quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:33 schreef chacama het volgende:Ik heb nog steeds moeite met het goed knopen van de korte doek overigens... Dus Macka.... hoe was die schuifknoop ook al weer en waarom krijg ik de doek niet mooi uitgespreid over mijn schouder heen. Hij gaat nu snijden.... met name als Maud denkt dat ze op zijn kop meer van de wereld kan zien
Voila, een schuifknoop, ik heb 'm even voor je gefotografeerd qua layout:
![]()
Tips: Doek dubbelvouwen als je knoopt, open kant van de vouw naar boven. Knoopt netter, knoop is ook platter. Schouder kun je flippen (zoals dat genoemd wordt) je draait dan de doek op je schouder: binnenste rand wordt buitenrand en buitenste rand wordt binnenrand. (Makkelijkste is om bij het draaien de buitenste rand over de doek heen te pakken en de binnenste rand van onder de doek)
Voor ondersteboven hangen zonder dat de drager het voelt is de doek die je hebt te dun. Dikkere doeken zijn echter weer helemaal niet fijn qua knoop in kort formaat. Dus Maud moet haar turntalent maar bewaren voor buiten de doek, er zit niks anders op
achterover hangen kan eigenlijk alleen veilig in een ssc of met een wikkelkruisknoop. Tenzij je Pepijn heet
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')