-mail binnenkomt, 99% is toch bagger (ik check nu even, en ik heb precies 300 unread messages trouwens). En meer specifiek, het zou me ook niks uitmaken als ik na de uitslagen van (zeg) Verbintenissenrecht een mailtje zag verschijnen met het aanbod m'n aantekeningen voor een redelijke compensatie ter beschikking te stellen. Maar goed, ik kijk nog wel even dan...quote:Op zondag 14 december 2008 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat die mensen daar blij mee zouden zijn...![]()
Antw is (a).quote:Opgave 10.
Een onderzoekster toetst of het gemiddelde van een populatie kleiner is dan 37, ofwel, H0: mu < 37, tegen het alternatief dat mu > 37. Ze kiest a = 0,05. De variantie van de populatie is bekend en is gelijk aan 256. Zij trekt een enkelvoudige aselecte (‘simple random’) steekproef van 16 personen uit de populatie en vindt een steekproefgemiddelde gelijk aan 39.
Hoe groot is, als het gemiddelde in de populatie gelijk is aan 41, de power van de toets van de onderzoekster, afgerond op twee decimalen?
a. 0,13
b. 0,26
c. 0,31
d. geen van bovenstaande alternatieve is juist.
HG was eerst de 24e en daarom is het verzet. Dus ja...quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:55 schreef oompaloompa het volgende:
nja hers kunnen ze niet echt rekening mee houden in de planning, maar 2 tentamens in twee achtereenvolgende dagen vind ik wel slecht geregeld...
Kijk, dan ben je al op de goede weg als je weet welke je niet moet hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Jaa ik heb de sheets van B erbij gepakt maar toen kwam ik op 0,5 oid uit ipv 0,13. Een vriendin van me kwam ook op die waarde uit dus die berekening moesten we iig niet hebben
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |