Idd, daar hebben we wel genoeg over gehoord.quote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef TC03 het volgende:
Gaat het weer over het vorige seizoen van AZ.![]()
![]()
![]()
Dat geeft alleen maar aan dat analisten niet meer zijn dan voetballiefhebbers met een overhemd aan.quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
geinig hoe alle analytici het een discutabele penalty vinden terwijl alle anti-Ajax Fokkers hier het een 100% penalty vinden.
Dat zegt genoeg denk ik.quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben voor AZ maar ik wil verdomme gewoon gelul over de competitie in het algemeen, met misschien wat specifieks over mooie doelpunten ofzow, maar dit is toch wel oersaai zeg![]()
De Eredivisie is tenslotte groter dan dat eeuwige ophemelen van AZ.
Zometeen gaan zequote:Op zondag 23 november 2008 23:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg denk ik.
Damn, dacht ik Jack gaat het onderwerp eindelijk verleggen, gaat het weer over scheidsrechters
Ik voel een elleboog van de week opkomenquote:Op zondag 23 november 2008 23:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg denk ik.
Damn, dacht ik Jack gaat het onderwerp eindelijk verleggen, gaat het weer over scheidsrechters
Als je hem de slechtste vindt, ben ik echt benieuwd wat je vindt van figuren als Liesveld, Wiedemeijer en Bossen vindtquote:Op zondag 23 november 2008 23:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Luinge goed vinden pffffffffff... slechtste scheidsrechter die er rondloopt. Hij is alleen waardeloos voor beide partijen waardoor niemand wat te zeuren heeft.
Omdat je na een hamstring blessure gewoon voorzichtig moet zijnquote:Op zondag 23 november 2008 23:19 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom Sulejmani geen hele wedstrijd mag spelen. Fit = fit, toch?
Even slecht.. slap het geslijm bij Jol en Luinge alleen niet. Jol was ook al jaren drama.quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef knnth het volgende:
[..]
Als je hem de slechtste vindt, ben ik echt benieuwd wat je vindt van figuren als Liesveld, Wiedemeijer en Bossen vindt
Jammer dat je geen vragen kan insturen. Ik wil wel graag weten wat zijn lievelingseten is, of ie huisdieren heeft etc.quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef finsdefis het volgende:
We gaan heel het leven van Schaars zien![]()
Teamgenoten, vrienden, historie![]()
![]()
Wat een aflevering
Ja en dan te bedenken dat ze daar nog veel in geschrapt zou hebbenquote:
Ja maar het is nu even makkelijk scorenquote:Op zondag 23 november 2008 23:27 schreef TC03 het volgende:
Lullig om die twee nou zwart te maken hoor, dit soort fouten worden er talloze malen gemaakt elke ronde...
Puike actiequote:
Hoe ze daar stonden te dekken kan gewoon niet als prof zijnde.quote:Op zondag 23 november 2008 23:27 schreef TC03 het volgende:
Lullig om die twee nou zwart te maken hoor, dit soort fouten worden er talloze malen gemaakt elke ronde...
Staan de sterren wel goed?quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Sansoni sera évoqué rapidement très
over makkelijk scoren gesprokenquote:Op zondag 23 november 2008 23:29 schreef J-heronimus het volgende:
Vitesse haha![]()
Echt een ramp die club.
Jullie hebben weer een toppertje in huis gehaaldquote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja en dan te bedenken dat ze daar nog veel in geschrapt zou hebben![]()
Al blijft het een vermakelijk boekje
Natuurlijk, maar nogmaals: zo kan je elke week wel een centraal duo eruit pikken hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 23:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoe ze daar stonden te dekken kan gewoon niet als prof zijnde.
whehe blijft een geniaal stukje prozaquote:
In de tijd van Makaay en Machlas wel toch?quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
over makkelijk scoren gesproken
scoorde ze maar zo makkelijk..quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat lukte Utrecht wel jaquote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Voor buitenstaanders helemaal.quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja en dan te bedenken dat ze daar nog veel in geschrapt zou hebben![]()
Al blijft het een vermakelijk boekje
En niet te vergeten Lazovicquote:Op zondag 23 november 2008 23:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
In de tijd van Makaay en Machlas wel toch?
Nee die heeft het te druk met vechtpartijen en bezoekjes aan de politie.quote:Op zondag 23 november 2008 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft Vitesse nog centrale verdedigers achter de hand dan?
Anders relnicht Hofs maar achterin positioneren.
Oh ja dat is ook zo.quote:Op zondag 23 november 2008 23:34 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Nee die heeft het te druk met vechtpartijen en bezoekjes aan de politie.
Ook al wil 'ie dat, als 'ie het niet kan wordt het lastigquote:Op zondag 23 november 2008 23:33 schreef erkel het volgende:
Sprockel moet gewoon goed gaan spelen.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
I know, maar hij was toch amateur astroloog?quote:Op zondag 23 november 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sansoni zal bij deze zeer spoedig worden opgeroepen!
kabouter Hofs heeft nog een ladder nodig om Sneijder te kunnen pijpen, en dat moet in de verdediging?quote:Op zondag 23 november 2008 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
kabouter Hofs heeft nog een ladder nodig om Sneijder te kunnen pijpen, en dat moet in de verdediging?
Jaar of langer geleden zat ie nog bij het Nederlands elftal, dus kon ie toch een aardig balletje trappen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook al wil 'ie dat, als 'ie het niet kan wordt het lastig.
Oh zo ja maar dat klopt ja.quote:Op zondag 23 november 2008 23:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
I know, maar hij was toch amateur astroloog?
*zucht*quote:Op zondag 23 november 2008 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ben in Frankrijk, kan ik het ergens realtime live bekijken? Hebben ze het nog over topper Mounir gehad?²
Nee, Schaars, Schaars en nog eens Schaars.quote:Op zondag 23 november 2008 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ben in Frankrijk, kan ik het ergens realtime live bekijken? Hebben ze het nog over topper Mounir gehad?²
Daar vat je de hele uitzending in één woord mee samen.quote:
The Killers - Human.quote:Op zondag 23 november 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe heet dit nummer?!
Was niet achter het standbeen zeg maar, dat was een 'echte' hak. Anders had Madjer niet mogen ontbreken natuurlijk.quote:
Klopt, hij is me alleen iets te veel fan van zichzelf.quote:Op zondag 23 november 2008 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens vind ik het nooit vervelend om naar Schaars te luisteren. Die heeft wat zinnigs te zeggen, ontwijkt niet elke vraag en zegt gewoon wat hij vind.
Zie m'n edit, ze hebben een ontzettend goede remix uitgebracht.quote:
Kan je daar niet blijven? Het schijnt dat de Algerijnen daar ook hele mooie hamstrings hebben voor homoisten als jij.quote:Op zondag 23 november 2008 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Het stickertje "alternative rock" wordt toch regelmatig op The Killers geplakt hoorquote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Zie m'n edit, ze hebben een ontzettend goede remix uitgebracht.Bovendien: het is gewoon popmuziek, als je 3FM of SlamFM een uurtje aanhebt komt ie wel voorbij.
Elk genre heeft z'n commercielere vleugel, zelfs metal en hardcore.quote:Op zondag 23 november 2008 23:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het stickertje "alternative rock" wordt toch regelmatig op The Killers geplakt hoor. Maar goed, het is dan ook een heel breed genre.
Ja, veel Algerijns gepeupel hier. Af en toe wel leuk om een bourgondisch stokbroodje met fijne boter naar binnen te werken, maar die Fransen stinken mij te veel uit hun mond, die camambert en rode wijn zorgt zeer waarschijnlijk voor een smerig ruikend gistingsproces in de maag.quote:Op zondag 23 november 2008 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je daar niet blijven? Het schijnt dat de Algerijnen daar ook hele mooie hamstrings hebben voor homoisten als jij.
Ja? Kan ie een beetje moppen tappen?quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
leuke gast die Schaars
Zeker, vermakelijke uitzending.quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
leuke gast die Schaars
Of Zola!quote:Op zondag 23 november 2008 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was niet achter het standbeen zeg maar, dat was een 'echte' hak. Anders had Madjer niet mogen ontbreken natuurlijk.
Niet zo leuk als El-Akchaoui me dunkt.quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
leuke gast die Schaars
Net als God?quote:Op maandag 24 november 2008 00:37 schreef koningdavid het volgende:
Niet helemaal kunnen zien, maar wat ik zag was wel goed.
Puik planquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
leuke gast die Schaars
eensquote:
Volgensmij hebben ze dat ook afgeschaft.quote:
hihiquote:
Vorige week nog naar e herhaling kunnen kijkenquote:Op maandag 24 november 2008 11:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
eens![]()
[..]
Volgensmij hebben ze dat ook afgeschaft.
Ben het helemal met je eens, zo'nquote:Op zondag 23 november 2008 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens vind ik het nooit vervelend om naar Schaars te luisteren. Die heeft wat zinnigs te zeggen, ontwijkt niet elke vraag en zegt gewoon wat hij vind.
Ajax heeft toch ook betere spelers dan psv want we wonnen met 4-1quote:Op zondag 30 november 2008 16:00 schreef Cyber2003 het volgende:
Helaas een typisch geval van een omturning van een nuchtere Belg naar een arrogante Ajacied zonder een greintje realiteitszin. Denk aan "Wij worden kampioen", "Op elke positie hebben wij een betere speler dan PSV" en al zijn interviews na afloop. Goede speler, maar enorm
Als er een Ajacied niet arrogant is, dan is het wel Vertonghen.quote:Op zondag 30 november 2008 16:00 schreef Cyber2003 het volgende:
Helaas een typisch geval van een omturning van een nuchtere Belg naar een arrogante Ajacied zonder een greintje realiteitszin. Denk aan "Wij worden kampioen", "Op elke positie hebben wij een betere speler dan PSV" en al zijn interviews na afloop. Goede speler, maar enorm
quote:Op zondag 30 november 2008 16:32 schreef VoreG het volgende:
Brrrr je zou maar durven zeggen dat je kampioen wordt als je een van de grootste kampioenskandidaten bent! De arrogantie! Waar haalt hij het vandaan zeg!
quote:Op zondag 30 november 2008 16:00 schreef Cyber2003 het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 16:32 schreef VoreG het volgende:
Brrrr je zou maar durven zeggen dat je kampioen wordt als je een van de grootste kampioenskandidaten bent! De arrogantie! Waar haalt hij het vandaan zeg!
Schijt, het is een held op het veld. Hij verdient zijn geld gelukkig niet met talkshows.quote:Op zondag 30 november 2008 19:49 schreef The_Verve het volgende:
Lijkt me nogal een saaie gast, die Vertonghen.
Studio Voetbal is een PRAATprogrammaquote:Op zondag 30 november 2008 19:55 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Schijt, het is een held op het veld. Hij verdient zijn geld gelukkig niet met talkshows.
Ik kijk bijna iedere aflevering en kan me er totaal niet in vinden. Vind je dit nu echt?quote:
Sommige mensen kunnen gewoon geen normale gefundeerde mening hebben, kunnen ze ook niks aan doen. Het feit dat er een Ajacied komt wil nog niet meteen zeggen dat het heel de tijd over Ajax gaat. Het feit dat er even over gaat is imo volledig normaal. Het zou bezopen zijn als er NUL over de club van de gast wordt gesproken..quote:Op zondag 30 november 2008 20:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik kijk bijna iedere aflevering en kan me er totaal niet in vinden. Vind je dit nu echt?
Neuh, ok. Maar even afgezien daarvan. Studio Voetbal is naar mijn mening de laatste tijd ook echt Studio Voetbal en echt niet Studio Ajax.quote:Op zondag 30 november 2008 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon geen normale gefundeerde mening hebben, kunnen ze ook niks aan doen. Het feit dat er een Ajacied komt wil nog niet meteen zeggen dat het heel de tijd over Ajax gaat. Het feit dat er even over gaat is imo volledig normaal. Het zou bezopen zijn als er NUL over de club van de gast wordt gesproken..
Het is inderdaad wel eens meer geweest, laatste tijd valt het zeer mee.quote:Op zondag 30 november 2008 20:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik kijk bijna iedere aflevering en kan me er totaal niet in vinden. Vind je dit nu echt?
22:44quote:Op zondag 30 november 2008 21:03 schreef Houniet het volgende:
Het begint om 2255.
Ik heb idee dat het grappig bedoeld is, vorige week was het studio AZ, daarvoor studio feyenoord ect ect,. IK wilde bijna na het neerzetten van degene die komen bij studio voetbal studio Jol zeggen, maar niet gedaan omdat ik de grapppen aftands begin te vinden.quote:Op zondag 30 november 2008 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon geen normale gefundeerde mening hebben, kunnen ze ook niks aan doen. Het feit dat er een Ajacied komt wil nog niet meteen zeggen dat het heel de tijd over Ajax gaat. Het feit dat er even over gaat is imo volledig normaal. Het zou bezopen zijn als er NUL over de club van de gast wordt gesproken..
Jij bent de winnaar, waar kan ik de mossels naar toe zenden?quote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef Superheld het volgende:
ik zet in op 22.47
22.47 dusquote:
Die was best lekker jaquote:Op zondag 30 november 2008 22:50 schreef golfer het volgende:
Het elleboogje van Suarez zal ook wel weer langskomen.
Verdommequote:Op zondag 30 november 2008 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: het begon om 22.44 exact.
Er waren wel meer dingen in die wedstrijd die je wel weer langs kan laten komen.quote:Op zondag 30 november 2008 22:50 schreef golfer het volgende:
Goeie band, matig album.quote:Op zondag 30 november 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
Sterk om dEUS - The Architect te draaien onder dit filmpje.
Vertonghen schijnt er een beetje verlegen van te worden.quote:Op zondag 30 november 2008 22:58 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder is weer lekker op dreef tegen Vertonghen.
Vertonghen heeft gelijk dat het ook zijn fout was, maar Vermeer zat er inderdaad ook volledig naastquote:Op zondag 30 november 2008 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vond het echt een blunder van Vermeer
Geen wereldtop maar toch goed genoeg voor Ajax, in elke wedstrijd waarin hij erin kwam ging het team beter draaien.quote:Op zondag 30 november 2008 23:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Enoh een fenomeen. Sorry... maar hij begon goed maar de laatste tijd vind ik hem toch echt minder. En we moeten ook niet doen alsof Gabri wereldtop is. Dat is het bij lange na niet.
In het rijtje Makelele, Gattuso, Geremi, Van Bommel, Keane.quote:Op zondag 30 november 2008 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Enoh een fenomeen? Hmmmf
Enoh is gewoon een fenomeen, dat hij momenteel iets minder speelt veranderd er niets aan.quote:Op zondag 30 november 2008 23:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Enoh een fenomeen. Sorry... maar hij begon goed maar de laatste tijd vind ik hem toch echt minder. En we moeten ook niet doen alsof Gabri wereldtop is. Dat is het bij lange na niet.
Heeft die ook al een boek ?quote:Op zondag 30 november 2008 23:07 schreef Doezelhaar het volgende:
Ben trouwens wel blij dat Martin Jol weinig spreektijd krijgt. Moet hij zijn boek niet even stiekem promoten?
Ajax = wereldtop. Sorry. Noem me nostalgisch maar ik eis niet minder van Ajax dan dat het wereldtop moet wezen. Met wereldtop bedoel ik Champions League materiaal. Dus een Suarez, Huntelaar, Vertonghen, Steek en Vermaelen schaar ik daar wel bij.quote:Op zondag 30 november 2008 23:07 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Geen wereldtop maar toch goed genoeg voor Ajax, in elke wedstrijd waarin hij erin kwam ging het team beter draaien.
Hehe, ik bedoel natuurlijk Dick. Martin Jol heeft trouwens ook een boek volgens mij.quote:Op zondag 30 november 2008 23:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heeft die ook al een boek ?
daar is iequote:Op zondag 30 november 2008 22:50 schreef golfer het volgende:
Helaas...quote:Op zondag 30 november 2008 23:07 schreef Doezelhaar het volgende:
Ben trouwens wel blij dat Martin Jol weinig spreektijd krijgt. Moet hij zijn boek niet even stiekem promoten?
Jij hebt mij zojuist over jouw geaardheid laten twijfelen, volgens mij houd jij wel van mannen met babypoeder bips.quote:Op zondag 30 november 2008 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil zeggen dat Vertonghen een knap koppie heeft, maar dan kom ik als een homo over, ik doe het dus maar niet.²
Kan begrijpen dat je nog met de wedstrijd van donderdag om je hoofd zatquote:Op zondag 30 november 2008 23:10 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoel natuurlijk Dick. Martin Jol heeft trouwens ook een boek volgens mij.
Daar moet je echt vanaf stappen zo wordt het nooit wat als het publiek ook die instelling blijft hebben. Ajax moet zich gewoon blijven richten op de competitie en kampioen worden en er eens voor zorgen dat Champions league spelen weer standaard wordt.quote:Op zondag 30 november 2008 23:10 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ajax = wereldtop. Sorry. Noem me nostalgisch maar ik eis niet minder van Ajax dan dat het wereldtop moet wezen. Met wereldtop bedoel ik Champions League materiaal. Dus een Suarez, Huntelaar, Vertonghen, Steek en Vermaelen schaar ik daar wel bij.
Ja hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 23:11 schreef Reddiablo het volgende:
Die Enoh is 21 en voor het eerst in de Eredivisie, mag 'ie nog wat minder spelen af en toe!?
In de jaren '80 was het precies zo'n zelfde situatie. Dus nee, ik stap daar niet van af!quote:Op zondag 30 november 2008 23:13 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Daar moet je echt vanaf stappen zo wordt het nooit wat als het publiek ook die instelling blijft hebben. Ajax moet zich gewoon blijven richten op de competitie en kampioen worden en er eens voor zorgen dat Champions league spelen weer standaard wordt.
quote:
Zeg dat nou niet te hard, dan wordt je geaardheid in twijfel getrokken.quote:
Mijn broodje tonijn was heerlijkquote:Op zondag 30 november 2008 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard, dan wordt je geaardheid in twijfel getrokken.²
maar hij heeft het gevraagd aan de supporters!quote:
Serieus,volgende keer de sneetjes van te voren in smeren met fijne romige mayonaise, dan de tonijn er over, vervolgens wat stukken bosui erop manoeuvreren. Héérlijk!quote:
Bedankt voor de tip meneer Banshee, geef je ook cursussen?quote:Op zondag 30 november 2008 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus,volgende keer de sneetjes van te voren in smeren met fijne romige mayonaise, dan de tonijn er over, vervolgens wat stukken bosui erop manoeuvreren. Héérlijk!²
quote:Op zondag 30 november 2008 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus,volgende keer de sneetjes van te voren in smeren met fijne romige mayonaise, dan de tonijn er over, vervolgens wat stukken bosui erop manoeuvreren. Héérlijk!²
Als de arbitrage goed was geweest, hadden we al jaren lang hele andere competitiestanden gehad.quote:Op zondag 30 november 2008 23:27 schreef Merkie het volgende:
Waarom gaat het verdomme altijd over de arbitrage? Echt zo niet-boeiend.
Studio Jolquote:Op zondag 30 november 2008 23:27 schreef Merkie het volgende:
Nee idd. Wij in Nederland schijnen dat leuk te vinden. De overtredingen zijn vaak wel bikkelhard maar in Engeland heb je dat net zo goed. Daar zoomen ze nooit zo in als dat wij in Nederland doen. Ok, behalve als er mensen hun benen breken, logisch.quote:Op zondag 30 november 2008 23:27 schreef Merkie het volgende:
Oh please.quote:Op zondag 30 november 2008 23:31 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Als de arbitrage goed was geweest, hadden we al jaren lang hele andere competitiestanden gehad.
Hoezo? Wil je ook striptekenaar worden?quote:Op zondag 30 november 2008 23:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip meneer Banshee, geef je ook cursussen?![]()
²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |