abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63494354

Het vorige deel: Slank de winter door #334 - Ja euh. Met zelfscankassa's.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
  maandag 24 november 2008 @ 23:46:10 #2
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63494450
Nou Viking... ook al kom ik oorspronkelijk uit een dorpje in Fryslan. Ik spreek en schrijf de taal niet Maar ik kan het wel lezen en verstaan hoor
Nog hardgelopen trouwens? Anders maar morgenochtend, een echte rockster moet natuurlijk fit blijven.
Bernie en ik zijn tof.
pi_63494476
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Kijk hoe lief:

[ afbeelding ]
Ach gossie wat een scheetje!!

Ben weer tuus. Pete Murray is echt een lekker ding Mooie kop en armen, ietwat breed in de heupen, maar dat zien we door de vingers
Na het concert duurde het even voor we naar buiten gingen want we hadden ons drankje nog niet op en toen stonden bij de uitgang de gitarist en toetsenist. Ik weet niet wat ze aan het doen waren, maar volgens mij waren ze opzoek naar een groupie.

Pete stond er helaas niet, anders had ik hem zéker uitgenodigd.

Heb 4 biertjes op en ben een beetje tipsy
  maandag 24 november 2008 @ 23:47:31 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63494483
Oerterp mordra

Ik ga ook 'slapen"
Latorzzzzzzzzzzzzzzz
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 24 november 2008 @ 23:55:27 #5
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63494666
Is het wel muziek om kcal mee te verbranden? Vorige week was ik bij een concert en heb ik keihard staan rocken dus veul verbrand
Ken die gast trouwens niet maar ik geloof dat jij ook naar Stereophonics luisterde dus het zal wel oke zijn
Bernie en ik zijn tof.
pi_63494750
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef mordradead het volgende:
Is het wel muziek om kcal mee te verbranden? Vorige week was ik bij een concert en heb ik keihard staan rocken dus veul verbrand
Ken die gast trouwens niet maar ik geloof dat jij ook naar Stereophonics luisterde dus het zal wel oke zijn
Nou als Stereophonics een 10 is op de schaal van 1 tot 10, dan is Pete een 7 qua muziek. Qua looks, hebben we het dan weer wel over een whole different ballgame........

Stereophonics
pi_63494903
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Ach gossie wat een scheetje!!

Ben weer tuus. Pete Murray is echt een lekker ding Mooie kop en armen, ietwat breed in de heupen, maar dat zien we door de vingers
Na het concert duurde het even voor we naar buiten gingen want we hadden ons drankje nog niet op en toen stonden bij de uitgang de gitarist en toetsenist. Ik weet niet wat ze aan het doen waren, maar volgens mij waren ze opzoek naar een groupie.

Pete stond er helaas niet, anders had ik hem zéker uitgenodigd.

Heb 4 biertjes op en ben een beetje tipsy
Wat leuk! Ik ga woensdag naar 'm toe, zal ik hem nog even de groeten van je doen?
Was het concert zelf ook leuk, ik ben namelijk een beetje bang dat het ietwat saai gaat worden, want het is toch best rustige muziek die hij maakt,..
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63495003
Ik heb vanavond mijn eerste echte spinningles(nou ja halve) gegeven! En het ging best goed, en iedereen vond dat ik het leuk had gedaan en zei dat ik mag blijven tooch leuk om te horen!

Morgenavond geljik nog een keer, dan hebben we dat enge begin ook maar gehad...

En mijn lijstje nog even van vandaag:
O"brinta
T: peer, reep van eat natural ofzo
L: 2 boterhammen met runderrookvlees en augurk
T: 3 cracottes, smeerkaas en kaas
T: 3 pepernoten (ja echt maar 3!)
D: 1/2 portie nasi vlak voor sporten, ander helft erna

Was beetje weinig merkte ik 's avonds, maar kon niet ecth meer anders ivm werk en sporten.
(heb in totaal 2 u gespind en veel buiten gefietst)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  Vis een optie? dinsdag 25 november 2008 @ 00:19:18 #9
70532 loveli
N
pi_63495227
Hoi en weltrusten.
crap in = crap out
pi_63495243
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:05 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wat leuk! Ik ga woensdag naar 'm toe, zal ik hem nog even de groeten van je doen?
Was het concert zelf ook leuk, ik ben namelijk een beetje bang dat het ietwat saai gaat worden, want het is toch best rustige muziek die hij maakt,..
Zeker de groeten doen!! Wb de muziek: ik vind dat ene nummer (so beautiful) echt heel mooi, maar dat bewaarde hij tot het einde. De rest is best oké, maar idd nogal rustig. Niet onaangenaam though.
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:27:34 #11
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63495460
Tof dat het goed is gegaan fiets tjik!

Hier weer met de handen in het haar
Ik was gestopt met de pil ( paar maanden ) en toen weer begonnen omdat ik mezelf zo labiel vond.
Krijg ik ineens jeugdpuistjes. Ik ben fucking 30! Ik heb nooit jeugdpuistjes gehad

Of zou ik dan toch een verlate puberteit hebben

Morgen dus maar weer stoppen met die rommel . Ik had ook gewoon geduld moeten hebben en niet weer moeten beginnen.

*sla mij hard*
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:28:57 #12
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63495483
En de witte kerstboom...u weetwel, de dragqueen boom die ik heb gemaakt. Die staat nu buiten.

Mijn katten werden er depressief van
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:29:19 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63495491
En waarom ben ik wakker om half 1 s' nachts?
pi_63495559
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:29 schreef SHE het volgende:
En waarom ben ik wakker om half 1 s' nachts?
Zo laat is dat niet. Wat ga je nu voor boom nemen?
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:36:48 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63495645
geen boom? de boom staat nu in al zijn glorie MET lichtjes op het terras.

Ik kan het zien vanaf de bank dus dat is ook leuk
Morgen ga ik er notenkransjes in hangen voor de fogelz

Hoest met Koekie? Mist ie me al?
pi_63495768
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:36 schreef SHE het volgende:
geen boom? de boom staat nu in al zijn glorie MET lichtjes op het terras.

Ik kan het zien vanaf de bank dus dat is ook leuk
Morgen ga ik er notenkransjes in hangen voor de fogelz

Hoest met Koekie? Mist ie me al?
Dat is te zeggen: zijn favo-plekje is tegenwoordig die zwarte stoel waar jij niet uit te branden was!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 25-11-2008 01:02:26 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:47:39 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63495827
Hail to the king!

Help me herinneren dat ik volgende keer een sjiek hermelijnenbontje voor hem meeneem.
pi_63496530
Koekie is tegen bont!!!!
pi_63497034

nog 3,5 uur, dan kan ik lekker naar huis... richting mijn bedje en genieten van mijn vrije dagen

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63497318
Goeiemorgen

Wie hebben er leuke plannen voor vandaag?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63497413
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb de prijsvraag van de mp3speler gewonnen

Deze dus:

afbeelding

[ Bericht 5% gewijzigd door Goodbye op 25-11-2008 08:06:09 ]
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63497425
Oja, goeimorgen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:01:19 #23
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63497481
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb vanavond mijn eerste echte spinningles(nou ja halve) gegeven! En het ging best goed, en iedereen vond dat ik het leuk had gedaan en zei dat ik mag blijven tooch leuk om te horen!

Morgenavond geljik nog een keer, dan hebben we dat enge begin ook maar gehad...

Oké cool, wat voor music heb je gedraaid? Enne ga je ook shouten enzo of blijf je gewoon rielex? Ik was op een feessie weekend jl. en toen begon iemand ook tegen mij te zeveren dat ik spinningles moet gaan geven. Maar ik zie mezelf dat echt helemaal niet doen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:18:11 #24
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63497631
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 07:49 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb de prijsvraag van de mp3speler gewonnen

Deze dus:

afbeelding
pi_63497638
Goedemorgen, zometeen naar de tandarts mijn laatste verstandskiezen eruit.....ik wil niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')