dat ookquote:
Een mooie paint mag ook om het goed te makenquote:Op maandag 24 november 2008 13:32 schreef Jaheur het volgende:
Pics or it didnt happen
Die vent is toch niet thuis. Of moet ik nu tot 22:00 bij die wagen gaan wachtenquote:Op maandag 24 november 2008 13:33 schreef Northside het volgende:
Doorrijden na een ongeval is een misdrijf. Veel plezier.
Je buurman zit ook op Fok.quote:Op maandag 24 november 2008 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die vent is toch niet thuis. Of moet ik nu tot 22:00 bij die wagen gaan wachten![]()
Hij ziet die deuk wel denk ik. Lijkt me moeilijk instappen met een kromme deur
quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef Adelante het volgende:
je hebt wel een briefje in z'n bus gedaan mag ik hopen.
Briefje achterlaten waarin je aangeeft dat je er tegen aan bent gereden en het wel wil vergoeden als de verzekering het niet dekt ofzo...quote:Op maandag 24 november 2008 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die vent is toch niet thuis. Of moet ik nu tot 22:00 bij die wagen gaan wachten![]()
Het is echter wel zo vriendelijk, netjes, sociaal en prettig om dan een berichtje achter te laten dat jij het bent geweest, ik hoop dat je dat wel gedaan hebt?quote:Op maandag 24 november 2008 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. Want jij bent de almachtige alleswetert.quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:
TS foto's graag van dit gebeuren want 99% van je topics is bullshit.
zal wel weer een aandachtstopic worden voor DBWquote:Op maandag 24 november 2008 13:32 schreef Jaheur het volgende:
Pics or it didnt happen
nee. We leven niet op al te goede voet met elkaar (netjes uitgedrukt)quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef Adelante het volgende:
Beste buur,quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef Adelante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
quote:Op maandag 24 november 2008 13:33 schreef Northside het volgende:
Doorrijdenglijden na een ongeval is een misdrijf. Veel plezier.
quote:Op maandag 24 november 2008 13:31 schreef de_boswachter het volgende:![]()
Net even naar de winkel geweest om me een paar lekkere ham/kaas croissants te halen.
quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
TS is gestoord.
Correctie:quote:Op maandag 24 november 2008 13:43 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
OT :
Je bent een rund als je met je handrem stunt
dat zal er nu dan ook niet beter op wordenquote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee. We leven niet op al te goede voet met elkaar (netjes uitgedrukt)
Juistquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Correctie:
Je bent een rund als je niet met je handrem overweg kunt.
quote:Op maandag 24 november 2008 13:45 schreef Timmor het volgende:
Ik denk dat die teek ook je rijvaardigheid heeft aangetast
quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef Adelante het volgende:
Huh ?quote:Op maandag 24 november 2008 14:01 schreef BroesWillems het volgende:
Is Jacky4ya je buurvrouw?
Dat hoop ik niet voor hem. Als jacky4ya thuis komt vanavond en ze ziet de deuk dan krijgt ze direct een hartaanval.quote:
OMG......quote:Op maandag 24 november 2008 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
Dat briefje in zijn brievenbus is totaal niet nodig, hij volgt gewoon je achtergebleven bandensporen in de sneeuw.
Nee?quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Reden lijkt me wel duidelijk.
En dan ondertussen wel de held uithangen met je handrem?quote:Op zondag 23 november 2008 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
De eerste de beste die sneeuw van mijn wagen afraapt krijgt volgende week vrijdag een koffietafel.
Met hun fucking knoopjes wat je hele lak beschadigen![]()
Etters
De buren kijken naar buiten en zien iemand zijn bandsporen wissen.quote:Op maandag 24 november 2008 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMG......
Daar heb ik niet eens aan gedacht![]()
![]()
![]()
Ik ga maar eens even kijken of mijn bandenspoor inmiddels ondergesneeuwd is, anders ga ik even zout strooien op straat ->
Als dit echt gebeurd is en je wil er onderuit komen ben je een gore hufter.quote:Op maandag 24 november 2008 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMG......
Daar heb ik niet eens aan gedacht![]()
![]()
![]()
Ik ga maar eens even kijken of mijn bandenspoor inmiddels ondergesneeuwd is, anders ga ik even zout strooien op straat ->
niet waarquote:Op maandag 24 november 2008 17:48 schreef tard het volgende:
Dit topic is veel te goed om een kwartier niet actief te zijn!
Of dat (als het echt gebeurd is) aangifte gaat doen.quote:Op maandag 24 november 2008 18:18 schreef Sehnsucht het volgende:
Ik hoop dat je 'buurman' op fok zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
quote:Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef Martijn_77 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je me toch IETS beter volgen op FOK dan alleen in KLB
U MAD?
en daarbij de lak van jouw auto op de zijne heeft achter gelaten.quote:Op maandag 24 november 2008 18:01 schreef error32 het volgende:
Bel je buurman met de mededeling dat er een getinte jongeman in een oude Mercedes eerst zijn auto heeft geramd en daarna die van jou.
Dat verklaart alles.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:39 schreef blaatertje het volgende:
Ze willen een moderatorteam die representatief is voor de bezoekers van fok.
Ze kiezen dus uit alle lagen van de bezoekers een mod.
Dat dus.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 03:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat dus.
Als het moderatieteam representatief is voor dit forum zou ik een doorrijdende klootzak er direct uit gooien.
Anders zegt het genoeg over dit forum.....
sukkel..quote:Op maandag 24 november 2008 13:31 schreef de_boswachter het volgende:![]()
Net even naar de winkel geweest om me een paar lekkere ham/kaas croissants te halen. Loop ik de winkel uit ligt er hier ineens weer sneeuw en het sneeuwt nu NOG fucking hard(regio Roermond jeweetz)
Ik rij op me gemak naar huis toe, staat een mattiej van me bij de voordeur. Dus ik denk: Even stoer doen he -->
Trek aan de handrem, glij door, zo tegen de autodeur van de buurman op![]()
![]()
![]()
![]()
Nou weet ik dat hij middagdienst heeft en toch niet thuis is dus ben maar doorgereden naar mijn eigen parkeerplaats. Daar veilig aangekomen kijk ik naar mijn bumper: Dikke vette scheur erin![]()
![]()
![]()
Klacht: Kutsneeuw![]()
![]()
Dat doet me hond ook wel eensquote:Op donderdag 27 november 2008 08:31 schreef renedis het volgende:
[..]
ik noem het kontslepen..........
Paupers die niet kunnen rijden ...... afnemen dat rij uh glijbewijs.quote:Op maandag 24 november 2008 13:31 schreef de_boswachter het volgende:![]()
Net even naar de winkel geweest om me een paar lekkere ham/kaas croissants te halen. Loop ik de winkel uit ligt er hier ineens weer sneeuw en het sneeuwt nu NOG fucking hard(regio Roermond jeweetz)
Ik rij op me gemak naar huis toe, staat een mattiej van me bij de voordeur. Dus ik denk: Even stoer doen he -->
Trek aan de handrem, glij door, zo tegen de autodeur van de buurman op![]()
![]()
![]()
![]()
Nou weet ik dat hij middagdienst heeft en toch niet thuis is dus ben maar doorgereden naar mijn eigen parkeerplaats. Daar veilig aangekomen kijk ik naar mijn bumper: Dikke vette scheur erin![]()
![]()
![]()
Klacht: Kutsneeuw![]()
![]()
Genoeg gelachen nu.quote:
Ja, maar dat lukt niet met een trabant.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:40 schreef trabant het volgende:
Is er hier nou sprake van een "hendig sjieke slip"?
Dat gaat je geen ruk aan vannelle.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Genoeg gelachen nu.
Weet je waar ik me over verbaas?
Ik had een stille hoop dat het niet melden van de schade aan de auto van je buurman een grapje was en dat je het uiteindelijk wél verteld bleek te hebben.
Maar het wachten daarop duurt nu wel héél lang en ik zie ook nergens een poging van jou om het niet melden te weerleggen.....
Is het écht waar? Wil je het écht verzwijgen?
Je verzwijgt je misdrijf dus.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat gaat je geen ruk aan vannelle.
dat zeg ik toch, TS is een pauper en zijn rijbewijs moet worden ingenomen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je verzwijgt je misdrijf dus.
*heeft nu een duidelijke mening over de_boswachter*
Succes verder, ik hoop echt dat jou hetzelfde overkomt.
Ik zocht eerst bevestiging van TS zelf, nu ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, TS is een pauper en zijn rijbewijs moet worden ingenomen.
** schud handen met vanelle **quote:Op donderdag 27 november 2008 16:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zocht eerst bevestiging van TS zelf, nu ben ik het met je eens.
De boswachter hier in de buurt boekt 'm dan ook op een vervuilende lawaaimakende scooter.quote:
Een echte baas denkt alleen aan zichzelf!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:27 schreef piekartz87 het volgende:
een normaal mens laat gewoon een briefje achter.
ik kan het echt niet uitstaan als mensen met hun domme gedrag schade toebrengen aan iemands eigendom en dan doen alsof er niks gebeurt is.
En de kaste.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een echte baas denkt alleen aan zichzelf!
Ik heb net dit topic uitgeprint en gooi het morgen in de brievenbus van je buurman.quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee. We leven niet op al te goede voet met elkaar (netjes uitgedrukt)
Dat dus.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:27 schreef piekartz87 het volgende:
een normaal mens laat gewoon een briefje achter.
ik kan het echt niet uitstaan als mensen met hun domme gedrag schade toebrengen aan iemands eigendom en dan doen alsof er niks gebeurt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |