Coffeeshops in Amsterdam, die zijn qua klandizie toch negentig procent afhankelijk van buitenlandse toeristen?quote:Op maandag 24 november 2008 19:42 schreef Aoristus het volgende:
het gaat allemaal om het uitstervingsbeleid. Shops mogen al zeker 10 jaar niet meer van eigenaar verwisselen en nieuwe shops worden niet toegelaten
Misschien moet jij eens met zo'n tellertje bij de deur gaan staan ofzoquote:Op maandag 24 november 2008 19:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Coffeeshops in Amsterdam, die zijn qua klandizie toch negentig procent afhankelijk van buitenlandse toeristen?
Zelfs ik heb betere dingen te doen.quote:Op maandag 24 november 2008 19:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens met zo'n tellertje bij de deur gaan staan ofzo
Hoe is het eigenlijk met die ragebol, Alicy ?quote:
Naar mijn weten is daar alles goed mee.quote:Op maandag 24 november 2008 19:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die ragebol, Alicy ?
Ik dacht nog: alleen Rock zou dat geloven.quote:Op maandag 24 november 2008 13:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij universitair docent is. kerel zal nog geen 20 zijn.
Je bedoelt dat je moeder langskwam om jou je middageten te geven?quote:Op maandag 24 november 2008 19:34 schreef Picchia het volgende:
Destijds op mijn middelbare school bezorgde ze gewoon.
Dat zei je moeder vanacht ook.quote:Op maandag 24 november 2008 20:12 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik dacht nog: alleen Rock zou dat geloven.
Mijn moeder is wel jong, maar niet zo jong.quote:Op maandag 24 november 2008 20:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vanacht ook.
En toen bleek het je vader te zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 20:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Padestoel.quote:Op maandag 24 november 2008 20:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Van Agt heet die man, en mijn moeder heeft nog nooit een woord met hem gewisseld.quote:Op maandag 24 november 2008 20:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor iemand met de omvang van een kleine stad lijkt me dat wel het minste.quote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef Sam_Spade het volgende:
Drie grappen over hetzelfde onderwerp, dat lukt normaal alleen met jouw moeder. En dan nog driehonderd.
Freud zou weer beginnen over jouw anale fase.quote:
Nulnegenhonderd uur, scherp!quote:
Klinkt gezelligquote:Op maandag 24 november 2008 20:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik had vanmiddag 2 uur lang een locatiebijeenkomst. Het is echt verwonderlijk hoeveel er dan niet wordt gezegd. Zeker omdat er nog wel wat veranderingen in de lucht hangen en men van hogerhand zich niet in de kaarten wil laten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |