Elegánt is die he???quote:Op maandag 24 november 2008 16:11 schreef Esse_est het volgende:
Hihi. Ik neem aan dat je met de 'echte' foto's onder meer die ene bedoelt die zo donker is in het vorige topic Greys? Keppum even opgelicht...hihi.
Yeah! Come to the dark sidequote:Op maandag 24 november 2008 16:13 schreef Anosmie het volgende:
Ik krijg een iMac! Ik krijg een iMac!![]()
![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 16:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah! Come to the dark side
Ik moet er wel voor betalen dan he. Krijgen is een breed begrip als het mijn broertje betreft. Hij regelt het wel voor me. Maar zusje moet wel met de cash op de proppen komen.quote:Op maandag 24 november 2008 16:17 schreef kwakveense het volgende:
jeej anos! ik is jaloers!!!
ik vind e zelfscankassa bij AH XL t allerleukst. een mobiele scanner op je kar, alles wat je erin gooit scannen, en dan betalen bij een paal. gaat op basis van goed vertrouwen en steekproeven geloof ik want niemand weet wat er in mn kar zit...
M$ is fiessssquote:Op maandag 24 november 2008 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom willen jullie allemaal zo'n appel.
Ik heb een HPquote:Op maandag 24 november 2008 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Bedrag wat je voor je hardware betaald in een appel is ook fiessssss.quote:
Euh nee.quote:Op maandag 24 november 2008 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Elegánt is die he???
Nou vooruit, gooi de opgelichte versie er maar in dan![]()
En er waren er nog meer zo hoor, waar er eentje of meer beroerd op stonden.
Oh noes, ik bedoel natuurlijk waar IK rot op stond. De rest was wèl op elke foto gorgeous!![]()
Ik vond 850 wel meevallen eigk.quote:Op maandag 24 november 2008 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bedrag wat je voor je hardware betaald in een appel is ook fiessssss.
Whut, mogen we niet eens zeggen dat jullie een stel geyle mooie vrouwen zijn?quote:Op maandag 24 november 2008 16:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Euh nee.
En die ongezonde pre-occupatie voor die foto's vind ik ook niet helemaal jofel.
Hee Tink, nog helemaal fris van je kuhrtje?quote:
Hohoho BoempieTom, don't fuck with the Appels!!!quote:Op maandag 24 november 2008 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee kleintje; ik doelde op het geklooi van mspoez met onze foto's. Slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 24 november 2008 16:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whut, mogen we niet eens zeggen dat jullie een stel geyle mooie vrouwen zijn?![]()
Dat doet die kerel in American Pie al.quote:Op maandag 24 november 2008 16:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Hohoho BoempieTom, don't fuck with the Appels!!!
Ohja, daar zeg ik niks overquote:Op maandag 24 november 2008 16:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee kleintje; ik doelde op het geklooi van mspoez met onze foto's. Slaat natuurlijk nergens op.
Oh nee, als je 't niet wil, dan niet. Is al leuk dat er wat foto's zijn!quote:Op maandag 24 november 2008 16:26 schreef Greys het volgende:
Oh. Nou. Ik hoor net uit betrouwbare bronnen dat de opgelichte versie er niet in mag.
SHE, je snapt toch wel dat ze hem dan nu juist allemáál zelf gaan oplichten he?![]()
Al shopt iedereen er een paardenlul in; foto's worden niet zonder toestemming van de eigenaar geplaatst.quote:Op maandag 24 november 2008 16:26 schreef Greys het volgende:
Oh. Nou. Ik hoor net uit betrouwbare bronnen dat de opgelichte versie er niet in mag.
SHE, je snapt toch wel dat ze hem dan nu juist allemáál zelf gaan oplichten he?![]()
I second that!quote:Op maandag 24 november 2008 16:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh nee, als je 't niet wil, dan niet. Is al leuk dat er wat foto's zijn!
Nee.quote:Op maandag 24 november 2008 16:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, daar zeg ik niks over![]()
En bij een mogelijk volgende meet trek ik m'n killerheels aan, ookal moet ik door Utrecht op m'n tenen![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 16:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee.
Want jij bent nu onze baby-puppel en ik kan het niet handelen als je er sletterig bij gaat lopen
En anders zeg ik het tegen Co en dan krijg je straf.
Ik ben amateur grafica. Iquote:Op maandag 24 november 2008 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 16:31 schreef conleche het volgende:
Goodbye: je bent mijn dochter en wij zijn klein.
en schattig
Moet ik nu verplicht op puppeltjes gaan lopenquote:Op maandag 24 november 2008 16:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee.
Want jij bent nu onze baby-puppel en ik kan het niet handelen als je er sletterig bij gaat lopen
En anders zeg ik het tegen Co en dan krijg je straf.
Douchen PF..ga douchen. Co heeft je al honderd keer uitgelegd hoe je naar je hoogtepunt moet werken.quote:Op maandag 24 november 2008 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh mijn hoogte punt deze week wordt het bakken van een taart,
mijn hoogte punt van de dag is een gestofzuigde slaapkamer.
Waar is het mis gegaan??
quote:Op maandag 24 november 2008 16:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Als jij ook op killerheels door Utrecht gaat lopen, krijg je van mij billenkoek!
quote:Op maandag 24 november 2008 16:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Als jij ook op killerheels door Utrecht gaat lopen, krijg je van mij billenkoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |