quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
Hier de tussenstand na 15 competitiewedstrijden.
Lig goed op schema om te promoveren.
[ afbeelding ]
Doen ze dat ook in Nederland?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:11 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, een wedstrijd met contractloze spelers om te zien of er nog wat tussen zit.
Zit aardig wat tussen, kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:11 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, een wedstrijd met contractloze spelers om te zien of er nog wat tussen zit.
Ja, alleen niet in als je in de hoogste liga van een land zit met je team.quote:
De "halve finales" zijn 2 duels, finale 1 duel..quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nummers 1 en 2 promoveren direct.
En dan play offs (1 wedstrijd volgens mij)
Nummer 3 - Nummer 6
Nummer 4 - Nummer 5
Winnaars tegen elkaar = 1 plaats om promotie.
Staat volgens mij ook gewoon (bij FM08) bij competitie en dan regels.
Bij mij in 10 officiele wedstrijden 9 keer gescoordquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef GeneraalUli het volgende:
Jermain Beckford is een held.
David Prutton ook, maar dat is meer vanwege die foto bij z'n profiel.
Ray en ik hadden het ook al over die cult foto jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef GeneraalUli het volgende:
Jermain Beckford is een held.
David Prutton ook, maar dat is meer vanwege die foto bij z'n profiel.
Nee hoor, bij mijn VVV-game ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja, alleen niet in als je in de hoogste liga van een land zit met je team.
Nee geen last van.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:09 schreef donroyco het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het 'probleem' dat als je iets intypt in het zoekscherm rechtsboven, dat iedere letter dan automatisch twee keer weergegeven wordt?
billy sharp wordt dan bbiillyy sshhaarrpp
Heb je de patch er wel overheen gegooid? Want die lost dat probleem, als het goed is, op. Bij de demo had ik daar ook last van, maar met het volledige spel plus de patch niet meer. Evenals de vele crashes overigens, hij loopt nu als een zonnetje, werkelijkquote:Op woensdag 26 november 2008 02:09 schreef donroyco het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het 'probleem' dat als je iets intypt in het zoekscherm rechtsboven, dat iedere letter dan automatisch twee keer weergegeven wordt?
billy sharp wordt dan bbiillyy sshhaarrpp
Welk systeem heb je ?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:38 schreef GGMM het volgende:
Bij mij loopt hij nu al voor de 2de keer vast tijdens het savenhele savegame kwijt en kan weer vanaf een backup beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |