Interview houden bij bedrijf -> probleem van bedrijf boven tafel krijgen van afgelopen tijd -> deel van paper schrijven?quote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:07 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Interview houden bij bedrijf -> probleem van bedrijf boven tafel krijgen van afgelopen tijd -> deel van paper schrijven?
Van Assen heeft opdracht 2, zo te zien, in hc10 besproken! Helemaal op het laatst, punt H. Of ben ik nou verkeerd aan het kijkenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Hee Muis, ik ben net even bezig geweest met SPSS practicum 3 huiswerkopdrachten.. Volgens mij heb ik alles goed gedaan alleen ik weet niet hoe ik die laatste output precies moet interpreteren.. Ben jij daar al mee bezig geweest?
Ik wil je anders wel even sturen wat ik heb tot nu toe als je er wat aan hebt btw.
Ik weet niet of ik dat hier had neergezet (wel een andere sollicitatie)quote:Op maandag 1 december 2008 18:03 schreef oompaloompa het volgende:
Zeker spannend! Ben je daar op zoek naar een stageplaats?
Of heb ik het totaal gemist wat je daar gaat doen?
Ik bedoelde 1c, sorryquote:Op zondag 30 november 2008 12:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van Assen heeft opdracht 2, zo te zien, in hc10 besproken! Helemaal op het laatst, punt H. Of ben ik nou verkeerd aan het kijken?
..
Ja, even afwachten. Hij belt misschien zometeen nog terug en anders morgenquote:
Krijg je er voor betaald ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:18 schreef automatic_ het volgende:
Tilburg lanceert buddy’s voor allochtone studenten
TILBURG - Als een allochtone eerstejaarsstudent wordt gekoppeld aan een ouderejaars leidt dat tot betere studieresultaten. Dat is de gedachte achter het buddyplan van de Universiteit van Tilburg.
Univers, het blad van de universiteit, maakte deze week melding van het plan, dat volgend jaar nog moet worden uitgewerkt. Uit onderzoek blijkt dat studenten van Marokkaanse, Turkse, Antilliaanse en Surinaamse afkomst gemiddeld minder goede studieresultaten halen.
Het buddysysteem, waarin ouderejaars jonge studenten wegwijs maken, is een succes op Amerikaanse universiteiten. Met de extra begeleiding hoopt de universiteit op meer culturele diversiteit. Nu zijn er in Tilburg relatief weinig allochtone studenten.
----
En, wat vinden jullie daarvan...?
Ja ik heb alle sheets in ieder geval 1x doorgenomen (t/m 2 weg anova 2 of 3x) en de formules opgeschreven maar dat hoeft nu dus niet meerquote:Op maandag 8 december 2008 18:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben nu tot contrasten gekomen vandaag, en ik heb gewoon de sheets rustig doorgelezen en alles wat ik belangrijk vond overgeschreven (heel nuttig). Dit ga ik met het hele dictaat/alle sheets doen (als het afkomt)..
Nu ik er heel rustig op heb gezeten begrijp ik het gelukkig wel, hopelijk blijft het op dat tempo doorgaan. Als ik alle stof heb gehad ga ik oefententamens maken met het formuleblad erbij denk ik.
Wat jij? En hoever ben je, best ver al of niet?
Pallant > Hinkle/Heimanquote:Op maandag 8 december 2008 19:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Pallant is wel een fijn boek he, ondanks het engels is? Ik heb het twee keer kort ingekeken. Toch eens erbij gaan pakken..
Ik vind Hinkle/Heiman niks. Die gebruik ik echt nooit, muv de tabellen.
Hmm...quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:32 schreef oompaloompa het volgende:
Ik heb dat boek nooit gekocht, echt maar een keertje nodig gehad en toen van iemand geleend. Om eerlijk te zijn is het echt sonde van het geld, zeker met de hulp functie die in spss zit.
quote:Beste ,
Je moet SPSS16 hebben. Dus je hebt het juiste boek gekocht. Het documentje wat nu nog op blackboard staat betreft informatie over de practica van vorig jaar (toen gebruikte we nog SPSS14, inmiddels gebruiken we al weer SPSS16). Ik zal de informatie z.s.m. aanpassen, zodat er geen nieuwe verwarring ontstaat.
met excuses voor eventuele onduidelijkheden,
en met vriendelijke groet,
nacht doorleren --> niet slapen --> 8:45 tentamen --> 7.5 halenquote:Op woensdag 10 december 2008 02:09 schreef GlowMouse het volgende:
Vroeg opstaan => niet uitgerust zijn => lager cijfer
Ik heb er nu vier om 12.15 en één om 8.45; dus 12.15 is wel een goede tijd - ook al zit je met het eten.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet niet wat ik vervelender vind: tentamens heel vroeg of tentamens rond het avondeten.
Tentamens heel vroeg heeft z'n voordelen:
je bent er 's middags lekker vanaf en je kan van tevoren weinig stressen (tenzij je om 5 uur opstaat ..?)
Nadelen:
je kan de avond ervoor eigk niet meer wat extra doorhalen want je moet ook fit en uitgerust zijn 's ochtends.
Andersom dus voor tentamens 's middags, plus je kan niet op een fatsoenlijk tijdstip warm eten.
Maar ik moet altijd een goed gevulde maag hebben.. echt na een uur begint m'n maag te knorren jonge, zo irritant. Terwijl ik van tevoren altijd zorg dat ik goed eet en vlak van tevoren nog een mars naar binnen probeer te duwen
(lukt niet altijd vanwege de zenuwen maarja). Naja ik hoor wel vaker magen rommelen dus ik ben denk ik niet de enige
.
Verbrand je dan zoveel als je heel hard nadenkt of eet ik toch niet genoeg? Ik kan me d'r zo aan ergeren he als ik 'm weer voel rommelen en het is dan dooodstil in die zaal.. bah.
*verkapte ik probeer het topic levend te houden?*.
Goed plan, maar ergens ook weer niet...quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:18 schreef automatic_ het volgende:
Tilburg lanceert buddy’s voor allochtone studenten
En, wat vinden jullie daarvan...?
Gemakzucht is het inderdaad. Vorig jaar was er een buitenlandse student die mij vrij veel om hulp vroeg onder het mom van alles is nieuw voor mij. Daar ben ik mee gestopt toen hij zulke eenvoudige dingen vroeg die letterlijk in het boek staan, en hij zei geen tijd te hebben om het boek te lezenging om 10 blz per week. Achterliggende reden was dat hij elke avond wel een feestje ergens had, en overdag druk bezig was om films te kijken. Daar gaat een buddy of mentor niks aan doen.quote:Volgens mij ligt er in de problemen van de allochtone studenten ook een heel stuk eigen gemakzucht besloten, en ik ben absoluut tegen alle constructies die zo'n gemakzucht kunnen bevorderen, belonen of legitimeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |