Nou dat dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:36 schreef chacama het volgende:
Ondanks de losse knoop ziet het er goed uit Freecell. Zou wel proberen om zijn beentjes iets hoger te krijgen. Hij zit nu niet op zijn kontje.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef Macka66 het volgende:
Wat de workshop betreft hebben we nu dus drie potentiële deelnemers, waaronder owlet.
Het lijkt me handig om de datum te plannen als owlet weer wat op de been is, en Avalon acht weken of ouder is (want dan zou ze in de Afrikaanse doek kunnen).
Pepijn hangt vanaf zijn geboorte dageljiks op mijn buik of rug, maar toch is het gewoon een zeer beweeglijke klauterkabouter. Hij is het dus zeker wel gewend om gedragen te worden, maar wil altijd toch even uitproberen of hij neit onderste boven of achterste voren kan hangen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:40 schreef Bereka het volgende:
Als iemand een doek bij me aanschaft, krijg je duidelijke instructies met fotos en ik geef ook een persoonlijke begeleiding.
@P_iglet
Voor peuters tot kleuters die niet gewend zijn om gedragen te worden kun je beter eerste een kleine doek gebruiken met twee knoppen aan de voorkant onder je borsten of boven afhankelijk van wat jij prettig vindt. Dan pas kun je een doek overheen knoppen. Dan doe je ook bij een van 7 a 8 weken omdat de rug en nek spieren nog niet sterk zijn.
Ik adviseer altijd om je baby vanaf het begin al te dragen, want dan leren je al je baby de flexibiliteit waardoor hij aan alle houdingen aanpast en wend.
Maar Leander is nog maar een klein ding. Jen is bijna 9 kilo, dat voel je wel op 1 schouder.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:46 schreef freecell het volgende:
dupper
ik wilde al iets zeggen van 'wend' en kon me onhouden maar dupper is echt te grappig
ik krijg trouwens nooit last van nek/schouders bij het dragen hoor?
En ik heb Leander 3 maanden bijna fulltime gedragen en ook wel over één schouder.
11 stedentocht met draagdoek?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:12 schreef chacama het volgende:weet je wel hoever dat dat rijden is
Dan moet ik kijken dat ik de vakantie van begin januari in het Noorden ga plannen. Maar dan wil ik wel SNEEUW om in te spelen en NATUURIJS op te schaatsen.
Ik kan het hele huishouden doen met uk op buikquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:08 schreef Bereka het volgende:
erg klein lijkt veel mensen op straat niet zo, maar thuis wel handig met klusjes
Voila, een schuifknoop, ik heb 'm even voor je gefotografeerd qua layout:quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:33 schreef chacama het volgende:
Ik heb nog steeds moeite met het goed knopen van de korte doek overigens... Dus Macka.... hoe was die schuifknoop ook al weer en waarom krijg ik de doek niet mooi uitgespreid over mijn schouder heen. Hij gaat nu snijden.... met name als Maud denkt dat ze op zijn kop meer van de wereld kan zien
Ja, klopt wel. Ook in een volle bus is niet zo leuk. Alleen kunnen ze als ze wat groter zijn beter tegen en stootje en ze kunnen beter reclameren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:15 schreef Kersjes het volgende:
Ook als ze groter zijn, Bass-Miss.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:15 schreef lcicle het volgende:
HIJ_IS_BINNEN!
Sorry, nog even geen foto's.. druk druk druk
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]![]()
(waarom doe je ook niet aan snapshots...)
Ha! Dan hoef ik de deur bijna niet uit!quote:
Dat kan inderdaad gebeuren, en je moet blijven uitkijken. Wannee rje even weg gaat of je bent in de trein doe je dan evene handjes erin. Ben je aan het koken dan handjes weer erin.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:15 schreef Kersjes het volgende:
Ook als ze groter zijn, Bass-Miss.
Al meerdere malen meegemaakt dat voorbijwalsende lomperikken tegen een op mijn rug zittende Devin aanknalden![]()
Ik ben dan ook altijd erg voorzichtig in drukke mensenmassa's, juist omdat mensen niet verwachten dat je je kind (aka meest kostbare en kwetsbare bezit) op je rug draagt.
En dan vertel ik hier dus niet over die keer dat Devin door mijn toedoen keihard zijn hoofd tegen de magnetron stootte omdat ik even vergeten was dat hij op mijn rug lag te slapen toen ik in de keuken aan het rommelen was. En die keer dat zijn vingertjes tussen de kastdeur zaten verzwijg ik ook lekker
Inderdaadquote:
Ik ben voor uithuwelijken van Jen en de jongste van Icicle. (Hebben ze later ook geen problemen met het vieren van de verjaardagen, gewoon op 1 dag, lekker makkelijk)quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:40 schreef chacama het volgende:
Icicle wat is ie moooooi kwijl..... kwijl
en die zoon van je mag er inderdaad ook wezen
Ja dat is wel makkelijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben voor uithuwelijken van Jen en de jongste van Icicle. (Hebben ze later ook geen problemen met het vieren van de verjaardagen, gewoon op 1 dag, lekker makkelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |