het ontkennen van het bestaan van het Palestijnse volk is ethnische haat....quote:Op zondag 11 januari 2009 14:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, alleen wat gescheld.
Ik bral niet uit etnische haat. In principe bestaat er geen etniciteit die "Palestijn" heet. Ik kies partij tegen het terrorisme. De Palestijnse slachtoffers worden veroorzaakt door het handelen van Hamas.
riekt wederom naar ethnische haat .. en maar politiekcorrect het vingertje heffen over jodenhaatquote:Dat is consequent. Het gejengel van hordes Moslims
dit llijkt op een andere agenda dan oprecht jodenhaat veroordelen.... meer op de agenda van links afzeikenquote:en de Von Bommeltjes
Nee.. dit is onlogisch... met het woordje "dus" suggereer je dat je vooraf de conclusie onderbouwt hebt..quote:in de maatschappij is dat niet en is dus ordinaire Jodenhaat.
geloof je er eigenlijk zelf wel in ?quote:Gecombineerd met de andere standpunten van Von Bommel zou hij best het ere-lidmaatschap van de NSDAP hebben "verdiend".
Dit is er het topic niet voor maar die oorlog zijn de israeli`s niet begonnen, je kunt dan beter de britten de schuld geven.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Was dat zo ? Wat ik las in de kranten had ik niet het idee dat de demo sterk antisemitisch was.. Wel sterk antizionistisch.. Het lijkt mij zo dat je politiekcorrect terugvalt op het taboe van kriitiek hebben op Israel..
Door dit taboe kon israel zijn gang gaan en nog steeds... In 1948 reeds hadden de westerse landen moeten voorkomen dat Israel zou ontstaan en zo miljoenen Europeanen en Amerikanen het gebied laten inpikken....de westerse landen konden dat moreel niet..... immers .. het leek zo verdomd veel op anti-semitisme ... Nog steeds niks geleerd? Dries van Agt wel...
Dat is geen etnische haat. Ik vraag me af waar je het vandaan haalt. Enige onderbouwing van jouw kant ontbreekt ook weer volkomen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
het ontkennen van het bestaan van het Palestijnse volk is ethnische haat....
prima dat je zgn antiterreur bent.. dan ben je ook tegen de terreur van israel..of..is dat ineens wel cool..
[..]
riekt wederom naar ethnische haat .. en maar politiekcorrect het vingertje heffen over jodenhaat
[..]
dit llijkt op een andere agenda dan oprecht jodenhaat veroordelen.... meer op de agenda van links afzeiken
[..]
Nee.. dit is onlogisch... met het woordje "dus" suggereer je dat je vooraf de conclusie onderbouwt hebt..
ik zie geen onderbouwing...ik zie wel wederom meer walgelijk pc-gedoe
[..]
geloof je er eigenlijk zelf wel in ?
Ik heb een van de demonstraties met eigen ogen gezien en daar zat weldegelijk een antisemitisch sausje overheen en laten we ook heel eerlijk zijn: Hamas is uit op de vernietiging van Israël.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:10 schreef Bluesdude het volgende:
Was dat zo ? Wat ik las in de kranten had ik niet het idee dat de demo sterk antisemitisch was.. Wel sterk antizionistisch.. Het lijkt mij zo dat je politiekcorrect terugvalt op het taboe van kriitiek hebben op Israel..
Ik begrijp het al: de Palestijnen zijn pure slachtoffers, want Israël is ineens in 1948 in hun midden gedumpt...quote:Door dit taboe kon israel zijn gang gaan en nog steeds... In 1948 reeds hadden de westerse landen moeten voorkomen dat Israel zou ontstaan en zo miljoenen Europeanen en Amerikanen het gebied laten inpikken....de westerse landen konden dat moreel niet..... immers .. het leek zo verdomd veel op anti-semitisme ... Nog steeds niks geleerd? Dries van Agt wel...
Ik zie het juist stiller worden. Weinig topics. Maar een ozo saaie periode. Er gebeurt ook gewoon helemaal niks.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef Zith het volgende:
NWS en POL worden echt helemaal kapotgemaakt de laatste paar weken zeg, er zit geen balans meer tussen serieuze inhoudelijke posters en relusers.
Tja, ben jij niet uitgekeken op de usuals hier dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zie het juist stiller worden. Weinig topics. Maar een ozo saaie periode. Er gebeurt ook gewoon helemaal niks.
Ik mis Klopkoek, trouwens.
Ik weet dat dit niet NWS-feedback is, maar POL-feedback. Toch even een vraag van mijn kant: wat wil je wat er eraan doen? Concrete suggesties mag je altijd naar de Forum Admins mailen. Tot die tijd proberen we als mods het ergste puin zo snel mogelijk te ruimen. Dat geldt voor de NWS-mods, maar het is ongetwijfeld niet anders voor de POL-mods.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef Zith het volgende:
NWS en POL worden echt helemaal kapotgemaakt de laatste paar weken zeg, er zit geen balans meer tussen serieuze inhoudelijke posters en relusers.![]()
Ja, best wel....quote:Op maandag 12 januari 2009 17:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, ben jij niet uitgekeken op de usauls hier dan?
Tsja. Dat krijg je er nou van, van al dat bannen (niet jouw schuld hoor, EchtGaaf). Op een gegeven moment geloven mensen het wel en gaan ze ergens anders kijken. Op een ander forum, of bij GeenStijl ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zie het juist stiller worden. Weinig topics. Maar een ozo saaie periode. Er gebeurt ook gewoon helemaal niks.
Ik mis Klopkoek, trouwens.
Ja, alleen zijn lui zoals jij nog slaapverwekkender dan de usuals hier hè.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja. Dat krijg je er nou van, van al dat bannen (niet jouw schuld hoor, EchtGaaf). Op een gegeven moment geloven mensen het wel en gaan ze ergens anders kijken. Op een ander forum, of bij GeenStijl ofzo.
Ikzelf overigens niet, maar ik ben dan ook een bijzonder geval. Maar POL mijd ik onbewust wel als de pest.
Maar eh, ik heb ook POL wel eens gemeden. In het begin. Ik vond sommigen gewoon echt heel vreselijk. Maar ik vond andere subfora niks aan. Dus ik was zo weer terug. 2006 was een heel mooi jaar...quote:Op maandag 12 januari 2009 17:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja. Dat krijg je er nou van, van al dat bannen (niet jouw schuld hoor, EchtGaaf). Op een gegeven moment geloven mensen het wel en gaan ze ergens anders kijken. Op een ander forum, of bij GeenStijl ofzo.
Ikzelf overigens niet, maar ik ben dan ook een bijzonder geval. Maar POL mijd ik onbewust wel als de pest.
In mijn ogen is het al jaren op z'n retour. In 2002/2003 ging het er hier in mijn beleving echt heel anders aan toe. Veel sneller ook, meer posts. Nu is het maar een slappe zooi, vind ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar eh, ik heb ook POL wel eens gemeden. In het begin. Ik vond sommigen gewoon echt heel vreselijk. Maar ik vond andere subfora niks aan. Dus ik was zo weer terug. 2006 was een heel mooi jaar...
Maar een gevoel van sleetsheids bekruipt mij de laatste tijd. Ik weet niet of dat aan mij ligt, er verdwijnen regelmatig users, of dat POL echt sleets raakt...
hoe zie jij dat?
Mijn referentie gaat niet verder terug dan 2006. Jammer dat de neergaande tendens dan al zo lang aan de gang is.. Maar misschien dat velen naar GS zijn gegaan....quote:Op maandag 12 januari 2009 18:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In mijn ogen is het al jaren op z'n retour. In 2002/2003 ging het er hier in mijn beleving echt heel anders aan toe. Veel sneller ook, meer posts. Nu is het maar een slappe zooi, vind ik.
Het blijft een discussie of en zo ja hoe je moet modereren. Het moet nooit zo zijn dat het kind met het badwater wordt weggegooid. En internet is natuurlijk ook vluchtig. Er komen steeds nieuwe vormen uit. Wat dacht je van Youtube?quote:En als er dan eens een verfrissende, nieuwe user langskomt, dan gaan de radertjes meteen aan het werk om die een ban aan te naaien. Het moet nu eenmaal grijs zijn, anders kun je het shaken. Een direct gevolg van dat gekliek in die POL-SC imho.
Dat is idd een redelijke stelling om te onderzoeken.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef du_ke het volgende:
Misschien is het hele idee van internetfora wel minder populair aan het worden. Het is vooral gezellig maar voor inhoudelijk interessante discussies heeft het weinig nut dat is allemaal of heel erg vlak of veel te extreem.
Dat jij zo makkelijk in het gehuil stapt van ene Lemmeb, zeg. Quatsch wat hij zegt dat een verfrissende user meteen geband wordt. Zo ben jij zo'n user en je ben slechts af en toe geband, zeker niet permanent geband en al helemaal is het niet zo dat iedereen alles aan doet om je te laten bannen. De zogenaamde verfrissende users die Lemmeb bedoelt zijn wrs zijn eigen kloontjes en die van zijn vriendjes (onlangs ene Clara weer) die niet alleen niet verfrissend zijn maar steeds hetzelfde riedeltje afdraaien van inmiddels jaren en jaren geleden en waar een sik aan vast zit van tenminste 2 meter. Nee, ik denk dat je ene Lemmeb gerust uit de equation kunt laten...quote:Op maandag 12 januari 2009 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mijn referentie gaat niet verder terug dan 2006. Jammer dat de neergaande tendens dan al zo lang aan de gang is.. Maar misschien dat velen naar GS zijn gegaan....
[..]
Het blijft een discussie of en zo ja hoe je moet modereren. Het moet nooit zo zijn dat het kind met het badwater wordt weggegooid. En internet is natuurlijk ook vluchtig. Er komen steeds nieuwe vormen uit. Wat dacht je van Youtube?
Dit heeft ook weer een sik, hè snor.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:58 schreef Lemmeb het volgende:
Het komt vast doordat je paranoia bent. Sterkte ermee.
Maar goed. Ga je ook nog een keer inhoudelijk reageren? Of blijft het weer bij je oude vertrouwde poging tot uitlokking door middel van een userbash?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit heeft ook weer een sik, hè snor.
Hup alweer een sik.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar goed. Ga je ook nog een keer inhoudelijk reageren? Of blijft het weer bij je oude vertrouwde poging tot uitlokking door middel van een userbash?
Persoonlijk vind ik het geen vuile praatjes, maar hele gezonde praatjes (alhoewel mijn posts in SEX vroeger altijd buitengewoon smerig waren). Maar inderdaad: ik vermaak me momenteel wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef du_ke het volgende:
Ach Lemmeb vermaakt zich wel zolang hij z'n vuile praatjes kan spuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |