Kanye komt erg goed op dat nummer. Alleen weer jammer dat Rihanna er zo nodig weer op moet. Kappen met dat mens.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Dat was wel een Kanye album en ik vind hem (dat album) steeds beter worden naarmate ik er meer naar luister.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wacht op een nieuw album. Dan kunnen mensen wel gaan zeggen dat 808's z'n laatste was, maar dat is niet een Kanye album.
Eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:57 schreef Aisumasen het volgende:
Die plaat was gewoon lachwekkend. De enige track wat een beetje op een liedje leek was "Street Lights". Maar ben niet te beroerd om toe te geven dat "Robocop" en "Paranoid" goed te pruimen waren. Maar de rest...
Was dat die vage korte film waarin hij zichzelf doodsteekt?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
Wie heeft er "We Were Once A Fairytale gezien" ?
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Was dat die vage korte film waarin hij zichzelf doodsteekt?
Het beest dat uit hem kwam waren zijn slechte eigenschappen.(drinken roken enz)dat sneed hij dr aan het eind uit,tenminste zoiets las ik op Kanye UniverseCity.Maar t filmpje is ook bedoeld om je mind lekker op te laten driften.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:21 schreef Edwinuss het volgende:
Ik vond het ook tof!
Ik snap het einde niet echt. Iemand enig idee wat het "verhaal" achter deze korte film is?
Ik vind 808's echt een heel goed album, omdat hij het maar 1 keer doet. Telkens komt die weer met iets nieuws.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:08 schreef JMarsden het volgende:
Hoop echt dat de Soulful Kanye weer wat van zich laat horen. Die fuckin' autotune mag van mij verbannen worden. Zelfs cats die wel echt kunnen zingen gebruiken die shit om iets kunstmatigs laten horen, zonde toch? Geef mij die Kanye van "You Don't Know My Name" of "I Still Love H.E.R." maar, gegarandeerd dat dat op de repeat modus in WinAmp staat..
Net gekocht!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:05 schreef Kanye het volgende:
[..]
Het beest dat uit hem kwam waren zijn slechte eigenschappen.(drinken roken enz)dat sneed hij dr aan het eind uit,tenminste zoiets las ik op Kanye UniverseCity.Maar t filmpje is ook bedoeld om je mind lekker op te laten driften.
Voor de mensen die de VH1 nog een keer willen horen.(LET OP,alleen audio,geen beeld)
http://www.megaupload.com/?d=ZTGJNR10
Ik hoop ookidd dat zijn nieuwe plaat weer the college dropout Kanye is.
College dropout<Graduation<The late registration<808's
Tof, vreemd maar wel tof.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:00 schreef brtausi het volgende:
Nieuwe coldest winter video. Hij heeft de muziek een beetje geremixed voor de clip. Vind de clip wel wat hebben.
http://www.chicagonow.com(...)st-winter-video.html
Hij heeft aardig wat beats/verses op andermans albums, kan je ook ff mee verder.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
Verdomme, wat zou ik graag een nieuw album van hem willen horen.
Enige nummer van hem waar ik moeite mee heb is Hey Mama. Voor de rest kan ik alles van hem waarderen en ken ik bijna elk nummer uit mijn hoofd
Ken dit nummer ook, geniaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Hij heeft aardig wat beats/verses op andermans albums, kan je ook ff mee verder.
Waarom heb je moeite met Hey Mama?quote:
Ik vind het niet echt een tof nummer. Snap de achterliggende gedachte uiteraard welquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:48 schreef Kanye het volgende:
[..]
Waarom heb je moeite met Hey Mama?
Is juist een lekker nr, zo waardeer je weer wat je moeder voor je doet/gedaan heeft
album versie is niet zo mooi, maar van de live versie kreeg ik toch wel eventjes kippevel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een tof nummer. Snap de achterliggende gedachte uiteraard wel
is ook zeker goedquote:
Idd leuke verwijzing naar swiftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:45 schreef RedGuy het volgende:
Iemand See Me Now al gehoord, met Beyonce en (Uncle) Charlie Wilson? Heerlijk nummer.
Imma let ya finish, but I got Beyonce on the track.
Bleh.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind die nieuwe tracks echt volledig bagger.![]()
Beyonce die 'Nigger' zingt.
aaahh is ze nou niet meer de ideale schoondochter?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind die nieuwe tracks echt volledig bagger.![]()
Beyonce die 'Nigger' zingt.
kanjeé verdient een nekschot ingenomen fopneger is hetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef kreuk050 het volgende:
Wanneer komt Kanye's nieuwe album? Iemand een idee?
In een interview zei die dat die van de muziekmaatschappij niet mocht zeggen dat het 16 november wasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef kreuk050 het volgende:
Wanneer komt Kanye's nieuwe album? Iemand een idee?
Heb ik wat gemist? Ik dacht dat zowel Kid Cudi's, Consequence als Kanye's album op dezelfde dag zouden uitkomen, ergens eind oktober?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef brtausi het volgende:
[..]
In een interview zei die dat die van de muziekmaatschappij niet mocht zeggen dat het 16 november was
Was in het programma van Angie Martinez op Hot97, toen liet die ook voor het eerst "See me now" horen. Ook verklapte die toen per ongeluk dat Nicky Minaj mee doet op z'n album.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:09 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Ik dacht dat zowel Kid Cudi's, Consequence als Kanye's album op dezelfde dag zouden uitkomen, ergens eind oktober?
Nee hoor, die vind ik niet zo denderend. Deze vond ik wel het melden waard. Anders post jij ze?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:31 schreef RedGuy het volgende:
En dan vergeten we Devil In A New Dress en Good Friday eventjes te vermelden.
Aardig optreden tijdens de VMA's.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:18 schreef brtausi het volgende:
Nieuwe: Runaway
Lekker nummer, wordt steeds beter des te vaker je het hoort
Heb je 'em al binnen? Had 'em ten tijde van de release voor een soortgelijke prijs besteld, maar na een maand bleek er geen LP-persing op komst te zijn. Was ook te mooi om waar te zijn, dus ben heel benieuwd of jij hem wel hebt gekregen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:02 schreef Svubeqak het volgende:
Net de 12" vinyl besteld van Graduation voor 4.99. Geen geld.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:09 schreef brtausi het volgende:
[..]
Nee hoor, die vind ik niet zo denderend. Deze vond ik wel het melden waard. Anders post jij ze?
Nog steeds niks binnen. CD WOW heeft het opgestuurd, maar ze zeggen dat ik geduld moet hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Heb je 'em al binnen? Had 'em ten tijde van de release voor een soortgelijke prijs besteld, maar na een maand bleek er geen LP-persing op komst te zijn. Was ook te mooi om waar te zijn, dus ben heel benieuwd of jij hem wel hebt gekregen.
"Devil In A New Dress" vind ik niet al te bijzonder, "Good Friday" daarentegen behoorlijk goed.
quote:After some push-backs and even more speculation Kanye West’s still not officially titled upcoming fifth album has finally been stamped with a release date. According to reports the will arrive November 22 in stores. The date will also see releases from the likes of Ne-Yo, Flo-Rida, Nicki Minaj, Lloyd Banks und Akon. His new single “Runaway,” featuring Pusha T, will be blessed a 40-minute video and will be available October 4 on iTunes.
Kanye’s album won’t influence his on-going G.O.O.D. Friday-campaign which brings a free track stemming from his G.O.O.D. Music-label every friday until Christmas. Stay tuned.
quote:Mooie vrouw, die Selita.Op zondag 24 oktober 2010 15:16 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
http://youraudiofix.com/2010/10/23/video-kanye-west-runaway-film/
Runaway film is uit, met ruim 30 minuten.![]()
quote:Rond welk tijdstip komt dat nummer?Op zondag 24 oktober 2010 18:31 schreef RedGuy het volgende:
Lost In The World klinkt nu al als mijn favoriete nummer aller tijden.
quote:Het is op het einde, met de Bon Iver sample.Op zondag 24 oktober 2010 18:44 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Rond welk tijdstip komt dat nummer?
quote:Zou wel een teleurstelling zijn als dit de tracklist zou zijn, dan kennen we inmiddels al 5 nummers..According to iTunes, Kanye West’s My Beautiful Dark Twisted Fantasy has received its official tracklist. It remains to be seen if this list is indeed the final cut. But as Mr. West indicated before, some of the G.O.O.D. Friday tunes can be found in here. We will keep you updated on possible changes.
1. Dark Fantasy
2. Gorgeous (Feat. Raekwon & Kid Cudi)
3. POWER
4. All Of The Lights
5. Monster (Feat. Jay-Z, Rick Ross, Nicki Minaj & Bon Iver)
6. So Appalled (Feat. Jay-Z, Pusha T, CyHi Da Prynce & Swizz Beatz)
7. Devil In a New Dress
8. Runaway (Feat. Pusha T)
9. Hell Of a Life
10. Blame Game (Feat. John Legend x Pusha T)
11. Lost In The World
12. See Me Now
quote:8 nummers zelf.1. Dark Fantasy
2. Gorgeous (Feat. Raekwon & Kid Cudi)
3. POWER
4. All Of The Lights
5. Monster (Feat. Jay-Z, Rick Ross, Nicki Minaj & Bon Iver)
6. So Appalled (Feat. Jay-Z, Pusha T, CyHi Da Prynce & Swizz Beatz)
7. Devil In a New Dress
8. Runaway (Feat. Pusha T)
9. Hell Of a Life
10. Blame Game (Feat. John Legend x Pusha T)
11. Lost In The World
12. See Me Now
Dat wordt dus waarschijnlijk een bonustrack.quote:
Dit lijkt de definitieve tracklist te worden.quote:01 Dark Fantasy
2 Gorgeous f. KiD CuDi & Raekwon
3 Power f. Dwele
4 All Of the Lights (Interlude)
5 All Of the Lights f. Alicia Keys, Charlie Wilson, Elly Jackson, Elton John, Fergie, John Legend, KiD CuDi, Rihanna, Ryan Leslie, The-Dream & Tony Williams
6 Monster f. Jay-Z, Rick Ross, Nicki Minaj & Bon Iver
7 So Appalled f. Jay-Z, Pusha T, CyHi Da Prynce, Swizz Beatz & RZA
8 Devil In A New Dress feat. Rick Ross
9 Runaway f. Pusha T
10 Hell Of A Life
11 Blame Game f. John Legend
12 Lost In The World
13 Who Will Survive In America
Ik zag het inderdaad dat het een bonustrack werd. Zou jammer zijn als die het niet haalde.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:00 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat wordt dus waarschijnlijk een bonustrack.
[..]
Dit lijkt de definitieve tracklist te worden.
Rick Ross op Devil In A New Dress..
Ben tot nu toe nog geen enkele keer onder de indruk geweest van de GOOD Friday tracks. Alleen maar over-the-top al mijn vriendjes doen mee-tracks zonder indrukwekkende melodietjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef brtausi het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad dat het een bonustrack werd. Zou jammer zijn als die het niet haalde.
Dat wachten duurt lang zeg. Die GOOD friday nummers worden wel slechter moet ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |