Alleen de ketchupsong wist ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:29 schreef Karina het volgende:
Nog wat antwoorden van de vorige:
Ik weet hoe de The Kaiser Chiefs aan hun naam komen - Genoemd naar een Zuid Afrikaans voetbalteam
Ik weet waar de Ketchup Song over gaat - Gaat over een jongen die Rappers Delight van Sugar Hill Gang wil aanvragen maar de tekst niet weet
Stereo OF Red! dit zijn de winnaars van resp. Rocknation en Popstars (de bands die daaruit gevormd zijn)
Ik weet wie bij Radio Decibel zijn begonnen - Jeroen van Inkel en Adam Curry zijn bij deze Amsterdamse piratenzender begonnen, de zender is tegenwoordig gewoon legaal
quote:19 dilemmaatjes
Ik zie al uit naar veel goede muziek dit jaar of Tot nu is er weinig om naar uit te zien
Ik koop wel eens best-of albums of Die koop ik niet
Een nummer uit hetzelfde jaar kan nooit in een top x aller tijden komen van dat jaar of Soms mag dat van mij wel
Iedereen in mijn omgeving heeft een goed beeld van mijn muzieksmaak of Dat weten ze maar voor de helft
Marco Borsato moet vrolijk doorgaan met z'n muziekcarrķere of Die mag van mij wel met pensioen
Ik weet wie Yoshiki is of Ik heb geen idee
Aan de popprijs moet je niet teveel waarde hechten of Die is wel belangrijk
Ik heb altijd een MP3 speler bij me of Niet altijd
Ik ben weleens naar een optreden geweest waar ik me nu een beetje voor schaam of Ik schaam me er niet voor
Mijn eerste CD heb ik zelf gekocht of Die heb ik gekregen/werd voor me gekocht
In de auto zet ik de radio aan of Ik zet een CD op (of Ik rijd geen auto)
Ik heb een Last.fm account of Die heb ik niet
Bij bepaalde muziek hoort een bepaalde kledingstijl of Nee dat hoeft niet
Nederlandstalige muziek of Engelstalige muziek
Ik heb mijn favoriete artiest live gezien of Nee, helaas (nog) niet
Ik luister naar meer bands dan solo-artiesten of Nee, dat is juist andersom
Muziek downloaden voor een lager bedrag of Ik betaal liever iets meer voor de echte CD
Er zijn teveel verschillende subgenres of Die zijn er terecht, want je moet meer onderscheid kunnen maken
Nightwish met Tarja of Nightwish met Anette
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik zie al uit naar veel goede muziek dit jaar of Tot nu is er weinig om naar uit te zien
Ik koop wel eens best-of albums of Die koop ik niet
Een nummer uit hetzelfde jaar kan nooit in een top x aller tijden komen van dat jaar of Soms mag dat van mij wel
Iedereen in mijn omgeving heeft een goed beeld van mijn muzieksmaak of Dat weten ze maar voor de helft
Marco Borsato moet vrolijk doorgaan met z'n muziekcarrķere of Die mag van mij wel met pensioen
Ik weet wie Yoshiki is of Ik heb geen idee
Aan de popprijs moet je niet teveel waarde hechten of Die is wel belangrijk
Ik heb altijd een MP3 speler bij me of Niet altijd
Ik ben weleens naar een optreden geweest waar ik me nu een beetje voor schaam of Ik schaam me er niet voor
Mijn eerste CD heb ik zelf gekocht of Die heb ik gekregen/werd voor me gekocht
In de auto zet ik de radio aan of Ik zet een CD op (of Ik rijd geen auto)
Ik heb een Last.fm account of Die heb ik niet
Bij bepaalde muziek hoort een bepaalde kledingstijl of Nee dat hoeft niet
Nederlandstalige muziek of Engelstalige muziek
Ik heb mijn favoriete artiest live gezien of Nee, helaas (nog) niet
Ik luister naar meer bands dan solo-artiesten of Nee, dat is juist andersom
Muziek downloaden voor een lager bedrag of Ik betaal liever iets meer voor de echte CD
Er zijn teveel verschillende subgenres of Die zijn er terecht, want je moet meer onderscheid kunnen maken
Nightwish met Tarja of Nightwish met Anette
Ilk distancieer me er niet van, heb alleen nog niets gehoord van Nightwish met Anette...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:12 schreef On het volgende:
Al die mensen die zich distantiėren van de Nightwish vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |