abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 april 2014 @ 10:24:07 #26
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_139038198
*schop*

Ik had drie aardewerken tajines waarvan er nu twee een barst hebben (onvoorzichtigheid van mij) en de derde is gedecoreerd en die gebruik ik liever alleen om iets in te serveren maar niet om mee te koken.
Dus nu heb ik gisteren de tajine van de IKEA gekocht. Lees ik verdorie in de gebruiksaanwijzing dat het deksel niet in de oven zou kunnen.
Nu gebruik ik die methode sowieso niet zo vaak, ik kook meestal gewoon op de pit maar ik vind het wel stom! Zijn er mensen die ook die tajine hebben en 'm al wel in de oven hebben gebruikt?
Want ik ben nogal eigenwijs en zou het dus toch gewoon doen :+
Maar ik weet het liever zeker dat het deksel niet gaat barsten of ontploffen in de oven :D
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_158462942
Hmm is het zinvol om dit topic omhoog te schoppen? Ik denk het wel..

Ik wil een simpele tajine aanschaffen (Xenos, want lekker goedkoop), maar is die van de Xenos 'veilig'?

ik lees her en der dat er nogal wat 'loodhoudende tajines' in omloop, en volgens het onderzoek van de NVWA ook, maar dat dateert alweer uit 2013 en er staan geen namen bij..

[url=]Linkje naar het onderzoek[/url]
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  woensdag 23 december 2015 @ 16:49:33 #28
128384 mcwops
gat in je glas
pi_158471567
die van de Xenos is prima, zit geen loodhoudende verf op. maar hij is relatief klein en gebruik ajb een verdeler / hele kleine vlam. heb je een misbaksel, dan is een scheur helaas, dus check in de winkel op gaafheid (en oneffendheden aan de binnenzijde van de schotel

wij hebben een Xenos en een Bijenkorf (groter) exemplaar en gebruiken ze afwisselend zo'n 3x per maand.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')