Iedereen is welkom.quote:
Budgetneutrale verbeterpunten.quote:Op maandag 24 november 2008 11:55 schreef Yildiz het volgende:
Leermomenten?
Was ie niet al een paar keer geband vanwege klonen en opmerking richting mods?quote:Op maandag 24 november 2008 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom moest Scaurus deaud?
Kindermishandeling, incest en joden.quote:Op maandag 24 november 2008 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom moest Scaurus deaud?
Oja, Tiswah postte door toen Scaurus geband was.quote:Op maandag 24 november 2008 12:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was ie niet al een paar keer geband vanwege klonen en opmerking richting mods?
Joden?quote:Op maandag 24 november 2008 12:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Kindermishandeling, incest en joden.
“We hebben er genoeg van dat 15-jarige moordenaars er met twee jaar gevangenisstraf vanaf komen”, zegt hij in Metro.quote:Op maandag 24 november 2008 10:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
We zullen die jochies eens leren wat beschaving is.
Ik heb oppermoederoverste om clementie gevraagd. Ze neemt het in beraad.quote:Op maandag 24 november 2008 12:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Oja, Tiswah postte door toen Scaurus geband was.
Goed gedaan. Doodzonde, al ik niet dat een zo'n slimmerik het zo ver laat komen.quote:Op maandag 24 november 2008 12:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb oppermoederoverste om clementie gevraagd. Ze neemt het in beraad.
Hij loopt regelmatig flink te trollen, zeker buiten POL en WFL.quote:Op maandag 24 november 2008 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goed gedaan. Doodzonde, al ik niet dat een zo'n slimmerik het zo ver laat komen.
Hij mag dan wel niet uitgaan, dat laat m niet tegenhouden om s flink te hosselen en te pimpen.quote:Op maandag 24 november 2008 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij loopt regelmatig flink te trollen, zeker buiten POL en WFL.
Jammer. Verwacht je niet van een universitair docent. Hij zal het dan ook niet zijn, denk ik.quote:Op maandag 24 november 2008 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij loopt regelmatig flink te trollen, zeker buiten POL en WFL.
Embryoselectie.quote:Op maandag 24 november 2008 13:01 schreef Monidique het volgende:
Hoe word je geteefd?
Zeker. Eigenlijk wordt elke keer wanneer Fred T. een idee uit in de Kamer of media de samenleving weer geteefd.quote:Op maandag 24 november 2008 13:01 schreef Monidique het volgende:
Hoe word je geteefd? De samenleving wordt geteefd?
Ik geloof niet dat hij universitair docent is. kerel zal nog geen 20 zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jammer. Verwacht je niet van een universitair docent. Hij zal het dan ook niet zijn, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |