Idd, daar hebben we wel genoeg over gehoord.quote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef TC03 het volgende:
Gaat het weer over het vorige seizoen van AZ.![]()
![]()
![]()
Dat geeft alleen maar aan dat analisten niet meer zijn dan voetballiefhebbers met een overhemd aan.quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
geinig hoe alle analytici het een discutabele penalty vinden terwijl alle anti-Ajax Fokkers hier het een 100% penalty vinden.
Dat zegt genoeg denk ik.quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben voor AZ maar ik wil verdomme gewoon gelul over de competitie in het algemeen, met misschien wat specifieks over mooie doelpunten ofzow, maar dit is toch wel oersaai zeg![]()
De Eredivisie is tenslotte groter dan dat eeuwige ophemelen van AZ.
Zometeen gaan zequote:Op zondag 23 november 2008 23:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg denk ik.
Damn, dacht ik Jack gaat het onderwerp eindelijk verleggen, gaat het weer over scheidsrechters
Ik voel een elleboog van de week opkomenquote:Op zondag 23 november 2008 23:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg denk ik.
Damn, dacht ik Jack gaat het onderwerp eindelijk verleggen, gaat het weer over scheidsrechters
Als je hem de slechtste vindt, ben ik echt benieuwd wat je vindt van figuren als Liesveld, Wiedemeijer en Bossen vindtquote:Op zondag 23 november 2008 23:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Luinge goed vinden pffffffffff... slechtste scheidsrechter die er rondloopt. Hij is alleen waardeloos voor beide partijen waardoor niemand wat te zeuren heeft.
Omdat je na een hamstring blessure gewoon voorzichtig moet zijnquote:Op zondag 23 november 2008 23:19 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom Sulejmani geen hele wedstrijd mag spelen. Fit = fit, toch?
Even slecht.. slap het geslijm bij Jol en Luinge alleen niet. Jol was ook al jaren drama.quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef knnth het volgende:
[..]
Als je hem de slechtste vindt, ben ik echt benieuwd wat je vindt van figuren als Liesveld, Wiedemeijer en Bossen vindt
Jammer dat je geen vragen kan insturen. Ik wil wel graag weten wat zijn lievelingseten is, of ie huisdieren heeft etc.quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef finsdefis het volgende:
We gaan heel het leven van Schaars zien![]()
Teamgenoten, vrienden, historie![]()
![]()
Wat een aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |