Interview houden bij bedrijf -> probleem van bedrijf boven tafel krijgen van afgelopen tijd -> deel van paper schrijven?quote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:07 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Interview houden bij bedrijf -> probleem van bedrijf boven tafel krijgen van afgelopen tijd -> deel van paper schrijven?
Van Assen heeft opdracht 2, zo te zien, in hc10 besproken! Helemaal op het laatst, punt H. Of ben ik nou verkeerd aan het kijkenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Hee Muis, ik ben net even bezig geweest met SPSS practicum 3 huiswerkopdrachten.. Volgens mij heb ik alles goed gedaan alleen ik weet niet hoe ik die laatste output precies moet interpreteren.. Ben jij daar al mee bezig geweest?
Ik wil je anders wel even sturen wat ik heb tot nu toe als je er wat aan hebt btw.
Ik weet niet of ik dat hier had neergezet (wel een andere sollicitatie)quote:Op maandag 1 december 2008 18:03 schreef oompaloompa het volgende:
Zeker spannend! Ben je daar op zoek naar een stageplaats?
Of heb ik het totaal gemist wat je daar gaat doen?
Ik bedoelde 1c, sorryquote:Op zondag 30 november 2008 12:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van Assen heeft opdracht 2, zo te zien, in hc10 besproken! Helemaal op het laatst, punt H. Of ben ik nou verkeerd aan het kijken?
Ja, even afwachten. Hij belt misschien zometeen nog terug en anders morgenquote:
Krijg je er voor betaald ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:18 schreef automatic_ het volgende:
Tilburg lanceert buddy’s voor allochtone studenten
TILBURG - Als een allochtone eerstejaarsstudent wordt gekoppeld aan een ouderejaars leidt dat tot betere studieresultaten. Dat is de gedachte achter het buddyplan van de Universiteit van Tilburg.
Univers, het blad van de universiteit, maakte deze week melding van het plan, dat volgend jaar nog moet worden uitgewerkt. Uit onderzoek blijkt dat studenten van Marokkaanse, Turkse, Antilliaanse en Surinaamse afkomst gemiddeld minder goede studieresultaten halen.
Het buddysysteem, waarin ouderejaars jonge studenten wegwijs maken, is een succes op Amerikaanse universiteiten. Met de extra begeleiding hoopt de universiteit op meer culturele diversiteit. Nu zijn er in Tilburg relatief weinig allochtone studenten.
----
En, wat vinden jullie daarvan...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |