quote:Op maandag 24 november 2008 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was als straf voor je passieve gedoe
Jawelquote:Op maandag 24 november 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoa, nog 5 kwartier. En zal ik daarna nog gaan zwemmen? Of maar niet meer?
Wedden dat het je goed doet als je wel nog even gaatquote:Op maandag 24 november 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoa, nog 5 kwartier. En zal ik daarna nog gaan zwemmen? Of maar niet meer?
in de zee kan ook, of een zwembadquote:Op maandag 24 november 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoa, nog 5 kwartier. En zal ik daarna nog gaan zwemmen? Of maar niet in het meer?
Flauwquote:Op maandag 24 november 2008 16:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
in de zee kan ook, of een zwembad
Das dan wel weer waarquote:Op maandag 24 november 2008 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel aktief gedacht en niet passief over heen gelezen
Trots op jequote:Op maandag 24 november 2008 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel aktief gedacht en niet passief over heen gelezen
Dankquote:
hoeveel setjes zijn dat?quote:Op maandag 24 november 2008 17:28 schreef Fha het volgende:
Pfff.. bikini moeten kopen, niet weten welke maat je hebt en dus maar voor 195 euro bestellen
Gewoon even b00bflashen in de winkel. Die verkoopsters hebben er wel kijk opquote:Op maandag 24 november 2008 17:28 schreef Fha het volgende:
Pfff.. bikini moeten kopen, niet weten welke maat je hebt en dus maar voor 195 euro bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
maat 32 tm 38 (al zal die vast te groot zijn) en dat dan broekjes en topjesquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even b00bflashen in de winkel. Die verkoopsters hebben er wel kijk opweheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mjah het is alleen een beetje buiten het seizoen dus ik kan hier geen normale bikini's vindendus dan maar via internet.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
En je weet nu al dat je er 6 van de 7 gaat terugsturenquote:Op maandag 24 november 2008 17:50 schreef Fha het volgende:
[..]
maat 32 tm 38 (al zal die vast te groot zijn) en dat dan broekjes en topjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |