De eerste heeft van geboorte tot de geboorte van de tweede ook bijna dagelijks op mijn buik of rug gehangen dus zo heel vreemd vind ik het nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:49 schreef Bereka het volgende:
Ik kan me nog heel slecht voorstellen dat dat kleine melkbeestje op mijn rug zou hangenje wend eraan, en je doet het ook om praktische redenen. Zeker als je huilbaby hebt, ik akn me niet voorstellen dat je de hele tijd met zo'n babytje op je buik rond loopt in huis.
Je mag dan niks doen behalve even rondlopen. Ik kan me ook niet voorstellen dat je ontspant als je nog moet koken, was etc.
Klopt op de buik valt je kindje in slaap, en dan weer in bedje, maar dat is niet altijd het geval.
4 uur wandelen niet veel? Ik vind het een hele prestatie. Ik heb laatst 2,5 uur in het bos gelopen met Koen op mijn buik. Ik kreeg last van mijn heup (en nee dat is niet doordat ik een kind in draagdoek draag maar door een slijmbeursontsteking)quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:24 schreef Bereka het volgende:
@chacama zo te horen ben je een ervaren draagmoeder, maar 4 uur vind ik dan aan de weinige kant.
Als je de hele dag, bijvoorbeeld met je dreumes van 10 kg kunt winkelen met een draagdoek zoals Bereka dan ben je toch goed bezig?
[/i][/b]quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
4 uur wandelen niet veel? Ik vind het een hele prestatie. Ik heb laatst 2,5 uur in het bos gelopen met Koen op mijn buik. Ik kreeg last van mijn heup (en nee dat is niet doordat ik een kind in draagdoek draag maar door een slijmbeursontsteking)
Ik zie mezelf echt niet de hele dag met een kind sjouwen, niet in een doek of in een andere soort drager.
Imo vind ik dat je je doek wel erg aanprijst.
Dat was ff mijn frustratie.
[i][b]En nu een vraag voor jou,Heb je kinderen en zoja draag jij je kind wel eens op een andere manier? Of maak je alleen gebruik van een pop?
Die is vast druk bezig met haar draagdoekconsultjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:04 schreef chacama het volgende:
zo dus Ticootje... alleen weet ik niet hoe warm dat dit dan wordt.... Webkim... waar ben je???
Nee hoor, die lurkt hier lekker meequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Die is vast druk bezig met haar draagdoekconsultjes![]()
Kangaroe mag volgens Didymos pas vanaf week 6.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:43 schreef chacama het volgende:
Dan vind ik de kangaroo en eigenlijk nog liever de kikker het meest prettige (puur gevoelsmatig). Al zo klein tussen de beentjes inknopen... ik weet het niet... voelt niet lekker.... krijg ik een beetje een BB gevoel bij... vraag me niet waarom.
Yup, allebeiquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:56 schreef lcicle het volgende:
Dankjewel voor de complimentjes voor zowel doek + inhoudHet zijn droppies he
[..]
De bovenrand komt tot hoog bovenin het nekje, voldoende strak. Je kan eventueel eenmaal dubbel slaan en er een molton tussen doen voor de lekker zacht. Wacht, ik zal zo een fotootje maken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:57 schreef Ticootje het volgende:
Webkim had het erover dat ook een heel kleintje rechtop in een doek "moet". Nu heb ik daarover zitten nadenken, maar hoe zit het dan met het hoofdje, dat kan zo'n kleintje nog niet ophouden....
???
Hmm ja das dan 1 voordeel van een kindje met weinig haar *kijkt naar de elastiekjes en haarspeldjes die al sinds de geboorte in de kast liggen*quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tis alleen een beetje lastig over haar antennes heenkijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |