Elegánt is die he???quote:Op maandag 24 november 2008 16:11 schreef Esse_est het volgende:
Hihi. Ik neem aan dat je met de 'echte' foto's onder meer die ene bedoelt die zo donker is in het vorige topic Greys? Keppum even opgelicht...hihi.
Yeah! Come to the dark sidequote:Op maandag 24 november 2008 16:13 schreef Anosmie het volgende:
Ik krijg een iMac! Ik krijg een iMac!![]()
![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 16:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah! Come to the dark side
Ik moet er wel voor betalen dan he. Krijgen is een breed begrip als het mijn broertje betreft. Hij regelt het wel voor me. Maar zusje moet wel met de cash op de proppen komen.quote:Op maandag 24 november 2008 16:17 schreef kwakveense het volgende:
jeej anos! ik is jaloers!!!
ik vind e zelfscankassa bij AH XL t allerleukst. een mobiele scanner op je kar, alles wat je erin gooit scannen, en dan betalen bij een paal. gaat op basis van goed vertrouwen en steekproeven geloof ik want niemand weet wat er in mn kar zit...
M$ is fiessssquote:Op maandag 24 november 2008 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom willen jullie allemaal zo'n appel.
Ik heb een HPquote:Op maandag 24 november 2008 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Bedrag wat je voor je hardware betaald in een appel is ook fiessssss.quote:
Euh nee.quote:Op maandag 24 november 2008 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Elegánt is die he???
Nou vooruit, gooi de opgelichte versie er maar in dan![]()
En er waren er nog meer zo hoor, waar er eentje of meer beroerd op stonden.
Oh noes, ik bedoel natuurlijk waar IK rot op stond. De rest was wčl op elke foto gorgeous!![]()
Ik vond 850 wel meevallen eigk.quote:Op maandag 24 november 2008 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bedrag wat je voor je hardware betaald in een appel is ook fiessssss.
Whut, mogen we niet eens zeggen dat jullie een stel geyle mooie vrouwen zijn?quote:Op maandag 24 november 2008 16:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Euh nee.
En die ongezonde pre-occupatie voor die foto's vind ik ook niet helemaal jofel.
Hee Tink, nog helemaal fris van je kuhrtje?quote:
Hohoho BoempieTom, don't fuck with the Appels!!!quote:Op maandag 24 november 2008 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee kleintje; ik doelde op het geklooi van mspoez met onze foto's. Slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 24 november 2008 16:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whut, mogen we niet eens zeggen dat jullie een stel geyle mooie vrouwen zijn?![]()
Dat doet die kerel in American Pie al.quote:Op maandag 24 november 2008 16:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Hohoho BoempieTom, don't fuck with the Appels!!!
Ohja, daar zeg ik niks overquote:Op maandag 24 november 2008 16:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee kleintje; ik doelde op het geklooi van mspoez met onze foto's. Slaat natuurlijk nergens op.
Oh nee, als je 't niet wil, dan niet. Is al leuk dat er wat foto's zijn!quote:Op maandag 24 november 2008 16:26 schreef Greys het volgende:
Oh. Nou. Ik hoor net uit betrouwbare bronnen dat de opgelichte versie er niet in mag.
SHE, je snapt toch wel dat ze hem dan nu juist allemáál zelf gaan oplichten he?![]()
Al shopt iedereen er een paardenlul in; foto's worden niet zonder toestemming van de eigenaar geplaatst.quote:Op maandag 24 november 2008 16:26 schreef Greys het volgende:
Oh. Nou. Ik hoor net uit betrouwbare bronnen dat de opgelichte versie er niet in mag.
SHE, je snapt toch wel dat ze hem dan nu juist allemáál zelf gaan oplichten he?![]()
I second that!quote:Op maandag 24 november 2008 16:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh nee, als je 't niet wil, dan niet. Is al leuk dat er wat foto's zijn!
Nee.quote:Op maandag 24 november 2008 16:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, daar zeg ik niks over![]()
En bij een mogelijk volgende meet trek ik m'n killerheels aan, ookal moet ik door Utrecht op m'n tenen![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 16:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee.
Want jij bent nu onze baby-puppel en ik kan het niet handelen als je er sletterig bij gaat lopen
En anders zeg ik het tegen Co en dan krijg je straf.
Ik ben amateur grafica. Iquote:Op maandag 24 november 2008 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 16:31 schreef conleche het volgende:
Goodbye: je bent mijn dochter en wij zijn klein.
en schattig
Moet ik nu verplicht op puppeltjes gaan lopenquote:Op maandag 24 november 2008 16:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee.
Want jij bent nu onze baby-puppel en ik kan het niet handelen als je er sletterig bij gaat lopen
En anders zeg ik het tegen Co en dan krijg je straf.
Douchen PF..ga douchen. Co heeft je al honderd keer uitgelegd hoe je naar je hoogtepunt moet werken.quote:Op maandag 24 november 2008 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh mijn hoogte punt deze week wordt het bakken van een taart,
mijn hoogte punt van de dag is een gestofzuigde slaapkamer.
Waar is het mis gegaan??
quote:Op maandag 24 november 2008 16:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Als jij ook op killerheels door Utrecht gaat lopen, krijg je van mij billenkoek!
quote:Op maandag 24 november 2008 16:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Als jij ook op killerheels door Utrecht gaat lopen, krijg je van mij billenkoek!
quote:Op maandag 24 november 2008 16:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Douchen PF..ga douchen. Co heeft je al honderd keer uitgelegd hoe je naar je hoogtepunt moet werken.
quote:Op maandag 24 november 2008 16:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Douchen PF..ga douchen. Co heeft je al honderd keer uitgelegd hoe je naar je hoogtepunt moet werken.
Zeg, ik stond laatst onder de douche en vroeg me ten zeerste af hoe je die kop d'r nou afmonteertquote:Op maandag 24 november 2008 16:36 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
![]()
(PF, heb je die kop er nu al afgemonteerd??)
Ja!! Het voelde wel goed!! Maar m'n vriendje doet het eigenlijk beter, dus nu ben ik wel benieuwd wat zijn speciale techniek isquote:Op maandag 24 november 2008 16:36 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
![]()
(PF, heb je die kop er nu al afgemonteerd??)
Ik ook, maar ik moet nog 23 minuten wachten..........quote:Op maandag 24 november 2008 16:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Gister al gedaan en ik heb dr helemaal geen zin in.
Ik stem voor wodka!
Kop vasthouden en dat grote ijzeren ding er af draaienquote:Op maandag 24 november 2008 16:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, ik stond laatst onder de douche en vroeg me ten zeerste af hoe je die kop d'r nou afmonteert
Werken.quote:Op maandag 24 november 2008 16:37 schreef Isegrim het volgende:
Jullie hebben gewoon in een paar uur een heel topic volgeluld?Moeten jullie niet werken ofzo?
Is dat een ouderwetse regel?quote:Op maandag 24 november 2008 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet nog 23 minuten wachten..........
Hmm, mijn douchekop hangt heel hoog lang vriendje, dus ik kan daar niet eens bij volgensmijquote:Op maandag 24 november 2008 16:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kop vasthouden en dat grote ijzeren ding er af draaien
Nope, ik ben de hele week vrij. En heb vandaag een ultiem nutteloze dag gehadquote:Op maandag 24 november 2008 16:37 schreef Isegrim het volgende:
Jullie hebben gewoon in een paar uur een heel topic volgeluld?Moeten jullie niet werken ofzo?
Oeh, drukte dus! Maar wel leuke drukte hoop ik?quote:Op maandag 24 november 2008 16:39 schreef Tinkepink het volgende:Nog helemaal fris en fruitig. Nou moet ik ook toegeven dat ik er vandaag erg goed uitzie. Kreeg zelfs een complimentje van een nieuwe klant
Erger nog, hij vertelde mij dat ik het account kreeg omdat hij en de rest van het bestuur de indruk hadden dat het erg goed klikte op het persoonlijke vlak, waarna dus dat complimentje volgde
Ik had me er ook wel een beetje op gekleed hoor
![]()
Lullig alleen dat ik nu moet overwerken om alles rond te krijgen.
Overigens, ik had jullie nog helemaal niet verteld wat er tijdens mijn kur is gebeurd hč? Al mijn weggelopen klanten zijn weer teruggekomen + ik heb nog een nieuwe, grote opdracht gekregen. Kom nu plotseling om in het werk en dat terwijl ik me net helemaal op het solliciteren wou gaan storten.En mijn laptop is ook weer heel, dus ik kan eindelijk de factuurtjes verzenden die al 2 maanden liggen te wachten.
Je hebt kennis gemaakt met de Boem-meneer.quote:Op maandag 24 november 2008 16:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nope, ik ben de hele week vrij. En heb vandaag een ultiem nutteloze dag gehad
Het klinkt nou net alsof je heul streng tegen me doet.quote:Op maandag 24 november 2008 16:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Al shopt iedereen er een paardenlul in; foto's worden niet zonder toestemming van de eigenaar geplaatst.
Fok! policy trouwens.
Oja, excusez-moiquote:Op maandag 24 november 2008 16:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je hebt kennis gemaakt met de Boem-meneer.
quote:Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oja, excusez-moi![]()
Ik heb een extreem nuttige dag gehad
quote:Op maandag 24 november 2008 16:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm, mijn douchekop hangt heel hoog lang vriendje, dus ik kan daar niet eens bij volgensmij
quote:
Ja, zo is een vriend van mij wel eens een kratje bier 'vergeten' te scannenquote:Op maandag 24 november 2008 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!
Ik heb trouwens wél gezelfbliept bij de AHXL hier. Dat is best loik maar je vergeet wel snel dingen![]()
Dat durf je vast nietquote:Op maandag 24 november 2008 16:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Kom ik thuis met zo'n krukje en vraagt m'n vriend 'Waar heb je die voor nodig?' 'Nou schat, om de douchekop te kunnen afmonteren om mezelf te bevredigen'
Nou, dat is mij ook nog nooit gelukt, maarja ik volg mijn moeders advies maar even opquote:Op maandag 24 november 2008 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar kunnen jullie dan allemaal staand klaarkomen?. Dat kan ik echt niet hoor!
Ik sta nooit onder de douche......quote:Op maandag 24 november 2008 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zat idd nog in mijn strenge modus. ( het nieuwe interieur komt ondanks de consensus toch niet heel makkelijk )quote:Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt nou net alsof je heul streng tegen me doet.
Gheyl![]()
Maar euh, IK mocht die foto's toch voor Goodbye nog even in de herhaling gooien? Aangezien ze er al in hadden gestaan en ik er zelf ook op sta?
Oh, dus het krukje wordt ook nog multifunctioneel?quote:Op maandag 24 november 2008 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik sta nooit onder de douche......
Je moeders advies?quote:Op maandag 24 november 2008 16:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat is mij ook nog nooit gelukt, maarja ik volg mijn moeders advies maar even op
Ik heb nog wel een restje over als je nodig hebtquote:Op maandag 24 november 2008 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie gebruikt hier regelmatig glijmiddel?
Alleen voor anale seks, hoezo?quote:Op maandag 24 november 2008 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Conlechequote:
Niet nodig hier, maar wel handig denk ik zo?quote:Op maandag 24 november 2008 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn kat kijkt altijd toe als ik douche, dus ik weet niet of dit wat gaat wordenquote:Op maandag 24 november 2008 16:48 schreef conleche het volgende:
God, heb ik het toch niet goed genoeg uitgelegd!! Je moet er wel bij gaan liggen dus he. (ik dacht dat dat vanzelf sprak)
Co en ik zijn samen de parttime moeder van Goodbye.quote:
Ik kreeg proefdingetjes op de ladies nightquote:Op maandag 24 november 2008 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen voor anale seks, hoezo?
Nog nooit gebruikt, maar ik doe dan ook niet aan anaal. Vinnik ganz niet gheylquote:Op maandag 24 november 2008 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De ene poes kijkt toe hoe de andere poes gestimuleerd wordtquote:Op maandag 24 november 2008 16:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn kat kijkt altijd toe als ik douche, dus ik weet niet of dit wat gaat worden
Hihi, had ik bijna 'mijn poes' getypt, maar dat staat ook weer zo raar in de context![]()
Bij mij is het alleen eenrichtingsverkeer, en nee, geen spookrijdersquote:Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt, maar ik doe dan ook niet aan anaal. Vinnik ganz niet gheyl
Spul dat warm wordt? dat klinkt nu niet echt lekkerquote:Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik kreeg proefdingetjes op de ladies night
en er stond op voor woman dus ik dacht waarom ook nietvoelt wel lekker koud aan!
vriendje heeft van dat spul dat warm wordt, heb ik echt het idee alsof spontaan een blaasonsteking heb!!
maar ik gebruik het eigenlijk nooit
Dat warme, zit in zo'n rood Durexpotje? Daar heb ik ook wel goede herinneringen aan.quote:Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik kreeg proefdingetjes op de ladies night
en er stond op voor woman dus ik dacht waarom ook nietvoelt wel lekker koud aan!
vriendje heeft van dat spul dat warm wordt, heb ik echt het idee alsof spontaan een blaasonsteking heb!!
maar ik gebruik het eigenlijk nooit
Mama, waarom lag jij gister bovenop papa??quote:
Ja klopt!! Ik vind het echt vies en branderig aanvoelen. (Ik hou van koud..quote:Op maandag 24 november 2008 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat warme, zit in zo'n rood Durexpotje? Daar heb ik ook wel goede herinneringen aan..
I know! Nou ja, als dat al lukt, dan word ik daarna helemaal duizelig, idioot genoegquote:Op maandag 24 november 2008 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Foto!quote:[b]Op maandag 24 november 2008 16:43 schreef
Mijn bril is weer gemaakt!Of beter gezegd: ik heb gewoon een nieuw montuur gekregen
Ik heb hem zo gemist
![]()
Flauwquote:Op maandag 24 november 2008 16:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga maar even naar een ander topik tot jullie klaar zijn met douchend klaarkomen en zulks.
quote:Op maandag 24 november 2008 16:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga maar even naar een ander topik tot jullie klaar zijn met douchend klaarkomen en zulks.
't Is precies dezelfde als op de meet hoorquote:
Is ook maar goed dat je het niet warmer krijgt van ónze sekspraatquote:Op maandag 24 november 2008 17:03 schreef kwakveense het volgende:
damnit, mn huis is net zo koud als mn kantoor. en van jullie sexpraat krijg ik t niet eens warmer... :S
koken, wellicht helpt dat. moet toch over 45 minuten alweer de deur uit...
Ik wil dit werk eigenlijk ook nietquote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef Laureline het volgende:
Hoi Tink* zwaait door de sexberichten heen* Wat een droomscenario! Ik heb nu alleen heel veel werk dat ik niet wilde, dat is financieel wel prettig, maar verder niet zo bevredigend.
idemquote:Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom? Ik vind boodschappen doen altijd
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 24 november 2008 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah, ik moet misschien werken 2e Kerstdag. Dat wil ik helemaal niet..
Ja, dat vind ik ook! Ik kijk er ook echt naar uit, de wekelijkse boodschappen, in zo'n mooie grote winkel (we gaan dan naar een supermarkt die verder weg is, maar goedkoper).quote:Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom? Ik vind boodschappen doen altijd
In een (woon)winkel. Ik moet komende koopzondag ook werken, dus dan moet ik eerder weg van het Sinterklaasweekend in het huisje van de pa van m'n vriend.quote:
Ik werk ze alletwee, ideaalquote:Op maandag 24 november 2008 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In een (woon)winkel. Ik moet komende koopzondag ook werken, dus dan moet ik eerder weg van het Sinterklaasweekend in het huisje van de pa van m'n vriend.. <Met sauna, zonnebank, en bubbelbad.
.
Ideaal? Meen je dat nou? Kerst is voor mij één van de hoogtepunten van het jaar, ik ben er dol op om dan lekker met de hele familie samen te zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik werk ze alletwee, ideaal
Volgend jaar nieuwjaarsdag om 6 uur 's ochtends beginnen,da's dan weer minder..
Ja dat wel, 200%. Ik moet er alleen nog even aan wennen, want in het filiaal waar ik eerst werkte waren we op zulke dagen gewoon dicht.quote:Op maandag 24 november 2008 17:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahhh dat is wel jammer dat je dan op dat soort dagen moet werken
Maarja verdient wel lekker toch?
Zeker gaan we duimen! Succes!quote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, vriend en ik gaan inschrijven voor een koopgarant huisje! En ik wil hem hebben! Aaaah, damn you loting! Willen jullie duimen 4 december?![]()
Ow en arme DaD! Werken met kerst, huu.
En boodschappen doen is de bom! *huismus annex martha steward in de dop*
Ik vond kerst altijd vreselijk, hele dag thuis, winkels dicht, vrienden weg. Als we nou een kerstboom hadden of een kerstdiner of cadeautjes, dan is het misschien wel tofquote:Op maandag 24 november 2008 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ideaal? Meen je dat nou? Kerst is voor mij één van de hoogtepunten van het jaar, ik ben er dol op om dan lekker met de hele familie samen te zijn.
Hmmm misschien verklaart dat waarom ik laatst bijna flauwviel tijdens het douchen met vriendje.quote:Op maandag 24 november 2008 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know! Nou ja, als dat al lukt, dan word ik daarna helemaal duizelig, idioot genoeg
Ahwquote:Op maandag 24 november 2008 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Water drinken!quote:Op maandag 24 november 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
She! Help! Droge huid! Extreem droge plekjes en lippen![]()
en 1000 keer met creme smeren werkt niet
Ik drink al heel veelquote:
Ik zal het hem doorgeven!quote:Op maandag 24 november 2008 18:33 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Even bijlezen. Heb de hele middag geen internet gehad en ik heb de hele middag Guitar Hero gespeeld. Zo gaaf, dat drummen. Als Heer Greys een keer ziek is, kan ik hem wel vervangen
.
Don't askquote:Op maandag 24 november 2008 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het hem doorgeven!
Maar euh... Guitar Hero en dan drummen?
Toch jammer...quote:Op maandag 24 november 2008 18:37 schreef Viking84 het volgende:
Oh, de baan in Rotterdam gaat ook niet door. Weer een typisch gevalletje 'dat had je ook wel op mijn cv kunnen zien' (ze zeuren over m'n gebrek aan commerciële ervaring). Maar ik ben eigenlijk wel blij dat het niet doorgaat, want eigenlijk vind ik Rotterdam veel te ver weg. Regio Utrecht zou ideaal zijn
.
Nee, dat is dan wel weer jammerquote:Op maandag 24 november 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch jammer...
En ik hoef mijn logeerkamer dus niet meer op te ruimen?
Nog 0,1 kg en je bent op streefquote:Op maandag 24 november 2008 18:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen!
ik ben mijn bed weer uit en kom net van de weegschaal
72,1![]()
![]()
![]()
gaat goed
zo eten, dan trainen en dan (GELUKKIG) mijn laatste nachtdienst.....
en dan ben ik heeeeeerlijk een paar dagen vrij
ik voel me ook niet echt lekker hoor, door die nachten... maja is wel fijn dat ik nu kan aftellen komende nachtquote:Op maandag 24 november 2008 18:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nog 0,1 kg en je bent op streef. Wow gefeli
.
Ik heb trouwens echt medelijden met je, al die nachtdiensten. Mijn moeder heeft ze soms ook, verbazend hoe enorm gesloopt een mens is daarna. Dagen vrij heb je verdiend.
euh...water drinken helpt niet voor je huid hoor, net zo min als dat water drinken iets voor je gezondheid doet.quote:
Gelukkig maar, ik hou niet van waterquote:Op maandag 24 november 2008 18:59 schreef SHE het volgende:
[..]
euh...water drinken helpt niet voor je huid hoor, net zo min als dat water drinken iets voor je gezondheid doet.
wederom: FABEL
@ PF: koop 1 potje vaseline.
Smeer je muil er mee in, masseer het. Ermee slapen.
Vaseline is de bom. En nee, je krijgt er geen puistjes van.
Dat heb ik inderdaad vaker gehoord maar toch voel ik me 100% beter als ik wel voldoende water drink (ipv iets anders)quote:Op maandag 24 november 2008 18:59 schreef SHE het volgende:
[..]
euh...water drinken helpt niet voor je huid hoor, net zo min als dat water drinken iets voor je gezondheid doet.
wederom: FABEL
Van patat krijg ik alleen maar meer honger, van pizza krijg ik buikpijn en spuitpoep en in een burrito heb ik geen zinquote:Op maandag 24 november 2008 19:06 schreef Greys het volgende:
Vikje, waarom ga je niet gewoon iets lekkers halen of bestellen voor jezelf?
Ik heb geen ham of kaasquote:Boterhammen als avondeten, daar ga je je toch treurig door voelen? Maak er dán in elk geval nog een paar lekkere tosti's van!
quote:Op maandag 24 november 2008 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben werkelijk verslááfd aan vaseline. Ik heb 12 potjes.
quote:Op maandag 24 november 2008 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen voor anale seks, hoezo?
Is er een supermarkt dichtbij?quote:Op maandag 24 november 2008 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van patat krijg ik alleen maar meer honger, van pizza krijg ik buikpijn en spuitpoep en in een burrito heb ik geen zin. Wat dan?
[..]
Ik heb geen ham of kaas![]()
.
Dat hangt er vanaf wat je eet. Als je genoeg groenten, fruit en vlees/vis eet dan krijg je meer dan voldoende water binnen en hoef je geen water te drinken.quote:Op maandag 24 november 2008 19:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad vaker gehoord maar toch voel ik me 100% beter als ik wel voldoende water drink (ipv iets anders)
Niet morgen, nu. Gister was ook het plan om vandaag goed te gaan eten.quote:Op maandag 24 november 2008 19:04 schreef Viking84 het volgende:
O ja, eetlijstje:
O: Brinta (5 happen, jeej)
L / T: banaan en appel
D: weet ik nog nietIk denk dat ik even een paar boterhammen ga smeren. Bluh.
Morgen ga ik weer normaal eten, is het plan.
Elke vrouw moet er minimaal 1 in huis hebben.quote:Op maandag 24 november 2008 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben werkelijk verslááfd aan vaseline. Ik heb 12 potjes.
Ik heb ook geen eieren, want ik ben al sinds vrijdag niet meer naar de supermarkt geweestquote:Op maandag 24 november 2008 19:11 schreef conleche het volgende:
Vik: omeletje bakken voor op brood!!
(heb je nu geen zin in opgebakken rijst? Ik kan me herinneren dat toen ik liefdesverdriet had, dat het enige was waar ik trek in had: knapperig opgebakken rijst)
Ik smeer m'n lippen er minimaal 20 keer per dag mee in. En als het koud is ook m'n wangetjes. Zulk fijn spul.quote:Op maandag 24 november 2008 19:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Elke vrouw moet er minimaal 1 in huis hebben.
En minimaal eens per week haar hele bek + lippen invetten en ermee slapen.
Dit was ook precies mijn gedachte!quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik smeer m'n lippen er minimaal 20 keer per dag mee in. En als het koud is ook m'n wangetjes. Zulk fijn spul.
En Greys:. Je bent echt niet de eerste die dat zegt, hehe.
Dat eet ik ook genoeg maar toch voel ik me beter als ik water drink dan als ik iets anders van drinken drinkquote:Op maandag 24 november 2008 19:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je eet. Als je genoeg groenten, fruit en vlees/vis eet dan krijg je meer dan voldoende water binnen en hoef je geen water te drinken.
Maar of je nu water of thee, of koffie of ranja drinkt..het maakt geen flikker uit.
Helaas is dit een wetenschappelijk feit, noch je huid, noch je lijf maken onderscheid tussen water of een andere vloeistof.
Dat je je beter voelt is dus een placebo effect
Vaseline heb ik, deed ik vroeger altijd toen m'n huid nog erger was, en hielp inderdaad wel!quote:Op maandag 24 november 2008 19:01 schreef SHE het volgende:
Oeh, oeh en honing!!
heb je bodybutter of beter nog cacaoboter in huis? Dat mengen met paar theelepels honing en als masker gebruiken.
Superhydraterend!
Verder heb ik helemaal niet veel. Vaseline voor m'n lippen, Zwitsal voor m'n lijf, wenkbrauwgel, mascara, en m'n favoriete shampoo. That's it. Oh en douchegel natuurlijk, maar daar ben ik helemaal niet merkvast in of zo.quote:Op maandag 24 november 2008 19:22 schreef Goodbye het volgende:
Je wil echt niet weten hoeveel smeerseltje, make-up, shampoo, douche- en badspullen ik heb. Mijn vriend word er gek van. En snapt ook echt niet dat ik met een volle tas van de etos thuis kom 'omdat ik het nodig heb'
Mijn lippen zouden het in de winter niet redden zonder vaselinequote:Op maandag 24 november 2008 19:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Vaseline veel te vettig.Niet fijn om op je huid te hebben.
Dan heb je denk ik een makkelijke huid.. Ik smeer nooit echt tenzij ik schrale plekken krijg en dat is heel vaak!quote:Op maandag 24 november 2008 19:33 schreef conleche het volgende:
Ik ben van de school: voorkom een luie huid. Dus ik smeer alleen indien extreme weersomstandigheden, dus veel zon of vrieskou. Lekker goedkoop ook![]()
En nu ben ik weg
Oja, ik las op Hyves dat ze naar Pete Murrayquote:
Hm.. nee 5 minuutjes meestal op 34 graden.. En 1x per week langerquote:Op maandag 24 november 2008 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, veel plezier Conleche!
Bah PF, zo vaak schrale plekken? Douche je misschien te vaak ofzo? (ik had eerst heel vaak geirriteerde plekjes enzo, soort kippevel-plekjes kreeg ik van chloor bijvoorbeeld, en dokter zei dat dat kwam omdat mensen tegenwoordig te vaak douchen en dat de huid dan niet meer zoveel kan hebben oid!)
Primaquote:Op maandag 24 november 2008 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bonjour, shalom, buenas dias, como estas?
Kan die ook gelijk even de douchekop losdraaien, Ise!quote:Op maandag 24 november 2008 20:00 schreef Isegrim het volgende:
Er was hier net een jongen om een offerte te maken voor de verbouwing van onze badkamer. Sow!Die mag ook wel wat andere klusjes komen doen.
Ah ik ben ook soort van in dubio door zoiets!quote:Op maandag 24 november 2008 20:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
PrimaIk had vandag lekker vrij dus kon goed posten hier
Ik hoop dat ik morgen ook vrij ben... dezelfde leraar als vandaag en dezelfde les maar moet ik nou gaan als ik geen mail heb of wel
En wat vertelt je spiegel je?quote:Op maandag 24 november 2008 20:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo!. Alles goed hier?
Met mij iets minder.. Net bij de vetpercentagemetermeneer geweest.. en ik besta voor 33% uit vet. Ik zat nog wel in het balkje 'goed', maar neigde meer naar 'te hoog' dan 'te laag'
. Dus ik moet echt meer doen!
Gegeven?quote:Op maandag 24 november 2008 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb teveel gegevenmaar ik vond 't zo lekker
en nu ben ik afgestraft met een heel naar vol gevoel
![]()
quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 november 2008 20:12 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Kan die ook gelijk even de douchekop losdraaien, Ise!
Gezicht, buik, bovenbenen: te dik!quote:Op maandag 24 november 2008 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En wat vertelt je spiegel je?
Hier exact hetzelfde! Had heerlijke bloemkoolstamppot met paprika en jus en witte boontjes. Echt zo'n goddelijke wintermaaltijdquote:Op maandag 24 november 2008 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb teveel gegeven gegetenmaar ik vond 't zo lekker
en nu ben ik afgestraft met een heel naar vol gevoel
![]()
Oh dat kan ik echt zoooo begrijpen. Ik wilde morgenavond even lekker gaan eten of wat drinken met een vriendinnetje, maar gewoon helemaal niemand kanquote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou wat gaan drinken met een vriendin maar ze heeft nog veel te doen voor haar studie..Ik had mij er stiekem de hele dag op verheugd
En het stomme is dat ik niemand meer heb om iets mee te doenquote:Op maandag 24 november 2008 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh dat kan ik echt zoooo begrijpen. Ik wilde morgenavond even lekker gaan eten of wat drinken met een vriendinnetje, maar gewoon helemaal niemand kan![]()
Ja, dan ben je aan ons overgelatenquote:Op maandag 24 november 2008 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En het stomme is dat ik niemand meer heb om iets mee te doen
Nee ik bedoel voor altijdquote:Op maandag 24 november 2008 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan ben je aan ons overgelatenNet als ik morgenavond, so it better be crowded here
![]()
Ja, en je maakt ook nooooit meer nieuwequote:Op maandag 24 november 2008 20:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik bedoel voor altijdIk heb niet echt vrienden (meer).
Oh, dat is echt kut om je te realiseren hequote:Op maandag 24 november 2008 20:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik bedoel voor altijdIk heb niet echt vrienden (meer).
Nou ja, de laatste vier jaar niet eigenlijk. Ik ben daar niet zo goed in en ik vind mensen niet zo snel aardig.quote:Op maandag 24 november 2008 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en je maakt ook nooooit meer nieuwe
Nou ja de vrienden die ik dacht te hebbenquote:Op maandag 24 november 2008 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat is echt kut om je te realiseren heEn dan zit je ook nog op een opleiding met domme dozen waar je niks mee kan
Komt gauw wel weer
Ik ben anders haske aardigquote:Op maandag 24 november 2008 20:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste vier jaar niet eigenlijk. Ik ben daar niet zo goed in en ik vind mensen niet zo snel aardig.
quote:Op maandag 24 november 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja de vrienden die ik dacht te hebben
bleken mij een domme lallende hoer te vinden. Nou prima. En de andere waarvan ik dacht dat het vrienden waren, waren gewoon jongens die in m'n broekje wilden.
Duss toen bleven er nog 2-3-4 over, maar die hebben het heel heel heel druk
Ja op de meet vond ik iedereen verrassend aardig! Natuurlijk zijn dat maar eerste indrukken en doet iedereen zo veel mogelijk haar best om aardig te zijnquote:
Nou, dan gaan we speciaal voor jou snel weer een meet organiserenquote:Op maandag 24 november 2008 20:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja op de meet vond ik iedereen verrassend aardig! Natuurlijk zijn dat maar eerste indrukken en doet iedereen zo veel mogelijk haar best om aardig te zijnMaar inderdaad hier is het ook leuk
![]()
Oké ik had wel per ongeluk met de broer van een vriend gezoend die opeens wel weer een vriendin had, maar ik was niet de enige. Dat is niet zo tof. En dat ik misschien nadat 't uit was met m'n ex mij niet van m'n beste kant heb laten zien door steeds stomdronken te worden, oké. Is vervelend. Maar is lang geleden en niet iedere keer. Verder ben ik best normaal. Maarrr er hebben heel veel mensen een hekel aan mij of vinden me raar.. Niks aan te doen.. Of misschien wel.quote:Op maandag 24 november 2008 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker stelletje vrienden. Beter een paar goeie trouwens, wel kut dat die het dan weer zo druk hebben..
Leuk! Is er een onlinepuppeltjesshopquote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we speciaal voor jou snel weer een meet organiseren
Nouja, niks aan te doen dat zij jou raar vinden, zij mogen lekker collectief in de stront zakkenquote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oké ik had wel per ongeluk met de broer van een vriend gezoend die opeens wel weer een vriendin had, maar ik was niet de enige. Dat is niet zo tof. En dat ik misschien nadat 't uit was met m'n ex mij niet van m'n beste kant heb laten zien door steeds stomdronken te worden, oké. Is vervelend. Maar is lang geleden en niet iedere keer. Verder ben ik best normaal. Maarrr er hebben heel veel mensen een hekel aan mij of vinden me raar.. Niks aan te doen.. Of misschien wel.
Goeie vraag, ik heb geen puppeltjes. Gaan we een restaurantmeet op puppeltjes doenquote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Leuk! Is er een onlinepuppeltjesshop?!
Het grappig is dat zij allemaal mijn vriendje eerder kende dan ik, en hem een soort player vonden, mij voor hem waarschuwde blabla. En dan samen zijn we heel braafquote:Op maandag 24 november 2008 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, niks aan te doen dat zij jou raar vinden, zij mogen lekker collectief in de stront zakken. Ookal zoen je met een jongen die een vriendin heeft zijn probleem en word je ietsiepietsie te vaak dronken. Nog geen reden om jou een hoer te vinden
. Gewoon lekker jezelf zijn bij nieuwe mensen, dan loopt dat vanzelf wel weer los
hmmm deze avond is al haast voorbij, en ik moet nog etenquote:Op maandag 24 november 2008 21:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het grappig is dat zij allemaal mijn vriendje eerder kende dan ik, en hem een soort player vonden, mij voor hem waarschuwde blabla. En dan samen zijn we heel braaf
Maar goed. Wat doe jij met je avond morgen. En wat doe ik met deze avond
Nouja, waarschuwingen van die 'vrienden' zou ik niet zo serieus nemen. Mensen die single zijn kunnen soms gewoon een beetje slutty zijn, samen zijn jullie in ieder geval een braaf leuk stelletjequote:Op maandag 24 november 2008 21:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het grappig is dat zij allemaal mijn vriendje eerder kende dan ik, en hem een soort player vonden, mij voor hem waarschuwde blabla. En dan samen zijn we heel braaf
Maar goed. Wat doe jij met je avond morgen. En wat doe ik met deze avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, ik heb echt geen idee. Niemand waar je nog mee af kunt spreken? Ik weet echt niet wat ik morgen moet gaan doen.. Niemand kan, dus ik ga maar in m'n eentje een beetje tutten en leuke filmpjes kijken ofzoAl had ik gewoon zin om even lekker zat te worden
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Zegt zij in een topic met overwegend vrouwenquote:Op maandag 24 november 2008 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind mensen sowieso niet echt leuk, laat staan vrouwen
Heb je geen honger dan?quote:Op maandag 24 november 2008 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm deze avond is al haast voorbij, en ik moet nog eten
Nou, gauw even gaan eten dan!quote:Op maandag 24 november 2008 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja best wel maar ik moest eerst nog ff trainen
quote:Op maandag 24 november 2008 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, waarschuwingen van die 'vrienden' zou ik niet zo serieus nemen. Mensen die single zijn kunnen soms gewoon een beetje slutty zijn, samen zijn jullie in ieder geval een braaf leuk stelletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, ik heb echt geen idee. Niemand waar je nog mee af kunt spreken? Ik weet echt niet wat ik morgen moet gaan doen.. Niemand kan, dus ik ga maar in m'n eentje een beetje tutten en leuke filmpjes kijken ofzoAl had ik gewoon zin om even lekker zat te worden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een beetje uit getut![]()
Wacht dan ga ik het me ook persoonlijk aantrekken, dat is op en top des vrouwsquote:Op maandag 24 november 2008 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zegt zij in een topic met overwegend vrouwenVind jij ons niet leuk ofzo??!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 21:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een beetje uit getut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja schattepetat, ik weet ook niet wat je moet doen. Je broer of ouders lastig vallen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja sorry, ik ben in de meeste punten gewoon meer vrouw dan manquote:Op maandag 24 november 2008 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wacht dan ga ik het me ook persoonlijk aantrekken, dat is op en top des vrouws
Ja jullie dan wel weer want als ik geen zin heb dan ben ik even weg en het mooiste is: niemand vind het ergquote:Op maandag 24 november 2008 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zegt zij in een topic met overwegend vrouwenVind jij ons niet leuk ofzo??!!
![]()
![]()
Het water loopt me in de mond!quote:Op maandag 24 november 2008 21:15 schreef Laureline het volgende:
Lekker een boek lezen PF!![]()
Zo, ik zit weer vol Japans: veel sushi maguro, tamago, yakatori, zalm, zeewiersalade, biefrolletjes, tempura groenten (oooo wat gezond toch weer die paar fliebertjes paprika in de deegvlokjes) en 2 glaasjes witte wijn. Mmmmm.
Zal ik dan ook even mee stampvoeten en pruillippen?quote:Op maandag 24 november 2008 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wacht dan ga ik het me ook persoonlijk aantrekken, dat is op en top des vrouws
Nee, ik begrijp je helemaal hoor. Daar is helemaal niets leuks aan!quote:Op maandag 24 november 2008 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja jullie dan wel weer want als ik geen zin heb dan ben ik even weg en het mooiste is: niemand vind het erg
Nee, weet je... je ziet zoveel mensen weggaan op visite waar ze helemaal geen zin in hebben, en dan gaan ze naar mensen die eigenlijk helemaal geen zin in visite hebben
Dat sociaal wenselijke daar ben ik niet zo goed in
Ja gezelligquote:Op maandag 24 november 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het water loopt me in de mond!![]()
![]()
[..]
Zal ik dan ook even mee stampvoeten en pruillippen?
quote:Op maandag 24 november 2008 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ook gesport vandaag. En zo'n kur heeft een groot nadeel: gewoon sporten is niet meer goed genoegOp de één of andere manier voel ik me niet voldaan, alsof mijn lichaam vraagt om meer. Maar meer kan niet, want dat kost tijd enzo. Daarom nog maar even een half uurtje geboxt met de wii. Daar wordt ik wel moe van
![]()
PF: als mijn kinderen last hebben van een extreem droge huid laat ik ze veel vette vis eten en smeer ik een paar dagen de droge plekken in met uierzalf. Dat is bij hun het enige dat echt help. Vaseline helpt ook een beetje, maar uierzalf heeft een 10x beter resultaat.
quote:Op maandag 24 november 2008 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, nog bedankt voor die salade! We hebben het vanavond gegeten met een soepje en stokbrood, was hartstikke lekker! We gaan nu op bed..
Toch niet met mezelf erin he?quote:Op maandag 24 november 2008 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
@BJ: met een smalle taille en grote borsten begin je te naderen naar perfectie
En Goodbye, geef eens een fotoreportage van alle bikini's die in aanmerking komen voor Egypte?
Ja die moesten wij dan weer missen, of ik heb er overheen gekekenquote:Op maandag 24 november 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kreeg alleen een vibrator stand!
Ah ja, natuurlijk joh. Gaat over een wetenschapper. Ik heb de helft van de Engelse tekst gelezen (het interessante deel), rest van de nederlandse wiki, interesseert me niet hoe het later bergaf ging. Pioneerswerk, dat willen we zienquote:Op maandag 24 november 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, allez, onder druk presteren gaat altijd extra goed, toch?
Haha ja dat ook!!quote:Op maandag 24 november 2008 22:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja die moesten wij dan weer missen, of ik heb er overheen gekeken
Wel lekker fruit met chocolade er overheen
Zijn lekker warm en ik vind van die flubberhonden gaaf!quote:Op maandag 24 november 2008 23:14 schreef Greys het volgende:Die zijn allebei nog érger dan onze roze puppeltjes!
Nee nee, Douwe: "Wer komsto wei?"quote:Op maandag 24 november 2008 23:39 schreef mordradead het volgende:
Hoi Uniekhoorn, waar kom jij uit Fryslan vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |