abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63481995
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef donroyco het volgende:
speedyshare.com

voor Ray
Ik gooi het wel op m'n eigen server.

Welke landen en competities moet ik selecteren?

En ja, ik vind het best dat iedereen een eigen clubkeuze mag maken .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63482028
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:49 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik gooi het wel op m'n eigen server.

Welke landen en competities moet ik selecteren?

En ja, ik vind het best dat iedereen een eigen clubkeuze mag maken .
Nee wel met dezelfde club maar het hoeft niet per se Dag & Red zijn, dat bedoelde ik er mee.
Ik zou met een huge database spelen en dan de Engelse en schotse competitie ofzo geselecteerd.
Misschien van wat andere landen nog alle spelers laden.
pi_63482061
Dan moeten we kijken met welke club we gaan beginnen. Ideeën?

Ik zal vanavond even een game uploaden, ga nu naar huis, eten en dan ben ik weer online.
pi_63482189
Luton ( met -20 ) punten beginnen in de League 2.
Leeds United (terug naar de top brengen, spelen nu in League 1)
MK Dons ( Het voormalige Wimbledon dat gepromoveerd is naar de League 1)
Notts County (De oudste voetbalclub ter wereld die nu in de League 2 speelt)

Dat lijken mij de leukste.
pi_63482352
kan iemand trouwens iets zeggen over kwaliteiten van Goossens die bij Ajax speelt? Ik heb hem nu paar wedstrijden laten meedraaien en hij doet het aardig. Heeft redelijk stats voor zn leeftijd, maar ik vraag me af of het een basisspeler voor me kan zijn (bij Ajax)
pi_63482416
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:55 schreef sjimz het volgende:

Ik zou dan voor Leeds gaan Heb ik in FM08 een mooie carrière mee gehad. Als jullie voor Leeds kiezen ben ik iig in
pi_63482489
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:00 schreef reconnect het volgende:
kan iemand trouwens iets zeggen over kwaliteiten van Goossens die bij Ajax speelt? Ik heb hem nu paar wedstrijden laten meedraaien en hij doet het aardig. Heeft redelijk stats voor zn leeftijd, maar ik vraag me af of het een basisspeler voor me kan zijn (bij Ajax)
In FM 08 een absolute topper. Toen ik verhuisde van Ajax naar Real Madrid en goossens meenam(naast vd vaart en defour;)) werd hij daar binnen een half seizoen een publiekslieveling.
  maandag 24 november 2008 @ 17:06:15 #58
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63482494
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:55 schreef sjimz het volgende:

iig een club met een rijke historie die ver is afgezakt.. het is het leukst om bij een club oude tijden te doen herleven..
pi_63482539
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:00 schreef reconnect het volgende:
Ik heb 'm omgetraind naar AMC (Creativity, Off the ball, Long shots, Passing etc), en daar was ie best bruikbaar..maar het is geen topper.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_63483294
erg vervelend trouwens dat je met Ajax slechts 3miljoen tot je beschikking hebt. Ik krijg dat budget maar niet omhoog (bestuur weigert telkens) en ik heb ook geen spelers die vele miljoenen opleven (behalve Huntelaar en die wil ik niet kwijt). Ik ga even kijken hoe het met Goossens gaat, gezien zn stats kan het misschien beter een middenvelder zijn dan een verdediger..dus misschien dat ik hem ga trainen op een andere positie
pi_63483311
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:36 schreef reconnect het volgende:
erg vervelend trouwens dat je met Ajax slechts 3miljoen tot je beschikking hebt. Ik krijg dat budget maar niet omhoog (bestuur weigert telkens) en ik heb ook geen spelers die vele miljoenen opleven (behalve Huntelaar en die wil ik niet kwijt). Ik ga even kijken hoe het met Goossens gaat, gezien zn stats kan het misschien beter een middenvelder zijn dan een verdediger..dus misschien dat ik hem ga trainen op een andere positie
Vragen om meer loon budget, dan loon budget wijzigen (zodat je het omzet in transferbudget).
pi_63484035
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:36 schreef reconnect het volgende:
geen gekke dingen doen, ik hou er nooit van om extra te vragen, ik kreeg automatisch in november geloof ik 10 miljoen extra ongeveer..
4 8 15 16 23 42
pi_63484038
Heeft iemand nog suggesties voor een eerste doelman voor Feyenoord?

Timmer wordt al een stuk minder en dat kost me punten. Ik ben nu in het begin van seizoen 2 en ik heb ongeveer 6 miljoen beschikbaar voor de keeper. Het moet dus wel echt een keeper zijn die òf even goed is als Timmer en beter kan worden, of net iets minder maar véél beter kan worden..

8-9 miljoen beschikbaar wanneer het een enorme verbetering zou zijn.
pi_63484202
Geen idee hoe goed Velthuizen is?
pi_63484290
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:02 schreef Jorwol het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor een eerste doelman voor Feyenoord?

Timmer wordt al een stuk minder en dat kost me punten. Ik ben nu in het begin van seizoen 2 en ik heb ongeveer 6 miljoen beschikbaar voor de keeper. Het moet dus wel echt een keeper zijn die òf even goed is als Timmer en beter kan worden, of net iets minder maar véél beter kan worden..

8-9 miljoen beschikbaar wanneer het een enorme verbetering zou zijn.
Pyatov
Shust
Saucedo
Diego Cavalieri
Riou
Pouplin
Pletikosa
Enyeama
  maandag 24 november 2008 @ 18:23:02 #66
231035 ArcturusMengsk
pi_63484501
Dinamo Moscow gaat voorlopig nog wel lekker.. na 10 wedstrijden nog ongeslagen bovenaan.. (7 keer winst en 3 keer gelijk) nummer 2 Spartak Moscow volgt op 2 punten..

Ik heb flink gekocht en verkocht.. alle exotische spelers zijn weg en er zijn allemaal Russen voor teruggehaald.. Mijn basiself bestaat nu volledig uit Russische spelers en op de bank zitten op 1 Oekraïner na ook allemaal Russen.. vooral met Karyaka en Yevsikov zijn mn supporters erg blij..
pi_63484514
Kijk ook eens naar Fiorillo, volgens mijn scouts 'n geweldig talentvolle keeper.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_63484551
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk ook eens naar Fiorillo, volgens mijn scouts 'n geweldig talentvolle keeper.
Kan een topper worden inderdaad maar is dat nog niet.
  maandag 24 november 2008 @ 18:42:41 #69
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63484966
Zo maar weer verder met m'n Groningen game.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63485156
Leeds dan maar doen? .
pi_63485196
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:50 schreef RayMania het volgende:
Leeds dan maar doen? .
Leeds it is!
pi_63485201
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Pyatov
Shust
Saucedo
Diego Cavalieri
Riou
Pouplin
Pletikosa
Enyeama
Thanks, Fiorillo is inderdaad nog echt niet goed genoeg, maar denk dat ik 'm wel even binnenhaal voor de toekomst. Pyatov en Pouplin zijn leuke keepers voor een niet al te hoge prijs
pi_63486501
Okay, ik heb een savegame aangemaakt met Engeland (League 1) en Schotland.
Verder extra spelers toegevoegd uit: Brazilië, België, Argentinië, Nederland, Portugal, Engeland, Schotland, Duitsland, Italië en Spanje.

Database: Groot.
Club: Leeds United FC.

Download.
pi_63487089
Downloaden.
pi_63487231
* sjimz gaat ook aan de Leeds game beginnen.
  maandag 24 november 2008 @ 20:23:04 #76
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_63488003
Bah Leeds Utd. Normaliter zou ik nu wel mee doen, maar ik heb een hekel aan ze.

Nou ja, ben toch ff FM Live aan het doen :p
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  Forum Admin maandag 24 november 2008 @ 20:27:44 #77
35723 crew  GGMM
pi_63488188
Ik word echt gek van m'n spitsen Elke wedstrijd heb ik 300 kansen waarvan er 1 ingaat, altijd komt de tegenstander alsnog terug in de wedstrijd. Heb al 6 keer op rij op deze manier gelijk gespeeld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63488623
Gelukkig heb ik de toekomst van mijn team alvast in mijn jeugd en reserveteam rondlopen. Kunnen allemaal leading players worden. En ze zitten ook in NL-21.

pi_63488778
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:42 schreef GeneraalUli het volgende:
Gelukkig heb ik de toekomst van mijn team alvast in mijn jeugd en reserveteam rondlopen. Kunnen allemaal leading players worden. En ze zitten ook in NL-21.

[ afbeelding ]

Netjes hoor! Probeer je echt actief met Nederlandse spelers te werken?
pi_63489034
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:47 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Netjes hoor! Probeer je echt actief met Nederlandse spelers te werken?
Ik probeer in elk land waar ik werk zoveel mogelijk spelers uit dat land te gebruiken, vind ik op de een of andere manier gewoon leuker om te doen.
Probleem is dat er in het begin geen betaalbare goede Nederlandse spelers zijn voor een club als Ajax, daarom werkt dat principe eigenlijk pas na een aantal jaren spelen.
pi_63489928
Ik doe mee met Leeds
Wat is de doelstelling?
pi_63490050
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:22 schreef Rorata het volgende:
Ik doe mee met Leeds
Wat is de doelstelling?
Gewoon die CL winnen.
pi_63490097
ok

En welke ervaringsniveau? Automatisch? En ook nog een speciale nationaliteit want ik doe altijd Nederlands en Engels omdat ik dat ook echt ben.
  maandag 24 november 2008 @ 21:30:52 #84
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_63490181
Oke ben hem ook aan het downloaden,
Leeds is een mooie clubbie.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_63490186
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:28 schreef Rorata het volgende:
ok

En welke ervaringsniveau? Automatisch? En ook nog een speciale nationaliteit want ik doe altijd Nederlands en Engels omdat ik dat ook echt ben.
Automatisch.

nationaliteit maakt mij niet zo veel uit.
  maandag 24 november 2008 @ 21:32:44 #86
231035 ArcturusMengsk
pi_63490229
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:54 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Ik probeer in elk land waar ik werk zoveel mogelijk spelers uit dat land te gebruiken, vind ik op de een of andere manier gewoon leuker om te doen.
Probleem is dat er in het begin geen betaalbare goede Nederlandse spelers zijn voor een club als Ajax, daarom werkt dat principe eigenlijk pas na een aantal jaren spelen.
eensch.. het is idd alleen wel flink gekut om de eerste jaren de reserves en u18 competities af te stropen en dan hopen dat het wat wordt.. Van de grote clubs kan je namelijk nooit wat weghalen, die willen toch nooit.. (tenminste dat ondervind ik nu met Dinamo Moscow)..
pi_63491675
Zal, ondanks dat ik dan wel 2x moet proberen van mijn League One favoriet Hartlepool United te winnen, ook eens een poging wagen om Leeds aan de gang te krijgen..

Mijn eerste daad was een extra scout aantrekken die de engelse onder 18 gaat scouten.

Mijn eerste oefen duel was tegen Farsley. Na 18 minuten had Jermaine Beckford er al 3 in liggen. Bij rust was het 0-5. Enige smetje op die duel was dat 0-5 ook de eindstand was..
pi_63491989
tvp
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63492637
Ben nu met een Ajax game bezig om alles weer even onder de knie te krijgen. Begin z.s.m. met de Leeds Challenge.
pi_63492708
Eerste competitiewedstrijd met Leeds met 2-1 gewonnen.
Beide goals werden door nieuwe aankopen gescoord
  maandag 24 november 2008 @ 23:56:25 #91
231035 ArcturusMengsk
pi_63494690
Bah iedereen zit achter Semshov en Kolodin aan.. maar ik wil ze niet kwijt.. Zij 'dragen' mijn elftal..

daarnaast valt het me ook op dat het een stuk lastiger is geworden om talentjes weg te plukken bij andere clubs.. je krijgt niet zo snel dat percentage van een toekomstige transfer uit een deal.. en ze zijn ook niet meer af te schepen met slechts 5% of zo.. ze vragen ook meteen 35 tot 50%...
  maandag 24 november 2008 @ 23:59:32 #92
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_63494766
Ontslagen bij Roda JC

Ze stonden bij mij op de 14e plek, terwijl ze na 5 speelrondes onder Aad de Mos in de degradatiezone staan

Ik heb 2 tips; Pa-Modouh Kah is ENORM overschat en maar 2,6 miljoen.
(Free Agent) Lindenbergh wilt ten alle tijden ¤825 p/w. Bij Leeds is het dus een mooie bankzitter, dacht ik zo.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_63498036
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:34 schreef RayMania het volgende:
Okay, ik heb een savegame aangemaakt met Engeland (League 1) en Schotland.
Verder extra spelers toegevoegd uit: Brazilië, België, Argentinië, Nederland, Portugal, Engeland, Schotland, Duitsland, Italië en Spanje.

Database: Groot.
Club: Leeds United FC.

[ afbeelding ] Download.
I'm in! Als ik vanavond wel achter Smackdown weg kan komen
pi_63498108
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Pyatov
Shust
Saucedo
Diego Cavalieri
Riou
Pouplin
Pletikosa
Enyeama
Komt hij weer met zijn keur aan buitenlands talent. De Nederlandse keepers stellen niks voor?

Ga beginnen met een game, zodra ik Fallout 3 heb uitgespeeld.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63498542
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Komt hij weer met zijn keur aan buitenlands talent. De Nederlandse keepers stellen niks voor?

Ga beginnen met een game, zodra ik Fallout 3 heb uitgespeeld.
Alleen Velthuizen is een beetje een talent.
De rest kan er niet aan tippen.
pi_63498569
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:59 schreef GasTurbine het volgende:
Ontslagen bij Roda JC

Ze stonden bij mij op de 14e plek, terwijl ze na 5 speelrondes onder Aad de Mos in de degradatiezone staan

Ik heb 2 tips; Pa-Modouh Kah is ENORM overschat en maar 2,6 miljoen.
(Free Agent) Lindenbergh wilt ten alle tijden ¤825 p/w. Bij Leeds is het dus een mooie bankzitter, dacht ik zo.
Haha, ik sta 7e met Roda, fans zijn blij enzo, alleen het bestuur vind het kut dat ik in de rode cijfers sta
pi_63498587
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alleen Velthuizen is een beetje een talent.
De rest kan er niet aan tippen.
Precies, Velthuizen is in mijn game echt niet goed genoeg. Deze game speel ik toch niet met veel Nederlanders, in ieder geval, daar ligt mijn focus niet.
pi_63498795
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:16 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

1. www.srtest.com

2. De Update krijg je als je met Steam installeert direct. Het gaat wel makkelijk, tenminste bij mij ging het makkelijk!
Thanks !

Maar als ik die eerste link aanklik moet ik iets installeren. Is dat wel veilig ?
U MAD?
pi_63498828
Zijn de eigen voor je PC trouwens zwaarder geworden dan FM08 wanneer ik de 3D optie niet aanvink ?
En hoeveel zwaarder Iemand vergelijking ?
U MAD?
pi_63499250
Heb in 2015 de CL gewonnen met Ajax.
Poulefase als eerste gekwalificeerd in een groep met Barcelona, Inter en Red Star.
Daarna Chelsea, Roma en Arsenal uitgeschakeld om in de finale Real Madrid tegen te komen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')