quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:52 schreef winteraap het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het geen Joden waren, niet etnisch iniedergeval.
quote:Etniciteit
Een etniciteit is een sociaal-culturele identiteit, die een bepaalde groep mensen of een aantal bevolkingsgroepen verbindt.
Het concept etniciteit wortelt in de idee dat de leden van bepaalde bevolkingsgroepen zich identificeren met gezamenlijke factoren, zoals nationaliteit, stamverwantschap, religie, taal, cultuur of geschiedenis. Het gemeenschappelijke "erfgoed" vormt de etniciteit. Het woord komt van Grieks ethnikos "behorende tot een ethnos (volk)".
Het nieuwsbericht zegt toch iets anders.quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:52 schreef winteraap het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het geen Joden waren, niet etnisch iniedergeval.
Goed plaatje, dat zal ik nog wel een keer gaan posten in die anti-Israel topics.quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:29 schreef winteraap het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo dom dan:
[ afbeelding ]
Moet toch lukken toch ?
Er zijn meedere vormen van zionisme, pedant scribent.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Leek me meer alsof de ware aard bovenkomt.
Zionisme en nazisme hebben in elk geval aantal zaken gemeenschappelijk:
1) Het verheerlijken van het eigen volk.
2) Het zoeken naar Lebensraum.
3) Het knechten van andere volken.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 06:58 schreef Karrs het volgende:
[..]
Er komt maar van één persoon de ware aard boven, janhagel.
Dat zal de PvD niet leuk vinden, dat jij je hond laat besnijden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
Grote lulkoek.
De Russische 'joden' zijn vanwege economische redenen naar Israel gegaan en daar geaccepteerd als ze op een of andere manier konden aantonen 'joods' te zijn. Israel liet ze maar wat graag binnen omdat het gehalte Palestijnen in Israel zelf enorme aantallen begon aan te nemen tov. de joden.
De meeste van deze Russische immigranten zijn zo joods als mijn hond. Topic starter SKlasse is een relmuzelmannetje, zijn topics snijden net zo veel hout als die van Meki.
Ik vind het schaamteloos, dat jij zionisme linkt aan racisme.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Leek me meer alsof de ware aard bovenkomt.
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind het schaamteloos, dat jij zionisme linkt aan racisme.
Oh ja, joh?quote:Op maandag 24 november 2008 14:17 schreef Karrs het volgende:
Kees en Sklasse krijgt niet veel respons he?
Joodse Neonazis![]()
Net zo'n contradictio in terminis als "een goede Opel"
Zionisme linken aan nazisme daarentegen is vrij eenvoudig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:23 schreef damian5700 het volgende:
Het lijkt er anders verdacht veel op, maar het is goed dat je daar afstand van neemt.
Vanwege deze suggestie noemde ik jou eerder al schaamteloos, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zionisme linken aan nazisme daarentegen is vrij eenvoudig.
En wordt met de dag eenvoudiger, lijkt het wel.
quote:
quote:"Because she's a nigger lover"
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:40 schreef Kees22 het volgende:
Zionisme linken aan nazisme daarentegen is vrij eenvoudig.
En wordt met de dag eenvoudiger, lijkt het wel.
Heb ik al gedaan, maar ik zal het even herhalen:quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
Licht dit eens nader toe. Ik zie niet in waarom je een stroming die ernaar streeft zich te vestigen in een zelfverkozen ghetto wilt vereenzelvigen met de volgens velen ernstigste misdaden uit de menselijke geschiedenis.
Hitler is trouwens aardig aan het devalueren de laatste tijd. Om de dag staat er weer een idioot op die ten onrechte een nazi- of hitlervergelijking moet maken. Dan zijn het die arme zionisten, dan is het die arme mugabe: http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/7779142.stm![]()
Nou het nazisme was toch echt wel wat meer dan het zielige rijtje dat jij opnoemt in de eerste 3 punten. En punt nr. 4 is pathetisch en ziek om te noemen mbt de israeliers (niet allemaal zionisten maar goed). Een vergelijking met het nazisme kun je alleen dan maken als je het hebt over de ergste schendingen van de menselijkheid in zijn soort en daar is met het zionisme total geen sprake van. Dag!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:15 schreef Kees22 het volgende:
Heb ik al gedaan, maar ik zal het even herhalen:
Ik neem aan dat je de detaillering wel zelf kunt invullen.
Overigens zien veel pro-Israelusers geen been in een vierde overeenkomst:
4) Het verdrijven dan wel uitroeien van ongewenste volken.
Gelukkig gaan de meesten niet zo ver.
Ja, als je vergeleken wordt met Hitler ben je vooral zielig.![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |