Het is ook meer noodzaak dan wat anders. Donderdagochtend slaap EEG in ziekenhuis, en ik moet nu die nacht daarvoor wakker blijvenquote:Op zaterdag 29 november 2008 09:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat heb je nu al ingepland?
Oh oke. dus eigenlijk is het best wel klote.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is ook meer noodzaak dan wat anders. Donderdagochtend slaap EEG in ziekenhuis, en ik moet nu die nacht daarvoor wakker blijven
NEE DAGCIJFERS NU NU! MIJN HART!quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Doe rustig man. Die komen vanzelf wel.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
NEE DAGCIJFERS NU NU! MIJN HART!
Kijk mijn signature.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:21 schreef koemleit het volgende:
zeg jullie "topposters" openen jullie welleens een topic zonder erin te posten?
of denken jullie: "men das zonde van m'n tijd en slecht voor m'n postcount laat ik maar een smiley posten?"
Nog best een aantal keren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:59 schreef timmmmm het volgende:
Hoe vaak kwam het deze maand nou voor dat je niet op 1 stond, Bp'?
Het begint nu een beetje triest te worden
Levenloos? Ik ken users die dat in een uur bij elkaar fietsenquote:
Als in, op vakantie in London?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
kutsta er weer niet in.
Kan wel kloppen, want ik was aan het towerbridgen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als in, op vakantie in London?
Geregeld. Alleen maaktie dat dan snel weer goed de volgende dag.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:13 schreef Ofyles2 het volgende:
En hoe vaak komt het voor dat tong80 buiten de eerste 10 valt?
Wel een mooi getalletje natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:52 schreef rulerofdeath het volgende:
069. 064 rulerofdeath
valt tegen. maarja
Hm oke, hoelaat komen ze?quote:Op zondag 30 november 2008 12:06 schreef Igen het volgende:
Helaas, vandaag komen ze nog een keer laat.
Maar binnenkort komt daar verbetering in.
jupzquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel een mooi getalletje natuurlijk.
quote:Op zondag 30 november 2008 12:06 schreef Igen het volgende:
Helaas, vandaag komen ze nog een keer laat.
Maar binnenkort komt daar verbetering in.
Mooi! Weer de Leeuw #43 We waren erbij!quote:Op zondag 30 november 2008 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan er naast de normale dagcijfers ook een lijstje komen van 20.30 uur gisteravond tot 8.30 uur vanmorgen? MWDL-marathonoverzichtje.
Ah, dat had ik dus nog niet gezienquote:Op zondag 30 november 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi! Weer de Leeuw #43 We waren erbij!
Spammertquote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef BrandX het volgende:
25. 085 BrandX![]()
En tof dat je ze nog wil posten, S_E en Igen; na al die zeurende mensen hier. Ze moeten blij zijn dat je ze elke dag weer wil maken en posten![]()
Sog.quote:Op zondag 30 november 2008 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
20. 096 Breathtaking
En ik zou gaan leren zaterdag!
quote:Op zondag 30 november 2008 21:28 schreef Noortje. het volgende:
19. 097 Noortje.
WHOOOOOOOOOOOT?
Ik had verwacht dat ik erin zou staan, maar niet zo hoog.
Nu kan ik niet meer ontkennen dat ik geen leven heb.
Ik bedoel dat het je straks niet meer interesseert dat je geen leven meer hebt, en gewoon hele dagen hier zitquote:
Dat mag ik dan weer niet hopen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het je straks niet meer interesseert dat je geen leven meer hebt, en gewoon hele dagen hier zit
Die zijn er ook?quote:Op zondag 30 november 2008 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Wanneer kunnen we de maandcijfers verwachten?
Ja. Hier voor oktober bijvoorbeeld. Maar wanneer die komen weet ik niet - leest JortK hier eigenlijk nog mee?quote:
Als bepaalde mensen mij erop wijzen welquote:Op maandag 1 december 2008 00:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja. Hier voor oktober bijvoorbeeld. Maar wanneer die komen weet ik niet - leest JortK hier eigenlijk nog mee?
slaap lekker dan zoquote:Op maandag 1 december 2008 08:57 schreef JJH het volgende:
Ik weet nu al dat ik in de stats van vandaag hoog ga eindigen, volgens mij heb ik er nu al 100!
Dat is nou net het probleem, heb vorig week nachtdienst gehad en werd gisteravond om 19:00 uur pas wakker. Daarnaast moet ik straks ook bij mij "misschien aanstaande werkgever" langs.quote:
je bent goed voor je gemiddelde bezigquote:Op maandag 1 december 2008 13:53 schreef Noortje. het volgende:
031. 109 Noortje.
Plaats niet heel hoog, aantal posts wel voor mijn doen.
Tsssk, als Bp er is, is het toch altijd spitsuurquote:Op maandag 1 december 2008 15:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister uit eten geweest tijdens het fok! spitsuur.![]()
Timmeeehhhhhquote:Op maandag 1 december 2008 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tsssk, als Bp er is, is het toch altijd spitsuur
Wat jij wiltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |