Ik vind het schaamteloos, dat jij zionisme linkt aan racisme.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Leek me meer alsof de ware aard bovenkomt.
Zionisme en nazisme hebben in elk geval aantal zaken gemeenschappelijk:
1) Het verheerlijken van het eigen volk.
2) Het zoeken naar Lebensraum.
3) Het knechten van andere volken.
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind het schaamteloos, dat jij zionisme linkt aan racisme.
Oh ja, joh?quote:Op maandag 24 november 2008 14:17 schreef Karrs het volgende:
Kees en Sklasse krijgt niet veel respons he?
Joodse Neonazis![]()
Net zo'n contradictio in terminis als "een goede Opel"
Zionisme linken aan nazisme daarentegen is vrij eenvoudig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:23 schreef damian5700 het volgende:
Het lijkt er anders verdacht veel op, maar het is goed dat je daar afstand van neemt.
Vanwege deze suggestie noemde ik jou eerder al schaamteloos, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zionisme linken aan nazisme daarentegen is vrij eenvoudig.
En wordt met de dag eenvoudiger, lijkt het wel.
quote:
quote:"Because she's a nigger lover"
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:40 schreef Kees22 het volgende:
Zionisme linken aan nazisme daarentegen is vrij eenvoudig.
En wordt met de dag eenvoudiger, lijkt het wel.
Heb ik al gedaan, maar ik zal het even herhalen:quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
Licht dit eens nader toe. Ik zie niet in waarom je een stroming die ernaar streeft zich te vestigen in een zelfverkozen ghetto wilt vereenzelvigen met de volgens velen ernstigste misdaden uit de menselijke geschiedenis.
Hitler is trouwens aardig aan het devalueren de laatste tijd. Om de dag staat er weer een idioot op die ten onrechte een nazi- of hitlervergelijking moet maken. Dan zijn het die arme zionisten, dan is het die arme mugabe: http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/7779142.stm![]()
Nou het nazisme was toch echt wel wat meer dan het zielige rijtje dat jij opnoemt in de eerste 3 punten. En punt nr. 4 is pathetisch en ziek om te noemen mbt de israeliers (niet allemaal zionisten maar goed). Een vergelijking met het nazisme kun je alleen dan maken als je het hebt over de ergste schendingen van de menselijkheid in zijn soort en daar is met het zionisme total geen sprake van. Dag!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:15 schreef Kees22 het volgende:
Heb ik al gedaan, maar ik zal het even herhalen:
Zionisme en nazisme hebben in elk geval aantal zaken gemeenschappelijk:
1) Het verheerlijken van het eigen volk.
2) Het zoeken naar Lebensraum.
3) Het knechten van andere volken.
Ik neem aan dat je de detaillering wel zelf kunt invullen.
Overigens zien veel pro-Israelusers geen been in een vierde overeenkomst:
4) Het verdrijven dan wel uitroeien van ongewenste volken.
Gelukkig gaan de meesten niet zo ver.
Ja, als je vergeleken wordt met Hitler ben je vooral zielig.![]()
![]()
![]()
Was het onlangs niet Olmert die vond, dat de Gazanen net genoeg te eten moesten krijgen om niet dood te gaan maar wel zo weinig dat ze flink honger zouden hebben? Worden medicijnen en voedsel niet tegengehouden bij Gaza? Terwijl veel van die goederen van de VN afkomstig zijn en Israel er dus niks over te vertellen heeft.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nou het nazisme was toch echt wel wat meer dan het zielige rijtje dat jij opnoemt in de eerste 3 punten. En punt nr. 4 is pathetisch en ziek om te noemen mbt de israeliers (niet allemaal zionisten maar goed). Een vergelijking met het nazisme kun je alleen dan maken als je het hebt over de ergste schendingen van de menselijkheid in zijn soort en daar is met het zionisme total geen sprake van. Dag!
Als de joden werkelijk willen dat er opgehouden wordt met het antisemitisme, kunnen zij dan ook niet veel makkelijker ophouden met dat semitisme? Gewoon keppeltje af, borrelnootjes erin en hoppakee.quote:Op maandag 24 november 2008 00:18 schreef slaapvaak het volgende:
Daar hebben we meneer antisemiet weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zionisten zijn op zijn minst extreem-rechtse fascistische klootzakken. Dan zijn het maar geen nazi's.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nou het nazisme was toch echt wel wat meer dan het zielige rijtje dat jij opnoemt in de eerste 3 punten. En punt nr. 4 is pathetisch en ziek om te noemen mbt de israeliers (niet allemaal zionisten maar goed). Een vergelijking met het nazisme kun je alleen dan maken als je het hebt over de ergste schendingen van de menselijkheid in zijn soort en daar is met het zionisme total geen sprake van. Dag!
quote:Op zondag 14 december 2008 01:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als de joden werkelijk willen dat er opgehouden wordt met het antisemitisme, kunnen zij dan ook niet veel makkelijker ophouden met dat semitisme? Gewoon keppeltje af, borrelnootjes erin en hoppakee.
Het Geschenk van God uit de Lichtstad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik het ook niet mee eens, maar goed je klinkt in ieder geval al iets gematigderquote:Op zondag 14 december 2008 01:47 schreef El_Matador het volgende:
Zionisten zijn op zijn minst extreem-rechtse fascistische klootzakken. Dan zijn het maar geen nazi's.
dus je moet bij je uitspraken in een discussie rekening houden met de onwetendheid van de ander, in dit geval iemand die het verschil tussen Jood en zionist niet kent .. ah zoquote:Op zondag 14 december 2008 10:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook niet mee eens, maar goed je klinkt in ieder geval al iets gematigder![]()
De ellende is alleen dat als je maar lang en hard genoeg roept dat]de zionisten (~~ joden voor de meesten) de nieuwe Nazi's zijn dat er dan vanzelf een lichting idioten opstaat die het nog gelooft ook. Dat is het gevaar ervan en het lijkt me niet verstandig dit 'powerplay' te blijven volhouden.
Het enige dat je van mij moet is stilzitten als ik je een beurt geef omdat er leugens verteld worden. En in dit geval is het gelijkstellen van het zionisme met het nazisme een gore leugen, in de geschiedenis van de aarde hebben er nog nooit zoveel vette arabieren rondgelopen in israel en de gebieden die vallen onder de palestijnse autoriteiten. Opzouten met verhalen over genocide dus.quote:Op zondag 14 december 2008 11:19 schreef moussie het volgende:
dus je moet bij je uitspraken in een discussie rekening houden met de onwetendheid van de ander, in dit geval iemand die het verschil tussen Jood en zionist niet kent .. ah zo
en ipv die onwetende dan voor te lichten over de ware aard van het zionisme ga je maar bij voorbaat de slachtoffer-kaart trekken om de ander de mond te snoeren ..
quote:Op zondag 23 november 2008 21:31 schreef Sklasse het volgende:
Kennelijk hebben ze er geen moeite mee om een andere volkeren te onderdrukken, bezetten en uit te moorden
jij moet terug naar school of zo, leren lezen ?quote:Op zondag 14 december 2008 15:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het enige dat je van mij moet is stilzitten als ik je een beurt geef omdat er leugens verteld worden. En in dit geval is het gelijkstellen van het zionisme met het nazisme een gore leugen,
als dat betekend dat ze daarom gelijk zijn aan elkaar ben jij goed gek .. ik ben toch ook niet gelijk aan jou omdat ik ook een koelkast, een TV en een PC hebquote:Zionisme en nazisme hebben in elk geval aantal zaken gemeenschappelijk
leuke retoriek die helemaal nergens op slaat, je hebt namelijk geen idee hoe goed het ging met die volkeren daar voor de wo1 .. die onbeschaafde mormels hadden zowaar 4 eeuwen lang geen oorlog van betekenis, die vonden het zelfs niet nodig almaar beter wapentuig uit te vinden waarmee je elkaar om zeep kan helpenquote:in de geschiedenis van de aarde hebben er nog nooit zoveel vette arabieren rondgelopen in israel en de gebieden die vallen onder de palestijnse autoriteiten. Opzouten met verhalen over genocide dus.
"op zijn minst extreem-rechts fascistische klootzakken" is gematigder dan "nazis"quote:Op zondag 14 december 2008 10:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook niet mee eens, maar goed je klinkt in ieder geval al iets gematigder![]()
De ellende is alleen dat als je maar lang en hard genoeg roept dat de zionisten (~~ joden voor de meesten) de nieuwe Nazi's zijn dat er dan vanzelf een lichting idioten opstaat die het nog gelooft ook. Dat is het gevaar ervan en het lijkt me niet verstandig dit 'powerplay' te blijven volhouden.
quote:Op zondag 14 december 2008 17:57 schreef moussie het volgende:
[..]
jij moet terug naar school of zo, leren lezen ?
dit werd er gezegd
[..]
als dat betekend dat ze daarom gelijk zijn aan elkaar ben jij goed gek .. ik ben toch ook niet gelijk aan jou omdat ik ook een koelkast, een TV en een PC heb
[..]
leuke retoriek die helemaal nergens op slaat, je hebt namelijk geen idee hoe goed het ging met die volkeren daar voor de wo1 .. die onbeschaafde mormels hadden zowaar 4 eeuwen lang geen oorlog van betekenis, die vonden het zelfs niet nodig almaar beter wapentuig uit te vinden waarmee je elkaar om zeep kan helpen
En dan zijn het weer die arme antillianen die zich vergelijken met de holocaust-slachtoffers: http://curanieuws.blogspo(...)tijdens-protest.htmlquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:47 schreef buachaille het volgende:
Hitler is trouwens aardig aan het devalueren de laatste tijd. Om de dag staat er weer een idioot op die ten onrechte een nazi- of hitlervergelijking moet maken. Dan zijn het die arme zionisten, dan is het die arme mugabe: http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/7779142.stm![]()
Je moet ook op tijd je pilletjes innemen!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef buachaille het volgende:
Zou het een neurotische aandoening kunnen zijn dat ik vandaag de dag overal Hitlers tegenkom?
http://www.msnbc.msn.com/id/28269290/?gt1=43001
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |