quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
Hier de tussenstand na 15 competitiewedstrijden.
Lig goed op schema om te promoveren.
[ afbeelding ]
Doen ze dat ook in Nederland?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:11 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, een wedstrijd met contractloze spelers om te zien of er nog wat tussen zit.
Zit aardig wat tussen, kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:11 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, een wedstrijd met contractloze spelers om te zien of er nog wat tussen zit.
Ja, alleen niet in als je in de hoogste liga van een land zit met je team.quote:
De "halve finales" zijn 2 duels, finale 1 duel..quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nummers 1 en 2 promoveren direct.
En dan play offs (1 wedstrijd volgens mij)
Nummer 3 - Nummer 6
Nummer 4 - Nummer 5
Winnaars tegen elkaar = 1 plaats om promotie.
Staat volgens mij ook gewoon (bij FM08) bij competitie en dan regels.
Bij mij in 10 officiele wedstrijden 9 keer gescoordquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef GeneraalUli het volgende:
Jermain Beckford is een held.
David Prutton ook, maar dat is meer vanwege die foto bij z'n profiel.
Ray en ik hadden het ook al over die cult foto jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef GeneraalUli het volgende:
Jermain Beckford is een held.
David Prutton ook, maar dat is meer vanwege die foto bij z'n profiel.
Nee hoor, bij mijn VVV-game ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja, alleen niet in als je in de hoogste liga van een land zit met je team.
Nee geen last van.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:09 schreef donroyco het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het 'probleem' dat als je iets intypt in het zoekscherm rechtsboven, dat iedere letter dan automatisch twee keer weergegeven wordt?
billy sharp wordt dan bbiillyy sshhaarrpp
Heb je de patch er wel overheen gegooid? Want die lost dat probleem, als het goed is, op. Bij de demo had ik daar ook last van, maar met het volledige spel plus de patch niet meer. Evenals de vele crashes overigens, hij loopt nu als een zonnetje, werkelijkquote:Op woensdag 26 november 2008 02:09 schreef donroyco het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het 'probleem' dat als je iets intypt in het zoekscherm rechtsboven, dat iedere letter dan automatisch twee keer weergegeven wordt?
Welk systeem heb je ?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:38 schreef GGMM het volgende:
Bij mij loopt hij nu al voor de 2de keer vast tijdens het savenhele savegame kwijt en kan weer vanaf een backup beginnen.
Klopt. Ben nog geen echt storende bugs tegengekomen.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Maar jongens:
Hoe zit het met de speelbaarheid ? Ik lees hier vrij weinig klachten. Goed speelbaar dus met weinig bugs ?
Das ook voor het eerst dat SI en voorheen Sega een game aflevert met een update die goed speelbaar blijkt te zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Ben nog geen echt storende bugs tegengekomen.
Klopt. Hoogstens wat cosmetische zaken.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Ben nog geen echt storende bugs tegengekomen.
Doe dan maar niet, ik kan je kwaliteitstopics in KLB echt niet missenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das ook voor het eerst dat SI en voorheen Sega een game aflevert met een update die goed speelbaar blijkt te zijn.
Mijn vingers beginnen steeds meer te tintelen om die game te halen. Maar dat gaat me zoveel vrije tijd kosten
Haal 'm nou maar. Je hebt toch al geen leven, dus dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn vingers beginnen steeds meer te tintelen om die game te halen. Maar dat gaat me zoveel vrije tijd kosten
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Haal 'm nou maar. Je hebt toch al geen leven, dus dat maakt niet uit.
OMGquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word dus op doelsaldo tweede, had Douglas die penal nou maar niet gemist in de laatste minuut.
dat schijnt minder te zijn als je het spel windowed speelt. Ik had er zelf alleen in de demo last van.. zal wel door de patch komenquote:Op woensdag 26 november 2008 02:09 schreef donroyco het volgende:
Je kan ook zelf experimenteren, of de moeite nemen om topic deel 4 eens door te spitten. Ray heeft een behoorlijk succesvolle tactiek geposteerd daar.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand zijn/haar succesvolle taktiek in een printscreen eens posten
+club uiteraard.
En wat doen jullie met het trainingsschema ?
Had ik al gezien. Wil niet zeggen dat dat de enige succesvolle taktiek is.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan ook zelf experimenteren, of de moeite nemen om topic deel 4 eens door te spitten. Ray heeft een behoorlijk succesvolle tactiek geposteerd daar.
Heb nog geen patch eroverheen gegooidquote:Op woensdag 26 november 2008 11:51 schreef Crack_david het volgende:
[..]
dat schijnt minder te zijn als je het spel windowed speelt. Ik had er zelf alleen in de demo last van.. zal wel door de patch komen
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:28 schreef Masch1980 het volgende:
Weet iemand van jullie wat er precies bedoeld wordt met de verwachtingen in het begin van het seizoen?
Bijvoorbeeld Engeland vindt ik onduidelijk:
- Tegen degradatie vechten: duidelijk; alles behalve degraderen is goed.
- Middenmoot: Plaats ?? tot 20?? ongeveer 15e
- Linkerrijtje: Plaats ?? tot 14? ongeveer 12e
- Promoveren: snap ik niet; is het goed genoeg als je de playoffs haalt? via de playoffs kun je ook promoveren
- Gooi naar de titel: zelfde als hierboven, play offs halen is genoeg?meedoen om het kampioenschap, bv. 2e worden
- Kampioen: duidelijk.
Weet iemand hoe dit precies zit?
Ik moet bv het linkerrijtje halen en sta 14e, maar m'n board is wel tevreden. Terwijl ik 14e van de 24 niet echt linkerrijtje vindt.
Eigenlijk heel simpel,quote:Op woensdag 26 november 2008 12:28 schreef Masch1980 het volgende:
Weet iemand van jullie wat er precies bedoeld wordt met de verwachtingen in het begin van het seizoen?
Bijvoorbeeld Engeland vindt ik onduidelijk:
- Tegen degradatie vechten: duidelijk; alles behalve degraderen is goed.
- Middenmoot: Plaats ?? tot 20??
- Linkerrijtje: Plaats ?? tot 14?
- Promoveren: snap ik niet; is het goed genoeg als je de playoffs haalt?
- Gooi naar de titel: zelfde als hierboven, play offs halen is genoeg?
- Kampioen: duidelijk.
Weet iemand hoe dit precies zit?
Ik moet bv het linkerrijtje halen en sta 14e, maar m'n board is wel tevreden. Terwijl ik 14e van de 24 niet echt linkerrijtje vindt.
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
Hoe zuur. Had je op dat moment ook zin om je pc door de raam te smijten
Ik heb bij mij (DInamo Moscow) Anton Kozlov als linksback lopen (was eerst WB/ML maar nu D/WB/ML binnen een paar weken).. doet het ook erg goed..quote:Op woensdag 26 november 2008 13:36 schreef Dynia het volgende:
Ik heb ook even kunnen spelen, ik was met Spartak Moskou begonnen, en daar lopen erg veel buitenlanders rond...Op zich niet erg als je er 7 op mag stellen, maar liever heb ik er wat minder, en wqt goedkopere...dus ik ben eerst bezig met een schoonmaak, en op zoek naar wat Russische talenten...net een linksback gescoord voor 200k die ook in Rusland -21 speelt, en goede stats heeft...Voorlopig als backup voor Fahti, maar die wil ik dus kwijt...goede speler, maar geen Rus, en veeeel te duur in salaris...:)
Ik kom halverwege het seizoen binnen, en sta 5e...na 4 potjes spelen, sta ik nog steeds 5e...1 keer 0-0, en 3 keer gewonnen, helaas winnen allen boven mij ook...dus ik kom maar niet dichterbij...Eerst volgende wedstrdij MOET ik winnen...dan speel ik tegen FC Moskou, die staan 4e, dus die moet ik pakken...:)
Het speelt trouwens wel erg lekker...Persconferenties zijn wel geinig, alleen dat 3d trekt me niet zo...het gaat zo fokking snel dat ik alsnog niet zie wat er gebeurt...het zal best in te stellen zijn dat het wat trager gaat, maar goed, dat moet ik dan nog zoeken...:) vooralsnog blijf ik op 2D.
Bij mij pakt hij de 2e letter uit de zoekopdracht nooit.moet ik altijd opnieuw invoerenquote:Op woensdag 26 november 2008 02:09 schreef donroyco het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij pakt hij de 2e letter uit de zoekopdracht nooit.moet ik altijd opnieuw invoeren
Na een driver update had ik er geen last meer van!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij pakt hij de 2e letter uit de zoekopdracht nooit.moet ik altijd opnieuw invoeren
Amkar heeft een 17 jarige keeper die je gratis kunt overnemen ook wel een talent..quote:Op woensdag 26 november 2008 14:01 schreef Dynia het volgende:
ha...die Kozlov was dus diegene die ik gekocht heb...Ik denk ik noem geen namen...
Nu nog een sterke AMC, en een backup keeper..helaas is Spartak geen team meer waar iedereen zomaar naar toe wil komen...![]()
Spartak barst echt van de buitenlanders, argentijnen, brazilianen, duitsers, tjechen weet ik het allemaal...Ik moet nog even goed kijken wie ik kwijt wil, en wil behouden, want ik kan natuurlijk niet zomaar alle sterren verkopen...
Dat doet ie in het echt ookquote:Op woensdag 26 november 2008 15:27 schreef Nashje het volgende:
Wat mist Huntelaar veel strafschoppen zeg.
Of ff spoilerenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:16 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Amkar heeft een 17 jarige keeper die je gratis kunt overnemen ook wel een talent..
en als je namen wilt moet je maar even zeggen.. of PM-en
dat kan natuurlijk ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat werd maar eens tijd ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik bezwijk !
Wanneer ik klaar ben met me werk rij ik langs de winkel !!111!!!1111!
HOAX, je heb heul geen werkquote:Op woensdag 26 november 2008 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik bezwijk !
Wanneer ik klaar ben met me werk rij ik langs de winkel !!111!!!1111!
Kan gebeuren, ik ben door Saint-Etienne uit de UEFA Cup geflikkerdquote:
Jawel en OK.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
HOAX, je heb heul geen werk![]()
OT, DOEN
Ik haalde met de clubs die ik was altijd Thiebautquote:Op woensdag 26 november 2008 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Hoe overgewaardeerd Tuyp ook is..die ga je toch niet halen als je zelf een topploeg bent
Zeker alleen de Engelse competitie aan het draaienquote:Op woensdag 26 november 2008 16:18 schreef Buitendam het volgende:
Vorig seizoen bij PSV Tuyp gehaald, wil ik hem nu bij Birmingham halen; bestaat de gozer niet meer.
Zoeken:
Tuyp - 0 resultaten.
Jack Tuyp - 0 resultaten.
Zoeken: Volendam, geen Tuyp..
like wtf?
Al bij PSV gekeken?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:18 schreef Buitendam het volgende:
Vorig seizoen bij PSV Tuyp gehaald, wil ik hem nu bij Birmingham halen; bestaat de gozer niet meer.
Zoeken:
Tuyp - 0 resultaten.
Jack Tuyp - 0 resultaten.
Zoeken: Volendam, geen Tuyp..
like wtf?
Thiebautquote:Op woensdag 26 november 2008 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik haalde met de clubs die ik was altijd ThiebautGewoon als reserve pinchhitter.
Of ik nu ManU was of Gladbach
Bij mij schiet hij er nu af en toe 1 in, als ik hem laat invallenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:30 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Thiebaut
Di eschoot er in mijn Roda-game geen pepernoot in! Was na mijn ontslag verkocht aan Shenzua
Zoals gezegd moet je wel de Nederlandse competitie geselecteerd hebben.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben een nieuw spel begonnen, maar waar is die vent gebleven?
Dat had ik met de demoquote:Op woensdag 26 november 2008 17:39 schreef de_boswachter het volgende:
Spel geinstalleerd via Steam.
Nou vind ik het wel vreemd dat ik nergens meer de game terug vind....
Ik zie in Program Files wel een map van SI, maar die is niet meer vol met bestanden uit de game.... Ook zie ik geen FM2009 pictogram meer.
Ik kan de game wel opstarten via Steam, maar is dit de bedoeling ?!?
En hoe krijg ik dan updates van ManagersUnited geinstalleerd als er geen map op me pc staat ?
Thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |