Bij ons ligt het al dagen lang vastquote:Op maandag 24 november 2008 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
Geen idee wat ik vanavond ga eten eigenlijk, dadelijk nog ff gaan hosselen, wel awesome middag gegeten dat dan weer wel
grote kansquote:Op maandag 24 november 2008 16:13 schreef Puala het volgende:
Tsja bij ons thuis ben ik de kok, dus vandaar dat het allemaal al vast ligt.
En hoezo is het spannender als je zelf voor je eten moet gaan zorgen? Wordt het dan minder gezond?
Oeh, ik hou ook van Nederlands eten hoorquote:Op maandag 24 november 2008 16:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
grote kans![]()
Maar misschien wordt het juist wel beter. Mijn moeder is meer van het traditionele hollandse eten. Hoewel dat ook lekker is, komt er weinig nieuws op tafel. Dus dan kan ik zelf wat gaan experimenteren enzo
Dat maak ik zelf wel uit of ik op vandaag ga schieten!quote:
Nou, ik hou ook wel van de Hollandse keuken.. boerenkool kan je me voor wakker maken hoor! Maar een beetje afwisseling ofzo.. pastasalade hier en daar, rijstschoteltje enzo..quote:Op maandag 24 november 2008 16:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh, ik hou ook van Nederlands eten hoor.
Maar ja misschien wordt het voor jou dan idd wel beter. Als je liever van die andere keukens houd kan ik me dat wel voorstellen.
voetbal gekeken, maar dat was niet leuk in die kouquote:Op maandag 24 november 2008 16:23 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie nog iets leuks in de sneeuw gedaan?
quote:Op maandag 24 november 2008 15:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
heb ik laatst ook geprobeerd, maar ik kom er niet lekker doorheen..
Nee wakker maken kun je mij daar niet voor. Doe mij dan maar snijbonenstampot. Vele malen lekkerderquote:Op maandag 24 november 2008 16:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou, ik hou ook wel van de Hollandse keuken.. boerenkool kan je me voor wakker maken hoor! Maar een beetje afwisseling ofzo.. pastasalade hier en daar, rijstschoteltje enzo..
zoals ik zeg.. heb een aantal aflevering gezien, maar ik kan me er niet toe zetten om de rest ook te gaan kijken. Daar vind ik het toch niet leuk genoeg voorquote:
Daar hoef je mij dan weer niet wakker voor te makenquote:Op maandag 24 november 2008 16:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee wakker maken kun je mij daar niet voor. Doe mij dan maar snijbonenstampot. Vele malen lekkerder![]()
Ja maar dat kan ook zonder sneeuw! Ik heb meteen een dikke sneeuwpop gebouwd natuurlijk, je weet namelijk nooit wanneer de laatste sneeuw ooit in Nederland valtquote:Op maandag 24 november 2008 16:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
voetbal gekeken, maar dat was niet leuk in die kou
Oh ja das waar.. Ik heb wel in mijn eigen straat op de parkeerplaats geparkeerd met de handrem. Dat glijdt lekker met die sneeuwquote:Op maandag 24 november 2008 16:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook zonder sneeuw! Ik heb meteen een dikke sneeuwpop gebouwd natuurlijk, je weet namelijk nooit wanneer de laatste sneeuw ooit in Nederland valt
Volgens mij maakt iedereen het op ander recept, dus wie weet wil je wel wakker gemaakt worden voor mijn stamppotquote:Op maandag 24 november 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Daar hoef je mij dan weer niet wakker voor te maken
Dat zou zomaar kunnen. Nou ben ik niet zo'n fan van snijbonen. Maar als jij mij 's nachts komt wakker maken wil ik het wel proberenquote:Op maandag 24 november 2008 16:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij maakt iedereen het op ander recept, dus wie weet wil je wel wakker gemaakt worden voor mijn stamppot
Waar woon je ook al weer?quote:Op maandag 24 november 2008 16:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Nou ben ik niet zo'n fan van snijbonen. Maar als jij mij 's nachts komt wakker maken wil ik het wel proberen
Momenteel nog in Alblasserdam. Gewoon de A15 blijven volgen richting Rotterdam, dan kom je het vanzelf tegenquote:
Aha, klinkt als ver weg.quote:Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Momenteel nog in Alblasserdam. Gewoon de A15 blijven volgen richting Rotterdam, dan kom je het vanzelf tegen
waarschijnlijk wel ja.quote:
met de auto 40 minutenquote:Op maandag 24 november 2008 16:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja.
Ik zou het in ieder geval niet op de scooter willen doen. Zeker niet met dit weer
ooh.. met 51 km red je het toch zeker niet van arnhem tot alblasserdam? Dat is 2 keer zo veel gok ikquote:Op maandag 24 november 2008 16:56 schreef Puala het volgende:
[..]
met de auto 40 minuten. Valt me nog niet tegen.
Scooter heeft al wel is zo'n afstand afgelegd hoorVan mijn huis naar Den Bosch was geloof ik 51 km
* Cuegirllie zingt:quote:Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Momenteel nog in Alblasserdam. Gewoon de A15 blijven volgen richting Rotterdam, dan kom je het vanzelf tegen
Waar ken jij dat nou weer vanquote:Op maandag 24 november 2008 17:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie zingt:
Op een kerktoren in Alblasserdam
Staat een haan met een gouden kam, een gouden kam..
etc etc etc..
Niet Schietenquote:
Niet goed, maar wel van gehoordquote:Op maandag 24 november 2008 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet Schieten
ken je het ook of dat niet?
Aaah okquote:
Euhm nee volgens mij was het iets van 70, maar geen zin meer om opnieuw op te zoeken.quote:Op maandag 24 november 2008 17:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
ooh.. met 51 km red je het toch zeker niet van arnhem tot alblasserdam? Dat is 2 keer zo veel gok ik
Maar dan nog is 51 km met de scooter geen pretje gok ik
Ik ga eerst proberen om voor een paar tientjes een kapotte laptop te vinden waar het scherm het nog van doetquote:Op maandag 24 november 2008 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan kan je net zo goed nieuwe laptop kopen
Het was al donker.. gevoelsmatig was het dus al avondquote:
pff, ik kan misschien wel wat rondvragen voor je.. maar het lijkt me niet dat dat zo is eigenlijk..quote:Op maandag 24 november 2008 17:50 schreef Piles het volgende:
Hello mensen
Laptop reparen gaat minstens 400 euro kosten![]()
![]()
Nu maar opzoek naar 2e hands scherm
Voor die prijs koop je ondertussen een nieuwequote:Op maandag 24 november 2008 17:50 schreef Piles het volgende:
Hello mensen
Laptop reparen gaat minstens 400 euro kosten![]()
![]()
Nu maar opzoek naar 2e hands scherm
Scherm voor een fujitsu-siemens Amilo 1437Gquote:Op maandag 24 november 2008 18:07 schreef Puala het volgende:
pff, ik kan misschien wel wat rondvragen voor je.. maar het lijkt me niet dat dat zo is eigenlijk..
Wat zoek je voor scherm?
Daarom gaat repareren met een nieuw scherm 'm ook niet wordenquote:Op maandag 24 november 2008 18:12 schreef PieterBas het volgende:
Voor die prijs koop je ondertussen een nieuwe
dat moet ik met je eens zijnquote:Op maandag 24 november 2008 17:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was al donker.. gevoelsmatig was het dus al avond
Ga ze eens slaan!quote:
Ga buiten sneeuwballen gooienquote:Op maandag 24 november 2008 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik verveel me jongens!!!! zorg eens dat het hier leuk wordt
quote:
Zover Friesland in durft hij toch nietquote:
Ik kende iemand die het probeerde, nooit meer wat van gehoord!quote:Op maandag 24 november 2008 19:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zover Friesland in durft hij toch niet
Pallets vol met die lui liggen hier. Die lucht!quote:Op maandag 24 november 2008 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kende iemand die het probeerde, nooit meer wat van gehoord!
Verbrand ze dan eensquote:Op maandag 24 november 2008 19:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Pallets vol met die lui liggen hier. Die lucht!
nee.. veel tel koudquote:
Wil ik niet eensquote:Op maandag 24 november 2008 19:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zover Friesland in durft hij toch niet
Neequote:
quote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag jouw naam, en ik wist dat deze reactie zou komen
Oh, dan blijf ik nog wel even. Eerst maar es wat tv kijken.quote:Op maandag 24 november 2008 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gefeliciteerd.
Ik ben al ruim een jaar afgestudeerd. Maar blijf ook nog gewoon komen. Dus zo erg is het niet als je hier komt
quote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef Larry-Laffer het volgende:
Hoi, ik hoor hier niet meer, want ik ben sinds vandaag afgestudeerd!
Luciequote:Op maandag 24 november 2008 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja, smakelijk eten Cali
Wat ga/eet je (eten)?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef Larry-Laffer het volgende:
Hoi, ik hoor hier niet meer, want ik ben sinds vandaag afgestudeerd!
Welterustenquote:Op maandag 24 november 2008 22:07 schreef Californium het volgende:
nou mensen
was weer een waar genoegenIk sta morgen voor het eerst sinds weeeeeeeken...niet in de top 100 denk ik
Nu lekker thee drinken...even wat lezen en slapen
Trusten mensen![]()
*meldt*quote:
Ik betwijfel het, ik heb 3 treinen moeten laten gaan omdat het gewoon te druk wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:58 schreef Puala het volgende:
Ach, volgens mij kun je op het moment beter de NS hebben als je auto hoor. Er staat tussen de 400 en de 550 km file op het moment
Hoi, ja alles is goed hoor. Met jou ook? Nog steeds vrolijk?quote:
Nou sinds gisteravond bleek dat mijn laptop dus niet gemaakt is zoals ze zeiden ben ik redelijk chagerijnig.. Volgens mij is het overal in het land nogal glad op het momentquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hoi, ja alles is goed hoor. Met jou ook? Nog steeds vrolijk?
Ik ging vanochtend bijna opmijn gieghel. Was nogal glad op het fietspad en ik ging bijna rechtdoor de haven in
Niet gemaakt? Vanwege dat geluid wat je zei? Dat ze het ene oplossen en het andere slopen? Dat is wel redelijk lomp ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou sinds gisteravond bleek dat mijn laptop dus niet gemaakt is zoals ze zeiden ben ik redelijk chagerijnig.. Volgens mij is het overal in het land nogal glad op het moment. Wel geluk dat je niet helemaal de haven in ging, al had ik er best de foto's van willen zien
Jup ze maken het ene en slopen het andere. Heb een nieuwe driver gedownload, kabeltjes gecheckt enz.. Het kan alleen nog maar aan het moederbord liggen. Heb nu een flinke klachtenbrief geschreven en 5x verstuurd. Ze hebben daar nogal een KPN instelling namelijk, ow maar dat hebben wij helemaal niet gekregen hoor mevrouw? Nou dat kunnen ze nu niet bewerenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Niet gemaakt? Vanwege dat geluid wat je zei? Dat ze het ene oplossen en het andere slopen? Dat is wel redelijk lomp ja.
Op zich ben ik wel van van gladheid, als ik er zelf maar geen last van hebIk ben blij dat jij blijkbaar hetzelfde hebt
Goed plan ja, dat 5 keer sturen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup ze maken het ene en slopen het andere. Heb een nieuwe driver gedownload, kabeltjes gecheckt enz.. Het kan alleen nog maar aan het moederbord liggen. Heb nu een flinke klachtenbrief geschreven en 5x verstuurd. Ze hebben daar nogal een KPN instelling namelijk, ow maar dat hebben wij helemaal niet gekregen hoor mevrouw? Nou dat kunnen ze nu niet beweren![]()
Ik haat gladheid eigenlijk, enkel de foto's zijn leuk en het schaatsen. Verder schaats ik liever met echte schaatsen als met mijn scooter..
jeuj!quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef jslavenburg het volgende:
Goedenmorgen allemaal
Nog 1 week en dan wordt ik al weer 21
4/5 keer.. dan heb je wel flink schadequote:Op dinsdag 25 november 2008 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Goed plan ja, dat 5 keer sturen.Hopelijk willen ze het nu een keer snel oplossen.
Ja schaatsen op de scooter of de fiets is over het algemeen niet leuk
Heb het (toen ik nog jong was) wel eens gehad met mijn brommertje. Onderweg naar school en dan gewoon een keer of 4/5 op je bek gaan
mwa.. aan mijn brommer viel weinig te beschadigenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
4/5 keer.. dan heb je wel flink schade. Ik heb gewoon heel rustig aan gedaan
.
Ik hoop dat ze het snel oplossen, morgen is de brief er, dus vanaf overmorgen verwacht ik telefoon/mail.
Kijk, dat moet je hebbenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
mwa.. aan mijn brommer viel weinig te beschadigen
Het is maar 2 jaar dat je met zo'n ding zit ofzo, boeiend dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hij ging ook maar 40 ofzo en heuvel op kon er niemand aanhangen, maar who cares
precies.. scheelde toch weer een eind fietsenquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is maar 2 jaar dat je met zo'n ding zit ofzo, boeiend dus
succces!quote:
Slaapkopquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh lui
Was stiekem best laat geworden gisteren
Ja nog heel ff ook, half 1quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
* aai over je buik..
nog ff wachten
hebbie gedaan? hosselen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh lui
Was stiekem best laat geworden gisteren
heeeeel ff volhouden jaquote:
Erg he?quote:
Je weet toch, schone meisjes in Nijmegen worden niet door zichzelf gehosseld, daar moet je wel wat energie in stoppen natuurlijk. Plus ik dacht de befaamde, stungun methode eens toe te passenquote:
je kan er vanalles instoppen. Energie is een ideequote:Op dinsdag 25 november 2008 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet toch, schone meisjes in Nijmegen worden niet door zichzelf gehosseld, daar moet je wel wat energie in stoppen natuurlijk. Plus ik dacht de befaamde, stungun methode eens toe te passen![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
je kan er vanalles instoppen. Energie is een idee
Nog succesvol geweest?
Ook niet gekquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee joh gisteren met wat vrienden beetje Catan gespeeld en wat kaartspelletjes ondet het genot van een drupje bier.
Nou ik ben erg jaloers, verder is het heerlijk lijkt me om zo te kunnen uitslapenquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Erg he?![]()
Hoe is het hier? Wat heb ik gisteren nog gemist?
veel plezier!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
vervelend
Ik ga eens richting school, zo college
Klinkt wel gezellig ja. Succes @ school nogquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ja er waren chickies in mijn huis en bier en ... ow wacht... nee viel wel mee eigenlijk
Gewoon beetje gehangen, en spelletjes gespeeld. Stel vrienden, huisgenootjes, was leuk wel
Eikels zijn dat die dat doen zegquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:07 schreef The_Dean het volgende:
Auto van een vriend gestolen![]()
Kuthoeren!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:07 schreef The_Dean het volgende:
Auto van een vriend gestolen![]()
Kuthoeren!
quote:
Een 20 jaar oude Golf 2 diesel met 350 duizend km op de teller...quote:
die had makkelijk nog 350 ton doorgekunt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een 20 jaar oude Golf 2 diesel met 350 duizend km op de teller...
ja, tuurlijk... Nu snappen wij het ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:00 schreef Californium het volgende:
Mijn huisgenoot![]()
gotta love him![]()
Die van thuis dan he![]()
Nee, nu moet je vragen: "Hoe bedoel je Cali?", en dan kan zij weer leuk wat vertellenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, tuurlijk... Nu snappen wij het ook
gedoe ook altijd.. vertel gewoon wat er is. Ik hou niet van clifhangersquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nu moet je vragen: "Hoe bedoel je Cali?", en dan kan zij weer leuk wat vertellen
ah.. krabbels aan de machtquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:09 schreef Californium het volgende:
Toen ik nog in Nijmegen was, gingen we met z'n tweeen minimaal 1 keer in de week Keihard Tribute draaien en dan keihard meezingen en op de banken 'rocken' enzo
En nu kan dat dus niet meer
En nu zijn we via hyves aan het rocken
Ofnouja....via krabbels![]()
![]()
Och gaat prima hoorquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog hetzelfde![]()
Schiet nog niet hard op dusVandaag maar eens wat gaan doen denk ik
Ik ookquote:
Ach, 1 dagje mag dat toch wel?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookIk heb er eeeeeeecht geen zin in vandaag
Was dat tegen mij?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:49 schreef nicomart het volgende:
nog steeds ziek? Al eens een huisartsje gepakt?
Sommige mensen zien dat nietquote:En als je mensen negeert.. Of beter gezegd, als iedereen je negeert. Zal je dan niet begrijpen dat je gewoon je mond moet houden?
Ja true, maar ik haat hetquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, 1 dagje mag dat toch wel?
Als het al weken is wordt het lastiger
Heul ergquote:
Ja?quote:
Ik krijg er altijd zo'n kutgevoel van, dat ik niks aan het doen benquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja?
1 dag helemaal niks doen bevalt me altijd prima. Al is dat nu een beetje doorgeschoten denk ik![]()
Jah, dat heb ik ook wel, maar het helpt nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd zo'n kutgevoel van, dat ik niks aan het doen ben
Ghehequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, dat heb ik ook wel, maar het helpt niet
Wat al die complement systemen en pathways? begin het al een eindje te begrijpenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:39 schreef Californium het volgende:
Heb je de hoofdstukken van course 7 al doorgelezen? Dat snappen was al een ramp![]()
Ahaquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat al die complement systemen en pathways? begin het al een eindje te begrijpen
Jup B-cellen en T-cellen daar wist ik dus nogal wat van af. Ik begin gewoon vooraan, en die pathways zijn wel handig om te begrijpen wat er op een iets dieper niveau gebeurd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:46 schreef Californium het volgende:
Complement systeem
dat is dus maat een minifractie van wat je toen moest weten
Ik heb het over VDJ recombinatie en B-cel en T-cel functies en hoe ze precies werken
omdat ik mezelf nog nooit zo zuur heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Heul erg![]()
Hoezo?
[..]
Ja?
1 dag helemaal niks doen bevalt me altijd prima. Al is dat nu een beetje doorgeschoten denk ik![]()
ik dacht dat diequote:Op dinsdag 25 november 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Was dat tegen mij?
Ik ben al bijna een week weer beter
[..]
Sommige mensen zien dat niet![]()
Die ene drie, euhm... weet ze niet bij naam te noemen, heb me aantekeningen niet bij me..quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:57 schreef Californium het volgende:
En op welke pathways doel je precies????
Nee, die gingen over de studie & motivatiequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:58 schreef nicomart het volgende:
ik dacht dat dieen
ging over het nog steeds ziek zijn
Geen idee, zover ben ik nog niet, eentje had iets te maken met de differentiatie van T-cellen.quote:
koop gewoon een goede tel waar alles op zitquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:29 schreef Piles het volgende:
Iemand van jullie hier nog tips voor een mp3/video-speler? Geen iPod![]()
Ik ga voor de Creative Zen 16GB maar denk ik
Zoals? Wil wel minimaal 16GB eigenlijk, en er niet meer dan 200 euro aan uitgevenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
koop gewoon een goede tel waar alles op zit
Die is sowieso al 40 euro duurder dan de Creative, plus iTunes en de hele zooi. Nee, Apple mot ik gewoon nietquote:
een iPodquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:29 schreef Piles het volgende:
Iemand van jullie hier nog tips voor een mp3/video-speler? Geen iPod![]()
Ik ga voor de Creative Zen 16GB maar denk ik
Waarom is de iPod zoveel beter in vergelijking met de Creative dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
Aha, dus omdat je een merk niet moet, koop ie uit principe niet de beste speler op de markt?
Enige reden die ik heb is dat die veel gebruikersvriendelijk is en makkelijker te bedienen, niet meer, niet minder.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom is de iPod zoveel beter in vergelijking met de Creative dan?
En hij gaat heel erg lang meequote:Op dinsdag 25 november 2008 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Enige reden die ik heb is dat die veel gebruikersvriendelijk is en makkelijker te bedienen, niet meer, niet minder.
Ik heb geen moeite met het bedienen van mp3-speler, dus zo groot is dat voordeel dus nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Enige reden die ik heb is dat die veel gebruikersvriendelijk is en makkelijker te bedienen, niet meer, niet minder.
Ik ben zelf ook geen fan van apple zelf, maar met itunes is niets mis hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met het bedienen van mp3-speler, dus zo groot is dat voordeel dus nietEn iTunes lijkt me echt een baggerprogramma, en dan ook nog 40 euro duurder. Gaat 'm niet worden
ik ook niet, dat impliceer ik niet, het is gewoon geniaal makkelijk en belachelijk handig, ik hoef geen debiele menu'tjes en duizend opties. iTunes is ff wennen, maar het werkt zo lekker met een iPod, dus bagger vind ik een beetje cru.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met het bedienen van mp3-speler, dus zo groot is dat voordeel dus nietEn iTunes lijkt me echt een baggerprogramma, en dan ook nog 40 euro duurder. Gaat 'm niet worden
Paulaquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook geen fan van apple zelf, maar met itunes is niets mis hoor
Je hebt geen iTunes nodig. Ik heb ook een Ipod en zet m'n muziek erop via Winamp. Ik geloof dat er nog wel meer mediaplayers zijn die je compatible kunt maken met een Ipod, maar dat zou je ff na moeten zoeken. Ik heb trouwens ook wel van mensen gehoord dat iTunes best meevalt als je er eenmaal mee werkt, maargoed, dat heeft mij ook niet overtuigd om het te gebruiken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
iPodsquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat is er met mijn uitspraak hosti?
Dan zijn de meningen gewoon erg verdeeld dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:59 schreef Puala het volgende:
Ik ben zelf ook geen fan van apple zelf, maar met itunes is niets mis hoor
Kijk, dat scheelt weerquote:
Haha, zo bijzonder dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrouwen die iPods verdedigen
Hoe lang heb je het gebruikt voor je je mening vormde? En welk programma vind jij handig dan? Is kijken of het mij ook bevaltquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan zijn de meningen gewoon erg verdeeld dus
[..]
Kijk, dat scheelt weer![]()
Hebben jullie ook ervaring met video op je iPod trouwens? Daar weet ik nog niks van namelijk. Zie alleen dat de Creative gewoon WMV ondersteund, en de iPod niet.
Dat dus, en het is bijzonder zijn meestal de nerdige mannetjes die in de bres springenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, zo bijzonder dan?
Ipods zijn gewoon handig, multifunctioneel, goed in gebruik, geen uitvalsverschijnselen, kunnen goed tegen trillingen/vallen ed. Je kunt gewoon niet anders als ze geweldig vinden
Ik heb er geen ervaringen mee, maar dat een iPod geen .wmv ondersteund hoeft niet zo'n probleem te zijn toch? Films en dergelijke zijn toch voornamelijk .avi bestanden namelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:06 schreef Piles het volgende:
Hebben jullie ook ervaring met video op je iPod trouwens? Daar weet ik nog niks van namelijk. Zie alleen dat de Creative gewoon WMV ondersteund, en de iPod niet.
Ach je zult met het laatste vast wel ervaring hebben denk ik. En ach, wie weet ben ik ook wel een nerd-achtig persoon. Je zult het nooit precies weten denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat dus, en het is bijzonder zijn meestal de nerdige mannetjes die in de bres springen
Porno op je iPod![]()
Wie zegt dat dat alleen bij een iPod isquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:07 schreef Puala het volgende:
Ipods zijn gewoon handig, multifunctioneel, goed in gebruik, geen uitvalsverschijnselen, kunnen goed tegen trillingen/vallen ed. Je kunt gewoon niet anders als ze geweldig vinden
Doe nu alles via mn telefoon, dus Nokia Music Manager. En nee, dat is ook rukquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:09 schreef Puala het volgende:
Hoe lang heb je het gebruikt voor je je mening vormde? En welk programma vind jij handig dan? Is kijken of het mij ook bevalt![]()
quote:Video's op mijn ipod heb ik nog nooit geprobeerd. Heb het wel bij andere jongens gezien (voor zolang ik de porno kon verdragen dan) en dat zag er best goed uit (de kwaliteit dan, die vrouw niet)
Volgens de Apple-site ondersteund de iPod: m4v-, .mp4- en .mov-bestandenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:11 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik heb er geen ervaringen mee, maar dat een iPod geen .wmv ondersteund hoeft niet zo'n probleem te zijn toch? Films en dergelijke zijn toch voornamelijk .avi bestanden namelijk.
Wat is dat nou voor een replyquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach je zult met het laatste vast wel ervaring hebben denk ik. En ach, wie weet ben ik ook wel een nerd-achtig persoon. Je zult het nooit precies weten denk ik
Ik heb 5 mp3 spelers versleten al, maar mijn ipod wilde pas na 3 jaar de geest geven. Lijkt me toch wel dat ik dan mijn mening goed klaar mag hebbenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat alleen bij een iPod is
[..]
Doe nu alles via mn telefoon, dus Nokia Music Manager. En nee, dat is ook ruk
iTunes nog geen ervaring mee, maar jullie zeggen dat het geweldig is, terwijl andere mensen het compleet waardeloos vinden
[..]
![]()
[..]
Volgens de Apple-site ondersteund de iPod: m4v-, .mp4- en .mov-bestanden
Creative Zen: WMV en DivX/XviD ondersteuning
Ja je kent het vast wel, van die vrouwen die keihard kreunen en doen alsof ze het vet lekker vinden dat die man in hun aan het bonken is, vet vies manquote:
De vraag is dan nog of Creative wel .avi bestanden ondersteund.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:14 schreef Piles het volgende:
Volgens de Apple-site ondersteund de iPod: m4v-, .mp4- en .mov-bestanden
Creative Zen: WMV en DivX/XviD ondersteuning
Het is maar een kleine gok dat je ervaring er mee hebt. Het feit dat je zo hapt doet me denken dat het echt zo is hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een reply
Ik? porno? op mijn iPod?![]()
En wat nooit precies weten, uren kennismaken liggen in het verschiet hoor
Kennis maken komt ander keertjequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is maar een kleine gok dat je ervaring er mee hebt. Het feit dat je zo hapt doet me denken dat het echt zo is hoor.
Maar euhm, uren kennismaken.. prima kom maar op
Nee, zegt me niksquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja je kent het vast wel, van die vrouwen die keihard kreunen en doen alsof ze het vet lekker vinden dat die man in hun gat aan het bonken is, vet vies man
Ik heb nu ook nog stage zo'n 20 minuten, dus urenlang zou idd niet gaan neequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kennis maken komt ander keertje, ga zo proberen een risotto te maken
En tja, tuurlijk heb ik wel eens porno gezienheb het alleen niet op mijn iPod, misschien wel een idee-tje
Dan zullen ze allemaal wel gelijk hebbenquote:
Creative ondersteunt ze wel zo te zienquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:17 schreef Larry-Laffer het volgende:
De vraag is dan nog of Creative wel .avi bestanden ondersteund..mp4 en .mov bestanden zijn vooral van die filmpjes gemaakt met een mobiele telefoon toch?
Niet zo'n liefhebber van de porno zie ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb nu ook nog stage zo'n 20 minuten, dus urenlang zou idd niet gaan nee.
Risotto.. nog nooit op weetje
je begint het al een klein beetje te leren, je moet alleen nog een minder nederlandse instelling krijgenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Creative ondersteunt ze wel zo te zien
En idd, volgens mij ook. Lijkt me ook niet echt handig om te converteren, maar dat valt misschien mee.
Conclusie: iPod is een prima ding, maar Creative is net zo goed en 40 euro goedkoper
Ik hou je niet tegen er 1 te kopen. Heb het zelf ook overwogen toen, maar om een of andere reden voor een iPod gekozen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Creative ondersteunt ze wel zo te zien
En idd, volgens mij ook. Lijkt me ook niet echt handig om te converteren, maar dat valt misschien mee.
Conclusie: iPod is een prima ding, maar Creative is net zo goed en 40 euro goedkoper
Nou nou nou, die eerste conclusie maak je wel snel. Ik wens je maar vast succes dan met het kooktalent. Weet je in elk geval hoe het komt als je morgen ziek bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zo'n liefhebber van de porno zie ik
Ander keertje
Ik ook niet vologens mij, mijn huisgenoot wilde het gaan maken, maar hij is niet zo'n kooktalent, dus ik zal m goed in de gaten houden
Zeeuwse instelling hequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:24 schreef Puala het volgende:
[..]
je begint het al een klein beetje te leren, je moet alleen nog een minder nederlandse instelling krijgen
Je bent onverbeterlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeuwse instelling he![]()
De Nederlandse instelling is juist als kuddevolk kwijlend achter de iPod aanlopen![]()
Sorryquote:
Ach ja, een iPod niet nemen omdat iedereen er 1 heeft is ook niet echt logischquote:Maar ik vind het meer een nerdjes instelling dan eigenlijk.
Nee over dat punt heb je wel gelijk, maar op de andere punten ben ik het toch echt niet met je eensquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry![]()
Niet zo happen
[..]
Ach ja, een iPod niet nemen omdat iedereen er 1 heeft is ook niet echt logisch
Een (niet zo) leuke stage-dag achter de rug?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:49 schreef eer-ik het volgende:
pfff.
als vandaag over is ben ik echt gelukkig.
Relaxtquote:
Volgens mij ben jij zo'n beetje de enige die nog stage loopt hierquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:09 schreef Puala het volgende:
[..]
ja denk dat het kwam omdat iedereen het gehad had op zijn stage
op zijn/haar werk dan ook goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n beetje de enige die nog stage loopt hier
Leuke nieuwe stat dingen Pilesquote:Userstats van Californium
Totaal aantal posts: 12499
Totaal aantal topics geopend: 72
Bekijk FOK!-profiel
Meest gebruikte smiley:- 4270 keer
Meest gebruikte posticon: - 8654 keer
--------------------------------------------------------------------------------
Stats per reeks
KoffieSC - 1116
Nijmegen - 2000
Topics geopend: StageSC - 65
KoffieSC - 6
Nijmegen - 1
nou naar wat ik heb gemerkt zijn jullie allemaal 20+quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Leuke nieuwe stat dingen Piles
En je bent ookwel weer niet zo veruit de jongste Paula
PS. datzou wel door die ene keer komen
![]()
bijna 3 jaar?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:26 schreef Californium het volgende:
ou zo'n groot verschil is het niet
zie de website van pilesquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:26 schreef jslavenburg het volgende:
Hoe kom je nu weer aan die stats?
http://piles.nl/fok/quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:26 schreef jslavenburg het volgende:
Hoe kom je nu weer aan die stats?
Mwah 3 jaar valt ook wel op zich mee. Mijn vriend van nu is *ff rekenen* 5 jaar ouder ongeveer. Ach, wie weet heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:29 schreef Californium het volgende:
En bijna 3 jaar is een groot verschil? sjeez.... Mijn ex is bijna 6 jaar ouder dan mij....heb genoeg vrienden die 5 a 6 jaar ouder zijn
Ik verander nooit het post icoon, vind dat onzin, en ondanks dat ik de laatste tijd nogal vaakquote:Userstats van jslavenburg
Totaal aantal posts: 1409
Totaal aantal topics geopend: 16
Bekijk FOK!-profiel
Meest gebruikte smiley: -460 keer
Meest gebruikte posticon: -717 keer
Stats per reeks
KoffieSC - 8
Topics geopend: StageSC - 16
Als je in 1 van de reeksen post kom je er ook in jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:32 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Grappig stats ja! Hoe komt mijn naam er tussen eigenlijk? Omdat ik gepost heb in deze reeks?
Bij mij wel meerquote:
Nice picsquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
PBHeb eens een paar foto's toegevoegd aan mijn fobo
Ik heb me net ingeschreven voor de RTLPoker freeroll. Zitten nu 1330 mensen inquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:58 schreef mash_ het volgende:
Stack: largest 1397004, smallest 94000, average 399000
Your current position is 5 out of 9
spannend ditbegonnen met 1197 mensen
ja is het ookquote:
Woooquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:58 schreef mash_ het volgende:
Stack: largest 1397004, smallest 94000, average 399000
Your current position is 5 out of 9
spannend ditbegonnen met 1197 mensen
mijn opvolger is gevondenquote:
Wen d'r maar aanquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja is het ookmaar als je met beteren hand all in gaat en verliest is het kut.. helemaal in de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |