Netjes hoor! Probeer je echt actief met Nederlandse spelers te werken?quote:Op maandag 24 november 2008 20:42 schreef GeneraalUli het volgende:
Gelukkig heb ik de toekomst van mijn team alvast in mijn jeugd en reserveteam rondlopen.Kunnen allemaal leading players worden. En ze zitten ook in NL-21.
[ afbeelding ]
Ik probeer in elk land waar ik werk zoveel mogelijk spelers uit dat land te gebruiken, vind ik op de een of andere manier gewoon leuker om te doen.quote:Op maandag 24 november 2008 20:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Netjes hoor! Probeer je echt actief met Nederlandse spelers te werken?
Gewoon die CL winnen.quote:Op maandag 24 november 2008 21:22 schreef Rorata het volgende:
Ik doe mee met Leeds
Wat is de doelstelling?
Automatisch.quote:Op maandag 24 november 2008 21:28 schreef Rorata het volgende:
ok
En welke ervaringsniveau? Automatisch? En ook nog een speciale nationaliteit want ik doe altijd Nederlands en Engels omdat ik dat ook echt ben.
eensch.. het is idd alleen wel flink gekut om de eerste jaren de reserves en u18 competities af te stropen en dan hopen dat het wat wordt.. Van de grote clubs kan je namelijk nooit wat weghalen, die willen toch nooit.. (tenminste dat ondervind ik nu met Dinamo Moscow)..quote:Op maandag 24 november 2008 20:54 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik probeer in elk land waar ik werk zoveel mogelijk spelers uit dat land te gebruiken, vind ik op de een of andere manier gewoon leuker om te doen.
Probleem is dat er in het begin geen betaalbare goede Nederlandse spelers zijn voor een club als Ajax, daarom werkt dat principe eigenlijk pas na een aantal jaren spelen.
I'm in! Als ik vanavond wel achter Smackdown weg kan komenquote:Op maandag 24 november 2008 19:34 schreef RayMania het volgende:
Okay, ik heb een savegame aangemaakt met Engeland (League 1) en Schotland.
Verder extra spelers toegevoegd uit: Brazilië, België, Argentinië, Nederland, Portugal, Engeland, Schotland, Duitsland, Italië en Spanje.
Database: Groot.
Club: Leeds United FC.
[ afbeelding ] Download.
Komt hij weer met zijn keur aan buitenlands talent. De Nederlandse keepers stellen niks voor?quote:Op maandag 24 november 2008 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pyatov
Shust
Saucedo
Diego Cavalieri
Riou
Pouplin
Pletikosa
Enyeama
Alleen Velthuizen is een beetje een talent.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt hij weer met zijn keur aan buitenlands talent. De Nederlandse keepers stellen niks voor?
Ga beginnen met een game, zodra ik Fallout 3 heb uitgespeeld.
Haha, ik sta 7e met Roda, fans zijn blij enzo, alleen het bestuur vind het kut dat ik in de rode cijfers staquote:Op maandag 24 november 2008 23:59 schreef GasTurbine het volgende:
Ontslagen bij Roda JC
Ze stonden bij mij op de 14e plek, terwijl ze na 5 speelrondes onder Aad de Mos in de degradatiezone staan
Ik heb 2 tips; Pa-Modouh Kah is ENORM overschat en maar 2,6 miljoen.
(Free Agent) Lindenbergh wilt ten alle tijden ¤825 p/w. Bij Leeds is het dus een mooie bankzitter, dacht ik zo.
Precies, Velthuizen is in mijn game echt niet goed genoeg. Deze game speel ik toch niet met veel Nederlanders, in ieder geval, daar ligt mijn focus niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen Velthuizen is een beetje een talent.
De rest kan er niet aan tippen.
Thanks !quote:Op maandag 24 november 2008 16:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
1. www.srtest.com
2. De Update krijg je als je met Steam installeert direct. Het gaat wel makkelijk, tenminste bij mij ging het makkelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |