dat ookquote:
Een mooie paint mag ook om het goed te makenquote:Op maandag 24 november 2008 13:32 schreef Jaheur het volgende:
Pics or it didnt happen
Die vent is toch niet thuis. Of moet ik nu tot 22:00 bij die wagen gaan wachtenquote:Op maandag 24 november 2008 13:33 schreef Northside het volgende:
Doorrijden na een ongeval is een misdrijf. Veel plezier.
Je buurman zit ook op Fok.quote:Op maandag 24 november 2008 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die vent is toch niet thuis. Of moet ik nu tot 22:00 bij die wagen gaan wachten![]()
Hij ziet die deuk wel denk ik. Lijkt me moeilijk instappen met een kromme deur
quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef Adelante het volgende:
je hebt wel een briefje in z'n bus gedaan mag ik hopen.
Briefje achterlaten waarin je aangeeft dat je er tegen aan bent gereden en het wel wil vergoeden als de verzekering het niet dekt ofzo...quote:Op maandag 24 november 2008 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die vent is toch niet thuis. Of moet ik nu tot 22:00 bij die wagen gaan wachten![]()
Het is echter wel zo vriendelijk, netjes, sociaal en prettig om dan een berichtje achter te laten dat jij het bent geweest, ik hoop dat je dat wel gedaan hebt?quote:Op maandag 24 november 2008 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. Want jij bent de almachtige alleswetert.quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:
TS foto's graag van dit gebeuren want 99% van je topics is bullshit.
zal wel weer een aandachtstopic worden voor DBWquote:Op maandag 24 november 2008 13:32 schreef Jaheur het volgende:
Pics or it didnt happen
nee. We leven niet op al te goede voet met elkaar (netjes uitgedrukt)quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef Adelante het volgende:
Beste buur,quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef Adelante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
quote:Op maandag 24 november 2008 13:33 schreef Northside het volgende:
Doorrijdenglijden na een ongeval is een misdrijf. Veel plezier.
quote:Op maandag 24 november 2008 13:31 schreef de_boswachter het volgende:![]()
Net even naar de winkel geweest om me een paar lekkere ham/kaas croissants te halen.
quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
TS is gestoord.
Correctie:quote:Op maandag 24 november 2008 13:43 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
OT :
Je bent een rund als je met je handrem stunt
dat zal er nu dan ook niet beter op wordenquote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee. We leven niet op al te goede voet met elkaar (netjes uitgedrukt)
Juistquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Correctie:
Je bent een rund als je niet met je handrem overweg kunt.
quote:Op maandag 24 november 2008 13:45 schreef Timmor het volgende:
Ik denk dat die teek ook je rijvaardigheid heeft aangetast
quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef Adelante het volgende:
Huh ?quote:Op maandag 24 november 2008 14:01 schreef BroesWillems het volgende:
Is Jacky4ya je buurvrouw?
Dat hoop ik niet voor hem. Als jacky4ya thuis komt vanavond en ze ziet de deuk dan krijgt ze direct een hartaanval.quote:
OMG......quote:Op maandag 24 november 2008 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
Dat briefje in zijn brievenbus is totaal niet nodig, hij volgt gewoon je achtergebleven bandensporen in de sneeuw.
Nee?quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Reden lijkt me wel duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |