tof man, waar ga je heen?quote:
Ik dacht al, leest iedereen over mijn posts heen ofzo?quote:Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
Laureline, van alle rozenstruiken bloeit er hier nog maar één witte roos!Dat viel me toevallig gisteren op. Verder is alles echt klaar met bloeien. De gerania in mijn balkonbakken daarentegen blijven stug door bloeien, ik snap er niets van
Goodbye! Jacúzzi???? Wat zalig! Dat zou ik nu ook wel willen. We zijn net "even" naar de Intratuin geweest en we hadden het hondje even mee. Ahhhh die zat me toch een partij te klapperen toen hij eenmaal in de winkel was, helemaal nat gesneeuwd en doorgekleumd. Dus we zijn bijna hollend door de zaak gegaan om hem warm te houden en het radiatormandje te scoren.
Het is glad op de weg zeg!Het sneeuwt ook nog steeds, het is helemaal wit hier buiten. Er wordt ook flink gestrooid.
Ik heb geen plaatjes gepost?quote:Op zondag 23 november 2008 17:05 schreef Aventura het volgende:
Wat een mooi winterplaatje Viking!
Ben er al!quote:Op zondag 23 november 2008 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Joehoe, waar blijven jullie?
Ik ben dus niet jaloers hequote:Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Whehe wees ook jaloers op mij want ik heb net heerlijk gelegen in mijn jacuzzi!!
quote:Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Merel het volgende:
ik geef het op, ik hou jullie niet meer bij
K_i_m en ik hadden ook last van geesten!quote:Op zondag 23 november 2008 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een foto van een vriendin van mij waar volgens haar een geest op staat. Zo'n lichtvlek. Ik: "Dat is een orb, schat, en er is een natuurlijke verklaring voor." Sommige mensen...
.
Ik moest idd al aan die foto denken, maar dat is geen orb. Orbs zijn echt van die vlekken die je op een foto ziet.quote:Op zondag 23 november 2008 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
K_i_m en ik hadden ook last van geesten!![]()
[ afbeelding ]
Had je al gezegd waar je naartoe gaat met vakantie? Egypte toch? En wanneer?quote:Op zondag 23 november 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:
Kan ik in deze tijd van het jaar trouwens nog ergens een bikini kopen?
In elk geval op de Wehkamp site zag ik netquote:Op zondag 23 november 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:
Kan ik in deze tijd van het jaar trouwens nog ergens een bikini kopen?
Check pagina 1quote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je al gezegd waar je naartoe gaat met vakantie? Egypte toch? En wanneer?
Kim zelf!quote:Op zondag 23 november 2008 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moest idd al aan die foto denken, maar dat is geen orb. Orbs zijn echt van die vlekken die je op een foto ziet.
Wie is de geest op jullie foto?
Wehkamp bezorgt toch binnen 24 uur? Dan is dat nog wel te doen! En dinsdag moet ik toch nog even in Utrecht zijn. In de Hunkemoller in mijn woonplaats hingen geen bikini's meer!quote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval op de Wehkamp site zag ik net
En volgens mij hangen ze bij Livera en Hönkemuller ook altijd wel.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Kim zelf!De sluitertijd was iets te lang geloof ik!
En heel vaag rechts naast mij zie ik mijn eigen hoofd ook nog terug
Het staat op pagina één luilak, zo zielig ben je nou ook weer nietquote:Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef Viking84 het volgende:
@ Goodbye: Zeg het nou gewoon even, want ik heb geen zin om te zoeken. Doe eens lief tegen mij
.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:09 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga dus naar Sharm el Sheikh in Egypte.Ik heb er zovéél zin in, het is daar enorm lekker weer en dat heb ik echt wel even nodig! ik word altijd zo troosteloos van dat donkere, regenachtige weer. Het resort is volgensmij supermooi en leuk en de omgeving ook
Ik vind het altijd fijner als ik in een winkel kan passen. Ik haat het ook om een bovenstukje te kiezen op maat 36, 38, enz. Meestal heb ik voor een broekje dan maat 36 nodig, maar voor een topje maat 42 ofzoquote:Op zondag 23 november 2008 17:25 schreef Greys het volgende:
Laureline, volgens mij heb je in de hel geen koude voeten hoor, eerder hete voeten
Niet alle producten bezorgen ze binnen 24 uur Goodbye, moet je even goed kijken. Ik ga ook even bikini's neuzen daar nu, leuk terwijl de sneeuw valt!
Ik had al zo'n gevoel dat ik het niet goed schreefquote:Op zondag 23 november 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik heb een banaan en een paar nacho's van Mark op
.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En je hebt aan de banaan van Mark gezeten? Ben je van je geloof gevallen?
quote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had al zo'n gevoel dat ik het niet goed schreefWat is het dan? Hunkemöller zeker?
Wat heb je in huis qua ingredienten?quote:Op zondag 23 november 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay voor de banaan van Vik, en wat een toffe foto's van AKnynke (hier in Groningen is nog geen vlokje gevallen) en omg jaloers op Goodbye met d'r jacuzzi én reisje naar Egypte!
Heeft iemand een recept voor een maaltijdsalade zonder pasta?.
Oh nee, we gaan morgen voor de hele week boodschappen doen, en we willen één keer een maaltijdsalade eten zonder pasta (en met feta, als het aan de meneer ligt). Dus ik kan alles nog gewoon gaan kopen!quote:Op zondag 23 november 2008 17:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heb je in huis qua ingredienten?
Ik ben het even voor je gaan vragen en hij vindt het wel wat!quote:Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Goodbye het volgende:
En hoe vind Boris het mandje? Ik ga er denk ik ook een aanschaffen
Ah, in mijn nieuwe huis heb ik weer radiatoren (ik ga de vloerverwarming missenquote:Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het even voor je gaan vragen en hij vindt het wel wat!![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goed, dat wordt 'm. Ik zit al een half uur allerlei sites met honderden salades te bekijken maar er is gewoon te veel keus.quote:Op zondag 23 november 2008 17:57 schreef conleche het volgende:
Salade Kiri:
Gemengde groene sla (bv zak rucolamelange)
een paar hele bladeren witlof
Tomaten in 8ten gesneden.
uitgebakken spekjes
eitje in 8ten gesneden(1 pp)
mosterddressing
én: gebakken stukjes (stok) brood met gesmolten geitenkaas.
Tuulijk!! Kan ook best zonder de witlof!! (ik bedoelde wel rauwe witlofbootjes hèquote:Op zondag 23 november 2008 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klinkt goed, dat wordt 'm. Ik zit al een half uur allerlei sites met honderden salades te bekijken maar er is gewoon te veel keus.. (Kan 't alleen ook zonder de witlof?
).
quote:Op zondag 23 november 2008 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en hoe maak ik die mosterddressing?.
Bedankt!quote:Op zondag 23 november 2008 18:10 schreef conleche het volgende:
[..]
3 delen (olijf)olie op 1 deel azijn (witte balsamico-azijn is bv. lekker). theelepel mosterd, beetje honing, zout en peper. Dit is de basis. Je kan ook een deel van de olie vervangen door mayo of de honing door zoetstof of frambozenjam.
Leuk is dat hequote:Op zondag 23 november 2008 18:21 schreef Greys het volgende:
Top, ColdFeet!
Kreeg gister een sms van mijn vader dat de nijlpaarden door de tuin van hun lodge liepen. Oh, dat had ik al gezegd he, ik val in herhalingToen zaten ze 'in de middle of nowhere aan de grens Namibië/Angola, genieten!'
Oh handsome Borisje! Wat ligt hij er prinsheerlijk bij!quote:Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het even voor je gaan vragen en hij vindt het wel wat!![]()
[ afbeelding ]
Neuh. Ik ga maar weer verder met werkenquote:Op zondag 23 november 2008 18:54 schreef Goodbye het volgende:
Oh, iedereen is aan het eten/sociaal doen?
Misschien niet eens zo'n gek idee, gezien mijn ervaringen met vrouwen tot nu toequote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Greys het volgende:
Ze gaat naar de moeder van m'n vriend, daar is ze ook opgegroeidquote:Op zondag 23 november 2008 18:54 schreef Greys het volgende:
Oh hou op, ik was toch laatst ook een week naar Egypte met mijn zus? Toen was Heer G gewoon thuis bij Boris dus 's avonds en 's nachts en dát vond ik al ergIk was bang dat hij hem zou laten ontsnappen enzo
Mijn telefoonrekening was 205 euro na dat ene weekje
![]()
![]()
Komt er iemand je poesje () eten geven enzo?
Werken?! Je hebt het wel heel druk de laatste tijd he?quote:Op zondag 23 november 2008 18:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh. Ik ga maar weer verder met werken
Hoe valsquote:Op zondag 23 november 2008 18:54 schreef Greys het volgende:
Komt er iemand je poesje () eten geven enzo?
Ja, ze moet elk weekend werken als ze straks naar Afrika wilquote:Op zondag 23 november 2008 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Werken?! Je hebt het wel heel druk de laatste tijd he?
Ohhh! Dat klinkt alsof je je ECHT geen zorgen hoeft te maken, want daar heeft ze afleiding genoeg zo te horen om jou niet al te erg te hoeven missen. Dus ga je er echt niet over opvreten als je daar zit, lekker volop genieten, je hebt gezorgd voor superopvang voor Poezzie!quote:Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze gaat naar de moeder van m'n vriend, daar is ze ook opgegroeidOpzich heeft ze het wel fijn daar, denk ik ze is beste vriendjes met één van de honden en haar moeder leert haar nog wat manieren
. Maar ik vind het zó zielig om haar achter te laten. Na een dag werken is ze al door het dolle als we weer thuis komen
Ik hoop het dan maarquote:Op zondag 23 november 2008 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh! Dat klinkt alsof je je ECHT geen zorgen hoeft te maken, want daar heeft ze afleiding genoeg zo te horen om jou niet al te erg te hoeven missen. Dus ga je er echt niet over opvreten als je daar zit, lekker volop genieten, je hebt gezorgd voor superopvang voor Poezzie!
quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef conleche het volgende:
Als wij terugkomen van vakantie dan zingen we al 500 km. voordat we er zijn: We gaaaaaaaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe!! Dan is het even stil en dan klinkt het tweestemmig: We gaaaaaaaaaan naar Pippie toe, wegaan naar Pippie toe etc. En dat tot we alle katten hebben gehad.![]()
We zijn overigens dan wel met de auto he. In het vliegtuig zijn we dan te bang dat de piloot zelfmoord zou plegen
O en Koekie slaan jullie gewoon over?quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef conleche het volgende:
Als wij terugkomen van vakantie dan zingen we al 500 km. voordat we er zijn: We gaaaaaaaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe!! Dan is het even stil en dan klinkt het tweestemmig: We gaaaaaaaaaan naar Pippie toe, wegaan naar Pippie toe etc. En dat tot we alle katten hebben gehad.![]()
We zijn overigens dan wel met de auto he. In het vliegtuig zijn we dan te bang dat de piloot zelfmoord zou plegen
Koekie is mée!quote:Op zondag 23 november 2008 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O en Koekie slaan jullie gewoon over?
Ik zit even op Relatieplanet te loeren. Sta daar al ingeschreven, maar heb er een tijd niks mee gedaan. Staan toch wel leuke vrouwen op
. Deze week m'n profiel maar even bijwerken en dan wat berichtjes versturen
.
Wát een zak!quote:Op zondag 23 november 2008 19:50 schreef conleche het volgende:[...] DE ENIGE REDEN WAAROM DIE BOOT NAAR ACHTER VOER, ZODAT die bloody toeristen NOG WAT MEER FOTO'S KONDEN NEMEN!!!![...]
Welke maat heb je?quote:Op zondag 23 november 2008 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgenik ben inmiddels ook weer een poosje uit bed...
![]()
nog wel errrrrrrg gaar.......
@Tink, vind het nog steeds irritant dat mensen zeggen dat je toch wel erg dun wordt....
ik hoor dat nog steeds ... en vind het echt niet lollig. En mijn inziens ben ik niet mager of dun, maar gewoon slank..
ben trouwens bezig via markplaats nieuwe lingerie aan te schaffen, want mijn omvang is wederom te wijd....
heb een leuke aanbieder gevonden. dus hoop dat we er een beetje uit kunnen komen... (nieuwe collectie Freya, maar bijna voor de helft....)
ga nu ff douchen en aankleden... tot zoooooo
ik neem aan dat je mijn BH-maat bedoelt???quote:
Zeg, dit was toch niet Merels afscheidspost, toch?!quote:Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Merel het volgende:
ik geef het op, ik hou jullie niet meer bij
Ik kan 70D altijd prima vinden in de winkels hoor!quote:Op zondag 23 november 2008 19:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik neem aan dat je mijn BH-maat bedoelt???
70F
en das een lastige maat, want de meeste winkels beginnen bij omvang 75.....
Haa, je hebt toch zo'n programma met Beau van Erven Dorens en random Anita's waar allemaal mensen met kistjes staan met daarop hun beroep?quote:Op zondag 23 november 2008 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Jezus, wat een verhaal Conleche! Echt te belachelijk voor woorden, zowel van de buggyjatters als de rondvaartbootbestuurder!
Misschien had ze die aan die mop vastgemaakt in de hoop dat ze daarmee beter onder het handvat van de wagen konden haken? Da's het enige dat ik kan bedenkenquote:Op zondag 23 november 2008 19:58 schreef AKnynke het volgende:
nu ben ik wel heel benieuwd hoe je met een aardappelstamper een kinderwagen uit de gracht wil halen Conleche!
Ik had hem met de mopdraadjes aan de mop gebonden, maar twas niet stevig genoegquote:Op zondag 23 november 2008 19:58 schreef AKnynke het volgende:
nu ben ik wel heel benieuwd hoe je met een aardappelstamper een kinderwagen uit de gracht wil halen Conleche!
grotere cup is dan blijkbaar lastiger....quote:Op zondag 23 november 2008 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan 70D altijd prima vinden in de winkels hoor!Maar geen BH-koopjes voor mij dus
Heuj! Boxen is stoer! Ik verlies alleen altijd omdat ik als een idioot met mn armen sta te zwaaien!quote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
Die tvp kan wel weg. Beter vertel ik jullie dat we gisteren een wii gekocht hebbenWisten jullie al dat ik heel goed kan boxen
![]()
Heeft ie je poesje verzorgd?quote:
quote:
PFquote:Op zondag 23 november 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb net in het oor van vriendje geknipt
quote:Op zondag 23 november 2008 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens ben ik echt een ramp met die balansspelletjes. Echt, het is dieptreurig. Als ik naar mijn scores kijk is het een wonder dat ik rechtop kan staan of zelf kan lopen
Haha, lieve edit hoorquote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heeft ie je poesje verzorgd?![]()
![]()
![]()
sorry, beetje flauw vandaag
Had jij ineens een leven vandaag?quote:Op zondag 23 november 2008 21:12 schreef SHE het volgende:
Co, wat een verhaal !
Zat je haar wel goed? Straks ben je huge in japan!
Opruimen en dan even fokken?quote:Op zondag 23 november 2008 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat heet niet niet-gekamd, dat heet 'woest modieus nonchalant" of "out-of-bed-look" !
Binnenkort lopen alle Japanners ermeeTerwijl ze de Conleche doen, boo-ya! *boogies*
quote:Op zondag 23 november 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Binnenkort zijn al die Harajuku's blond en woest nonchalant
Oh, leuk topic: The after fart experience...
Geniaal topicquote:Op zondag 23 november 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Binnenkort zijn al die Harajuku's blond en woest nonchalant
Oh, leuk topic: The after fart experience...
quote:
neequote:Op zondag 23 november 2008 21:20 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, heb je wel weer nieuwe sushi-foto's? ik wacht met smart
quote:Op zondag 23 november 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij ineens een leven vandaag?
En 11 januari, jij, ja of ja? Ik ga kaarten bestellen.
Met een makkelijk Maria dansjequote:Op zondag 23 november 2008 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Met een dansje!
Und jetzt! Ga ik wat drinken en bed-hangen met vriend + tv/boek! Ajuus!
Gefeliciteerd dahhhling! Fijn dat jullie een leuke dag samen hebben gehad!quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Ollie was jarig darling; we zijn naar een klassiek lunch concerto geweest, in Residence te Rhenen.
(pianiste Paola Volpe ) een tikkie zwaar , maar wel grappig.
Daarna nog even borrelen en met gevaar voor eigen leven weer naar utrecht ( sneeuw )
De eerste pak sneeuw valt typisch genoeg altijd op zijn verjaardag
quote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef SHE het volgende:
Jonguh! Ik heb dat al een maand in mijn agenda staan.
Mijn carmen set zet ik ervoor in de was, puppeltje. Ik geef je krullen waar Sissi jaloers op zou zijn geweest
Ik voel met je meequote:Op zondag 23 november 2008 08:55 schreef computergirl het volgende:
is er nog niemand wakker verder?
Gewicht was erg laag vanochtend: 56,5. Misschien omdat ik woensdagavond geen warm gegeten heb ivm overwerken maar verder niks bijzonders gedaan.
Voel me nog steeds ontzetten k.u.t. omdat mijn kappersbezoek gisteren een drama is geworden, ik ben totaal verknipt.![]()
Ik ben zelf nog terug gegaan nadat ik thuis in de spiegel had gekeken, dat is voor het eerst in mijn leven want ik ben zo assertief als een dode muis.
Toen is er weer iets af gegaan (nu door de baas geknipt), waarmee wel het allerergste 'stomme' opgelost is maar ik heb nu extreem kort haar en dat was niet de bedoeling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel goed blijven eten he, vooral vitamientjes enzo. Verzwakt raken is niet ok. Nog even en je valt net als ik bijna flauw zonder aanleiding. En zelfs ik at meer. Forcefeeden ftw, heb vandaag maar een zak popcorn weggewerkt zodat ik nog íets at.quote:Op zondag 23 november 2008 16:49 schreef Viking84 het volgende:
Dat is dus alles wat ik heb gegeten en ik heb gewoon géén honger.
Even nieuwsgierig: linkje?quote:Op zondag 23 november 2008 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb een leuke aanbieder gevonden. dus hoop dat we er een beetje uit kunnen komen... (nieuwe collectie Freya, maar bijna voor de helft....)
*proest* En bedankt, nu is mn toetsenbord viesquote:Op zondag 23 november 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb net in het oor van vriendje geknipt
drie sonates van Scarlatti;quote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
SHE, leuk zeg. Wat speelde ze?
man en ik hebben een flauwe site ontdekt, leuk voor alle atleten onder ons
http://www.foddy.net/Athletics.html
Ik kam het eigenlijk nooit, behalve na het haar wassen (wat ik om de 1 a 2 dagen doe). Bovenop een beetje fatsoeneren qua pluizigheid en dan m'n hoofd op de kop en sprayen maar! En dan zit het wel goedquote:Op zondag 23 november 2008 21:22 schreef conleche het volgende:
Helaas moet ik melden dat m'n haar zelfs niet was gekamd.
Ik kam het ook alleen als het dik in de cremespoeling zit, anders kom ik er niet doorheen.quote:Op zondag 23 november 2008 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kam het eigenlijk nooit, behalve na het haar wassen (wat ik om de 1 a 2 dagen doe). Bovenop een beetje fatsoeneren qua pluizigheid en dan m'n hoofd op de kop en sprayen maar! En dan zit het wel goed
wat geweldig! Hoever kunnen jullie lopen?quote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
SHE, leuk zeg. Wat speelde ze?
man en ik hebben een flauwe site ontdekt, leuk voor alle atleten onder ons
http://www.foddy.net/Athletics.html
Zo doe ik dat ook altijd, jaquote:Op zondag 23 november 2008 22:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kam het ook alleen als het dik in de cremespoeling zit, anders kom ik er niet doorheen.
(Maar dat durf ik niet zo goed aan SHE te vertellen)
quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook altijd, ja![]()
En ik denk trouwens ook niet dat SHE haar haar vaak borstelt, zonde van die mooie krullen!
Haha, ik ken die site. Verschrikkelijk moment is dat, als je ineens moet stoppen met kijkenquote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef cyclechick het volgende:
Hahahaah die, site!
Ik kom tot 3.4 m.
Ik wilde greys anatomy online kijken, maar nu zegt ie halverwege de aflevering dat ik 73 minuten heb gekeken en nu 52 min moet wachtenen dat heb ik niet eens gekeken, maar dat komt ws omdat ik het einde van de andere aflevering nog even heb gespiekt.. '
Eerst kon je wel eindeloos afleveringen kijken... Nou ja, dan maar wachten he,,.
ik heb nu al 2.2 m. maar ik snap het ook niet helemaal !quote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap ook gewoon niet hoe je dat spel nu handig aan kunt pakken
bij deze:quote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Chicolate het volgende:
Even nieuwsgierig: linkje?Ik heb andere maat, zal ze niet onder je neus vandaan kapen
.
[..]
als je nog verder achteruit staat komt ie tegen een muurtje...quote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef Goodbye het volgende:
De eerste keer viel de mijne achteruitHad ik -0.4 meter
quote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Mijn kerstboom van vorig jaar zien? Het toonbeeld van wansmaak
Ter verdediging: ik ben een watje en een mietje en bij de Intratuin hadden ze tussen alle prachtige bomen één klein scheefgegroeid lullig gedrochtje staan dat niemand wilde hebben. En die moest ik natuurlijk. Heer G pissed, maar ik zei dat ik er wel iets leuks van zou maken.
Vervolgens thuis had ik niet genoeg lampjes en zooi om er in te hangen en toen heb ik nog snel even een extra snoertje lampjes gehaald. Na het aan doen van die nieuwe lampjes bleek dat ze een nucleair blauw-wittig licht gaven dat niet leek op de andere lampjes. Dus toen werd de boom helemáál monsterlijk. Zo lelijk dat ie weer leuk werd
[ afbeelding ]
hoe doe je datquote:Op zondag 23 november 2008 22:21 schreef conleche het volgende:
Ik kan oneindig doorlopen met dat menneke, maar hij loopt op 1 knie![]()
[ afbeelding ]
hehe, dat had ik ookquote:Op zondag 23 november 2008 22:21 schreef conleche het volgende:
Ik kan oneindig doorlopen met dat menneke, maar hij loopt op 1 knie![]()
[ afbeelding ]
Ter verdediging: ik ben een watje en een mietje en bij de Intratuin hadden ze tussen alle prachtige bomen één klein scheefgegroeid lullig gedrochtje staan dat niemand wilde hebben. En die moest ik natuurlijk, omdat het zielig was. Heer G pissed, maar ik zei dat ik er wel iets leuks van zou maken.
Vervolgens thuis had ik niet genoeg lampjes en zooi om er in te hangen en toen heb ik nog snel even een extra snoertje lampjes gehaald. Na het aan doen van die nieuwe lampjes bleek dat ze een nucleair blauw-wittig licht gaven dat niet leek op de andere lampjes. Dus toen werd de boom helemáál monsterlijk. Zo lelijk dat ie weer leuk werd
[ afbeelding ]
Ik denk dat SHE d'r geheim wel met je wil delen. SHE?? Kom er maar in!quote:Op zondag 23 november 2008 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Ja hee zeg, hebben mijn mama's me nu net tien minuten zitten uitlachen om mijn misperceptie van SHE en haar haar?![]()
wil ik toch weten hoe je krullen kunt borstelen zonder dat het pluizig wordt.
Mijn haar in een week:quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook altijd, ja![]()
En ik denk trouwens ook niet dat SHE haar haar vaak borstelt, zonde van die mooie krullen!
zoidra ik dat doe val ik. ik kom niet verder dan 5 meter....blegh. nu moet ik net zo lang doorgaan tot ik over de 11 meter zit!quote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
hehe, dat had ik ook
Door de hele tijd q-w-o-p-q-w-o-p in te drukken
Hoe laat sta jij op 's morgens??quote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn haar in een week:
elke dag:
wassen
fohnen
krullen fixeren met carmen set
anders krullen fixeren met moulding mud ( soort harde wax )
dan vastzetten met haarlak
s' avonds
uitborstelen
knotje of staart in
2 wekelijks:
haarmasker, doordeweeks dus
weekend
zaterdagnacht: olie masker ( houd ik hele nacht in )
zondagnacht: ei/proteine masker ( houd ik hele nacht in)
Maar verder doe ik er idd weinig aan hoor.
Ter verdediging: ik ben een watje en een mietje en bij de Intratuin hadden ze tussen alle prachtige bomen één klein scheefgegroeid lullig gedrochtje staan dat niemand wilde hebben. En die moest ik natuurlijk, omdat het zielig was. Heer G pissed, maar ik zei dat ik er wel iets leuks van zou maken.
[ afbeelding ]
Ja maar zie, je borstelt het alleen als je de deur niet meer uithoeftquote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn haar in een week:
elke dag:
wassen
fohnen
s' avonds
uitborstelen
knotje of staart in
2 wekelijks:
weekend
Met jouw kapsel is het inderdaad belangrijk dat je de scheiding goed plaatst. En fohnen doet enorm veel voor het volume, dat zou ik zeker aanraden!quote:Op zondag 23 november 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net gedouched en ik krijg mn haar echt nooit meer zoals gisteren![]()
heb er wel mousse in gedaan neten ga zo nog eens wat frutselen met mn scheiding nu ik de foto weer even gezien heb en dus kan kijken hoe die ookalweer zat
Borstelen is heel slecht voor je haar, dus ik probeer dat echt tot een minimum te beperken.quote:Op zondag 23 november 2008 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja maar zie, je borstelt het alleen als je de deur niet meer uithoeftDat je er veel aan doet geloofde ik al wel toen je vertelde wat je bij de kapper allemaal liet doen
![]()
's nachts slapen met een handoek om je hoofd?
I knew I was rightquote:Op zondag 23 november 2008 22:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Borstelen is heel slecht voor je haar, dus ik probeer dat echt tot een minimum te beperken.
Beste manier van borstelen is wat CO doet, onder de douche met een lading creme spoeling..dan beschadig je je haar niet.
Ik heb best rottig haar, het lijkt veel ( en dat is het ook ) maar het is tegelijkertijd ook heel fijn haar. Niet een handige combi.
Als je een lichte huid hebt: ja, goed idee! Moet ik binnenkort ook mee beginnen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef Goodbye het volgende:
Zal ik nog even een zonnebankje pakken voor m'n vakantie?
[ afbeelding ]
Als ik het nooit zou kammen zou ik dreadlocks krijgen, ben ik bangquote:Op zondag 23 november 2008 22:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het twijfelen wat voor kerstballen ik wil. Of bruin/brons, of wit of turquoise maar dat kan ik nergens vinden
O en wat betreft mijn haar: dat kam ik gewoon niet. Ik was het, maak het handoekdroog en dan laat ik het opdrogen. That's it. Als ik klitten krijg dan moet ik naar de kapper.
Dat was ook het plan, die monsters hier weten alles om te gooienquote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
Neem in elk geval onbreekbare ballen als je katten hebt...
Wij hebben vorig jaar net prachtige kerstballen gekocht (wit en zwart). Dat kunnen we dit jaar wel vergeten dusquote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
Neem in elk geval onbreekbare ballen als je katten hebt...
Bij de eerste zon moet mijn huid altijd even wennen, krijgt het een beetje rode vlekjes. Maar ik heb nog best wat kleur over van de zomerquote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je een lichte huid hebt: ja, goed idee! Moet ik binnenkort ook mee beginnen.
Ik ben mailtjes aan het sturen naar mijn vrienden in Zuid-Afrika. Oh, ik heb zo'n zin om iedereen weer te zien
Nieuwe start Vik, nu lekker doorgaan! Je wilde toch weer gaan hardlopen?quote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Viking84 het volgende:
Net even gewogen: 74,4. Avondgewicht dus hè, ik weeg altijd 's ochtends. Hopelijk blijven de verloren pondjes eraf
.
Dr zit een knopje op je toetsenbord: "printscreen". Druk het in, open paint, druk op plakken en voilaquote:Op zondag 23 november 2008 22:31 schreef cyclechick het volgende:
Ha 17 m!hoe maak je een screenshotje?
She: ai ik wil eigenlijk altijd al krullen hebben, maar als ik dit zo lees, ben ik toch best blji dat ik ze niet heb.. wat een werk!
Ja, ik ga morgen weer beginnen met hardlopen. Ik ga denk ik door met waar ik gebleven was. Want als ik weer helemaal opnieuw moet beginnen met 5 x 1 minuut ben ik alweer afgehaakt voor ik een les loop die ik nog niet gelopen hebquote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nieuwe start Vik, nu lekker doorgaan! Je wilde toch weer gaan hardlopen?![]()
Ja, je hoeft niet weer helemaal met die eerste les te beginnen denk ik. Ga gewoon lekker bezig, komt helemaal goed!quote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen weer beginnen met hardlopen. Ik ga denk ik door met waar ik gebleven was. Want als ik weer helemaal opnieuw moet beginnen met 5 x 1 minuut ben ik alweer afgehaakt voor ik een les loop die ik nog niet gelopen heb. Maar ik moet ook weer niet teveel hooi op de vork nemen. Ik heb ongeveer een half jaartje niet gelopen
.
Maskertjes van Sebastian?quote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn haar in een week:
elke dag:
wassen
fohnen
s' avonds
uitborstelen
knotje of staart in
2 wekelijks:
weekend
'Vroeger' had je nooit gedacht dat je deze zin zou zeggen he??quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ow fuck. Ik moet mijn risottoballetjes nog frituren, anders heb ik morgen geen lunch
Nee, al gebruikte ik vroeger wel veeel van sebastian.quote:
Iquote:Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, al gebruikte ik vroeger wel veeel van sebastian.
Ik gebruik nu de maskers van Guhl en daarbij maak ik de olie wraps en ei- proteine maskers zelf.
Ik weet nog niet hoe laat ik ga. Mogelijk pas om half 9 ofzo. Moet eerst eten, eten laten zakken etc. Ben benieuwd hoe het zal gaanquote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaah Vik. rennen!! doen we het samen ja?? In gedachten dus he.. ik ben vlak bij je
Ik ga morgen ook weer rennen maar dan pas om half 7 's avonds
Je zit toch maar halve dagen op je 'dagbesteding', of heb ik nou iets gemist? Waarom niet ervoor/ernaquote:Op zondag 23 november 2008 23:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe laat ik ga. Mogelijk pas om half 9 ofzo. Moet eerst eten, eten laten zakken etc. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
quote:Op maandag 24 november 2008 09:11 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Vanmorgen heb ik toch even gevloekt om de sneeuw! M'n wasmachine (collectief) staat in het andere gebouw. Nog vrij slaperig wou ik daarheen lopen om de was te gaan doen, en liep gewoon m'n normale route. Stap ik ineens in 40 cm. opgeblazen sneeuw. Met blote voeten in m'n schoenen, gatverdarrie!
Ik vind 'em geweldig.quote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2008 10:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En goedemorgen DaD, Anos, VmW, Muis en vamp! En MoBlo ik ben wel heel benieuwd naar sushi in puntzakjes! Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Ja hoi, ook goedemorgenquote:Op maandag 24 november 2008 10:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En goedemorgen DaD, Anos, VmW, Muis en vamp! En MoBlo ik ben wel heel benieuwd naar sushi in puntzakjes! Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Misschien was dit ook wel het lot, dat katje was achteraf niet vreselijk geschikt: we hadden geen idee of ze alleen thuis kon zijn (ouders werken onregelmatig, wij naar school etc) en nu hebben we de tijd om rustig naar een lief beestje te zoeken, dat helemaal op zijn/haar plaats is in ons gezin.quote:Op maandag 24 november 2008 10:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
@ Chico Wat jammer van je katje!! Er zitten nog heel veel meer lieve poezen in het asiel, dus wie weet? Hoe laat is je training dinsdag?
Ja ik hoop het.. Ik vind autorijden alleen zo vreselijk saai en vervelendquote:Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef AKnynke het volgende:
succes straks PF! komt vast goed! Er even de tijd voor vrijmaken, en goed mee bezig zijn!
[zware stem]Je hebt het toch niet tegen mij he![/zware stem]quote:Op maandag 24 november 2008 10:13 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen meissies en een enkele heer!
Tuurlijk ga je het halenquote:Op maandag 24 november 2008 10:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik hoop het.. Ik vind autorijden alleen zo vreselijk saai en vervelendAls ik alleen zou zijn dan zou het veel chiller gaan
Oh en ik moet denk ik zo even naar vriendje bellen want ik was niet zo aardig vanochtend. Bah.
Jaquote:Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh joepie, ik heb al bedacht wat ik aan ga trekken naar m'n belangrijke krijg-ik-de-stageplek-wel-of-niet-gesprek. Weer een zorg minder..
Vraagje aan de dames uit Amsterdam, is het P.C.Hoofthuis een beetje in de buurt van de UB?
Mijn zwakke punten zijn dat ik veel bevestging nodig hebquote:Op maandag 24 november 2008 10:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je het halen. Beetje vertrouwen in jezelf (en dat zie je in je rijgedrag).
quote:Op maandag 24 november 2008 10:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[zware stem]Je hebt het toch niet tegen mij he![/zware stem]
Ik moet dadelijk 2 enorme manden met schone was vouwendus ik denk dat ik dat lekker op de bank doe met een Friends-dvd op!
Jep! Dat is maar een klein stukje lopen.quote:Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje aan de dames uit Amsterdam, is het P.C.Hoofthuis een beetje in de buurt van de UB?
Maar ik ben een provinciaal, ik durf helemaal niet in de tram.quote:Op maandag 24 november 2008 10:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
JaAls je bij de UB bent (koningsplein in de buurt van het spui dat is weer bij het Esprit café etc) dan neem je de tram terug richting centraal en stap je uit bij de magnaplaza. (Je kan het ook lopen maar dat is lame) Dan ga je tussen de albert heyn en het magna plaza door, ga je naar rechts, loop je 20 meter en dan steek je de weg over en ben je er
Als je in de 1 zit stap je uit bij koningsplein of bij de dam (hoewel ik geloof dat de tram niet op de dam stopt maar op nieuwe zijdse voorburg wal. Dit weet ik niet 100% zeker!!)
Lopen, kijk, dat klinkt al beter!quote:Op maandag 24 november 2008 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep! Dat is maar een klein stukje lopen.
Oh, ik had deze reactie nog niet gezien. De tram nemen is echt belachelijk. Je bent er zo als je loopt.quote:Op maandag 24 november 2008 10:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
JaAls je bij de UB bent (koningsplein in de buurt van het spui dat is weer bij het Esprit café etc) dan neem je de tram terug richting centraal en stap je uit bij de magnaplaza. (Je kan het ook lopen maar dat is lame) Dan ga je tussen de albert heyn en het magna plaza door, ga je naar rechts, loop je 20 meter en dan steek je de weg over en ben je er
Als je in de 1 zit stap je uit bij koningsplein of bij de dam (hoewel ik geloof dat de tram niet op de dam stopt maar op nieuwe zijdse voorburg wal. Dit weet ik niet 100% zeker!!)
Ja ongeveer ter hoogte van de Esprit, dan ben je bij het spui en zie je voor je (aan de overkant) boekhandel athaneum. Dan ga je een beetje links aanhouden en zie je café beiaard. En dan nog iets verder en dan ben je er al. (Dus bij het koningsplein, er is ook een Albert Heyn)quote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik ben een provinciaal, ik durf helemaal niet in de tram.. Ik MOET ergens een kaart van Amsterdam hebben dus ik ben de hele kamer op z'n kop aan het zetten, maar ik kan 'm echt niet vinden. Voor de UB loop ik toch gewoon de Kalverstraat uit en dan rechts? Daar ben ik wel eerder geweest.
Ja. Als ik jou was zou ik de Kalverstraat mijden als de pest. Ik als import-Amsterdammer voel me daar ook nog altijd buitengewoon ongemakkelijk. Neem de Spuistraat! Dan kom je op de heenweg gewoon langs het PC Hoofthuis en weet je ookal waar het is.quote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik ben een provinciaal, ik durf helemaal niet in de tram.. Ik MOET ergens een kaart van Amsterdam hebben dus ik ben de hele kamer op z'n kop aan het zetten, maar ik kan 'm echt niet vinden. Voor de UB loop ik toch gewoon de Kalverstraat uit en dan rechts? Daar ben ik wel eerder geweest.
En de trein en de bus vind je niet engquote:Op maandag 24 november 2008 10:27 schreef Viking84 het volgende:. Ik snap DaD wel. Ik vind het ook een hele happening om met de tram te moeten. Of met de metro. Nóg erger
. Nee, dan liever lopen
.
Daar mag je ook best trots op zijn!quote:Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil mijzelf even complimenteren dat ik 20 reacties in 1 post heb weten te proppen zodat het topic minder snel gaat
Joepie, dank je wel.quote:Op maandag 24 november 2008 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik had deze reactie nog niet gezien. De tram nemen is echt belachelijk. Je bent er zo als je loopt.
Loop vanaf de UB richting het Spui, sla de Spuistraat in. Eerst kom je links het Bungehuis tegen, dan steek je een redelijk grote weg over en je bent er al. Dat is nog geen 10 minuten lopen.
Dat dusquote:Op maandag 24 november 2008 10:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je het halen. Beetje vertrouwen in jezelf (en dat zie je in je rijgedrag).
Nee, want die hebben we hier in het noorden ook welquote:Op maandag 24 november 2008 10:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En de trein en de bus vind je niet eng
Sowieso loop ik graag. In het buitenland vind ik de tram en metro dan weer wel leuk, al was het maar dat niemand je dan toch verstaat omdat je staat te vloeken omdat je niet weet hoe het met de kaartjes werkt.quote:Op maandag 24 november 2008 10:27 schreef Viking84 het volgende:
. Ik snap DaD wel. Ik vind het ook een hele happening om met de tram te moeten. Of met de metro. Nóg erger
. Nee, dan liever lopen
.
quote:Op maandag 24 november 2008 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Joepie, dank je wel.. Het Spui is toch weer naar het zuiden?
Als ik bij het P.C.Hoofthuis ben hoef ik dus alleen nog maar de juiste kamer te vinden. Daar ben ik een enorme ster in.. En de adjunct-directeur is ook bij het gesprek aanwezig.
.
Het is onwijs makkelijk. Als je Amsterdam Centraal uitloopt, dan moet je zorgen dat je aan de taxi-kant naar buiten komt. Dat is de westkant. Als het goed is zie je ook tram 1, tram 5 etc. daar staan. Je loopt langs de fietsenflat en blijft gewoon de weg volgen. Alleen sla jij niet de weg in waar alle trams in gaan (de Nieuwezijds Voorburgwal), maar een straat rechts daarvan. Dat is de Spuistraat. Je kunt gewoon rechtdoor blijven lopen tot je bij het Spui komt. Bij het Spui blijf je ook de weg gewoon volgen, maar dat betekent dat je iets rechtsaf slaat. Je vindt de UB dan aan je linkerhand.quote:Op maandag 24 november 2008 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Joepie, dank je wel.. Het Spui is toch weer naar het zuiden?
Het PC Hoofthuis is een vreselijk gebouw. Het is het enige gebouw in Amsterdam waarbij ik mijn grondregel overtreed ('Neem altijd de trap'). Als je de trap gaat nemen, dan verdwaal je. Neem gewoon de lift naar de juiste etage en dan is alles wel goed aangegeven met bordjes.quote:Als ik bij het P.C.Hoofthuis ben hoef ik dus alleen nog maar de juiste kamer te vinden. Daar ben ik een enorme ster in.. En de adjunct-directeur is ook bij het gesprek aanwezig.
.
Nee, de stage is in Den Haag maar het gesprek in Amsterdam, maar als het doorgaat ga ik één dag in de week naar Den Haag, en voor de rest kan ik thuis werken.quote:Op maandag 24 november 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:
DaD, als het doorgaat, ga je dan een half jaar in Amsterdam wonen? Weet je al hoe je dat gaat doen?
Heeft iemand trouwens Paul de Leeuw gezien gisteren? Mijn stagebegeleidster zat er ook met een wens(de wens van het luisterboek ingesproken door Margriet Brandsma). Ik kon niet goed met haar opschieten, maar het was toch wel grappig
.
Ok, dat is fijnquote:Op maandag 24 november 2008 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, de stage is in Den Haag maar het gesprek in Amsterdam, maar als het doorgaat ga ik één dag in de week naar Den Haag, en voor de rest kan ik thuis werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kun je niet menen! Je vindt er precies dezelfde winkels als in een willekeurig provinciestadje en het is er simpelweg te druk. Niet alleen is het er te druk, maar er lopen ook nog eens buitengewoon onaangename mensen. Nu zijn bijna alle mensen die ik niet ken buitengewoon onaangenaam, daar niet van.quote:Op maandag 24 november 2008 10:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heee geen angst zaaien! De kalverstraat is tof! Zeg ik als export Amsterdammer!
Nee, inderdaad. En ik hoef niet bij m'n schatje vandaan.quote:Op maandag 24 november 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dat is fijn. Heb je geen woonruimtezoekstress.
Vraag voor je afstuderen een PDA met TomTom.quote:Op maandag 24 november 2008 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Enorm bedankt voor je hulp, Claudia.. Ik maak me er iets te druk over geloof ik.
.
Ik ben er eigenlijk pas gaan winkelen toen ik niet meer in Amsterdam woonde (ik was 11). En in mijn stad waren amper winkels. Nu wel, als mis ik nog wel een invito. Patat eten daar in de buurt van de kalvertoren en een ijsje bij van der linde is toch wel traditie hierquote:Op maandag 24 november 2008 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen! Je vindt er precies dezelfde winkels als in een wikkekeurig provinciestadje en het is er simpelweg te druk. Niet alleen is het er te druk, maar er lopen ook nog eens buitengewoon onaangename mensen. Nu zijn bijna alle mensen die ik niet ken buitengewoon onaangenaam, daar niet van.
Oh, ik schaam me nooit om op straat mensen te gaan vragen hoor! En ik neem m'n eigen kaart mee, en de aanwijzingen waren heel duidelijk.quote:Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Komt goed! Anders kun je het altijd vragen of een van ons bellen mits je nummers hebt
Ik wil een telefoon die kan internetten en dan wil ik er inderdaad navigatie op want ik ben er eerlijk gezegd ook niet super inquote:Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vraag voor je afstuderen een PDA met TomTom.
Dat is meer iets voor Do2. Die heb ik de eerste maanden dat 'ie hier woonde nog niet in z'n eentje naar het station durven gaan.quote:Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vraag voor je afstuderen een PDA met TomTom.
De grootste fout die ik in mijn relatie heb gemaakt is om op een zondag te zeggen: 'Hey schatje, zullen we gezellig naar de Kalvertoren gaan en een smoothie bij de V&D drinken?' Gezellig, what was I thinking.quote:Op maandag 24 november 2008 10:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk pas gaan winkelen toen ik niet meer in Amsterdam woonde (ik was 11). En in mijn stad waren amper winkels. Nu wel, als mis ik nog wel een invito. Patat eten daar in de buurt van de kalvertoren en een ijsje bij van der linde is toch wel traditie hier
ah joh, nog évenquote:Op maandag 24 november 2008 10:47 schreef Liejannuh het volgende:
Succes DaD!
Ik ga zo ruzie krijgen met mijn collega. Zij had de verwarming aangezet en zit nu in gesprek, dus ik heb de verwarming weer uitgedaan en het raam open gezet want ik kreeg hoofdpijn.
Had je de lift beter nog hoger kunnen nemen naar dat café met uber uitzichtquote:Op maandag 24 november 2008 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De grootste fout die ik in mijn relatie heb gemaakt is om op een zondag te zeggen: 'Hey schatje, zullen we gezellig naar de Kalvertoren gaan en een smoothie bij de V&D drinken?' Gezellig, what was I thinking.
Maar goed, ik doe al m'n shopping online.
Kom nou maar gewoon naar mij toe, ik moet vandaag strijkenquote:Op maandag 24 november 2008 10:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
StrijkenIk wil het ook leren/kunnen! Mijn moeder strijkt nooit, dat komt misschien omdat ze nog het strijkijzer heeft dat ze voor haar huwelijk heeft gekregen
Zo iets maar dan iets nieuwer (wel helemaal van metaal)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2008 10:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha![]()
Heee PF als je klaar bent met deze drie wasmanden denk ik wel dat je het kunt!
Maar misschien moet je voor de zekerheid nog even volgende week terug komen!quote:Op maandag 24 november 2008 10:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Een kleintje maar hoor. Denk 3 broeken, een paar shirtjes en een trui. Normaal spaar ik het op ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |