Bij ons ligt het al dagen lang vastquote:Op maandag 24 november 2008 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
Geen idee wat ik vanavond ga eten eigenlijk, dadelijk nog ff gaan hosselen, wel awesome middag gegeten dat dan weer wel
grote kansquote:Op maandag 24 november 2008 16:13 schreef Puala het volgende:
Tsja bij ons thuis ben ik de kok, dus vandaar dat het allemaal al vast ligt.
En hoezo is het spannender als je zelf voor je eten moet gaan zorgen? Wordt het dan minder gezond?
Oeh, ik hou ook van Nederlands eten hoorquote:Op maandag 24 november 2008 16:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
grote kans![]()
Maar misschien wordt het juist wel beter. Mijn moeder is meer van het traditionele hollandse eten. Hoewel dat ook lekker is, komt er weinig nieuws op tafel. Dus dan kan ik zelf wat gaan experimenteren enzo
Dat maak ik zelf wel uit of ik op vandaag ga schieten!quote:
Nou, ik hou ook wel van de Hollandse keuken.. boerenkool kan je me voor wakker maken hoor! Maar een beetje afwisseling ofzo.. pastasalade hier en daar, rijstschoteltje enzo..quote:Op maandag 24 november 2008 16:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh, ik hou ook van Nederlands eten hoor.
Maar ja misschien wordt het voor jou dan idd wel beter. Als je liever van die andere keukens houd kan ik me dat wel voorstellen.
voetbal gekeken, maar dat was niet leuk in die kouquote:Op maandag 24 november 2008 16:23 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie nog iets leuks in de sneeuw gedaan?
quote:Op maandag 24 november 2008 15:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
heb ik laatst ook geprobeerd, maar ik kom er niet lekker doorheen..
Nee wakker maken kun je mij daar niet voor. Doe mij dan maar snijbonenstampot. Vele malen lekkerderquote:Op maandag 24 november 2008 16:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou, ik hou ook wel van de Hollandse keuken.. boerenkool kan je me voor wakker maken hoor! Maar een beetje afwisseling ofzo.. pastasalade hier en daar, rijstschoteltje enzo..
zoals ik zeg.. heb een aantal aflevering gezien, maar ik kan me er niet toe zetten om de rest ook te gaan kijken. Daar vind ik het toch niet leuk genoeg voorquote:
Daar hoef je mij dan weer niet wakker voor te makenquote:Op maandag 24 november 2008 16:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee wakker maken kun je mij daar niet voor. Doe mij dan maar snijbonenstampot. Vele malen lekkerder![]()
Ja maar dat kan ook zonder sneeuw! Ik heb meteen een dikke sneeuwpop gebouwd natuurlijk, je weet namelijk nooit wanneer de laatste sneeuw ooit in Nederland valtquote:Op maandag 24 november 2008 16:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
voetbal gekeken, maar dat was niet leuk in die kou
Oh ja das waar.. Ik heb wel in mijn eigen straat op de parkeerplaats geparkeerd met de handrem. Dat glijdt lekker met die sneeuwquote:Op maandag 24 november 2008 16:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook zonder sneeuw! Ik heb meteen een dikke sneeuwpop gebouwd natuurlijk, je weet namelijk nooit wanneer de laatste sneeuw ooit in Nederland valt
Volgens mij maakt iedereen het op ander recept, dus wie weet wil je wel wakker gemaakt worden voor mijn stamppotquote:Op maandag 24 november 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Daar hoef je mij dan weer niet wakker voor te maken
Dat zou zomaar kunnen. Nou ben ik niet zo'n fan van snijbonen. Maar als jij mij 's nachts komt wakker maken wil ik het wel proberenquote:Op maandag 24 november 2008 16:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij maakt iedereen het op ander recept, dus wie weet wil je wel wakker gemaakt worden voor mijn stamppot
Waar woon je ook al weer?quote:Op maandag 24 november 2008 16:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Nou ben ik niet zo'n fan van snijbonen. Maar als jij mij 's nachts komt wakker maken wil ik het wel proberen
Momenteel nog in Alblasserdam. Gewoon de A15 blijven volgen richting Rotterdam, dan kom je het vanzelf tegenquote:
Aha, klinkt als ver weg.quote:Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Momenteel nog in Alblasserdam. Gewoon de A15 blijven volgen richting Rotterdam, dan kom je het vanzelf tegen
waarschijnlijk wel ja.quote:
met de auto 40 minutenquote:Op maandag 24 november 2008 16:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja.
Ik zou het in ieder geval niet op de scooter willen doen. Zeker niet met dit weer
ooh.. met 51 km red je het toch zeker niet van arnhem tot alblasserdam? Dat is 2 keer zo veel gok ikquote:Op maandag 24 november 2008 16:56 schreef Puala het volgende:
[..]
met de auto 40 minuten. Valt me nog niet tegen.
Scooter heeft al wel is zo'n afstand afgelegd hoorVan mijn huis naar Den Bosch was geloof ik 51 km
* Cuegirllie zingt:quote:Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Momenteel nog in Alblasserdam. Gewoon de A15 blijven volgen richting Rotterdam, dan kom je het vanzelf tegen
Waar ken jij dat nou weer vanquote:Op maandag 24 november 2008 17:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie zingt:
Op een kerktoren in Alblasserdam
Staat een haan met een gouden kam, een gouden kam..
etc etc etc..
Niet Schietenquote:
Niet goed, maar wel van gehoordquote:Op maandag 24 november 2008 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet Schieten
ken je het ook of dat niet?
Aaah okquote:
Euhm nee volgens mij was het iets van 70, maar geen zin meer om opnieuw op te zoeken.quote:Op maandag 24 november 2008 17:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
ooh.. met 51 km red je het toch zeker niet van arnhem tot alblasserdam? Dat is 2 keer zo veel gok ik
Maar dan nog is 51 km met de scooter geen pretje gok ik
Ik ga eerst proberen om voor een paar tientjes een kapotte laptop te vinden waar het scherm het nog van doetquote:Op maandag 24 november 2008 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan kan je net zo goed nieuwe laptop kopen
Het was al donker.. gevoelsmatig was het dus al avondquote:
pff, ik kan misschien wel wat rondvragen voor je.. maar het lijkt me niet dat dat zo is eigenlijk..quote:Op maandag 24 november 2008 17:50 schreef Piles het volgende:
Hello mensen
Laptop reparen gaat minstens 400 euro kosten![]()
![]()
Nu maar opzoek naar 2e hands scherm
Voor die prijs koop je ondertussen een nieuwequote:Op maandag 24 november 2008 17:50 schreef Piles het volgende:
Hello mensen
Laptop reparen gaat minstens 400 euro kosten![]()
![]()
Nu maar opzoek naar 2e hands scherm
Scherm voor een fujitsu-siemens Amilo 1437Gquote:Op maandag 24 november 2008 18:07 schreef Puala het volgende:
pff, ik kan misschien wel wat rondvragen voor je.. maar het lijkt me niet dat dat zo is eigenlijk..
Wat zoek je voor scherm?
Daarom gaat repareren met een nieuw scherm 'm ook niet wordenquote:Op maandag 24 november 2008 18:12 schreef PieterBas het volgende:
Voor die prijs koop je ondertussen een nieuwe
dat moet ik met je eens zijnquote:Op maandag 24 november 2008 17:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was al donker.. gevoelsmatig was het dus al avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |