abonnement Unibet Coolblue
pi_63455576
Hij begon zijn carrière als co-producer van een aantal nummers op het album Harlem World van Mase. Naam maakte hij echter met het produceren van het album The Blueprint van Jay Z (Jigga) in 2001.
Hij viel op bij Roc-A-Fella Records, waar hij reeds bezig was met het opnemen van solo-projeten, waardoor hij uiteindelijk een contract zou krijgen.
Een bijna fataal auto-ongeluk zorgde echter voor het echte begin van zijn solo-carriere. West had door het ongeluk zijn kaak op drie plaatsen gebroken en dat is nog goed te horen op het debuutalbum The College Dropout.
Zijn debuutsingle Through The Wire gaat over het ongeluk.

Na zijn debuutalbum maakte hij een carrièrebloei mee, zowel solo als rapper, met name in zijn thuisland, als producer, waarbij de hits elkaar snel opvolgde, zoals; Jay-Z - Izzo (H.O.V.A.), Alicia Keys - You Don't Know My Name en Ludacris - Stand Up.

Albums:

The college dropout 2004
Late registration 2005
Graduation 2007
808s & Heartbreak 24-11-2008

Hier verderrrrrrrr
pi_63455616
Laatste post, reactie dat het nieuwe album wel meevalt:

Ok, ok, na een paar keer luisteren valt het mee...vind het nog wel steeds jammer...

Willen jullie nou gewoon de oude Kanye luisteren dan heb ik een bootleg gevonden, de officiele mixtape die heet Sky High, heerlijke nummers van 'm in de mix!! Te vinden op de bekende download kanalen.
pi_63456510
Present. Over Ahoy. Ik vind muzikanten (behalve klassiek) eigenlijk nooit waard om in real life te horen. Mijn eerste concertbezoek was voor Bon Jovi (gratis kaartje vandaar), en dat is hopelijk ook mijn laatste. Wat een chaos, en kutgeluid.

Kanye
pi_63458736
Nou ik heb em opstaan. Vind bv Amazing echt waardeloos, en dat ge okay okay okay okaaayyy in Robocop is ook wel wat matig. Die hyperactieve bijgeluidjes in Paranoid vind ik dan wel weer tof.
Streetlights vind ik echt mooi De live opname van Pinocchio Story snap ik niet echt, neem het gewoon op en doe de live track als extra. En waarom niet ook de live versie van Love Lockdown als we dan toch bezig zijn.
Tell Everybody That You Know is op zich wel vet ware het niet dat uitgerekend Lil Wayne mee doet. Beetje jammer.
En over het algemeen heel veel lange instrumentale stukken, soms wel mooi, maar een beetje teveel van het goede.

Verder heb ik het gevoel dat hij het nogal moeilijk heeft (gehad) met de breuk met Alexis...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_63466228
tvkanye
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63466310
Een leuk album voor op de achtergrond, maar geen topper zoals de vorigen.
Ik word wel een beetje moe van dat overcompenseren van Kanye om te bewijzen dat hij wel talent heeft. Derhalve heeft hij robocop tot een artistiek iets gemaakt wat mij niet kan bekoren. De eerdere versies waren veel toffer/rauwer.
  maandag 24 november 2008 @ 12:18:19 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_63474607
Kanye - -> defintief afgedaan als artiest.

Hopelijk kan hij in de toekomst nog iets fatsoenlijks produceren.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_63480414
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:18 schreef Posdnous het volgende:
Kanye - -> defintief afgedaan als artiest.


Ik vind het tof dat ie zo een andere weg in durft te slaan, en tot nu toe vind ik het leuk. Ik vind Love Lockdown echt een fijne plaat. En over 2 min ga ik de rest luisteren.
I will take the sun in my mouth
pi_63509126
Hoe wack het nieuwe album ook is, ik verwacht morgenavond toch wel een wereldshow. Vrijdag was hij nog in Brussel, afgelopen weekend heeft-ie vollop promo-shit gedaan in Amerika, vanavond (vannacht) treedt hij nog op bij Conan O'Brien in Amerika, en dan gelijk weer in Rotterdam op het podium... Ik hoop niet dat die dingen zijn tol gaan eisen in de show .
pi_63513723
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:54 schreef Aisumasen het volgende:
Hoe wack het nieuwe album ook is, ik verwacht morgenavond toch wel een wereldshow. Vrijdag was hij nog in Brussel, afgelopen weekend heeft-ie vollop promo-shit gedaan in Amerika, vanavond (vannacht) treedt hij nog op bij Conan O'Brien in Amerika, en dan gelijk weer in Rotterdam op het podium... Ik hoop niet dat die dingen zijn tol gaan eisen in de show .
Hoop het ook niet....zal die nummers van z'n nieuwe album gaan doen??
pi_63523044
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:26 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Hoop het ook niet....zal die nummers van z'n nieuwe album gaan doen??
Dat zal het merendeel zijn natuurlijk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63523690
Nope, "gewoon" de Glow In The Dark Tour. Plus de singles "Love Lockdown" en "Heartless".
pi_63529511
Vanavond jongens. Ga een uur eerder weg van werk om er op tijd te zijn
pi_63529588
tot vanavond mensen
pi_63530242
Ik ben jaloersss

Veel plezier iedereen die gaat, en vergeet niet hier verslag te doen he?!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_63533270
Tot vanavond!!!
pi_63553787

Het was veeeeeeeeet
I will take the sun in my mouth
pi_63554845
Het was gaaf.

In het begin klonk hij wat schor, maar viel later niet meer op, kan ook een vaag effectje zijn geweest ofzo, weet niet precies. In ieder geval bizar vette show, ziekste podium bij een concert sowieso. Hij deed echt heel veel nummers, vond het concert vrij lang duren Leuk ook dat mensen al dachten dat het afgelopen was toen hij even offstage ging en dus vertrokken, daarna kwamen er nog 4 nummers.

Hij was wel weer heerlijk arrogant trouwens. 'Kanye West the brightest star in the universe' etc
pi_63556998
Was zeker gaaf! Dat schorre viel me ook op, volgens mij was het geen effect. Show en podium waren super, veel tracks. Viel mij ook op dat er veel mensen gingen nadat hij even 'verdween'. Volgens mij kwamen er wel meer dan 4 nummers nog, sowieso al 3 van zijn nieuwe album en nog Homecoming, Touch the sky... Maar ik vond dat hij Love Lockdown te lang door liet gaan, op een gegeven moment had ik die wel gehoord.

Dat arrogante...Mja, dat is Kanye he Ik kan er altijd wel om lachen en neem 'm op die punten niet zo serieus. Net als op het einde van 'over 30 jaar zijn jullie blij dat jullie hierbij konden zijn', 'legend' hier, 'legend' daar...

Maar al met al wel een topshow, maar laat die Santogold voortaan thuis alsjeblieft....
MindSick that is...
pi_63557217
laat santagold inderdaad voortaan thuis. Op het laatst liet de techniek het even afweten maar voor de rest was show supervet!

Good life, flashing lights, good morning, can't tell me nothing & stronger staken er echt bovenuit

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2008 09:15:22 ]
pi_63557478
het was echt gaaf ja
vanmorgen zat ik in de auto kwam kanye op de radio en kreeg ik er meteen kippevel van

maar inderdaad, toen hij begon was er wat mis met zijn stem of met de mic. ik vond het best storend maar na een paar nummertjes hoorde ik het al niet meer... toen was het genieten!
quote:
Op donderdag 27 november 2008 01:42 schreef Bananenman het volgende:

Hij was wel weer heerlijk arrogant trouwens. 'Kanye West the brightest star in the universe' etc
ja hij ging wel ver... maarja. bij de afgelopen 3 concerten waar ik was zei de meneer dat hij de beste op dit moment levende artiest was. (wayne, chamillionaire en nu dus kanye)

wel gaaf dat wij de laatste glow in the dark hebben meegemaakt, dat vertellen we over 30 jaar nog
pi_63559580
Na The College Dropout ben ik min of meer afgehaakt, op wat leuke nummers na vond ik het niet zo denderend meer. Maar de nummers die ik tot nu toe van 808s & Heartbreak heb gehoord vind ik tof. Toch maar eens het hele album gaan luisteren.
full stops and exclamation marks
pi_63560470
tvp

Laatste album viel tegen. Autotune is wel leuk op een paar nummers maar niet een hele album lang, jammer.
  donderdag 27 november 2008 @ 12:00:49 #26
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_63561674
Ik was er gister avond ook bij. Ben niet ech DIE-HARD Kanye West fan. Maar de nummers die uitgekomen zijn vond ik altijd wel gaaf. Was trouwens ook het eerste concert waar ik ooit bij was Dus ja, wat moest ik verwachten.

Santogold... Beetje jammer.. Mr. Hudson had van mij wel meer dan 1 nummer mogen doen en Santogold had voor mij niet gehoeven. Ik vond de wachttijden tussendoor wel erg lang duren... Of lag dat aan mij en is dat normaal?

Dan Kanye's stukje..... WOW! Wat een gave show!! Echt het hele podium leefde gewoon Al zn goede nummers heeft hij gedaan (de bekende die echt uit zijn gebracht en meer) en op het einde 2 of 3 nrs van zn nieuwe album. Love Lockdown duurde idd een beetje lang.
Ik vond ook het verhaaltje wat hij ging vertellen over dat ie zo goed is een beetje teveel van het goede, maar goed. Als artiest moet je je op zoveel mogelijk vlakken onderscheiden van de rest en dat doet hij op deze (ietwat) arrogante manier

Ik vond trouwens de geluidskwaliteit niet erg hoogstaand. Af en toe eigenlijk net iets te veel bass en toch klonk het allemaal wel een beetje schel. Niet super storend maar het viel me op. Had er meer van verwacht.

Al met al volgens mij niet het verkeerde concert uit gekozen om als eerste heen te gaan Want volgens mij zie je er NOOIT zon show als deze omheen.
Nobody likes us.We Don't Care
pi_63562631
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:00 schreef FCDB het volgende:

Al met al volgens mij niet het verkeerde concert uit gekozen om als eerste heen te gaan Want volgens mij zie je er NOOIT zon show als deze omheen.
alleen bij 50 cent en G-unit was het nog iets meer aangedikt dan hier.. maar inderdaad.. normaal mag je blij zijn met wat lichteffectjes.
  donderdag 27 november 2008 @ 13:06:31 #28
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_63563368
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:39 schreef rival het volgende:

[..]

alleen bij 50 cent en G-unit was het nog iets meer aangedikt dan hier.. maar inderdaad.. normaal mag je blij zijn met wat lichteffectjes.
Gelukkig zou ik nooit naar een 50 cent en/of G-unit gaan. Das echte Nigga-shit (een hoop UHH's en YEAH's), en das niet niet zo mijn ding.
Nobody likes us.We Don't Care
pi_63563644
..

[ Bericht 99% gewijzigd door rival op 27-11-2008 13:47:57 ]
pi_63564428
Tof dat het zo vet was

Ik heb het album nu op mn mp3 staan en ik vind em hoe langer hoe beter worden eigenlijk
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 27 november 2008 @ 13:50:49 #31
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_63564618
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:15 schreef rival het volgende:
..
Hihi... ach... Ieder zijn beleving van muziek he
Nobody likes us.We Don't Care
  donderdag 27 november 2008 @ 13:51:45 #32
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_63564639
Trouwens... Laten we hopen dat er een DVD van komt. Het is nog allemaal nog niet zo 100% zeker:
http://www.kanyeuniversecity.com/page.php?&content=board&brd=topic_225517__0
Nobody likes us.We Don't Care
pi_63564747
WOWOWOWOW!!! KANYE KANYE KANYE!!

Dit was wel 1 van m'n vetste concerten ooit, en ben al naar heel wat heengegaan!!

Wat een performer, niet normaal, geweldige show en nummers.

Santogold was ook wel tof btw, kende haar van Lowlands.

ps. vond Kanye een beetje op Will Smith lijken, was dit make-up of zag ie er gewoon oud en moe uit?
pi_63564992
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef kreuk050 het volgende:


Santogold was ook wel tof btw, kende haar van Lowlands.

ps. vond Kanye een beetje op Will Smith lijken, was dit make-up of zag ie er gewoon oud en moe uit?
oud leek ie he, ongeschoren ook


santagold was dat die schreeuwlelijk die ervoor kwam? gadverdamme... dat kon ik niet waarderen.. en ik hoorde hetzelfde van een hoop mensen om me heen... iedereen had zoiets van, hier ben ik nie voor gekomen....
je verwacht meestal dat de vooract ongeveer dezelfde stijl is als de hoofdact!
pi_63568235
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:00 schreef FCDB het volgende:
Santogold... Beetje jammer.. Mr. Hudson had van mij wel meer dan 1 nummer mogen doen en Santogold had voor mij niet gehoeven.
Bij Santogold was het jammer dat ze geen liveband had, verder was zij ook vet. Het was minder leuk omdat het publiek echt lame was. En Mr. Hudson was een verdwaalde Backstreetboy?

En een DVD zou heeel vet zijn, maar het is dan te hopen dat het van een ander concert was dan van die van gister.Het geluid vond ik niet heel helder. Is dat altijd zo in Ahoy? Het stond wel lekker hard
I will take the sun in my mouth
pi_63568734
Ik vond Santogolds album best goed, maar kon inderdaad zien dat het niet de smaak was van de meeste mensen in Ahoy'

Maar wauw wat een show zeg! Was wel tof dat hij superveel nummers deed, maar vond alleen dat hij best wat eerder had mogen beginnen, was uiteindelijk pas om 02.00 terug in Amsterdam :s

Ben nog meer filmpjes aan het uploaden, maar hier is de opening van het concert:
pi_63568951
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef warrel het volgende:

Bij Santogold was het jammer dat ze geen liveband had, verder was zij ook vet. Het was minder leuk omdat het publiek echt lame was.
ik zat er niet echt op te wachten en kon de stijl niet echt waarderen.
ze krijgt natuurlijk wel een applausje van me maar als zij roept hebben jullie er zin in, dan gaat zeker niet de hele tent uit zijn dak nee
pi_63569037
Ik vond trouwens de Ahoy goed.
was voor mij een eerste ahoy. normaal is het HMH, arena of de melkweg....
parkeren ging goed, en snel. nauwelijks in de rij gestaan. garderobe en bar e.d. waren goed.
zonder te overdrijven denk ik dat ik binnen 5 minuten een biertje had vanaf het moment dat de auto het terrein op reed.
is dat altijd zo?
pi_63569852
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:39 schreef rival het volgende:

[..]

alleen bij 50 cent en G-unit was het nog iets meer aangedikt dan hier.. maar inderdaad.. normaal mag je blij zijn met wat lichteffectjes.
De show van Eminem in de ArenA was ook met zo'n show erom heen. "Reuzenrad" op het podium en zo, erg mooi.

Maar ontopic:
Super optreden, echt alle geweldige nummers, gelukkig niet al te ver van het podium af (meter of 20) dus goed zicht. Geluid was echt stukken beter dan bij het concert van Jay-z in ahoy. De show erom heen, erg mooi. Vond wel dat ie in het begin wat te veel met zijn rug naar het publiek stond (hoort er bij, maar vond ik wel jammer). Zijn outfit vond ik ook geweldig, die trui zonder mouw.
Ben blij dat ik geweest ben!!!

Voorprogramma maak ik geen woorden aan vuil... belachelijk slecht... en wachttijden waren ook wat aan de lange kant. Maar 2uur durende show heb ik nog niet veel meegemaakt.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_63570821
Tering wat was het vet!!!!!!!!!




Na nummer Hey Mama
  donderdag 27 november 2008 @ 17:47:29 #41
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_63570841
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:31 schreef rival het volgende:
Ik vond trouwens de Ahoy goed.
was voor mij een eerste ahoy. normaal is het HMH, arena of de melkweg....
parkeren ging goed, en snel. nauwelijks in de rij gestaan. garderobe en bar e.d. waren goed.
zonder te overdrijven denk ik dat ik binnen 5 minuten een biertje had vanaf het moment dat de auto het terrein op reed.
is dat altijd zo?
Het langste wat wij hebben moeten wachten was voor de pinautomaat. Daar stonden we een kleine 5 minuutjes. Voor de rest vond ik dat alles wel goed geregeld is daar in Ahoy. Auto binnen no-time geparkeerd, je staat zo binnen aan een biertje en dan heb je ook je jas opgehangen. Toen het afgelopen was zaten we ook zeer snel in de auto en weer op de snelweg.

0.20 was ik thuis
Nobody likes us.We Don't Care
pi_63574678
Garderobe was verlept!!! Was wel wat laat rond 8 uur.
En het is super duur daar!! En ik ben geen gierigaard! (crisis he )

Heeft er iemand een filmpje met die draak? Was dat de robot? Dacht dat er een robot kwam

Nogmaals damn vet concert!!
pi_63574723
Waarom is de TT veranderd? Nu is het net alsof het een topic over het concert is...dan zou ik nog eerder enkel de albumtitel laten staan..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63575498
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:10 schreef kreuk050 het volgende:
Heeft er iemand een filmpje met die draak? Was dat de robot? Dacht dat er een robot kwam
Heb helaas alleen maar een paar wazige foto's van die draak/alien kunnen maken...

I Wonder
pi_63578338
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:47 schreef FCDB het volgende:

[..]

Het langste wat wij hebben moeten wachten was voor de pinautomaat. Daar stonden we een kleine 5 minuutjes. Voor de rest vond ik dat alles wel goed geregeld is daar in Ahoy. Auto binnen no-time geparkeerd, je staat zo binnen aan een biertje en dan heb je ook je jas opgehangen. Toen het afgelopen was zaten we ook zeer snel in de auto en weer op de snelweg.

0.20 was ik thuis
half 4 thuis GVD!!

Maar Kanye was het 100% waard. Wat was t gister vet zeg, echt niet normaal. En hij deed ook nummer van college dropout

Vond Stronger wel het hoogtepunt van de show..toen ging iedereen echt los.
pi_63584335
Ik weet niet of jullie het door hadden maar de autotune deed het niet(hij was heel erg pissed op de gast die dat moest regelen. Hij probeerde eerst Love lockdown,maar omdat de autotune het niet deed zei die dat ze maar Amazing gingen doen . Als je het nog een keer hoort moet die het allemaal zelf doen.

Dat is denk ik de reden waarom wij zo'n lange toegift kregen

Ik zat rechts in de 1e ring. Ik had achteraf liever op het veld gestaan om zo het podium te zien zoals het was bedoelt. En hij veronschuldigde zich over het feit dat die de vorige keer afzegde toen z'n moeder was overleden.

Vond het echt super vet en hij moet echt heel snel weer terug komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2008 01:14:42 ]
pi_63584694
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 01:14 schreef brtausi het volgende:
En hij veronschuldigde zich over het feit dat die de vorige keer afzegde toen z'n moeder was overleden.
Huh? Dit heb ik helemaal gemist. Wanneer dan? Ik dacht trouwens dat die DJ gewoon een foutje maakte en de Love Lockdown beat inzette terwijl hij eerst Heartless wou doen, had niet door dat het met autotune te maken had.

Kanye zou trouwens zóveel vetter zijn in bijv. Paradiso. Iedereen staan en iedereen ook echt losgaan. Nu waren er ook allemaal mensen die alleen het refrein kenden bijvoorbeeld (en sowieso, ZITTEN bij een concert... ). Op een gegeven moment liet hij het publiek wat meezingen, en ik was in mijn omgeving echt de enige die de tekst kende Volgens mij was het tijdens een couplet van Gold Digger ofzo. In een kleinere zaal heb je tenminste ook alleen maar echte fans.

Oja Bilibala, meer videos please!
pi_63584772
Voor de freestyle zei hij het. Heb gezocht maar kan nog geen filmpje er van vinden
pi_63585008
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 01:54 schreef Bananenman het volgende:

[..]
Oja Bilibala, meer videos please!
I'm trying! Youtube is alleen vet sloom...
Dacht trouwens toen hij Love Lockdown de eerste keer afbrak, hij dat expres deed, à la als een teaser hehe.

Get 'em High (Die vlammen!)



Diamonds from Sierra Leone

  vrijdag 28 november 2008 @ 19:02:30 #51
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_63601628
Vond het een zeer vet concert.
Eerste paar nummer beetje slecht geluid qua zijn stem. Iig waar wij stonden, veld links van het podium bij de bar hehehehe. Was later veel beter!!!
Dacht wel vannuh, wtf doet ie echt de show zo helemaal in zijn eentje?? Maar het popupbandje en het monster maakte het wel goed...
Hele vette effecten en beelden op de achtergrond!! En natuurlijk de muziek was heel erg the bomb!!!
It's all a blur!!!
pi_63602706
Santogold was te gek, kwam alleen niet zo goed tot z'n recht in de Ahoy'. Mr. Hudson was gewoonweg gênant. Veelbelovend artiest, klinkt live (zonder die eeuwige AutoTune) stukken beter dan op de plaat. Maar... één fucking nummertje? Dat sloeg toch nergens op .

Kanye maakte mijn torenhoge verwachtingen, bekeken over de volledige 2 uur, meer dan waar. Ik had een perfecte plek vooraan, ietwat rechts van het midden, dus ik kon alles mooi bekijken. Geluid was zeer beroerd, maar daar had ik mij al op voorbereid. Ik vond dat de show in het begin ietwat langzaam op gang kwam. De 12 hour flight van LA naar Rotterdam had overduidelijk zijn tol geëist. Hij was zeer slecht bij stem, en zag er ook ontzettend vermoeid uit. Kanye "gromde" zich door de eerste nummers heen, en je zag 'em bij elke uithaal afkeurend schudden met zijn hoofd. Hij duurde even om los komen, maar zette zich daarna voor de volle 100% in, en leek het alsof hij nergens meer last van had.

Hoogtepunt nummer 1: "Through The Wire". Na het inleidende verhaal verwacht je die track gewoon, en bam....daar was-ie! Daarna volgde een compleet blok van hoogtepunten: "Diamonds", "Can't Tell Me Nothing", "Flashing Lights". Wat een impact hadden die tracks. Het nummer wat normaal gesproken daarna gespeeld zou worden ("Drunk 'n Hot Girls") bleef ons godzijdank bespaard. Een onophoudelijke stroom aan nóg meer goede songs volgde. Kanye zat er helemaal in, en van "Good Life" tot aan "Jesus Walks" tot aan "Hey Mama" bleef hij boeien. Ok, de immense speciale effects op het podium hielpen zeker mee, maar alsnog is het een knappe prestatie in je eentje. Kanye droeg de hele show. Na "Stronger" leek het moeilijk nóg beter te kunnen worden, maar het ging maar door en door: "Touch The Sky". Dit moest wel het einde van de show zijn.

Toen kwam er een dieptepuntje, de speech/freestyle. Het excuses voor de cancelde show was tof, en het laatste wat ik verwacht had, maar daarna kreeg ik een lichtelijk gevoel van plaatsvervangende schaamte. Beyonce een legendarisch icoon? "The next Beatles?" Eh... En ja hoor, daar kwam-ie weer langs: Barack Obama. Het Nederlandse publiek ging uit z'n dak... Ach ja...

Redelijk verrassende toegift: "American Boy", natuurlijk zonder de artieste haarzelf. Daar was na dik anderhalf uur dan helaas toch écht het einde van de show: Afsluiter "Love Lockdown". Voor de mensen die het niet goed hebben kunnen zien zal ik beschrijven wat er gebeurde. Het nummer zette in, Kanye loopt ietwat zenuwachtig aan z'n zender te draaien, zingt 3 zinnen mee, merkt dat de AutoTune niet aanstaat, en maakt een dodelijk gebaar naar de DJ/keyboard-jongen. Ik denk dat ik nog nooit bandleden zo anstig heb zien kijken, de blik van de veroorzaker van het 'probleem' was fucking priceless. Het leek even alsof hij ter plekke ontslagen leek te worden. Een pijnlijke halve minuut stilte volgden, met een snel geïmproviseerde instart van "Heartless". Kanye deed alsof er niets aan de hand was, maar de communicatie onderling zei genoeg... Dat is niet meer goed gekomen die avond.

Het leek dat we geluk hadden met het gekke voorvalletje. Hierdoor kregen we in plaats van de gebruikelijke 2 nummers ("American Boy" OF "Heartless", en "Love Lockdown" als afsluiter), 4 extra nummers! "American Boy", "Heartless", de live-primeur van "Amazing" én "Love Lockdown". En ja hoor, met live AutoTune. What a night...
pi_63604300
Ben blij dat ik niet de enige was die doorhad dat de autotune faalde. Ik werd wel helemaal gek toen Amazing begon. 1 van mijn lievelingsnummers van 808.
Alleen kon ik niet voluit genieten van love lockdown, heartless en amazing omdat het leek alsof kanye telkens de band aan het verbeteren was en het scherm had blijklbaar ook niet de goede animaties.

Het begin was 1 van de de vetste dingen van het concert.

Alleen ging die soms zo lang door met nummers dat ik er genoeg van begon te krijgen. Terwijl ik liever met het gevoel zit dat ik meer wil. Ik was een beetje verzadigd (als je het zo kunt noemen).
pi_63604331
't was master! Goeie review btw!

Haha, wel cool dat verhaal over die dodelijke blik/gebaar. Had ik graag willen zien, stonden redelijk in het midden...

Ik vind alleen die nieuwe cd zo tegenvallen....wel aardig maar niet top zoals ik van 'm gewend ben..
pi_63618326
Ik vind zijn nieuwe album echt dope!
  zaterdag 29 november 2008 @ 14:51:12 #58
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_63619411
quote:
Thnx voor posten
Nobody likes us.We Don't Care
  zondag 30 november 2008 @ 10:38:16 #59
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_63639660
Ja cool filmpje!!
It's all a blur!!!
pi_63647415
vind zijn nieuwe album helemaal niks,
concert was wel extreeem vet!
ondertitel
pi_63688093
Hier weer een mooie, Good Life van begin tot end.
pi_63688518
lovelockdown en vooral heartless zijn te te vet!

maar ik hoorde 'm dus op youtube live zingen.. ouwch.. vraag me af hoe hij er ooit op is gekomen artiest te worden? (ja zo vals)
pi_63699182
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:03 schreef consultant het volgende:
lovelockdown en vooral heartless zijn te te vet!

maar ik hoorde 'm dus op youtube live zingen.. ouwch.. vraag me af hoe hij er ooit op is gekomen artiest te worden? (ja zo vals)
Het wisselt heel erg van optreden tot optreden... hij is natuurlijk ook erg druk nu.

Op de VMA (eerste keer LLD) vond ik het prima!

Ook van deze twee kan ik geen genoeg krijgen:




Maar ja er zijn genoeg popartiesten die niet kunnen zingen dus wat dat betreft hoeft ie het niet te laten.
pi_63721752
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:03 schreef consultant het volgende:
lovelockdown en vooral heartless zijn te te vet!

maar ik hoorde 'm dus op youtube live zingen.. ouwch.. vraag me af hoe hij er ooit op is gekomen artiest te worden? (ja zo vals)
Love lockdown & heartless zijn gezongen met de autotune. En die deed het niet in Ahoy. Er kan dan dus wel een false noot tussen zitten.
pi_63746601
Ja kut . Ik zou eigenlijk naar Kanye gaan maar op het laatste moment toch maar besloten naar the game te gaan (nog meer 11 december aanwezig?). Klinkt als een hele toffe show in de Ahoy .
pi_63763652
Nog wat foto's:



pi_63763839







pi_63767014
Mooi foto's gast. Leuk die volle zaal. Hopelijk komt er nog een tijd dat de bovenste ring ook open moet
pi_64138874
Ok, wat moet dit voorstellen?

http://www.dailymotion.co(...)own-snl-121320_music

Dat klinkt toch nergens naar... Doe het goed, of doe het niet .
pi_64139663
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 02:32 schreef Aisumasen het volgende:
Ok, wat moet dit voorstellen?

http://www.dailymotion.co(...)own-snl-121320_music

Dat klinkt toch nergens naar... Doe het goed, of doe het niet .
Ai my ears! Maar goed dat je de track ook bij het refrein hoorde...
pi_64140631
Die is jammer ja, maar het verschil in kwaliteit tussen de optredens is groot...
Bij SNL deed ie ook Heartless/Pinocchio Story en dat was prima
pi_64165246
Nieuwe single wordt Paranoid, maar dan een nieuwe versie met Rihanna. (jawel)

Airplay vanaf 20 januari.
pi_64166104
Nice Rihanna is een lekker wijf.
pi_64250783
Rihanna, volgens mij wil die nog meer radiotijd want die radiostations draaien alles (tot je er ziek van wordt) waar rihanna op staat.

Weet niet of dat wel beter wordt
pi_64250952
Wordt een dikke nummer 1.
Het lijkt me ook wel dat ze eens Rihanna-moe moeten worden maar voorlopig lijkt niets daar nog op te wijzen... integendeel zelfs...
En Paranoid is echt een heerlijk nummer!
pi_65873787
Kanye, T.I., Jay & Wayne - Swagga like us @ GRAMMYS
http://www.worldstarhipho(...)wshhl5ke1s59X4EJXiUa

Meesterlijk optreden
pi_65876941
MIA
pi_65885622
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:40 schreef brtausi het volgende:
Kanye, T.I., Jay & Wayne - Swagga like us @ GRAMMYS
http://www.worldstarhipho(...)wshhl5ke1s59X4EJXiUa

Meesterlijk optreden
[ afbeelding ]
MIA Swagga Like Us
full stops and exclamation marks
pi_65885803
Nice!!
pi_66183899
Nieuwe clip! -> Welcome to Heartbreak.
Het wordt niet de nieuwe single, dat wordt 'Amazing'


Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2009 01:13:26 ]
pi_66192521
Tja... hahaha...
Origineel...
Maar niet echt een clip die je voor de lol vaak gaat kijken zo
pi_66192768
Op een vage manier vind ik hem wel mooi. Niet eye-candy maar ik kan er wel een paar keer achter elkaar naar kijken.
Apart in ieder geval
pi_66192783
En waarom is Amazing nu ineens de nieuwe single?
Waarom niet SYIMN of Paranoid?
SYIMN stond ook al met cover op de 'Anti-Valentine card'
En hij twijfelde ook nog over Robocop... niet mijn favoriet maar wel beter als single dan Amazing...
Maar ja ook weer logisch dat de keuze abnormaal is
pi_66317264
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66332703
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 01:12 schreef brtausi het volgende:
Nieuwe clip! -> Welcome to Heartbreak.
Het wordt niet de nieuwe single, dat wordt 'Amazing'


Ik vind het een heel toffe clip.
full stops and exclamation marks
pi_66332712
quote:
Ook wel een aardig nummer, ondanks die soort van dancebeat waar ik eigenlijk een hekel aan heb.
full stops and exclamation marks
pi_66346950
Hij is weer druk bezig geweest inderdaad. Er moet wel een goeie remix komen van Walking on the moon want nu kots ik die "The Dream" echt uit. Leuke melodie, maar hij zorgt ervoor dat het een zeiknummer wordt.
pi_66372326
Ook leuk Kanye klinkt erg goed, ondanks het feit dat ik niet van 'hiphop' houd

pi_66383272
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Ook leuk Kanye klinkt erg goed, ondanks het feit dat ik niet van 'hiphop' houd


Daar komt die idd erg goed. Beter dan op Walking on the moon.
Dat nummer was eigenlijk voor GLC alleen was die al gelekt dus dan maar zo

En oja, kan niet wachten op het nieuwe album van Jay-z. Kanye heeft bijna het hele album geproduceerd. Zitten zeker wel een paar vette beats tussen
pi_66384597
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:03 schreef consultant het volgende:
lovelockdown en vooral heartless zijn te te vet!

maar ik hoorde 'm dus op youtube live zingen.. ouwch.. vraag me af hoe hij er ooit op is gekomen artiest te worden? (ja zo vals)
Precies de 2 nummers die ik tot nu toe erg goed vind van hem
pi_66490383
Kanye West - Stronger @ storytellers
Link naar video op VH1 site

Meer foto's bij de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2009 18:59:59 ]
pi_66505301
Hehe, hij ziet er zwaar cool uit.
pi_66506830
Zaterdag wordt het hele gebeuren uitgezonden op VH1
pi_66517700
Hoe laat?
pi_66526931
Op de site staat 'Feb 28th 9/8c'
alleen weet ik niet waar die 9/8 voor staat.
Ga jij dan live kijken?
pi_66538786
Ik heb wel VH1....maar dat zal wel niet de Amerikaanse zijn...

9 uur of 8 uur, ligt er aan waar je in de US woont betekend dat.
eight/nine central
pi_66584433
Gabbylicious, uit je vorige topic ,hier meer info over de Jetsons posters (nouja info...plaatjes)

http://www.weyowzers.com/2007/09/pics-of-kanyes-new-la-crib.html
  zondag 1 maart 2009 @ 16:11:06 #102
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_66584470
Dank je wel
WOS'ser for life.
pi_66587827
Op de VH1 site staan geloof ik alle filmpjes van StoryTellers.
Echt een vette show was dat. Hele goeie uitgevoerde nieuwe versies van de nummers.
Vooral Stronger, Robocop & Love Lockdown.

http://www.vh1.com/video/play.jhtml?id=1606020&vid=344724
pi_70873202
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:45:32 #105
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71060879
Vind ik wat minder.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71379974
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71380071
quote:
Kanye komt erg goed op dat nummer. Alleen weer jammer dat Rihanna er zo nodig weer op moet. Kappen met dat mens.

Blueprint 3 is bijna helemaal door kanye gedaan dus ben erg benieuwd.
pi_71407375
Blueprint 3 is het nieuwe album van Jay-z? En geproduceerd door Kanye grotendeels?? Als dat zo is: NICE!!

Lekker nummer btw.
pi_71407477
Ik vind het nummer juist niks

Maar goed ik ben dan ook geen Rihanna fan.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71408469
Wel aardig... maar het komt niet in de buurt van Supernova
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:56:56 #111
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71410137
Ik wacht het af.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 29 juli 2009 @ 10:27:45 #112
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71420528
TT-update
Wat je vindt, ...
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:15:36 #113
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71421910
Thnx.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_76317771
Ik wacht op een nieuw album. Dan kunnen mensen wel gaan zeggen dat 808's z'n laatste was, maar dat is niet een Kanye album.

pi_76318320
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wacht op een nieuw album. Dan kunnen mensen wel gaan zeggen dat 808's z'n laatste was, maar dat is niet een Kanye album.


Dat was wel een Kanye album en ik vind hem (dat album) steeds beter worden naarmate ik er meer naar luister.
Maar volgens de laatste berichten wordt z'n nieuwe een oldskool achtige plaat. Nog een half jaartje denk ik
pi_76331857
Ik mis de briljante Kanye, ik heb niet zoveel in dit gejank van hem. Album is alleen maar gejank in autotune. Te triest voor woorden.

Maar dat is smaak

Wat is er dan zo goed aan 808's?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:53:28 #117
123170 alors
zlata1234
pi_76334907
Ik vond 808's ook wel een chill album
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:54:14 #118
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_76334943
Ik ook man, zo heerlijk .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_76335075
Die plaat was gewoon lachwekkend. De enige track wat een beetje op een liedje leek was "Street Lights". Maar ben niet te beroerd om toe te geven dat "Robocop" en "Paranoid" goed te pruimen waren. Maar de rest...
pi_76337436
Maar lieve mensen, waarom is het zo goed?
pi_76338398
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:57 schreef Aisumasen het volgende:
Die plaat was gewoon lachwekkend. De enige track wat een beetje op een liedje leek was "Street Lights". Maar ben niet te beroerd om toe te geven dat "Robocop" en "Paranoid" goed te pruimen waren. Maar de rest...
Eens.
Ik luister er nooit meer naar.
pi_76340107
Ik luister er ook nooit meer naar, terwijl ik toch een aardige Kanye fan ben, twee concerten geweest. Z'n nummers die die heeft geproduceerd of mee heeft gedaan (Drake) vind ik wel cool.

Volgende cd moet weer ouderwets goed zijn.
pi_76340171
Hij is en blijft inderdaad een briljante producer. Eigenlijk alles wat hij produceert spreek mij aan
pi_76933954
Wie heeft er "We Were Once A Fairytale gezien" ?
  zondag 17 januari 2010 @ 19:16:17 #125
123170 alors
zlata1234
pi_76934037
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
Wie heeft er "We Were Once A Fairytale gezien" ?
Was dat die vage korte film waarin hij zichzelf doodsteekt?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_76934069
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:16 schreef alors het volgende:

[..]

Was dat die vage korte film waarin hij zichzelf doodsteekt?
  zondag 17 januari 2010 @ 19:19:28 #127
123170 alors
zlata1234
pi_76934173
Ja die heb ik wel gezien ja, hele vage en bizarre film, maar ik vond het wel tof
know'm sayin?
×
word? word.
pi_76934269
Ik vond het ook tof!

Ik snap het einde niet echt. Iemand enig idee wat het "verhaal" achter deze korte film is?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:05:38 #129
274308 Kanye
I´mma Touch The Sky!
pi_77312002
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:21 schreef Edwinuss het volgende:
Ik vond het ook tof!

Ik snap het einde niet echt. Iemand enig idee wat het "verhaal" achter deze korte film is?
Het beest dat uit hem kwam waren zijn slechte eigenschappen.(drinken roken enz)dat sneed hij dr aan het eind uit,tenminste zoiets las ik op Kanye UniverseCity.Maar t filmpje is ook bedoeld om je mind lekker op te laten driften.

Voor de mensen die de VH1 nog een keer willen horen.(LET OP,alleen audio,geen beeld )
http://www.megaupload.com/?d=ZTGJNR10

Ik hoop ookidd dat zijn nieuwe plaat weer the college dropout Kanye is.
College dropout<Graduation<The late registration<808's
-webicon van 338Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan-
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:08:53 #130
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_77331144
Hoop echt dat de Soulful Kanye weer wat van zich laat horen. Die fuckin' autotune mag van mij verbannen worden. Zelfs cats die wel echt kunnen zingen gebruiken die shit om iets kunstmatigs laten horen, zonde toch? Geef mij die Kanye van "You Don't Know My Name" of "I Still Love H.E.R." maar, gegarandeerd dat dat op de repeat modus in WinAmp staat..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_77335916
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:08 schreef JMarsden het volgende:
Hoop echt dat de Soulful Kanye weer wat van zich laat horen. Die fuckin' autotune mag van mij verbannen worden. Zelfs cats die wel echt kunnen zingen gebruiken die shit om iets kunstmatigs laten horen, zonde toch? Geef mij die Kanye van "You Don't Know My Name" of "I Still Love H.E.R." maar, gegarandeerd dat dat op de repeat modus in WinAmp staat..
Ik vind 808's echt een heel goed album, omdat hij het maar 1 keer doet. Telkens komt die weer met iets nieuws.
Voor mij is het:
GR>LR>CD>808

Good life & Can't Tell Me Nothing zijn een van Ye' beste voor mij. Stronger combineerde Daft Punk (altijd al een grote fan) en Kanye, dus die combi was goud. Good morning heeft een van de beste melodieën aller tijden.

Dit was zo moeilijk omdat het niet eerlijk is voor de andere albums. Ze zijn allemaal klassiekers!

Ik denk dat dit is afhankelijk van wanneer je de albums hoorde en wat zich in je leven afspeelde. Iedereen heeft verschillende emoties bij het horen van de liedjes.

Kan niet wachten welke kant die nu opgaat
pi_77336413
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:05 schreef Kanye het volgende:

[..]

Het beest dat uit hem kwam waren zijn slechte eigenschappen.(drinken roken enz)dat sneed hij dr aan het eind uit,tenminste zoiets las ik op Kanye UniverseCity.Maar t filmpje is ook bedoeld om je mind lekker op te laten driften.

Voor de mensen die de VH1 nog een keer willen horen.(LET OP,alleen audio,geen beeld )
http://www.megaupload.com/?d=ZTGJNR10

Ik hoop ookidd dat zijn nieuwe plaat weer the college dropout Kanye is.
College dropout<Graduation<The late registration<808's
Net gekocht!

http://www.freerecordshop(...)dition-0602527294988
pi_78264299
Ik heb eerder gemeld dat ik 808's niet een Kanye album vond.

Deze woorden neem ik terug, ik heb het nu een aantal keer beluisterd en het is toch wel tof. Je moet er even doorheen bijten.

1 keer is leuk.
pi_78277094
Het is minder.
pi_78347393
Nieuwe coldest winter video. Hij heeft de muziek een beetje geremixed voor de clip. Vind de clip wel wat hebben.
http://www.chicagonow.com(...)st-winter-video.html
pi_78363031
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:00 schreef brtausi het volgende:
Nieuwe coldest winter video. Hij heeft de muziek een beetje geremixed voor de clip. Vind de clip wel wat hebben.
http://www.chicagonow.com(...)st-winter-video.html
Tof, vreemd maar wel tof.
pi_78369950
Een andere rapper die een verse heeft opgenomen voor Kanye's nieuwe album heeft vorige week op twitter gelekt dat Kanye het album aan het maken is dat hij eerst wilde maken, voor hij veranderde van (tijdelijke/impulsieve) richting. Dat album ligt in tegenstelling tot 808s&HB wel in de lijn van de college/graduation reeks. Na de graduation volgt a "Good Ass Job", zoals het in 2008 werd aangekondigd gaat dat plan nu gewoon door. Althans, dat zijn de geruchten Maar de bron is best credible, plus ik zet mijn verwachtingen ook graag in die richting

808s had grotendeels wel wat. Ik zie het zo: het is praktisch het beste album in autotune, maar het blijft een album in autotune.
graag verwijderen
pi_78370737
Verdomme, wat zou ik graag een nieuw album van hem willen horen.

Enige nummer van hem waar ik moeite mee heb is Hey Mama. Voor de rest kan ik alles van hem waarderen en ken ik bijna elk nummer uit mijn hoofd
pi_78372115
Kanye's muziek is gewoon ownend. Alleen moet ie niet meer van die domme dingetjes doen. Gewoon rappen en vette nummers maken.
pi_78372704
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
Verdomme, wat zou ik graag een nieuw album van hem willen horen.

Enige nummer van hem waar ik moeite mee heb is Hey Mama. Voor de rest kan ik alles van hem waarderen en ken ik bijna elk nummer uit mijn hoofd
Hij heeft aardig wat beats/verses op andermans albums, kan je ook ff mee verder.

graag verwijderen
pi_78374605
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef fyah het volgende:

[..]

Hij heeft aardig wat beats/verses op andermans albums, kan je ook ff mee verder.

Ken dit nummer ook, geniaal.
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:48:50 #142
274308 Kanye
I´mma Touch The Sky!
pi_78378435
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ken dit nummer ook, geniaal.
Waarom heb je moeite met Hey Mama?
Is juist een lekker nr, zo waardeer je weer wat je moeder voor je doet/gedaan heeft
-webicon van 338Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan-
pi_78379005
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:48 schreef Kanye het volgende:

[..]

Waarom heb je moeite met Hey Mama?
Is juist een lekker nr, zo waardeer je weer wat je moeder voor je doet/gedaan heeft
Ik vind het niet echt een tof nummer. Snap de achterliggende gedachte uiteraard wel
pi_78380217
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:09 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt een tof nummer. Snap de achterliggende gedachte uiteraard wel
album versie is niet zo mooi, maar van de live versie kreeg ik toch wel eventjes kippevel.
pi_82073544
Nieuwe Kanye West!!!!!!
Kanye West - Power

Is niet door Kanye zelf geproduceerd en gesampled maar wel verfijnd (co-produced). Geniale beat!

(klakkeloos gekopieerd van m'n andere post, is wel zo makkelijk )

[ Bericht 26% gewijzigd door krioro op 29-05-2010 21:06:56 (Geen links naar downloads op FOK!) ]
  zondag 30 mei 2010 @ 11:49:36 #146
188012 Breach
Is Goed
pi_82093769
Ik vind hem nog een beetje 'hmm hmm'. Maar ik dat vaker bij hem gehad. Wel erg benieuwd naar het hele album.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_82095575
quote:
is ook zeker goed
geen download link, dan toch maar een youtube
pi_85503312
Power remix ft Jay-z & Swizz beats
In search of the truth, even if it goes through Taylor Swift _O_
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:45:31 #150
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_85508179
Iemand See Me Now al gehoord, met Beyonce en (Uncle) Charlie Wilson? Heerlijk nummer.

Imma let ya finish, but I got Beyonce on the track.
The Most Incredible, Baby
pi_85529438
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 12:45 schreef RedGuy het volgende:
Iemand See Me Now al gehoord, met Beyonce en (Uncle) Charlie Wilson? Heerlijk nummer.

Imma let ya finish, but I got Beyonce on the track.
Idd leuke verwijzing naar swift :) In power remix doet Jay er ook nog een schepje bovenop :P
pi_85536785
Ik vind die nieuwe tracks echt volledig bagger. ;(

Beyonce die 'Nigger' zingt. :N
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:44:22 #153
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_85587834
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 07:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind die nieuwe tracks echt volledig bagger. ;(

Beyonce die 'Nigger' zingt. :N
Bleh.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_85708272
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 07:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind die nieuwe tracks echt volledig bagger. ;(

Beyonce die 'Nigger' zingt. :N
aaahh is ze nou niet meer de ideale schoondochter? :P
Kijken of ze een nieuwe weg is ingeslagen of dat dit een uitstapje/foutje was
pi_85736739
Wanneer komt Kanye's nieuwe album? Iemand een idee?
pi_85741756
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef kreuk050 het volgende:
Wanneer komt Kanye's nieuwe album? Iemand een idee?
kanjeé verdient een nekschot ingenomen fopneger is het :r
pi_85744564
Je moeder ook.

Waarom zo haten?
pi_85762463
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef kreuk050 het volgende:
Wanneer komt Kanye's nieuwe album? Iemand een idee?
In een interview zei die dat die van de muziekmaatschappij niet mocht zeggen dat het 16 november was :P
pi_85762810
Alweer 2 jaar geleden sinds die bagger van 808. Hopelijk komt ie dan 16 november met een dik album ala the college dropout . Single 'power' is onwijs vet!
pi_85779097
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef brtausi het volgende:

[..]

In een interview zei die dat die van de muziekmaatschappij niet mocht zeggen dat het 16 november was :P
Heb ik wat gemist? Ik dacht dat zowel Kid Cudi's, Consequence als Kanye's album op dezelfde dag zouden uitkomen, ergens eind oktober?
pi_85801299
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:09 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist? Ik dacht dat zowel Kid Cudi's, Consequence als Kanye's album op dezelfde dag zouden uitkomen, ergens eind oktober?
Was in het programma van Angie Martinez op Hot97, toen liet die ook voor het eerst "See me now" horen. Ook verklapte die toen per ongeluk dat Nicky Minaj mee doet op z'n album.

Iets anders, op z'n twitter liet die weten dat die elke vrijdag tot dat het album komt een nieuwe track post. ^O^
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:30:14 #162
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_85803000
http://22tracks.com/#/hiphop/1/

Wat een 'monster' track. _O_.
The Most Incredible, Baby
pi_85809356
Wow. Monster is AAN.
pi_85810557
Zo geweldig vind ik monster niet :( Thnx Brtausi.
pi_85921077
Net de 12" vinyl besteld van Graduation voor 4.99. Geen geld.
pi_86412069
Nieuwe: Runaway
Lekker nummer, wordt steeds beter des te vaker je het hoort
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:31:56 #167
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_86423920
En dan vergeten we Devil In A New Dress en Good Friday eventjes te vermelden.
The Most Incredible, Baby
pi_86430704
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:31 schreef RedGuy het volgende:
En dan vergeten we Devil In A New Dress en Good Friday eventjes te vermelden.
Nee hoor, die vind ik niet zo denderend. Deze vond ik wel het melden waard. Anders post jij ze?
pi_86436180
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:18 schreef brtausi het volgende:
Nieuwe: Runaway
Lekker nummer, wordt steeds beter des te vaker je het hoort
Aardig optreden tijdens de VMA's.
Ik vond alleen die autotune erg jammerlijk.
pi_86436359
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:02 schreef Svubeqak het volgende:
Net de 12" vinyl besteld van Graduation voor 4.99. Geen geld.
Heb je 'em al binnen? Had 'em ten tijde van de release voor een soortgelijke prijs besteld, maar na een maand bleek er geen LP-persing op komst te zijn. Was ook te mooi om waar te zijn, dus ben heel benieuwd of jij hem wel hebt gekregen.

"Devil In A New Dress" vind ik niet al te bijzonder, "Good Friday" daarentegen behoorlijk goed.
  woensdag 15 september 2010 @ 09:59:22 #171
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_86452138
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:09 schreef brtausi het volgende:

[..]

Nee hoor, die vind ik niet zo denderend. Deze vond ik wel het melden waard. Anders post jij ze?
The Most Incredible, Baby
pi_86947746
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:18 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Heb je 'em al binnen? Had 'em ten tijde van de release voor een soortgelijke prijs besteld, maar na een maand bleek er geen LP-persing op komst te zijn. Was ook te mooi om waar te zijn, dus ben heel benieuwd of jij hem wel hebt gekregen.

"Devil In A New Dress" vind ik niet al te bijzonder, "Good Friday" daarentegen behoorlijk goed.
Nog steeds niks binnen. CD WOW heeft het opgestuurd, maar ze zeggen dat ik geduld moet hebben. ;(
pi_86947756

quote:
After some push-backs and even more speculation Kanye West’s still not officially titled upcoming fifth album has finally been stamped with a release date. According to reports the will arrive November 22 in stores. The date will also see releases from the likes of Ne-Yo, Flo-Rida, Nicki Minaj, Lloyd Banks und Akon. His new single “Runaway,” featuring Pusha T, will be blessed a 40-minute video and will be available October 4 on iTunes.

Kanye’s album won’t influence his on-going G.O.O.D. Friday-campaign which brings a free track stemming from his G.O.O.D. Music-label every friday until Christmas. Stay tuned.
pi_87902178
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:16 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
http://youraudiofix.com/2010/10/23/video-kanye-west-runaway-film/

Runaway film is uit, met ruim 30 minuten. *O* *O*
Mooie vrouw, die Selita.
pi_87903899
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:52 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Mooie vrouw, die Selita.
:Y :9 :9
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:25:19 #177
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_87905608
Godverdomme wat een prachtige film.
The Most Incredible, Baby
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:31:14 #178
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_87905840
Lost In The World klinkt nu al als mijn favoriete nummer aller tijden.
The Most Incredible, Baby
pi_87906264
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:31 schreef RedGuy het volgende:
Lost In The World klinkt nu al als mijn favoriete nummer aller tijden.
Rond welk tijdstip komt dat nummer?
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:53:57 #180
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_87906484
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:44 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:

[..]

Rond welk tijdstip komt dat nummer?
Het is op het einde, met de Bon Iver sample.
Ik wil je wel een DM sturen met een linkje waar je hem los kunt horen.
The Most Incredible, Baby
pi_87909396
Wow wat een film! Vet! Kanye is BACK!
pi_87909436
22 november: ALBUM

My Beautiful Dark Twisted Fantasy
pi_87909554
Wat word all of the lights vet zeg! _O_
pi_87910386
Vette film, dikke nummers........maar laat kanye nooit meer acteren, lol _O-
Zij was echt overtuigend met dat schrikken o.a.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:53:04 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87911151
Beloftevol.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_87938048
De cover?




_O- _O-
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:25:28 #187
123170 alors
zlata1234
pi_87938338
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
De cover?

[ afbeelding ]


_O- _O-
_O- :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_87944406


quote:
According to iTunes, Kanye West’s My Beautiful Dark Twisted Fantasy has received its official tracklist. It remains to be seen if this list is indeed the final cut. But as Mr. West indicated before, some of the G.O.O.D. Friday tunes can be found in here. We will keep you updated on possible changes.

1. Dark Fantasy
2. Gorgeous (Feat. Raekwon & Kid Cudi)
3. POWER
4. All Of The Lights
5. Monster (Feat. Jay-Z, Rick Ross, Nicki Minaj & Bon Iver)
6. So Appalled (Feat. Jay-Z, Pusha T, CyHi Da Prynce & Swizz Beatz)
7. Devil In a New Dress
8. Runaway (Feat. Pusha T)
9. Hell Of a Life
10. Blame Game (Feat. John Legend x Pusha T)
11. Lost In The World
12. See Me Now
Zou wel een teleurstelling zijn als dit de tracklist zou zijn, dan kennen we inmiddels al 5 nummers..
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:13:48 #189
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_87945574
quote:
1. Dark Fantasy
2. Gorgeous (Feat. Raekwon & Kid Cudi)
3. POWER
4. All Of The Lights
5. Monster (Feat. Jay-Z, Rick Ross, Nicki Minaj & Bon Iver)
6. So Appalled (Feat. Jay-Z, Pusha T, CyHi Da Prynce & Swizz Beatz)
7. Devil In a New Dress
8. Runaway (Feat. Pusha T)
9. Hell Of a Life
10. Blame Game (Feat. John Legend x Pusha T)
11. Lost In The World
12. See Me Now
8 nummers zelf.
The Most Incredible, Baby
pi_87946191
quote:
15.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:13 schreef RedGuy het volgende:

[..]

8 nummers zelf.
Ik kan niet tellen. ;(

Lijkt mij niet dat dit de tracklist is.
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:55:10 #191
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_87947202
Ik geloof er ook niks van nee, ik denk dat enkel POWER, Runaway en Lost In The World nummers van het album zijn.
The Most Incredible, Baby
pi_87947821
Kan iemand mij vertellen wat het laatste nr is in zijn film? Lost in the world?

Wat een gigantisch vet nummer is dat :)
pi_87949005
Kanye never disappoints _O_ Hebben jullie deze nog gezien?

pi_88038455
quote:
  woensdag 3 november 2010 @ 20:00:52 #196
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_88299713
quote:
Dat wordt dus waarschijnlijk een bonustrack.

quote:
01 Dark Fantasy
2 Gorgeous f. KiD CuDi & Raekwon
3 Power f. Dwele
4 All Of the Lights (Interlude)
5 All Of the Lights f. Alicia Keys, Charlie Wilson, Elly Jackson, Elton John, Fergie, John Legend, KiD CuDi, Rihanna, Ryan Leslie, The-Dream & Tony Williams
6 Monster f. Jay-Z, Rick Ross, Nicki Minaj & Bon Iver
7 So Appalled f. Jay-Z, Pusha T, CyHi Da Prynce, Swizz Beatz & RZA
8 Devil In A New Dress feat. Rick Ross
9 Runaway f. Pusha T
10 Hell Of A Life
11 Blame Game f. John Legend
12 Lost In The World
13 Who Will Survive In America
Dit lijkt de definitieve tracklist te worden.
Rick Ross op Devil In A New Dress. _O_.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 3 november 2010 @ 20:01:30 #197
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_88299750
Overigens is Dark Fantasy ook wel een beest van een track hoor, wow!
The Most Incredible, Baby
pi_88304372
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:00 schreef RedGuy het volgende:

[..]



Dat wordt dus waarschijnlijk een bonustrack.
[..]

Dit lijkt de definitieve tracklist te worden.
Rick Ross op Devil In A New Dress. _O_.
Ik zag het inderdaad dat het een bonustrack werd. Zou jammer zijn als die het niet haalde.
Dat wachten duurt lang zeg. Die GOOD friday nummers worden wel slechter moet ik zeggen :@
pi_88307310
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef brtausi het volgende:

[..]



Ik zag het inderdaad dat het een bonustrack werd. Zou jammer zijn als die het niet haalde.
Dat wachten duurt lang zeg. Die GOOD friday nummers worden wel slechter moet ik zeggen :@
Ben tot nu toe nog geen enkele keer onder de indruk geweest van de GOOD Friday tracks. Alleen maar over-the-top al mijn vriendjes doen mee-tracks zonder indrukwekkende melodietjes.
pi_88317180
Ik vond het zo jammer dat bieber op die track met raekwon zat want die was voor de rest gewoon vet! Power remix vond ik ook super en good friday was ook wel leuk. (dus ook maar weinig goede voor mij :P )
  donderdag 4 november 2010 @ 10:19:02 #201
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_88317664
Christian Dior Denim Flow, So Appalled, Good Friday, Power Remix, Devil In A New Dress vind ik allemaal prima nummers.
The Most Incredible, Baby
pi_88526245
Zal het album zeker nog wat tijd gunnen, maar van de eerste luisterbeurt werd ik niet vrolijk...
pi_88528171
Zijn nieuwe album wordt geniaal!
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:36:02 #204
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_88530565
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Aisumasen het volgende:
Zal het album zeker nog wat tijd gunnen, maar van de eerste luisterbeurt werd ik niet vrolijk...
De gelekte versie is totaal niet de goede.
The Most Incredible, Baby
pi_88531332
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:36 schreef RedGuy het volgende:

[..]



De gelekte versie is totaal niet de goede.
Zou je denken? Behalve dat het duidelijk een transcode is en het de 'clean version' is? Dit zijn allemaal andere versies dan op de vorige leaks met bijeengeraapte tracks en "Runaway" film-knipsels.
pi_88533585
Ik ga lekker wachten op de 22e. Ik wil de hele ervaring met het hoesje en alles hebben. Plus, clean versies........ die luister ik sowieso niet.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:07:28 #207
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_88538332
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:52 schreef Aisumasen het volgende:

[..]


Zou je denken? Behalve dat het duidelijk een transcode is en het de 'clean version' is? Dit zijn allemaal andere versies dan op de vorige leaks met bijeengeraapte tracks en "Runaway" film-knipsels.
quote:
1. "Dark Fantasy" 4:40
2. "Gorgeous" (featuring Kid Cudi & Raekwon) 5:57
3. "Power" (featuring Dwele) 4:52
4. "All of the Lights" (Interlude) 1:02
5. "All of the Lights" 4:59
6. "Monster" (featuring Jay-Z, Rick Ross, Nicki Minaj & Bon Iver) 6:18
7. "So Appalled" (featuring Jay-Z, Pusha T, CyHi Da Prynce, Swizz Beatz & The RZA) 6:38
8. "Devil in a New Dress" (featuring Rick Ross) 5:52
9. "Runaway" (featuring Pusha T) 9:08
10. "Hell of a Life" 5:27
11. "Blame Game" (featuring John Legend) 7:49
12. "Lost in the World" (featuring Bon Iver) 4:16
13. "Who Will Survive in America"
Dit is de officiële tracklist.
The Most Incredible, Baby
pi_88539806
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:07 schreef RedGuy het volgende:

[..]



[..]

Dit is de officiële tracklist.
Wat exact de tracklist van de meest recente door mij beluisterde leak is ;).
pi_88542036
Who will survive in America?? Echt vet die.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:17:26 #210
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_88548359
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:35 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Wat exact de tracklist van de meest recente door mij beluisterde leak is ;).
Ah! Dan moet ik die maar ook even vinden. :+.
The Most Incredible, Baby
pi_88549334
Het nieuwe album wordt echt baas :D
pi_88557742
Ik heb ook een leak gevonden, 320 kbps, lijkt mij goed aangezien de tracklist hetzelfde is!

Klinkt vet!! Runaway is echt een pareltje :)
  woensdag 10 november 2010 @ 15:29:42 #213
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_88558066
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_88559901
Moet echt een instrumental van Dark Fantasy vinden, héérlijke beat.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_88560057
Deze versie is wel heel clean haha, c*ckroach :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88563408
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Deze versie is wel heel clean haha, c*ckroach :D
haha. Overigens wacht ik gewoon op de officiele release :)
  woensdag 10 november 2010 @ 21:22:41 #217
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_88572204
Wat een geniaal album wordt dit toch. _O_
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_88572543
Oh wat een lekkere track is 'monster' , weet iemand of die beat gejat is?
pi_88572582
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:18 schreef ROFLOL het volgende:
Moet echt een instrumental van Dark Fantasy vinden, héérlijke beat.
Ja Dark Fantasy is geeeeeniaaal :9~ Ik moest eraan wennen, maar damn, hij is zo hard.
pi_88575531
Heb ook een leak, alle nummers kloppen dus heb niks te klagen. Best album of 2010 for sure!
Hoef geen gezeik over kopen dit kopen dat, dat maakt me niet warm of koud..
  donderdag 11 november 2010 @ 13:12:24 #221
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_88592153
Ik wacht op de explicit, clean versions zijn zo wack.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_88592736
Clean version is wel kut. Maar wát een album, ben er verliefd op :)
pi_88593231
Eerste luisterbeurt. Het bevalt.
pi_88628369
Dirty version is er nu ook!
Ga geen links hier neerpleuren maar im1music helpt je verder.
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:31:15 #225
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_88630818
Sowieso album van het jaar.
The Most Incredible, Baby
pi_88634861
De ongekuiste versie is echt een must O+ Is meteen zoveel beter :')
pi_88638921
Dan ga ik m snel regelen!!
pi_88658694
Dark Fantasy is echt te hard. Geniaal.
pi_88681429
Leuk om zo alle lovende reviews te lezen :)
De 19e krijg ik hem via bol(.)com
Nog eventje wachten
pi_88682341
Tering, de CD hoes is echt geniaal. Prachtig design.
  zondag 14 november 2010 @ 12:59:44 #231
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_88696287
Té awesome de ekte explicit versie. _O_
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  zondag 14 november 2010 @ 13:34:15 #232
236046 NotYou
tigerblood
pi_88697236
Kanye West is een gay fish.
Je suis Charlie Sheen
  zondag 14 november 2010 @ 13:56:53 #233
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_88697986
Jij bent een gay fish.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  zondag 14 november 2010 @ 20:23:30 #234
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_88711450
Staat ie al op Spotify?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_88711556
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:23 schreef Rahl het volgende:
Staat ie al op Spotify?
Geen idee. Kijk eens?
  zondag 14 november 2010 @ 20:28:14 #236
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_88711699
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:25 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Geen idee. Kijk eens?
Zit in de trein, kan niet kijken nu :P.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_88713275
Dit album _O_ tering
graag verwijderen
pi_88716194
Nieuw album? Wanneer komt ie uit?

lui
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88719629
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:37 schreef Zapato het volgende:
Nieuw album? Wanneer komt ie uit?

lui
http://tinyurl.com/264gwhx
pi_88722980
Currently listening :D
pi_88742360
"choke a southpark writer with a fishstick" :D
pi_88815033
Wat een ongelovelijk woest album _O_
Of toch du vader?
pi_88912105
Fokking bol.com. Zeggen dat je hem de 19e in huis heb (volhouden tot een dag voor de release) en dan op de releasedag zelf de datum 7 dagen verplaatsen naar volgende week.
laatste keer dat ik daar iets pre-order
pi_88912148
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:48 schreef brtausi het volgende:
Fokking bol.com. Zeggen dat je hem de 19e in huis heb (volhouden tot een dag voor de release) en dan op de releasedag zelf de datum 7 dagen verplaatsen naar volgende week.
laatste keer dat ik daar iets pre-order
Ik had laatst een verjaardagscadeau besteld bij Bol. Ze hebben het 3 keer niet geleverd, dus geannuleerd. Ik gun ze mijn geld niet.
pi_88917403
Album is fucking goed.
  zaterdag 20 november 2010 @ 00:14:21 #246
240618 Micson
The lonely stoner
pi_88928576
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:45 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Album is fucking goed.
True that *O*
pi_89004549
EINDELIJK!!!! Gister avond om 2 uur helemaal afgeluisterd.
Was wennen en genieten tegelijkertijd.
pi_89005823
Kanye West
My Beautiful Dark Twisted Fantasy
[Def Jam / Roc-A-Fella; 2010]
10.0


quote:
Kanye West's 35-minute super-video, Runaway, peaks with a parade. Fireworks flash while red hoods march through a field. At the center of the spectacle is a huge, pale, cartoonish rendering of Michael Jackson's head. My Beautiful Dark Twisted Fantasy's gargantuan "All of the Lights" soundtracks the procession, with Kanye pleading, "Something wrong, I hold my head/ MJ gone, our nigga dead." The tribute marks another chapter in West's ongoing obsession with the King of Pop.

West's discography contains innumerable references and allusions to Jackson. His first hit as a producer, Jay-Z's "Izzo (H.O.V.A.)", sampled the Jackson 5's "I Want You Back". For many, his first memorable lines as a rapper came during 2003's "Slow Jamz": "She got a light-skinned friend look like Michael Jackson/ Got a dark-skinned friend look like Michael Jackson." And when West's recent interview with Matt Lauer on the "Today" show went awry, he took to Twitter, writing, "I wish Michael Jackson had twitter!!!!!! Maybe Mike could have explained how the media tried to set him up!!! It's all a fucking set up!!!!" Like most everything else, Kanye may exaggerate the kinship, but it's real. And it's never more apparent than on Twisted Fantasy, a blast of surreal pop excess that few artists are capable of creating, or even willing to attempt.

To be clear, Kanye West is not Michael Jackson. As he told MTV last month, "I do have a goal in this lifetime to be the greatest artist of all time, [but] that's very difficult being that I can't dance or sing." He ended the thought with a laugh, but you get the impression he's not kidding. Unlike Michael, he's not interested in scrubbing away bits of himself-- his blackness, his candidness-- to appease the masses. And while Jackson's own twisted fantasies of paranoia and betrayal eventually consumed him whole, West is still aware of his illusions, though that mindfulness becomes increasingly unmoored with each newspaper-splashing controversy. The balance is tenuous, but right now it's working to his advantage. On Twisted Fantasy, Kanye is crazy enough to truly believe he's the greatest out there. And, about a decade into his career, the hardworking perfectionist has gained the talent on the mic and in the control room to make a startlingly strong case for just that.

Kanye's last album, 2008's 808s and Heartbreak, was heavy on the Auto-Tune and stark synths, but relatively light on grandiose ideas. It was a necessary detour that expanded his emotional palette; a bloodletting after a harsh breakup and the passing of his mother that manifests itself in Twisted Fantasy's harshest lows. But musically, the new album largely continues where 2007's Graduation left off in its maximalist hip-hop bent, with flashes of The College Dropout's comfort-food sampling and Late Registration's baroque instrumentation weaved in seamlessly. As a result, the record comes off like a culmination and an instant greatest hits, the ultimate realization of his strongest talents and divisive public persona. And since the nerd-superstar rap archetype he popularized has now become commonplace, he leaves it in the dust, taking his style and drama to previously uncharted locales, far away from typical civilization.

He's got a lot on his mind, too. After exiling himself for months following last year's infamous Taylor Swift stage bomb, the rapper made some of his first comeback appearances at the headquarters of Facebook and Twitter in late July. Videos of West standing on a table in tailored GQ duds while gesticulating through new rhymes (sans musical accompaniment) quickly made the rounds. The Silicon Valley visits seemed like a stunt, but they were prophetic. Forever an over-sharer, Kanye was looking for an outlet for his latest mirror-born musings. He found that platform with Twitter, and proceeded to dictate his own narrative in 140 character hits. Whether showing off exotic purchases, defending himself against the press, or going on stream-of-consciousness rants, Kanye finally had the middleman-free, instant-gratification platform he'd always wanted.

Juiced on the direct connection, he began releasing weekly songs for free online, the generosity of which would be moot if the songs didn't deliver. But they did, over and over, eventually building up the same type of superstar goodwill Radiohead pulled off with their pay-what-you-want In Rainbows release plan and Lil Wayne's free mixtape barrage leading up to 2008's Tha Carter III. So while Kanye can't sing or dance like Michael, he's making meaningful connections in a fresh, oftentimes (ahem) naked way. "When I used to finish an album I would be so excited for my mom to hear the final - final!" he wrote on November 11. "The final - final is what we used to call the... completed album with all the skits!!! I made songs to please one person... MY MOM!!! I would think... would my my Mom like this song!"

I'm not sure which song he's talking about. Because, between July and November, West seemingly decided to make My Beautiful Dark Twisted Fantasy less mom-friendly and more of a hedonistic exploration into a rich and famous American id. At Facebook, he rapped the first verse of what would become album closer "Lost in the World", at one point changing Michael Jackson's "Wanna Be Startin' Something" refrain to, "Mama-say mama-sah Mama Donda's son," referring to his late mother. The familial allusion was left off the album. Another Facebook tune-- a brutally oedipal account called "Mama's Boyfriend"-- was also deleted, along with the vintage-Kanye-sounding "See Me Now". Such exclusions speak to the album's sharp focus-- to move everything forward while constantly tipping on the brink of frantic instability.

This isn't the same resourceful prodigy who made The College Dropout or even the wounded soul behind 808s and Heartbreak. Instead, Kanye's Twisted Fantasy incarnation cherry-picks little things from his previous work and blows them up into something less than sane. The expansive, all-encompassing nature of the album is borne out in its staggering guest list which includes mentors Jay-Z, RZA, and No ID, along with new charges like Nicki Minaj, Rick Ross, Kid Cudi, and Bon Iver's Justin Vernon. The inclusion of Minaj (who contributes the schizoid verse of her life on "Monster"), Ross (a guy known for making up his own reality as he goes), and Cudi (who's probably even more wildly self-destructive than Kanye) especially adds to the hallucinatory tone. By the time Chris Rock shows up to provide comic relief during one of the album's bleakest moments, it begins to feel as if Kanye is stage-managing his own award show with enough starpower, shock, and dynamism to flatten the Grammys, the VMAs, and the rest all at once.

Over the past few months, Kanye has intermittently tried to flush away his rep as a boorish egoist in interviews and on Twitter, which is, fortunately, impossible. Because without his exploding self-worth-- itself a cyclical reaction to the self-doubt so much of his music explores-- there would be no Twisted Fantasy. "Every superhero needs his theme music," he says on "POWER", and though he's far from the virtuous paragons of comic book lore, he's no less complex. In his public life, he exhibits vulnerability and invincibility in equal measure, but he's just as apt at villainy-- especially here.

With "Runaway", he rousingly highlights his own douchebaggery, turning it into a rallying cry for all humanity. Like many of his greatest songs, it's funny, sad, and perversely relatable. And while the royal horns and martial drums of "All of the Lights" make it sound like the ideal outlet for the most over-the-top boasts imaginable, West instead inhabits the role of an abusive deadbeat desperate to make good on a million blown promises. "Hell of a Life" attempts to bend its central credo-- "no more drugs for me, pussy and religion is all I need"-- into a noble pursuit. As a woofer-mulching synth line lurks, Kanye justifies his dreams of not sleeping with but marrying a porn star, peaking with the combative taunt, "How can you say they live they life wrong/ When you never fuck with the lights on." Inspired by his two-year relationship with salacious model Amber Rose, the song blurs the line between fantasy and reality, sex and romance, love and religion, until no lines exist at all. It's a zonked nirvana with demons underneath; a fragile state that can't help but break apart on the very next song.

The haunted, Aphex Twin-sampling "Blame Game" bottoms out with a verse in which Kanye's voice is sped up, slowed down and stretched out. The effect is almost psychotic, suggesting three or four inner monologues fighting over smashed emotions. It's one of many moments on the record where West manipulates his vocals. Whether funneling some of his best-ever rhymes through a tinny, Strokes-like filter on "Gorgeous" or making himself wail like a dying cyborg in the final minutes of "Runaway", he uses studio wizardry to draw out his multitudes. Tellingly, though, he doesn't get the last word the album. That distinction goes to the sobering tones of Gil Scott-Heron's 1970 spoken-word piece "Comment #1", a stark take on the American fable. "All I want is a good home and a wife and children and some food to feed them every night," says Scott-Heron, bringing the fantasy to a close.

On "POWER", Kanye raps, "My childlike creativity, purity, and honesty is honestly being crowded by these grown thoughts/ Reality is catching up with me, taking my inner child, I'm fighting for custody." The lines nail another commonality between the rapper and his hero. Like Michael, Kanye's behavior-- from the poorly planned outbursts to the musical brilliance-- is wide-eyed in a way that most 33 year olds have long left behind. That naivety is routinely battered on Twisted Fantasy, yet it survives, better for the wear. With his music and persona both marked by a flawed honesty, Kanye's man-myth dichotomy is at once modern and truly classic. "I can't be everybody's hero and villain, savior and sinner, Christian and anti Christ!" he wrote earlier this month. That may be true, but he's more willing than anyone else to try.
http://pitchfork.com/revi(...)ark-twisted-fantasy/

Een 10 van Pitchfork *;
pi_89007540
Had hem gelezen ja, wel lachen dat de vergelijking met michael jackson steeds vaker naar voren komt in verscheidene reviews.
pi_89011369
:') ik heb een gekuiste versie gedownload :') wtf wie verzint dat eigenlijk, schijnheilig gedoe :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_89012454
Nog voor betaald ook? :P
pi_89013484
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:34 schreef brtausi het volgende:
Nog voor betaald ook? :P
neee dat niet :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_89025144
Weheheheh dat einde van Blame Game, wtf _O- _O- _O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_89029097
Goeie plaat hoor. De wereld begint eindelijk in te zien hoe briljant Kanye West is en dat altijd al was. Zelfs de critics kunnen er niet meer omheen. _O_
  maandag 22 november 2010 @ 21:27:51 #255
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_89030089
Ja, erg lekker.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_89031642
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:08 schreef emokid het volgende:
Goeie plaat hoor. De wereld begint eindelijk in te zien hoe briljant Kanye West is en dat altijd al was. Zelfs de critics kunnen er niet meer omheen. _O_
Kanye is een held.
pi_89035599
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:08 schreef emokid het volgende:
Goeie plaat hoor. De wereld begint eindelijk in te zien hoe briljant Kanye West is en dat altijd al was. Zelfs de critics kunnen er niet meer omheen. _O_
Eindelijk de persoon van de muziek scheiden en eerlijk zijn. De man verstaat zijn vak
  maandag 22 november 2010 @ 23:12:15 #258
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_89035776
Naar mijn weten waren ( en zijn ) de critici toch behoorlijk lovend over het merendeel van z'n werk.
Maar dat terzijde.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:04:52 #259
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_89038250
zow deze plaat is all-over-the-place zeg, wat een productie :D
ik moet zeggen dat ik nooit wat met die gast heb gehad, maar dit is wel behoorlijk brilliant...
nee, jij dan!
pi_89040676
VInd het ook een tof album geworden :)

Die 10 is overdreven (maar PF's hiphop reviews zijn af en toe echt dikke uitschieters) maar het is wel echt goed :P

Zelfs die verschrikkelijke Nicki Minaj is tof op Monster

voo voo Voo Vooral door dat effect wa wa Wa Wat er op een gegeven moment bij komt :P
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:59:43 #261
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_89045418
Yep...fijn album...So appalled staat op high rotation, geweldige track.
= there is a light that never goes out =
pi_89045927
Wel tof dat ik echt niemand negatief heb gehoord over deze plaat. Hoor alleen maar dat dit het beste album van 2010 gaat worden :D Goeie zaken.
pi_89047138
Ik vind het zo'n heerlijk album, wanneer komt ie naar NL?
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:06:47 #264
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_89051227
Ik heb normaal gesproken een hekel aan Kanye, maar albums maken kan hij wel. Omdat hij zo'n belachelijk goede producer is vergeet je snel dat hij als mc eigenlijk helemaal niet zo speciaal is.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_89051408
Juist als mc is hij brilliant! geweldige woordspelingen etc.. verzin ze maar! Het gaat niet alleen om het tempo.
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:15:53 #266
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_89051575
Hij heeft wel goede teksten, maar zijn delivery en flow is middelmatig.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_89056982
Ik vind sommige nummers wel nét te lang duren :P maar misschien zijn ze langer in de Deluxe editie :')
pi_89061930
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:15 schreef VeX- het volgende:
Hij heeft wel goede teksten, maar zijn delivery en flow is middelmatig.
Noem eens een voorbeeld dan.
pi_89068916
Een van zijn beste nummers:


MBDTF heb ik alleen cleanversion gehoord. Toch verpest dat sommige nummers wel.
Wanneer stoppen die preutse Amerikanen eens met censoren?
pi_89080446
Jesus Walks blijf ik ook heel gaaf vinden :P

Volgens mij heb ik gewoon wel de explicit version. Maar met die 'lieve' albumart :')
pi_89080466
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:11 schreef stijn_ het volgende:
Een van zijn beste nummers:

  woensdag 24 november 2010 @ 08:50:35 #272
177948 Daskaar
cake or death?
pi_89082916
wat een geweldig album!
hij heeft zichzelf echt weer overtroffen.

beste nummers zijn voor mij
Dark Fantasy
Monster
Lost in the World

zwakste momenten,
Blame game(chris rock is geweldig, maar om daar elke keer naar te moeten luisteren..)
Glorious(pakt me niet)
pi_89083150
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:15 schreef VeX- het volgende:
Hij heeft wel goede teksten, maar zijn delivery en flow is middelmatig.
Dat vind ik ook, ik moet altijd oppassen dat ik me er niet aan ga ergeren. Verder een uitstekende plaat.
Aldus.
pi_89083473
Zelfs ik vind het leuk! :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 24 november 2010 @ 11:10:23 #275
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_89086893
Lost In The World is echt mijn 'Midden In De Nacht Naar Huis Fietsen' Anthem geworden.
The Most Incredible, Baby
pi_89093352
Het gitaarlijntje onder Gorgeous is echt... gorgeous, dus.

Ik ben eigenlijk helemaal geen hip hop-liefhebber, maar dit album heeft me toch wel stevig te pakken. Misschien vanwege het King Crimson-sampletje in POWER :P (was voor mij een goede reden om ook In The Court of the Crimson King weer uit de kast te trekken).

Alleen denk ik dat Chris Rock in Blame Game nogal gaat vervelen, op den duur.

Oh, en grote pluspunten voor "I'm like Socrates, but more chocolaty" _O_
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  woensdag 24 november 2010 @ 14:47:15 #277
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_89095198
Eigenlijk begint nu - na tientallen luisterbeurten - pas echt alles op z'n plaats te vallen.

Er gebeurt zo ontzettend veel, en 't is allemaal tot in detail op elkaar afgestemd.
Alles complementeert alles. 1 vloeiende beweging. En ik stroom gewillig mee.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_89095281
Ik heb 'm nu al 3 keer aangehad. Heerlijk. Goed album om dingen te vergeten en gewoon te knallen.
pi_89097993
Can we get much hiiiiigheeeer!!

Ze hadden het album nog nergens hier :')
pi_89098587
Heor
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:55 schreef Orbis het volgende:
Het gitaarlijntje onder Gorgeous is echt... gorgeous, dus.

Ik ben eigenlijk helemaal geen hip hop-liefhebber, maar dit album heeft me toch wel stevig te pakken. Misschien vanwege het King Crimson-sampletje in POWER :P (was voor mij een goede reden om ook In The Court of the Crimson King weer uit de kast te trekken).

Alleen denk ik dat Chris Rock in Blame Game nogal gaat vervelen, op den duur.

Oh, en grote pluspunten voor "I'm like Socrates, but more chocolaty" _O_
De overgang met de piano naar Raekwon vind ik ook meesterlijk!!!
Devil in a new dress het ook zo'n leuke intermezzo met de gitaar! Heerlijk gewoon af en toe de meesterlijke instrumentals tussendoor

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2010 16:12:17 ]
pi_89098623
quote:
6s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:58 schreef Maisnon het volgende:
Can we get much hiiiiigheeeer!!

Ze hadden het album nog nergens hier :')
Ik heb nog een puike cd bon. Ik ga 'm maar kopen :)
pi_89098718
Vind het bij nader inzin toch wel jammer dat hij zoveel in de G.O.O.D. Fridays heeft prijs gegeven. Zou liever gewoon een album met nieuwe nummers hebben (en de ervaring die erbij hoort). Dan maar geen G.O.O.D. Fridays

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2010 16:15:26 ]
  woensdag 24 november 2010 @ 17:09:00 #283
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_89101136
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2010 14:01 schreef alors het volgende:
:') ik heb een gekuiste versie gedownload :') wtf wie verzint dat eigenlijk, schijnheilig gedoe :')
merkte net op mijn ipod ook pas dat ik de gekuiste heb - irritant
dus maar vanavond ff de goede zoeken.

wel goed wat ik op het eerste 'oor' hoorde, - smaakt naar meer
pi_89101259
Ik heb nog niet mega-aandachtig naar de teksten geluisterd, dus hoe kan ik het snelst ontdekken of ik een gekuiste of een niet gekuiste versie heb?? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel, nu ik nog luister zitten er wel wat leuke woordjes tussen dus ik heb vast de goede :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89101458
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:12 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog niet mega-aandachtig naar de teksten geluisterd, dus hoe kan ik het snelst ontdekken of ik een gekuiste of een niet gekuiste versie heb?? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel, nu ik nog luister zitten er wel wat leuke woordjes tussen dus ik heb vast de goede :P
Het stukje door Nicki in Monster is op zich wel.. duidelijk. :')
  woensdag 24 november 2010 @ 17:24:13 #286
177948 Daskaar
cake or death?
pi_89101709
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef brtausi het volgende:
Vind het bij nader inzin toch wel jammer dat hij zoveel in de G.O.O.D. Fridays heeft prijs gegeven. Zou liever gewoon een album met nieuwe nummers hebben (en de ervaring die erbij hoort). Dan maar geen G.O.O.D. Fridays
ja eigenlijk slaat dat nergens op.
want t zou er op neerkomen dat je dezelfde nummers in een keer zou hebben ipv verdeeld over drie maanden.
dat is het enige verschil, liever had je langer gewacht op dezelfde nummers? en ze niet eerder gehoord te hebben?

liever zou ik de good friday nummers hebben EN een album volle nieuwe tracks.
  woensdag 24 november 2010 @ 21:35:03 #287
159761 Arn0
Abbey Road
pi_89113842
Wow, het album is echt geweldig. Het duurde een paar tracks om erin te komen, maar daarna zijn het voortdurend hoogtepunten :P Ben het er wel mee eens dat sommige nummers misschien net iets te lang zijn, maar ach. Geen enkel nummer vond ik slecht.

Beste album van het jaar zou ik niet willen zeggen, maar toch een erg goede poging.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_89119044
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef brtausi het volgende:
Vind het bij nader inzin toch wel jammer dat hij zoveel in de G.O.O.D. Fridays heeft prijs gegeven. Zou liever gewoon een album met nieuwe nummers hebben (en de ervaring die erbij hoort). Dan maar geen G.O.O.D. Fridays
Dat heb ik toen ik de officiële tracklist zag. Ontzettend jammer ja.
  woensdag 24 november 2010 @ 22:52:06 #289
240618 Micson
The lonely stoner
pi_89119060
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Arn0 het volgende:
Wow, het album is echt geweldig. Het duurde een paar tracks om erin te komen, maar daarna zijn het voortdurend hoogtepunten :P Ben het er wel mee eens dat sommige nummers misschien net iets te lang zijn, maar ach. Geen enkel nummer vond ik slecht.

Beste album van het jaar zou ik niet willen zeggen, maar toch een erg goede poging.
Ik vind het begin juist het beste, can we get much higher? Oh oh oh , oh ohwohohw _O_

Maar het hele album is een meesterwerk ^O^
pi_89148821
Zelfs de volkskrant (!!) geeft het album 5 sterren.
pi_89150916
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Zelfs de volkskrant (!!) geeft het album 5 sterren.
altijd leuk hoe ze de negatieve kanten meer aandacht willen geven dan de positieve, ondanks ze daar zitten om lovend te praten over het album.
Die review wil ik wel lezen :)
  donderdag 25 november 2010 @ 20:42:46 #292
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_89151346
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Zelfs de volkskrant (!!) geeft het album 5 sterren.
Krant van vandaag?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 25 november 2010 @ 21:33:30 #293
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_89153960
Zelfs Rihanna's stem vind ik op dit album te pruimen.
pi_89156139
Je-zus wat een fijne cd
pi_89158501
Ik blijf het een zalig album vinden...

In navolging op hierboven. Good Morning vind ik toch een van zijn beste tracks. Dat heerlijke begin, die beat, heer-lijk.

Samen met Recovery het beste album van 2010
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_89158617
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:33 schreef ChickenTonight het volgende:
Zelfs Rihanna's stem vind ik op dit album te pruimen.
Dat ook ja.
En Kid O+
pi_89159330
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:49 schreef kalinhos het volgende:
Ik blijf het een zalig album vinden...

In navolging op hierboven. Good Morning vind ik toch een van zijn beste tracks. Dat heerlijke begin, die beat, heer-lijk.

Samen met Recovery het beste album van 2010
Recovery is idd ook goed, alleen vind ik dat die zo schreeuwt en teveel erin propt. En bij MBDTF kon chris rock er wel uit :N . Moet ik hem toch altijd weer even skippen aan het eind.
pi_89159559
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:01 schreef brtausi het volgende:

[..]

Recovery is idd ook goed, alleen vind ik dat die zo schreeuwt en teveel erin propt. En bij MBDTF kon chris rock er wel uit :N . Moet ik hem toch altijd weer even skippen aan het eind.
Ik vind dat juist hels man, bv. zo'n flow als No Love of als in Forever (met Kanye o.a.). Dat ik echt met een blije verbazing van hoe the fuck past het allemaal op die beat zit te luisteren.

Gorgeous is voorlopig 1 van mijn favorieten
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_89159796
Eindelijk, de relatief 'normale' wereld is om!!

Vanavond zelfs bij DWDD lovend, beste hiphop album ooit.

En ik vind m zo lekker....
pi_89159992
Beste valt ook wel mee...

Graduation vind ik eigenlijk beter. Die heb ik ook wel vaker geluisterd natuurlijk, maar daar staan (m.u.v. Barry Bonds) alleen maar helse nummers op.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 25 november 2010 @ 23:17:20 #301
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_89160171
Beste hiphop album ooit vind ik dan weer zwaar overdreven :')

Maar het is zeker een heerlijk album ^O^ Hij had alleen Rick Ross weg moet laten op Devil In a New Dress.

Kanye West #3: My Beautiful Dark Twisted Fantasy!

[ Bericht 14% gewijzigd door N-E-R-D op 25-11-2010 23:24:28 ]
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')