http://www.zoekplaats.nl/index.cgi?actie=plaats&zoek=giessenburgquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waar de fuck ligt Giessenburg?
Op zich wel lachen denk ik zo'n meeting.
Koop voor 1,30 een bouwemmer bij de Gamma.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:32 schreef Zith het volgende:
Ik heb niets in huis waar ik mijn Tajine helemaal in kan onderdompelenHeb hem in de vaat staan maar hij kan zo maar halverwege onder water (de top steekt er met 20cm boven uit).
Iemand een verfrissend idee?
Da's Deksels! (geniale naamquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Verderop in de straat is ook nog een kookwinkel waar ik eens rond wil kijken
relaxte werktijden!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:24 schreef Flurry het volgende:
[..]
Da's Deksels! (geniale naam), superleuke winkel, maar ook aparte openingstijden, alleen woensdag t/m zaterdag van 11.00 – 18.00
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:24 schreef Flurry het volgende:
[..]
Da's Deksels! (geniale naam), superleuke winkel, maar ook aparte openingstijden, alleen woensdag t/m zaterdag van 11.00 – 18.00
Die hadden ze daar ook, maar daar stond niet specifiek op vermeld dat hij voor electra geschikt is en was iets minder van kwaliteit vond ik dus heb ik deze leuke meegenomenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:28 schreef Sorella het volgende:
Oe das een mooie, die van mij is gewoon bruin.
Koop er nog een dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef Sorella het volgende:
Ze hadden toen alleen die bruine kostte 12,95, als die van jou er ook had gestaan had ik die mee genomen, maarja![]()
Lood? Hmmm daar zou ik in het geheel niet blij mee zijn. Weet jij hoe ik daar achter kan komen, anders breng ik dat ding gewoon terug?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef -Mellow- het volgende:
Ras el Hanout is heel lekker om zo los door de couscous te doen.
Ik hoop dat je geen last krijgt met lood in je nieuwe tajine Juup. Dat had ik namelijk ook met zo'n gedecoreerde.
Inmiddels heb ik een onbeschilderde en ongeglazuurde tajine aangeschaft, de gedecoreerde gebruik ik nu om mijn uien in te bewaren
Kloptquote:Op woensdag 29 april 2009 08:05 schreef Zith het volgende:
nah hoeft niet, het is een Nederlandse tajine (geproduceerd in NL) en de fabrikant geeft duidelijk aan dat het voor koken geschrikt is.
Klopt daar heb ik het vanmorgen ook gezien. Alleen kost het daar ¤3,75 en bij de Marokkaanse winkel betaal ik maar ¤1,15 voor een bijna 2 x zo grote hoeveelheid.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ras el hanout verkopen ze ook bij de oil en vinegarvoor de zoekenden.
( hoewel er van die winkel bijna geen meer over zijn, maar you never know )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |