Ik vind het ook vreselijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:01 schreef cafca het volgende:
Deze had ik nog niet ingevuld:
Mensen die fluiten zijn onzeker irritant of Die mensen zijn vrolijk
The Dock of the Bay: Liedjes waarin gefloten wordtquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijk.
Mijn overbuurman is zo'n fluiter.
Ik krijg daar rillingen van.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Opgezocht en daar zat ik flink naast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay on my arm, you little charmer
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef tim. het volgende:Dan had ik dus toch een idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 21 december 2008 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet welk nummer de best verkochte 12 inch singel is of Ik heb geen idee
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Ben een beetje door mijn inspiratie heen.quote:
Goed idee.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:19 schreef Desunoto het volgende:
Goed idee.
Hey, anders laten we de volgende paar keer elke keer iemand anders er eentje maken, zodat je weer wat inspiratie kan opdoen misschien?
quote:Ik weet welke rockster zijn eigen munten slaat of Dat weet ik niet
Nederhop of Nederpunk
Een akoestische gitaar hoort bij een kampvuur of Een akoestische gitaar hoort op kampvuur
Een one hit wonder of Een two hits wonder
Jools Hootany of Het Top2000 concert
Bij DWDD ontdek je nieuwe muziek of DWDD loopt er ook gewoon achteraan
Duffy of Adele
Mike en Thomas maken goed muzikaal vermaak of Mike en Thomas zijn semi-grappige gedrochten
Adam Curry heeft het nog of Adam Curry is het al jaren kwijt
Ik kan een 4/4 basisritme drummen of Dat kan ik niet
Sommige b-kanten zijn beter dan de a-kant of Dat is onzin en geneuzel van puristen
Tol Hanse was laagvloerse rommel of Tol Hanse is een held
We all stand together of Love is all
Iggy Pop of The Stooges
Ik heb de laatste jaren nog een recente vinylsingle verkregen of Nee dat heb ik niet
Prince is ontspoord of Prince volgt altijd zijn eigen pad
Ik heb Op naar Jozef meer dan eens gezien of Daar blijf ik verre van
Paul Weller wordt met 5 stemmen in de album top 100 te weinig gewaardeerd op Fok! of 5 stemmen is eigenlijk al te veel
2008 was een prachtig muziek jaar of 2008 was niet heel boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |