abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2008 @ 16:57:19 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63453543

Het vorige deel: Slank de winter in/door/op/over #331 - Geen leeuwtje... :'(

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 november 2008 @ 17:01:23 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63453664
Joehoe, waar blijven jullie?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 november 2008 @ 17:01:42 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63453675
Sneeuw in Uppsala (en het blijft maar sneeuwen!)

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63453682
Jeeh, ik heb een vakantie geboekt!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63453708
Oh, wat gaaaaaaf Nynke!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63453718
flinke sneeuw Nynke !

hier in Vlaanderen ligt er ook veel (niet zoveel als dat) maar echt wel veel.. iig genoeg voor sleetje rijden, sneeuwpoppen, sneeuwballengevechten enzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 23 november 2008 @ 17:04:11 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63453739
* Viking84 is jaloers op AKNynke.
Ik wil ook sneeuw .

Ik heb trouwens een broek en coltrui van m'n ouders meegenomen die ik al járen niet heb aan gehad (omdat ze niet pasten). Nu passen ze wel weer en ze zitten echt tof. Broek is een pantalon, dus perfect voor formele gelegenheden .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 november 2008 @ 17:04:27 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63453748
TerugVindPositiviteit!

Net stuk gelopen met vriend! Naar huisje waar morgen open dag is en die we misschien willen als we hem kunnen krijgen. Spanneund!

Ik heb een zwarte lange jas en donker haar en volgens mij ben ik nog nooit zo wit geweest En nu heb ik biggetjesroze gloeiwangen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:04:42 #9
163650 Greys
pi_63453754
Laureline, van alle rozenstruiken bloeit er hier nog maar één witte roos! Dat viel me toevallig gisteren op. Verder is alles echt klaar met bloeien. De gerania in mijn balkonbakken daarentegen blijven stug door bloeien, ik snap er niets van

Goodbye! Jacúzzi???? Wat zalig! Dat zou ik nu ook wel willen. We zijn net "even" naar de Intratuin geweest en we hadden het hondje even mee. Ahhhh die zat me toch een partij te klapperen toen hij eenmaal in de winkel was, helemaal nat gesneeuwd en doorgekleumd. Dus we zijn bijna hollend door de zaak gegaan om hem warm te houden en het radiatormandje te scoren.
Het is glad op de weg zeg! Het sneeuwt ook nog steeds, het is helemaal wit hier buiten. Er wordt ook flink gestrooid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 november 2008 @ 17:05:31 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63453782
Wat een mooi winterplaatje Viking! Ik ben weer terug van een weekendje Thermae 2000. Heerlijk. Alleen de terugreis verliep niet erg goed, we bleven steken in Utrecht. Nu weer lekker thuis.
  zondag 23 november 2008 @ 17:06:09 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63453802
Oh en de tofheid, Nynke! Mooie witte sneeuw

Viking! Foto! Van een viking in coltrui! (oh haha mental imagery! Een baardmans met helm in sjieke coltrui)
  zondag 23 november 2008 @ 17:06:32 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63453817
Ik krijg net een foto van een vriendin van mij waar volgens haar een geest op staat . Zo'n lichtvlek. Ik: "Dat is een orb, schat, en er is een natuurlijke verklaring voor." Sommige mensen... .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 november 2008 @ 17:06:32 #13
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63453818
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:02 schreef Goodbye het volgende:
Jeeh, ik heb een vakantie geboekt!
tof man, waar ga je heen?

Het grote nadeel van de sneeuw vind ik de koude voeten, ik heb geen winterschoenen, alleen laarzen met een hakje of sneakers. Asl ik met sinterklaas weer in NL ben maar eens schoenen scoren...hier niet te doen!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:06:47 #14
163650 Greys
pi_63453827
Oh wat is het geworden Goodbye, qua vakantie?

En Vik, tof dat die kleren weer passen zeg!

Maria, ben benieuwd hoe het morgen 'voelt' voor jullie in dat huisje. Meestal voel je het meteen of het iets voor je zou zijn of niet, of je jezelf er ziet wonen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63453835
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
Laureline, van alle rozenstruiken bloeit er hier nog maar één witte roos! Dat viel me toevallig gisteren op. Verder is alles echt klaar met bloeien. De gerania in mijn balkonbakken daarentegen blijven stug door bloeien, ik snap er niets van

Goodbye! Jacúzzi???? Wat zalig! Dat zou ik nu ook wel willen. We zijn net "even" naar de Intratuin geweest en we hadden het hondje even mee. Ahhhh die zat me toch een partij te klapperen toen hij eenmaal in de winkel was, helemaal nat gesneeuwd en doorgekleumd. Dus we zijn bijna hollend door de zaak gegaan om hem warm te houden en het radiatormandje te scoren.
Het is glad op de weg zeg! Het sneeuwt ook nog steeds, het is helemaal wit hier buiten. Er wordt ook flink gestrooid.
Ik dacht al, leest iedereen over mijn posts heen ofzo? Het was inderdaad zálig. En arme binkie, het is ook ijskoud! Als onze deur opengaat loopt de poes al te piepen En hoe vind Boris het mandje? Ik ga er denk ik ook een aanschaffen
pi_63453837
Whehe wees ook jaloers op mij want ik heb net heerlijk gelegen in mijn jacuzzi !!
  zondag 23 november 2008 @ 17:07:26 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63453845
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:05 schreef Aventura het volgende:
Wat een mooi winterplaatje Viking!
Ik heb geen plaatjes gepost?
Niet meer actief op Fok!
pi_63453851
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63453871
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Joehoe, waar blijven jullie?
Ben er al!
Ga lekker warme chocolademelk maken en bedenken wat ik straks ga eten
  zondag 23 november 2008 @ 17:08:46 #20
331 Merel
Be here now.
pi_63453882
ik geef het op, ik hou jullie niet meer bij
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63453919
Nou, ik ga dus naar Sharm el Sheikh in Egypte. Ik heb er zovéél zin in, het is daar enorm lekker weer en dat heb ik echt wel even nodig! ik word altijd zo troosteloos van dat donkere, regenachtige weer. Het resort is volgensmij supermooi en leuk en de omgeving ook
pi_63453938
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Whehe wees ook jaloers op mij want ik heb net heerlijk gelegen in mijn jacuzzi !!
Ik ben dus niet jaloers he Maar het is fijn, though
pi_63453958
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Merel het volgende:
Mereltjelief Je hoeft toch ook niet alles bij te lezen? Doe ik ook niet hoor, tenzij ik er tijd voor heb. Kom gewoon lekker binnenvallen wanneer je het gezellig vindt!
pi_63453959
men, kan niet eens even kokkerellen of jullie zijn alweer een topic verder bijna
Ja doei.
  zondag 23 november 2008 @ 17:11:34 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63453966
Greys: ik hoop ook dat het wat is! Ik wil al zo lang een écht eigen stekkie dat ik helaas wel wat ongeduldig word Ik zit zo boordevol plannen!

Goodbye en PF: ik ben jaloers op jullie allebei! Zo goed? (al moet ik dan wel denken aan Pepe de garnaal van de muppets! "Build a jacuuuUUuuUuUUuzzi and we will come, okay?")

Vamp! Hoes met je pootje?
pi_63454023
Kan ik in deze tijd van het jaar trouwens nog ergens een bikini kopen?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:15:32 #27
163650 Greys
pi_63454068
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een foto van een vriendin van mij waar volgens haar een geest op staat . Zo'n lichtvlek. Ik: "Dat is een orb, schat, en er is een natuurlijke verklaring voor." Sommige mensen... .
K_i_m en ik hadden ook last van geesten!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 november 2008 @ 17:16:24 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63454088
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:15 schreef Greys het volgende:

[..]

K_i_m en ik hadden ook last van geesten!

[ afbeelding ]
Ik moest idd al aan die foto denken, maar dat is geen orb. Orbs zijn echt van die vlekken die je op een foto ziet.
Wie is de geest op jullie foto?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 november 2008 @ 17:18:00 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63454114
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:
Had je al gezegd waar je naartoe gaat met vakantie? Egypte toch? En wanneer?
Niet meer actief op Fok!
pi_63454127
Ik heb zo'n zin in die pannekoeken, maar geen zin om op te staan!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:18:44 #31
163650 Greys
pi_63454145
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:
In elk geval op de Wehkamp site zag ik net
En volgens mij hangen ze bij Livera en Hönkemuller ook altijd wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63454148
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Had je al gezegd waar je naartoe gaat met vakantie? Egypte toch? En wanneer?
Check pagina 1 En we gaan vrijdag weg!
pi_63454167
Ik heb geweldige sneeuwlaarzen van de Aldi volgens mij, van onder rubber, met nepbont gevoerd, en de bovenkant een soort moonboot. Eens in de zoveel tijd gooien ze die weer in de aanbieding, voor iets meer dan een tientje. En ik heb nog moonboots die ik ooit met bont bekleed heb voor een productie, als ik die aanheb ben ik net de Yeti. Koude voeten vind ik echt 1 van de ergste dingen die er bestaan, als ik ooit in de hel kom kunnen ze me daarmee vreselijk straffen. En met spruitjes.

Straks maar soep eten, daar is het echt weer voor.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:19:39 #34
163650 Greys
pi_63454176
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik moest idd al aan die foto denken, maar dat is geen orb. Orbs zijn echt van die vlekken die je op een foto ziet.
Wie is de geest op jullie foto?
Kim zelf! De sluitertijd was iets te lang geloof ik!
En heel vaag rechts naast mij zie ik mijn eigen hoofd ook nog terug
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63454178
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Greys het volgende:

[..]

In elk geval op de Wehkamp site zag ik net
En volgens mij hangen ze bij Livera en Hönkemuller ook altijd wel.
Wehkamp bezorgt toch binnen 24 uur? Dan is dat nog wel te doen! En dinsdag moet ik toch nog even in Utrecht zijn. In de Hunkemoller in mijn woonplaats hingen geen bikini's meer!
pi_63454235
Oh men, ik doe mee met een prijsvraag hier op Fok! en ik moet en zal gewoon zo'n ding winnen! Hoop ik
  zondag 23 november 2008 @ 17:22:00 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63454237
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Greys het volgende:

Hönkemuller
. Ik heb een banaan en een paar nacho's van Mark op .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 november 2008 @ 17:23:05 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63454259
@ Goodbye: Zeg het nou gewoon even, want ik heb geen zin om te zoeken . Doe eens lief tegen mij .
Niet meer actief op Fok!
pi_63454275
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Kim zelf! De sluitertijd was iets te lang geloof ik!
En heel vaag rechts naast mij zie ik mijn eigen hoofd ook nog terug

En daarachter is een geest van een heks een gifbeker aan het leegdrinken!
pi_63454326
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef Viking84 het volgende:
@ Goodbye: Zeg het nou gewoon even, want ik heb geen zin om te zoeken . Doe eens lief tegen mij .
Het staat op pagina één luilak, zo zielig ben je nou ook weer niet

Nouja, vooruit
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:09 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga dus naar Sharm el Sheikh in Egypte. Ik heb er zovéél zin in, het is daar enorm lekker weer en dat heb ik echt wel even nodig! ik word altijd zo troosteloos van dat donkere, regenachtige weer. Het resort is volgensmij supermooi en leuk en de omgeving ook
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:25:32 #41
163650 Greys
pi_63454331
Laureline, volgens mij heb je in de hel geen koude voeten hoor, eerder hete voeten

Niet alle producten bezorgen ze binnen 24 uur Goodbye, moet je even goed kijken. Ik ga ook even bikini's neuzen daar nu, leuk terwijl de sneeuw valt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63454372
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:25 schreef Greys het volgende:
Laureline, volgens mij heb je in de hel geen koude voeten hoor, eerder hete voeten

Niet alle producten bezorgen ze binnen 24 uur Goodbye, moet je even goed kijken. Ik ga ook even bikini's neuzen daar nu, leuk terwijl de sneeuw valt!
Ik vind het altijd fijner als ik in een winkel kan passen. Ik haat het ook om een bovenstukje te kiezen op maat 36, 38, enz. Meestal heb ik voor een broekje dan maat 36 nodig, maar voor een topje maat 42 ofzo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:27:34 #43
163650 Greys
pi_63454395
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Ik heb een banaan en een paar nacho's van Mark op .
Ik had al zo'n gevoel dat ik het niet goed schreef Wat is het dan? Hunkemöller zeker?

En je hebt aan de banaan van Mark gezeten? Ben je van je geloof gevallen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63454415
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Greys het volgende:

[..]

zondag 23 november 2008 @ 17:30:27 #45
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63454484
impressie van verjaardagsfeestje:

kijk, ik kan me verstoppen achter m'n vriendje!
pi_63454659
quote:

[..]

Ik had al zo'n gevoel dat ik het niet goed schreef Wat is het dan? Hunkemöller zeker?

Wat een heerlijk dagje! Sneeuw blijft nu eindelijk een beetje liggen, ben net de stad ingeweest en heb de regenjas gescoord die ik gisteren had gezien, alsmede het 1e seizoen van McLeods dochters. Uit de vriezer heb ik alle restjes gehaald ooit erin gepropt en dat ga ik eten vanavond. Geen idee nog wat het is.

Eetlijstje tot nog toe:

BR: tosti van volkoren boterhammen, 30+ kaas en ham. siensapsap
T: wodka met AH sushi

Goodbye: neem jij je moeder mee op vakantie?????

Nynke: dat is pas echt sneeuw!!
pi_63454725
O en Vik!! Profiteren van je luddeveduh wat betreft gebrek aan eetlust!! Het is het enige goede wat je aan dat mens gaat overhouden: -3 kilo!!!
pi_63454739
Yay voor de banaan van Vik, en wat een toffe foto's van AKnynke (hier in Groningen is nog geen vlokje gevallen) en omg jaloers op Goodbye met d'r jacuzzi én reisje naar Egypte!

Heeft iemand een recept voor een maaltijdsalade zonder pasta? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63454779
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay voor de banaan van Vik, en wat een toffe foto's van AKnynke (hier in Groningen is nog geen vlokje gevallen) en omg jaloers op Goodbye met d'r jacuzzi én reisje naar Egypte!

Heeft iemand een recept voor een maaltijdsalade zonder pasta? .
Wat heb je in huis qua ingredienten?
pi_63454924
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat heb je in huis qua ingredienten?
Oh nee, we gaan morgen voor de hele week boodschappen doen, en we willen één keer een maaltijdsalade eten zonder pasta (en met feta, als het aan de meneer ligt). Dus ik kan alles nog gewoon gaan kopen!
  zondag 23 november 2008 @ 17:48:14 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63454928
Haa Nynke, wat een blijheid op je foto's! Badeendjes!

Vik + banaan
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:52:17 #52
163650 Greys
pi_63455043
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Goodbye het volgende:
En hoe vind Boris het mandje? Ik ga er denk ik ook een aanschaffen
Ik ben het even voor je gaan vragen en hij vindt het wel wat!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 november 2008 @ 17:54:48 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63455117
Boris! Sexy mofo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:55:48 #54
163650 Greys
pi_63455155
Maria! Het is zo'n bruut om te zien maar zó schattig dankbaar voor alles wat hij krijgt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63455215
Salade Kiri:

Gemengde groene sla (bv zak rucolamelange)
een paar hele bladeren witlof
Tomaten in 8ten gesneden.
uitgebakken spekjes
eitje in 8ten gesneden(1 pp)
mosterddressing
én: gebakken stukjes (stok) brood met gesmolten geitenkaas.
pi_63455237
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah, in mijn nieuwe huis heb ik weer radiatoren (ik ga de vloerverwarming missen ) en dan wil ik ook zo'n mandje voor mijn katten. Zul je zien dat ze er dan juist niet in gaan liggen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63455241
Ik wil ook wel zo'n verwarmingsmandje om in te liggen!
pi_63455301
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:57 schreef conleche het volgende:
Salade Kiri:

Gemengde groene sla (bv zak rucolamelange)
een paar hele bladeren witlof
Tomaten in 8ten gesneden.
uitgebakken spekjes
eitje in 8ten gesneden(1 pp)
mosterddressing
én: gebakken stukjes (stok) brood met gesmolten geitenkaas.
Klinkt goed, dat wordt 'm. Ik zit al een half uur allerlei sites met honderden salades te bekijken maar er is gewoon te veel keus. . (Kan 't alleen ook zonder de witlof? ).
pi_63455346
Oh, en hoe maak ik die mosterddressing? .
  zondag 23 november 2008 @ 18:02:45 #60
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63455358
Ik ben een gemene vriendin. Had net de duitser aan de lijn. Een uur geleden toen ik door de foto's van het feestje aan het kijken was, zag ik een foto waar hij een vriendin van me omhelsde, voor de grap. Natuurlijk wist ik dat wel....Maar toch een berichtje achtergelaten op z'n skype: "do you need to tell me something??"

Belt ie me net in paniek op, wat er aan de hand is....hij was echt geschrokken!
pi_63455388
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Klinkt goed, dat wordt 'm. Ik zit al een half uur allerlei sites met honderden salades te bekijken maar er is gewoon te veel keus. . (Kan 't alleen ook zonder de witlof? ).
Tuulijk!! Kan ook best zonder de witlof!! (ik bedoelde wel rauwe witlofbootjes hè )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 18:05:27 #62
163650 Greys
pi_63455417
Die salade klinkt heerlijk zeg! Ga ik ook maken van de week, thanks Co!
Vooral dat eitje er in vind ik zo lekker!

Boris weet van gekkigheid niet hoe hij allemaal moet gaan liggen in zijn mandje, hij vindt het heeeeeeerlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 18:06:25 #63
163650 Greys
pi_63455441
Ahhh, AKnynke, hij helemaal gestressed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63455544
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en hoe maak ik die mosterddressing? .

3 delen (olijf)olie op 1 deel azijn (witte balsamico-azijn is bv. lekker). theelepel mosterd, beetje honing, zout en peper. Dit is de basis. Je kan ook een deel van de olie vervangen door mayo of de honing door zoetstof of frambozenjam.
pi_63455603
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:10 schreef conleche het volgende:

[..]

3 delen (olijf)olie op 1 deel azijn (witte balsamico-azijn is bv. lekker). theelepel mosterd, beetje honing, zout en peper. Dit is de basis. Je kan ook een deel van de olie vervangen door mayo of de honing door zoetstof of frambozenjam.
Bedankt! .
pi_63455705
Zo. Ik heb een vlucht van Johannesburg naar Kaapstad geboekt. Vanavond wat mailtjes naar vrienden versturen om onze komst aan te kondigen ( ) en leuke resorts en wildparken enzo gaan uitzoeken
  zondag 23 november 2008 @ 18:20:29 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63455735
ola! bennikweer, twee keer de sneeuw getrotseerd

nu beetje opruimen en dan koken voor mcbath doeiiii

oh en douwe: thanx
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 18:21:40 #68
163650 Greys
pi_63455764
Top, ColdFeet!
Kreeg gister een sms van mijn vader dat de nijlpaarden door de tuin van hun lodge liepen. Oh, dat had ik al gezegd he, ik val in herhaling Toen zaten ze 'in de middle of nowhere aan de grens Namibië/Angola, genieten!'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 18:27:45 #69
163650 Greys
pi_63455897
Mijn Hugh Jackman... wat doe je???

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63456112
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:21 schreef Greys het volgende:
Top, ColdFeet!
Kreeg gister een sms van mijn vader dat de nijlpaarden door de tuin van hun lodge liepen. Oh, dat had ik al gezegd he, ik val in herhaling Toen zaten ze 'in de middle of nowhere aan de grens Namibië/Angola, genieten!'
Leuk is dat he Ik weet nog dat we bij Lake Sibaya op het strandje zaten, en dat je dan steeds moest kijken of er geen krokodillen kwamen aangzwommen

Ik wil zelf trouwens echt heel graag een keer naar Botswana; volgens mij zijn de Kalahari en de Okavango-delta allebei echt geweldig mooi! Gingen je ouders daar ook heen, Greys?
pi_63456253
Ben ik weer Heerlijk pannenkoekjes gegeten De rest van de week maar even lowcarb eten zodat ik een beetje een plat buikje heb op vakantie

Oh en Co, je mag wel mee hoor, volgensmij pas je met gemak in m'n koffer
pi_63456293
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh handsome Borisje! Wat ligt hij er prinsheerlijk bij! Morgen maar even checken voor mijn lieve popje!

Ik vind het zo zielig om m'n lieve kat ik durf hier niet poesje te zeggen, vanwege jullie dirty minds straks een week achter te laten
pi_63456418
Oh, iedereen is aan het eten/sociaal doen?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 18:54:37 #74
163650 Greys
pi_63456421
Oh hou op, ik was toch laatst ook een week naar Egypte met mijn zus? Toen was Heer G gewoon thuis bij Boris dus 's avonds en 's nachts en dát vond ik al erg Ik was bang dat hij hem zou laten ontsnappen enzo Mijn telefoonrekening was 205 euro na dat ene weekje
Komt er iemand je poesje ( ) eten geven enzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63456463
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:54 schreef Goodbye het volgende:
Oh, iedereen is aan het eten/sociaal doen?
Neuh. Ik ga maar weer verder met werken
  zondag 23 november 2008 @ 18:57:27 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63456492
quote:
Misschien niet eens zo'n gek idee, gezien mijn ervaringen met vrouwen tot nu toe .

O Nynke, de Duitser lijkt op Moby .
Niet meer actief op Fok!
pi_63456517
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:54 schreef Greys het volgende:
Oh hou op, ik was toch laatst ook een week naar Egypte met mijn zus? Toen was Heer G gewoon thuis bij Boris dus 's avonds en 's nachts en dát vond ik al erg Ik was bang dat hij hem zou laten ontsnappen enzo Mijn telefoonrekening was 205 euro na dat ene weekje
Ze gaat naar de moeder van m'n vriend, daar is ze ook opgegroeid Opzich heeft ze het wel fijn daar, denk ik ze is beste vriendjes met één van de honden en haar moeder leert haar nog wat manieren . Maar ik vind het zó zielig om haar achter te laten. Na een dag werken is ze al door het dolle als we weer thuis komen
pi_63456542
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Neuh. Ik ga maar weer verder met werken
Werken?! Je hebt het wel heel druk de laatste tijd he?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 19:00:08 #79
163650 Greys
pi_63456564
ColdFeet, ik heb even de papieren van mijn ouders er bij gepakt en vandáág zitten ze in de Okavango regio!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 november 2008 @ 19:01:34 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63456595
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:54 schreef Greys het volgende:
Hoe vals .

Die van ons zijn een week alleen thuis geweest toen we naar Praag gingen. Marks moeder kwam elke dag even langs om ze te eten te geven. Ze zullen zich ongetwijfeld verveeld hebben zonder ons, maar goed, ze hadden elkaar en ik ga echt niet maar niet op vakantie vanwege de katjes.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 november 2008 @ 19:02:00 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63456614
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Werken?! Je hebt het wel heel druk de laatste tijd he?
Ja, ze moet elk weekend werken als ze straks naar Afrika wil

(heeft ze gezegd; ik onthoud teveel )
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 19:03:00 #82
163650 Greys
pi_63456638
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ze gaat naar de moeder van m'n vriend, daar is ze ook opgegroeid Opzich heeft ze het wel fijn daar, denk ik ze is beste vriendjes met één van de honden en haar moeder leert haar nog wat manieren . Maar ik vind het zó zielig om haar achter te laten. Na een dag werken is ze al door het dolle als we weer thuis komen
Ohhh! Dat klinkt alsof je je ECHT geen zorgen hoeft te maken, want daar heeft ze afleiding genoeg zo te horen om jou niet al te erg te hoeven missen. Dus ga je er echt niet over opvreten als je daar zit, lekker volop genieten, je hebt gezorgd voor superopvang voor Poezzie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63456698
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhh! Dat klinkt alsof je je ECHT geen zorgen hoeft te maken, want daar heeft ze afleiding genoeg zo te horen om jou niet al te erg te hoeven missen. Dus ga je er echt niet over opvreten als je daar zit, lekker volop genieten, je hebt gezorgd voor superopvang voor Poezzie!
Ik hoop het dan maar Maar ik weet wel zeker dat ik wanneer we op Schiphol aankomen al helemaal opgetogen ben haar te zien!
  zondag 23 november 2008 @ 19:17:33 #84
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63456984
tvp
Bernie en ik zijn tof.
pi_63457087
Als wij terugkomen van vakantie dan zingen we al 500 km. voordat we er zijn: We gaaaaaaaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe!! Dan is het even stil en dan klinkt het tweestemmig: We gaaaaaaaaaan naar Pippie toe, wegaan naar Pippie toe etc. En dat tot we alle katten hebben gehad.

We zijn overigens dan wel met de auto he. In het vliegtuig zijn we dan te bang dat de piloot zelfmoord zou plegen
pi_63457233
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef conleche het volgende:
Als wij terugkomen van vakantie dan zingen we al 500 km. voordat we er zijn: We gaaaaaaaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe!! Dan is het even stil en dan klinkt het tweestemmig: We gaaaaaaaaaan naar Pippie toe, wegaan naar Pippie toe etc. En dat tot we alle katten hebben gehad.

We zijn overigens dan wel met de auto he. In het vliegtuig zijn we dan te bang dat de piloot zelfmoord zou plegen

Wij gaan met het vliegtuig. Daarentegen hebben we maar één kat, dus zijn wel snel klaar
  zondag 23 november 2008 @ 19:26:38 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63457240
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef conleche het volgende:

O en Koekie slaan jullie gewoon over?

Ik zit even op Relatieplanet te loeren . Sta daar al ingeschreven, maar heb er een tijd niks mee gedaan. Staan toch wel leuke vrouwen op . Deze week m'n profiel maar even bijwerken en dan wat berichtjes versturen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63457523
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O en Koekie slaan jullie gewoon over?

Ik zit even op Relatieplanet te loeren . Sta daar al ingeschreven, maar heb er een tijd niks mee gedaan. Staan toch wel leuke vrouwen op . Deze week m'n profiel maar even bijwerken en dan wat berichtjes versturen .
Koekie is mée!

Yay! weer daten!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 19:41:08 #89
163650 Greys
pi_63457614
Koekie zit zelf mee te zingen in de auto!

Spannend Vik! En leuk! Ik vind het een heel goed teken dat je hier uberhaupt al weer een beetje voor open staat, voor nieuwe contacten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 november 2008 @ 19:48:26 #90
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63457802
goedemorgen ik ben inmiddels ook weer een poosje uit bed...

nog wel errrrrrrg gaar.......

@Tink, vind het nog steeds irritant dat mensen zeggen dat je toch wel erg dun wordt....
ik hoor dat nog steeds ... en vind het echt niet lollig. En mijn inziens ben ik niet mager of dun, maar gewoon slank..

ben trouwens bezig via markplaats nieuwe lingerie aan te schaffen, want mijn omvang is wederom te wijd....
heb een leuke aanbieder gevonden. dus hoop dat we er een beetje uit kunnen komen... (nieuwe collectie Freya, maar bijna voor de helft....)

ga nu ff douchen en aankleden... tot zoooooo
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63457848
Dussss. Vanmiddag hoor ik de bovenbuurvrouw schelden; hebben ze haar kinderwagen gestolen! Ze had hem eerst beneden gezet, liep toen weer naar boven om ook het kind te halen, kwam ze beneden was dat kreng weg. Ze duwde de baby in de handen van nog een andere buuf (thank god sloeg ze mij over ) Andere buuf was er ook niet gerust op overigens: Hij gaat toch niet huilen hè?? Het kind is trouwens een zij, maar dit doet er voor het verhaal niet toe.

Any way, we gaan op zoek naar de daders, maar zagen al snel dat die niet echt kinderen hadden, want ze hadden het ding in de gracht gedumpt. Ik rende weer terug naar boven en nam een mop mee. Helaas konden we daar alleen die wagen een beetje mee aan de oppervlakte houden, want met geen mogelijkheid kregen we er echt vat op. Toen kwam er een rondvaartboot langs en al die toeristen natuurlijk foto's maken terwijl die kutboot haske veel golven maakte waardoor we bijna de grip op de situatie verloren. Buuf zei nog: o misschien kan die boot ons helpen, maar hij voer (of is het nu vaarde?) door. Maar verdomd, de kaptein zette hem in zijn achteruit en hij kwam weer terug, de held. Al die Japanners weer flitsen natuurlijk. Buuf en ik leken wel fokking Britney Spears en geschwester. En dat was dan ook DIRECT DE ENIGE REDEN WAAROM DIE BOOT NAAR ACHTER VOER, ZODAT die bloody toeristen NOG WAT MEER FOTO'S KONDEN NEMEN!!!! Want daarna tufte hij gewoon weer door! D'r had verdorie wel een baby in die kinderwagen kunnen zitten!!!

Ik haat het om te zeggen, maar het duurde tot de buurman naar huis kwam voor we het ding weer aan de kant kregen. De aardappelstamperconstructie die ik ook nog had gemaakt als uw regular McGyver was nl. ook geen succes.
pi_63457898
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:50 schreef conleche het volgende:[...] DE ENIGE REDEN WAAROM DIE BOOT NAAR ACHTER VOER, ZODAT die bloody toeristen NOG WAT MEER FOTO'S KONDEN NEMEN!!!![...]
Wát een zak!
pi_63457906
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen ik ben inmiddels ook weer een poosje uit bed...

nog wel errrrrrrg gaar.......

@Tink, vind het nog steeds irritant dat mensen zeggen dat je toch wel erg dun wordt....
ik hoor dat nog steeds ... en vind het echt niet lollig. En mijn inziens ben ik niet mager of dun, maar gewoon slank..

ben trouwens bezig via markplaats nieuwe lingerie aan te schaffen, want mijn omvang is wederom te wijd....
heb een leuke aanbieder gevonden. dus hoop dat we er een beetje uit kunnen komen... (nieuwe collectie Freya, maar bijna voor de helft....)

ga nu ff douchen en aankleden... tot zoooooo
Welke maat heb je?
  zondag 23 november 2008 @ 19:53:36 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63457914
Conleche! Wat verdammt asociaal van die kutboot!

En welke randmongool steelt er nou een kinderwagen
pi_63457973
Jezus, wat een verhaal Conleche! Echt te belachelijk voor woorden, zowel van de buggyjatters als de rondvaartbootbestuurder!
  zondag 23 november 2008 @ 19:56:17 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63457977
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Welke maat heb je?
ik neem aan dat je mijn BH-maat bedoelt???
70F
en das een lastige maat, want de meeste winkels beginnen bij omvang 75.....
pi_63457986
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Merel het volgende:
Zeg, dit was toch niet Merels afscheidspost, toch?!
pi_63458001
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:56 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik neem aan dat je mijn BH-maat bedoelt???
70F
en das een lastige maat, want de meeste winkels beginnen bij omvang 75.....
Ik kan 70D altijd prima vinden in de winkels hoor! Maar geen BH-koopjes voor mij dus
  zondag 23 november 2008 @ 19:58:01 #99
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63458012
nu ben ik wel heel benieuwd hoe je met een aardappelstamper een kinderwagen uit de gracht wil halen Conleche!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 20:00:44 #100
163650 Greys
pi_63458081
Co, ik zou er even een mailtje naar die rondvaartmaatschappij aan wagen.
En die daders, wat een mongolen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63458094
sushi

it fills...

leuke foto's Nyn
Ja doei.
  zondag 23 november 2008 @ 20:01:29 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63458102
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Jezus, wat een verhaal Conleche! Echt te belachelijk voor woorden, zowel van de buggyjatters als de rondvaartbootbestuurder!
Haa, je hebt toch zo'n programma met Beau van Erven Dorens en random Anita's waar allemaal mensen met kistjes staan met daarop hun beroep? Dit zou leuk in het rijtje passen!

Karel - buggyjatter
Teun - rondvaartbootbestuurder
Haruki - Japanse rondvarende ramptoerist

Maar waarrrrr mensen, zit die 250.000
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 20:01:39 #103
163650 Greys
pi_63458104
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:58 schreef AKnynke het volgende:
nu ben ik wel heel benieuwd hoe je met een aardappelstamper een kinderwagen uit de gracht wil halen Conleche!
Misschien had ze die aan die mop vastgemaakt in de hoop dat ze daarmee beter onder het handvat van de wagen konden haken? Da's het enige dat ik kan bedenken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63458323
Shit zeg, ik ben de hele week vrij dus ik dacht: 'Leuk, weer even afspreken met vriendinnen'. Hebben ze het allemaal druk met studie en werk endezo Wordt wel een heel saai weekje zo!
pi_63458546
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:58 schreef AKnynke het volgende:
Ik had hem met de mopdraadjes aan de mop gebonden, maar twas niet stevig genoeg
pi_63458572
Lekker weer ook om kinderwagens uit de gracht te gaan vissen Had altijd al een hekel aan die rondvaartboten toen ik nog een paar keer per week in A'dam was vroeger, nu weet ik tenminste dat het gegrond is

Lijstje vandaag:
O: magere kwark aardbeien, jus
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
T: half uur crosstrainen
L: boterham pindakaas, appel
T: uren sneeuwpret
T: stuk tortilla en kop bouillon
T: nootjes, magere yoghurt met beetje vanillevla
D: erwtensoep, 3 vissticks, risotto met paddestoelen, prei en (lente-)ui.
T: 1 glaasje wijn
  zondag 23 november 2008 @ 20:18:48 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63458600
Die tvp kan wel weg. Beter vertel ik jullie dat we gisteren een wii gekocht hebben Wisten jullie al dat ik heel goed kan boxen

[ Bericht 98% gewijzigd door Tinkepink op 23-11-2008 20:24:55 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 23 november 2008 @ 20:23:12 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63458739
Mijn lijstje:
O: magere cornflakes met halfvolle melk + cracotte met jam + cracotte met kaas
L: andijviestamppot met sambalkalkoen + halve peer +halve appel + stukje chocolade
T: handje chips + handje cashewnoten + chocolaatje
D: andijviealade met gerookte zalm, tomaat en komkommer + 4 augurken + plakje ham + 2 chocolaatjes
  zondag 23 november 2008 @ 20:27:40 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63458872
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik kan 70D altijd prima vinden in de winkels hoor! Maar geen BH-koopjes voor mij dus
grotere cup is dan blijkbaar lastiger....

ga ff met BF op de bank

*zwaait*
  zondag 23 november 2008 @ 20:31:55 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63459004
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
Die tvp kan wel weg. Beter vertel ik jullie dat we gisteren een wii gekocht hebben Wisten jullie al dat ik heel goed kan boxen
Heuj! Boxen is stoer! Ik verlies alleen altijd omdat ik als een idioot met mn armen sta te zwaaien!

Speaking of wii's. Ik ga zo nog even op de Wii Fit staan! M'n high scores met steppen verbeteren en mezelf voor houden dat ik gevoel voor ritme heb!
  zondag 23 november 2008 @ 20:42:46 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63459358
Overigens ben ik echt een ramp met die balansspelletjes. Echt, het is dieptreurig. Als ik naar mijn scores kijk is het een wonder dat ik rechtop kan staan of zelf kan lopen
pi_63459375
Hihi, ik heb een lief vriendje
  zondag 23 november 2008 @ 20:45:50 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63459453
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:43 schreef Goodbye het volgende:
Hihi, ik heb een lief vriendje
Heeft ie je poesje verzorgd?
sorry, beetje flauw vandaag

[ Bericht 8% gewijzigd door Tinkepink op 23-11-2008 20:51:21 ]
  zondag 23 november 2008 @ 20:45:55 #114
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63459458
*Breekt in*

Hoi! Ik heb vandaag in het tuincentrum geshopped; een ultiem foute kerstboom met zoveel kleuren dat het nog het meest wegheeft van een uitgekotste pauw.

Verder, even voor de puppels: bij het zien van de bedfoto's was Stanley erg teleurgesteld dat ie niet was uitgenodigd ( -10 voorspelbaar) en verder zei hij:

"Zij *wijst naar Greys* kijkt wel heel erg ondeugend zeg! " .

Zo en nu ga ik oliebollen vreten en gluhwein drinken en een slechte fillum kijken op DVD. Have fun!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 23 november 2008 @ 20:53:19 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63459749
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

OMG.

Vivi: ! Uitgekotste pauw Wat betreft de opmerking van Stanley kan ik meepraten; er kwam eens een vriendin slapen en omdat we ergens in de ochtend te lui waren om de stretcher op te bouwen sliep ze bij vriend en ik in bed want dat paste makkelijk. Vriend: "Lig ik met twee vrouwen in bed, gebeurt er nog niks "
Maar verder issie wel lief.

Goodbye: waarom is de jouwe lief?
pi_63459883
ik heb net in het oor van vriendje geknipt
pi_63460024
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
PF Hoe dat nu weer? Wou je zijn haar knippen!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 21:08:14 #118
163650 Greys
pi_63460325
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens ben ik echt een ramp met die balansspelletjes. Echt, het is dieptreurig. Als ik naar mijn scores kijk is het een wonder dat ik rechtop kan staan of zelf kan lopen

VIev, met je uitgekotste pauw Wel even foto's als je hem opgezet hebt he, die boom! Ik verheug me er nu al op!!!! En ik heb maar 1 bedfoto van ons vieren gezien en daarop kijk ik toch niet ondeugend? Had jij méér foto's soms?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63460334
  zondag 23 november 2008 @ 21:12:37 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63460489
Co, wat een verhaal !

Zat je haar wel goed? Straks ben je huge in japan!
pi_63460493
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

sorry, beetje flauw vandaag
Haha, lieve edit hoor
pi_63460668
Zo, die risotto is weer achter de kiezen. Morgen suppli als lunch

conleche, ik zou vannacht door de gracht gaan varen met met bootje van Mr c en dan de betreffende rondvaartboot leksteken, zo net boven het wateroppervlak, zodat ze morgen natte voeten krijgen Oh zo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 21:17:41 #123
163650 Greys
pi_63460675
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:12 schreef SHE het volgende:
Co, wat een verhaal !

Zat je haar wel goed? Straks ben je huge in japan!
Had jij ineens een leven vandaag?

En 11 januari, jij, ja of ja? Ik ga kaarten bestellen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63460729
Nou ja zeg co! Wat een verhaal met die kinderwagendieven en stomme rondvaartbootbestuurders! Tssk.

En van die pauw willen we inderdaad foto's zien. .

Ik heb ook een heeeeeeeeel lief vriendje. .
pi_63460747
MoBlo, heb je wel weer nieuwe sushi-foto's? ik wacht met smart
pi_63460822
Helaas moet ik melden dat m'n haar zelfs niet was gekamd.
  zondag 23 november 2008 @ 21:32:57 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63461215
Dat heet niet niet-gekamd, dat heet 'woest modieus nonchalant" of "out-of-bed-look" !

Binnenkort lopen alle Japanners ermee Terwijl ze de Conleche doen, boo-ya! *boogies*
pi_63461324
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat heet niet niet-gekamd, dat heet 'woest modieus nonchalant" of "out-of-bed-look" !

Binnenkort lopen alle Japanners ermee Terwijl ze de Conleche doen, boo-ya! *boogies*
Opruimen en dan even fokken?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 21:37:56 #129
163650 Greys
pi_63461360
Binnenkort zijn al die Harajuku's blond en woest nonchalant

Oh, leuk topic: The after fart experience...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63461469
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:37 schreef Greys het volgende:

En jouw vent is net als de mijne
pi_63461532
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:37 schreef Greys het volgende:

Geniaal topic
  zondag 23 november 2008 @ 21:44:40 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63461568
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Opruimen en dan even fokken?

Met een dansje!

Und jetzt! Ga ik wat drinken en bed-hangen met vriend + tv/boek! Ajuus!
pi_63461603
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:20 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, heb je wel weer nieuwe sushi-foto's? ik wacht met smart
nee hebben geen foto's gemaakt, maar 't zag er wel weer prachtig uit, al zeg ik 't zelf hele mooie kleurtjes en combinaties en mooie puntzakken

maar gewoon vergeten te maken
Ja doei.
  zondag 23 november 2008 @ 21:45:51 #134
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63461622
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Had jij ineens een leven vandaag?

En 11 januari, jij, ja of ja? Ik ga kaarten bestellen.

Ollie was jarig darling; we zijn naar een klassiek lunch concerto geweest, in Residence te Rhenen.
(pianiste Paola Volpe ) een tikkie zwaar , maar wel grappig.
Daarna nog even borrelen en met gevaar voor eigen leven weer naar utrecht ( sneeuw )

De eerste pak sneeuw valt typisch genoeg altijd op zijn verjaardag
pi_63461644
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Met een dansje!

Und jetzt! Ga ik wat drinken en bed-hangen met vriend + tv/boek! Ajuus!
Met een makkelijk Maria dansje
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 21:48:14 #136
163650 Greys
pi_63461711
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef SHE het volgende:

[..]

Ollie was jarig darling; we zijn naar een klassiek lunch concerto geweest, in Residence te Rhenen.
(pianiste Paola Volpe ) een tikkie zwaar , maar wel grappig.
Daarna nog even borrelen en met gevaar voor eigen leven weer naar utrecht ( sneeuw )

De eerste pak sneeuw valt typisch genoeg altijd op zijn verjaardag
Gefeliciteerd dahhhling! Fijn dat jullie een leuke dag samen hebben gehad!

Check je je agenda nog even dan vandaag of morgen of ik ook voor jou een kaartje kan scoren?
Hoeft niet he, meegaan. Mag wel, graag zelfs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63461775
Ik zie een puppeltjesfoto op hyves, how adorable!
pi_63461821
SHE, leuk zeg. Wat speelde ze?

man en ik hebben een flauwe site ontdekt, leuk voor alle atleten onder ons
http://www.foddy.net/Athletics.html
  zondag 23 november 2008 @ 21:51:48 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63461836
Jonguh! Ik heb dat al een maand in mijn agenda staan.

Mijn carmen set zet ik ervoor in de was, puppeltje. Ik geef je krullen waar Sissi jaloers op zou zijn geweest
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 21:53:53 #140
163650 Greys
pi_63461914
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef SHE het volgende:
Jonguh! Ik heb dat al een maand in mijn agenda staan.

Mijn carmen set zet ik ervoor in de was, puppeltje. Ik geef je krullen waar Sissi jaloers op zou zijn geweest
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63461942
Zo he. Veel bij te lezen. Wel relaxt zo op de zondagavond . SHE, wat ongelooflijk balen van je hondje. Bij mij was hetzelfde verhaal: er kwam opeens een kat op onze weg, die anders zielig naar het asiel moest, en toen ging mijn vader eindelijk om en mochten we haar ... ging ze al naar een ander gezin . Is echt balen .

Kwak, wat ongelooooooflijk stoer . Dat concert, wow. Dit is het soort muziek waar ik vaak kippenvel van krijg ... ken het stuk volgens mij trouwens, zou dat kunnen?
quote:
Op zondag 23 november 2008 08:55 schreef computergirl het volgende:
is er nog niemand wakker verder?
Gewicht was erg laag vanochtend: 56,5. Misschien omdat ik woensdagavond geen warm gegeten heb ivm overwerken maar verder niks bijzonders gedaan.

Voel me nog steeds ontzetten k.u.t. omdat mijn kappersbezoek gisteren een drama is geworden, ik ben totaal verknipt.
Ik ben zelf nog terug gegaan nadat ik thuis in de spiegel had gekeken, dat is voor het eerst in mijn leven want ik ben zo assertief als een dode muis.
Toen is er weer iets af gegaan (nu door de baas geknipt), waarmee wel het allerergste 'stomme' opgelost is maar ik heb nu extreem kort haar en dat was niet de bedoeling
Ik voel met je mee . Het werd een donderdag geknipt, maar stom, want er zat een hapje in mn pony en hij was te kort. Wilde weten of dat te herstellen was ... helemaal kort gemaakt . Hele pony weg. Ik heb het hele weekend mijn capuchon niet afgezet en mijn haar strak naar beneden getrokken zodat het nog wat leek. Keer daarop was een drama om weer te durven, maar toen trof ik een geweldige vrouw die het nu iedere keer knipt en nooooit te kort .
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:49 schreef Viking84 het volgende:
Dat is dus alles wat ik heb gegeten en ik heb gewoon géén honger .
Wel goed blijven eten he, vooral vitamientjes enzo. Verzwakt raken is niet ok. Nog even en je valt net als ik bijna flauw zonder aanleiding. En zelfs ik at meer. Forcefeeden ftw, heb vandaag maar een zak popcorn weggewerkt zodat ik nog íets at.
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
Even nieuwsgierig: linkje? Ik heb andere maat, zal ze niet onder je neus vandaan kapen .
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
*proest* En bedankt, nu is mn toetsenbord vies .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 23 november 2008 @ 21:56:29 #142
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63462028
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef ColdFeet het volgende:

drie sonates van Scarlatti;
d-mineur g-majeur, c-majeur
mozart sonate k332 in f-majeur
allegro, andante, allegro assai

en na de vis

rhebergen, een middeleeuws stuk in nieuwerwets jasje..vond ik vreselijk
schumann novellette in f-majeur opus 21
nachtstucke op.23
Chopin, scherzo n2 in bes mineur

Beetje jammer dat ze op een bosendorfer speelde..het werd echt een beetje ramwerk soms. Al begrijp ik de keuze wel, voor de uiterst lichte passages was deze natuurlijk wel geniaal.

Ik heb me prima vermaakt
pi_63462130
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:22 schreef conleche het volgende:
Helaas moet ik melden dat m'n haar zelfs niet was gekamd.
Ik kam het eigenlijk nooit, behalve na het haar wassen (wat ik om de 1 a 2 dagen doe). Bovenop een beetje fatsoeneren qua pluizigheid en dan m'n hoofd op de kop en sprayen maar! En dan zit het wel goed
pi_63462238
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik kam het eigenlijk nooit, behalve na het haar wassen (wat ik om de 1 a 2 dagen doe). Bovenop een beetje fatsoeneren qua pluizigheid en dan m'n hoofd op de kop en sprayen maar! En dan zit het wel goed
Ik kam het ook alleen als het dik in de cremespoeling zit, anders kom ik er niet doorheen.

(Maar dat durf ik niet zo goed aan SHE te vertellen )
  zondag 23 november 2008 @ 22:03:49 #145
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63462292
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef ColdFeet het volgende:

wat geweldig! Hoever kunnen jullie lopen?

Doe Los de groetjes!
pi_63462298
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik kam het ook alleen als het dik in de cremespoeling zit, anders kom ik er niet doorheen.

(Maar dat durf ik niet zo goed aan SHE te vertellen )
Zo doe ik dat ook altijd, ja

En ik denk trouwens ook niet dat SHE haar haar vaak borstelt, zonde van die mooie krullen!
pi_63462401
Oh trouwens, vraagje. Wat zijn allemaal ijzerhoudende voedingsmiddelen? (moet morgen naar bloedbank, maar ben gister bijna flauwgevallen. Geen goede combi). Ik weet tomaat en appelstroop, maar verder?
pi_63462449
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En ik denk trouwens ook niet dat SHE haar haar vaak borstelt, zonde van die mooie krullen!
_
_
__O-
pi_63462511
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef conleche het volgende:

[..]

_
_
__O-
What did i do?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 22:09:23 #150
163650 Greys
pi_63462518
Nee, SHE doet er nooit wat aan, aan dat haar!
En verder wat Co hierboven zegt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63462555
Ohhh, ik denk dat ze er héél veel aan doet, maar borstelen? Dan zie ik gelijk een pluizebol voor me! of heb ik dat alleen?
pi_63462627
Hahahaah die, site!
Ik kom tot 3.4 m.

Ik wilde greys anatomy online kijken, maar nu zegt ie halverwege de aflevering dat ik 73 minuten heb gekeken en nu 52 min moet wachten en dat heb ik niet eens gekeken, maar dat komt ws omdat ik het einde van de andere aflevering nog even heb gespiekt.. '
Eerst kon je wel eindeloos afleveringen kijken... Nou ja, dan maar wachten he,,.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63462679
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef cyclechick het volgende:
Hahahaah die, site!
Ik kom tot 3.4 m.

Ik wilde greys anatomy online kijken, maar nu zegt ie halverwege de aflevering dat ik 73 minuten heb gekeken en nu 52 min moet wachten en dat heb ik niet eens gekeken, maar dat komt ws omdat ik het einde van de andere aflevering nog even heb gespiekt.. '
Eerst kon je wel eindeloos afleveringen kijken... Nou ja, dan maar wachten he,,.
Haha, ik ken die site. Verschrikkelijk moment is dat, als je ineens moet stoppen met kijken
  zondag 23 november 2008 @ 22:14:19 #154
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63462703
m'n record is 1.9m. maar hij valt wel steeds heel hard op z'n hoofd, en dan moet ik lachen!
pi_63462728
Ik snap ook gewoon niet hoe je dat spel nu handig aan kunt pakken
  zondag 23 november 2008 @ 22:16:51 #156
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63462792
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap ook gewoon niet hoe je dat spel nu handig aan kunt pakken
ik heb nu al 2.2 m. maar ik snap het ook niet helemaal !
pi_63462797
Nee ik ook niet, hij deed net echt een stap en een sprong ofzo en toen kwam hij heel ver.
en een halve salto kan ook, das leuk
  zondag 23 november 2008 @ 22:17:33 #158
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63462826
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Chicolate het volgende:

Even nieuwsgierig: linkje? Ik heb andere maat, zal ze niet onder je neus vandaan kapen .
[..]

bij deze:
http://link.marktplaats.nl/209884479
http://link.marktplaats.nl/209883174
http://link.marktplaats.nl/209880562

zo weer richting hospital voor mijn 3e nachtdienst.....
pi_63462843
De eerste keer viel de mijne achteruit Had ik -0.4 meter
  zondag 23 november 2008 @ 22:19:02 #160
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63462873
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef Goodbye het volgende:
De eerste keer viel de mijne achteruit Had ik -0.4 meter
als je nog verder achteruit staat komt ie tegen een muurtje...

werkse BJ!
pi_63462888
Ja dat doet die van mij ook steeds!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 22:20:19 #162
163650 Greys
pi_63462930
Mijn kerstboom van vorig jaar zien? Het toonbeeld van wansmaak
Ter verdediging: ik ben een watje en een mietje en bij de Intratuin hadden ze tussen alle prachtige bomen één klein scheefgegroeid lullig gedrochtje staan dat niemand wilde hebben. En die moest ik natuurlijk, omdat het zielig was. Heer G pissed, maar ik zei dat ik er wel iets leuks van zou maken.
Vervolgens thuis had ik niet genoeg lampjes en zooi om er in te hangen en toen heb ik nog snel even een extra snoertje lampjes gehaald. Na het aan doen van die nieuwe lampjes bleek dat ze een nucleair blauw-wittig licht gaven dat niet leek op de andere lampjes. Dus toen werd de boom helemáál monsterlijk. Zo lelijk dat ie weer leuk werd

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63462965
Ik kan oneindig doorlopen met dat menneke, maar hij loopt op 1 knie

pi_63462972
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Ter verdediging: ik ben een watje en een mietje en bij de Intratuin hadden ze tussen alle prachtige bomen één klein scheefgegroeid lullig gedrochtje staan dat niemand wilde hebben. En die moest ik natuurlijk. Heer G pissed, maar ik zei dat ik er wel iets leuks van zou maken.
Vervolgens thuis had ik niet genoeg lampjes en zooi om er in te hangen en toen heb ik nog snel even een extra snoertje lampjes gehaald. Na het aan doen van die nieuwe lampjes bleek dat ze een nucleair blauw-wittig licht gaven dat niet leek op de andere lampjes. Dus toen werd de boom helemáál monsterlijk. Zo lelijk dat ie weer leuk werd

[ afbeelding ]
  zondag 23 november 2008 @ 22:21:50 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63462986
Ja en nou... ik ben op youtube intro's aan het kijken van tekenfilms van vroeger, zoals familie robinson, vrouwtje theelepel, Cedie, freggles enzo...
Damn ik word er soms sentimenteel van
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 23 november 2008 @ 22:22:23 #166
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63463008
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:21 schreef conleche het volgende:

[ afbeelding ]
hoe doe je dat
?????
pi_63463022
Ja hee zeg, hebben mijn mama's me nu net tien minuten zitten uitlachen om mijn misperceptie van SHE en haar haar?

wil ik toch weten hoe je krullen kunt borstelen zonder dat het pluizig wordt.
  zondag 23 november 2008 @ 22:22:52 #168
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63463025
11 meter maar ik kap, wat een kutspel
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 23 november 2008 @ 22:23:54 #169
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63463067
5 meter!
pi_63463076
Nynke, ik geloof dat de mister tot 11 of 13 meter kwam... Jij?

Ik heb net een mail gestuurd naar een vriend in ZA en die beste jongen heet Madzivhandila van zijn achternaam... Ik moest m drie keer versturen voordat ik het mailadres correct had ingetikt

SHE, klinkt echt als een fancy verjaardagsuitje! Ik ken de dame in kwestie verder niet... Is ze erg beroemd?
pi_63463082
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hoe doe je dat
?????
Kweenie, ik ram in een bepaald ritme op die knoppen, volslagen at random
  zondag 23 november 2008 @ 22:24:24 #172
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63463088
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:21 schreef conleche het volgende:

[ afbeelding ]
hehe, dat had ik ook

Door de hele tijd q-w-o-p-q-w-o-p in te drukken
Bernie en ik zijn tof.
pi_63463136
quote:
Ter verdediging: ik ben een watje en een mietje en bij de Intratuin hadden ze tussen alle prachtige bomen één klein scheefgegroeid lullig gedrochtje staan dat niemand wilde hebben. En die moest ik natuurlijk, omdat het zielig was. Heer G pissed, maar ik zei dat ik er wel iets leuks van zou maken.

[ afbeelding ]
. .
pi_63463147
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Ja hee zeg, hebben mijn mama's me nu net tien minuten zitten uitlachen om mijn misperceptie van SHE en haar haar?

wil ik toch weten hoe je krullen kunt borstelen zonder dat het pluizig wordt.
Ik denk dat SHE d'r geheim wel met je wil delen. SHE?? Kom er maar in!
  zondag 23 november 2008 @ 22:26:04 #175
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63463148
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn haar in een week:

elke dag:

wassen
fohnen
krullen fixeren met carmen set
anders krullen fixeren met moulding mud ( soort harde wax )
dan vastzetten met haarlak

s' avonds

uitborstelen
knotje of staart in

2 wekelijks:
haarmasker, doordeweeks dus

weekend
zaterdagnacht: olie masker ( houd ik hele nacht in )
zondagnacht: ei/proteine masker ( houd ik hele nacht in)

Maar verder doe ik er idd weinig aan hoor.
  zondag 23 november 2008 @ 22:26:45 #176
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63463175
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef mordradead het volgende:

[..]

hehe, dat had ik ook

Door de hele tijd q-w-o-p-q-w-o-p in te drukken
zoidra ik dat doe val ik. ik kom niet verder dan 5 meter....blegh. nu moet ik net zo lang doorgaan tot ik over de 11 meter zit!
  zondag 23 november 2008 @ 22:27:03 #177
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63463180
Vroeger ging ik altijd met m'n zusjes de boom versieren... met alle ballen en dingen die er waren + natuurlijk zelfgemaakte dingen. Dat zag er ook niet uit maar wij hadden het wel gedaan
Bernie en ik zijn tof.
pi_63463197
Greys, die kerstboom is best schattig
  zondag 23 november 2008 @ 22:27:42 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63463202
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Mijn haar in een week:

elke dag:

wassen
fohnen

s' avonds

uitborstelen
knotje of staart in

2 wekelijks:

weekend

Hoe laat sta jij op 's morgens??

Ik heb ook krullen maar ik geloof niet dat ik er zoveel moeite voor wil doen,...!
  zondag 23 november 2008 @ 22:29:00 #180
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63463247
quote:

[ afbeelding ]
Jij bomenredster! Dat is nou de echte kerstgedachte!
pi_63463258
ik heb net gedouched en ik krijg mn haar echt nooit meer zoals gisteren

heb er wel mousse in gedaan net en ga zo nog eens wat frutselen met mn scheiding nu ik de foto weer even gezien heb en dus kan kijken hoe die ookalweer zat
Ja doei.
pi_63463281
quote:

[..]

Mijn haar in een week:

elke dag:

wassen
fohnen

s' avonds

uitborstelen
knotje of staart in

2 wekelijks:

weekend

Ja maar zie, je borstelt het alleen als je de deur niet meer uithoeft Dat je er veel aan doet geloofde ik al wel toen je vertelde wat je bij de kapper allemaal liet doen

's nachts slapen met een handoek om je hoofd?
pi_63463317
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net gedouched en ik krijg mn haar echt nooit meer zoals gisteren

heb er wel mousse in gedaan net en ga zo nog eens wat frutselen met mn scheiding nu ik de foto weer even gezien heb en dus kan kijken hoe die ookalweer zat
Met jouw kapsel is het inderdaad belangrijk dat je de scheiding goed plaatst. En fohnen doet enorm veel voor het volume, dat zou ik zeker aanraden!
  zondag 23 november 2008 @ 22:31:25 #184
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63463353
Als ik een afspraak heb, ga ik 2 uur vantevoren douchen.
Dus als ik eens om 9 uur op werk moet zijn, dan sta ik om 7u op.

mijn ontsluitingstijd is dus 2 uur minimaal

Ik heb van me eige, hele kleine krullen, beetje pijpekrullen en dat vind ik dom. Dus daarom fohn ik het helemaal glad, dan zet ik er nieuwe krullen in, die ik weer loshaal en dan weer fixeer

Dan zitten ze goed

Alleen regen is mijn ergste vijand..1 hoosbui en ik ben net diana ross met een bad hairday.
pi_63463356
Ha 17 m!hoe maak je een screenshotje?

She: ai ik wil eigenlijk altijd al krullen hebben, maar als ik dit zo lees, ben ik toch best blji dat ik ze niet heb.. wat een werk!
  zondag 23 november 2008 @ 22:31:28 #186
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63463358
Trouwens, als ik teveel product in mijn haar heb, zakt het in als een soort vettige platte plak. ik gebruik dus meestal niks. Na het wassen kam ik het nat door en laat het drogen aan de lucht. = geen pluizen. En regen is inderdaad the enemy. Na regen keer ik het liefst huiswaarts om mijn hele wasritueel weer over te doen.
  zondag 23 november 2008 @ 22:32:34 #187
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63463392
ik geef op met het spelletje. kan toch niet winnen. Ga maar even greys anatomy kijken!
pi_63463409
Mousse vind ik echt helemaal niets Wordt m'n haar heel zwaar van. Ik gebruik haarspray en soms wat spul om m'n slag wat beter te doen laten uitkomen.

Nou SHE, je doet er veel voor, maar het ziet er ook prachtig uit!
pi_63463421
Nog 6 min en dan mag ik mijn aflevering weer afkijken
  zondag 23 november 2008 @ 22:33:37 #190
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63463430
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja maar zie, je borstelt het alleen als je de deur niet meer uithoeft Dat je er veel aan doet geloofde ik al wel toen je vertelde wat je bij de kapper allemaal liet doen

's nachts slapen met een handoek om je hoofd?
Borstelen is heel slecht voor je haar, dus ik probeer dat echt tot een minimum te beperken.

Beste manier van borstelen is wat CO doet, onder de douche met een lading creme spoeling..dan beschadig je je haar niet.
Ik heb best rottig haar, het lijkt veel ( en dat is het ook ) maar het is tegelijkertijd ook heel fijn haar. Niet een handige combi.
pi_63463516
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Borstelen is heel slecht voor je haar, dus ik probeer dat echt tot een minimum te beperken.

Beste manier van borstelen is wat CO doet, onder de douche met een lading creme spoeling..dan beschadig je je haar niet.
Ik heb best rottig haar, het lijkt veel ( en dat is het ook ) maar het is tegelijkertijd ook heel fijn haar. Niet een handige combi.
I knew I was right Ik doe het ook op z'n Conleches

Ik heb ook véél haar, en het valt nu ook veel uit trouwens joh Maar gelukkig hou ik veel over!
pi_63463534

Het klinkt alsof er een paard gallopeerd. Dan looptie zover je wilt.
pi_63463722
Zal ik nog even een zonnebankje pakken voor m'n vakantie?
pi_63463918
Joehoe, zondagavond valt er geen leven te hebben toch?
pi_63464238
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef Goodbye het volgende:
Zal ik nog even een zonnebankje pakken voor m'n vakantie?
Als je een lichte huid hebt: ja, goed idee! Moet ik binnenkort ook mee beginnen.

Ik ben mailtjes aan het sturen naar mijn vrienden in Zuid-Afrika. Oh, ik heb zo'n zin om iedereen weer te zien
pi_63464287
quote:

[ afbeelding ]

Ik ben nog steeds aan het twijfelen wat voor kerstballen ik wil. Of bruin/brons, of wit of turquoise maar dat kan ik nergens vinden

O en wat betreft mijn haar: dat kam ik gewoon niet. Ik was het, maak het handoekdroog en dan laat ik het opdrogen. That's it. Als ik klitten krijg dan moet ik naar de kapper.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 22:54:41 #197
163650 Greys
pi_63464336
Neem in elk geval onbreekbare ballen als je katten hebt...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63464347
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds aan het twijfelen wat voor kerstballen ik wil. Of bruin/brons, of wit of turquoise maar dat kan ik nergens vinden

O en wat betreft mijn haar: dat kam ik gewoon niet. Ik was het, maak het handoekdroog en dan laat ik het opdrogen. That's it. Als ik klitten krijg dan moet ik naar de kapper.
Als ik het nooit zou kammen zou ik dreadlocks krijgen, ben ik bang
pi_63464362
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
Dat was ook het plan, die monsters hier weten alles om te gooien Neem aan dat jij met Borie Blèr ook maar onbreekbare ballen gaat aanschaffen?
pi_63464379
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
Wij hebben vorig jaar net prachtige kerstballen gekocht (wit en zwart). Dat kunnen we dit jaar wel vergeten dus
  zondag 23 november 2008 @ 22:56:03 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63464394
Net even gewogen: 74,4 . Avondgewicht dus hè, ik weeg altijd 's ochtends. Hopelijk blijven de verloren pondjes eraf .
Niet meer actief op Fok!
pi_63464405
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je een lichte huid hebt: ja, goed idee! Moet ik binnenkort ook mee beginnen.

Ik ben mailtjes aan het sturen naar mijn vrienden in Zuid-Afrika. Oh, ik heb zo'n zin om iedereen weer te zien
Bij de eerste zon moet mijn huid altijd even wennen, krijgt het een beetje rode vlekjes. Maar ik heb nog best wat kleur over van de zomer
pi_63464423
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Viking84 het volgende:
Net even gewogen: 74,4 . Avondgewicht dus hè, ik weeg altijd 's ochtends. Hopelijk blijven de verloren pondjes eraf .
Nieuwe start Vik, nu lekker doorgaan! Je wilde toch weer gaan hardlopen?
pi_63464435
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:31 schreef cyclechick het volgende:
Ha 17 m!hoe maak je een screenshotje?

She: ai ik wil eigenlijk altijd al krullen hebben, maar als ik dit zo lees, ben ik toch best blji dat ik ze niet heb.. wat een werk!
Dr zit een knopje op je toetsenbord: "printscreen". Druk het in, open paint, druk op plakken en voila .

Trusten allemaal . Ik ga vast slapen en bedenk morgen wel of ik het treinverkeer aandurf (goederentrein ontspoord bij Muiderpoort/A'dam Centraal). Precies waar k moet zijn dus.
  zondag 23 november 2008 @ 22:57:40 #205
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63464461
Mijn haar is alweer bijna te lang om het in model te brengen. Geen zin om naar de kapper te gaan, met deze temperaturen heb ik toch altijd een muts op
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 23 november 2008 @ 22:58:49 #206
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63464510
Juist Viking, lekker hardlopen hoewel het gisteren wel fokking glad was in Groningen

Ik zal morgen ook even kijken of het te doen is
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 23 november 2008 @ 22:59:49 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63464559
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nieuwe start Vik, nu lekker doorgaan! Je wilde toch weer gaan hardlopen?
Ja, ik ga morgen weer beginnen met hardlopen. Ik ga denk ik door met waar ik gebleven was. Want als ik weer helemaal opnieuw moet beginnen met 5 x 1 minuut ben ik alweer afgehaakt voor ik een les loop die ik nog niet gelopen heb . Maar ik moet ook weer niet teveel hooi op de vork nemen. Ik heb ongeveer een half jaartje niet gelopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63464614
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik ga morgen weer beginnen met hardlopen. Ik ga denk ik door met waar ik gebleven was. Want als ik weer helemaal opnieuw moet beginnen met 5 x 1 minuut ben ik alweer afgehaakt voor ik een les loop die ik nog niet gelopen heb . Maar ik moet ook weer niet teveel hooi op de vork nemen. Ik heb ongeveer een half jaartje niet gelopen .
Ja, je hoeft niet weer helemaal met die eerste les te beginnen denk ik. Ga gewoon lekker bezig, komt helemaal goed!
pi_63464911
goed zo Vik!

hardlopen morgen... wil ik ook! maar moet even afwachten wat de sneeuw doet... anders iig dinsdag en woensdag spinnen en donderdag kickboksen, dus kom wel aan mn beweging, dat wel, maar verbrand meer vet met hardlopen dan spinnen ervaar ik, dus wil weer echt 3 keer in de week gaan lopen

Nu eerst slapen
Truste lieve dames! (en heer)!
Ja doei.
pi_63465158
Truste allemaal! ik duik er ook in,
Greys toch nog kunnen afkijken
pi_63465208
quote:

[..]

Mijn haar in een week:

elke dag:

wassen
fohnen

s' avonds

uitborstelen
knotje of staart in

2 wekelijks:

weekend

Maskertjes van Sebastian?
pi_63465239
Nog een mailtje, en dan ga ik ook op een oor. Ratatouille kijken in bed
  zondag 23 november 2008 @ 23:23:38 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63465342
Jaah Vik. rennen!! doen we het samen ja?? In gedachten dus he.. ik ben vlak bij je
Ik ga morgen ook weer rennen maar dan pas om half 7 's avonds
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_63465369
Ow fuck. Ik moet mijn risottoballetjes nog frituren, anders heb ik morgen geen lunch
  zondag 23 november 2008 @ 23:28:05 #215
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63465488
ik denk dat het hardlopen voor mij voorlopig van de baan is met deze sneeuw. Misschien maar eens een zwempak aanschaffen en gaan zwemmen, tegenover m'n faculteit zit een zwembad, met uitzicht op de kerk!
  zondag 23 november 2008 @ 23:31:04 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63465571
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ow fuck. Ik moet mijn risottoballetjes nog frituren, anders heb ik morgen geen lunch
'Vroeger' had je nooit gedacht dat je deze zin zou zeggen he??

MOet je doen Knynke, zwemmen is heerlijk Jij zit daar prachtig nu in het sneeuw, mooi hoor
  zondag 23 november 2008 @ 23:46:59 #217
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63465992
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:19 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maskertjes van Sebastian?
Nee, al gebruikte ik vroeger wel veeel van sebastian.
Ik gebruik nu de maskers van Guhl en daarbij maak ik de olie wraps en ei- proteine maskers zelf.
pi_63466273
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee, al gebruikte ik vroeger wel veeel van sebastian.
Ik gebruik nu de maskers van Guhl en daarbij maak ik de olie wraps en ei- proteine maskers zelf.
I Sebastian... Wist ook wel dat ze fijn proteine spul hadden, maar niet zeker of ze daar ook maskers van hadden vandaar.... Guhl is ook fijn!
  zondag 23 november 2008 @ 23:58:47 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63466316
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaah Vik. rennen!! doen we het samen ja?? In gedachten dus he.. ik ben vlak bij je
Ik ga morgen ook weer rennen maar dan pas om half 7 's avonds
Ik weet nog niet hoe laat ik ga. Mogelijk pas om half 9 ofzo. Moet eerst eten, eten laten zakken etc. Ben benieuwd hoe het zal gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_63466330
Oe en hoe flans je die ei - proteine maskers in elkaar?
pi_63466535
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weet nog niet hoe laat ik ga. Mogelijk pas om half 9 ofzo. Moet eerst eten, eten laten zakken etc. Ben benieuwd hoe het zal gaan .
Je zit toch maar halve dagen op je 'dagbesteding', of heb ik nou iets gemist? Waarom niet ervoor/erna
pi_63467255
Slaap lekker dames!
  maandag 24 november 2008 @ 01:22:51 #223
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63467710
hellow dames

Wederom een reactie vanuit het ziekenhuis eerste opname alweer gehad.
en nu alles lekker op orde...

hoop dat iedereen lekker slaapt en allemaal alvast een fijne maandag gewenst

pi_63468157
Ik was nog wakker, maar ga nu ook maar tukken!!
pi_63469323
SHE gaat slapen met ei in d'r haar?
pi_63469493
mogguh... ontbeten met een bakje yoghurt met brinta... Eens kijken waar we de rest van de dag mee door gaan komen!
pi_63469882
Goedemorgen! Ik kwam maar niet weer in slaap nadat m'n vriend weg was, dus om kwart over 7 wilde ik opstaan. Ik draai me op m'n andere zij zodat ik m'n boek weg kan leggen, en val prompt weer in slaap! .
  maandag 24 november 2008 @ 09:11:41 #228
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63470225
goeiemorgen!

Vanmorgen heb ik toch even gevloekt om de sneeuw! M'n wasmachine (collectief) staat in het andere gebouw. Nog vrij slaperig wou ik daarheen lopen om de was te gaan doen, en liep gewoon m'n normale route. Stap ik ineens in 40 cm. opgeblazen sneeuw. Met blote voeten in m'n schoenen, gatverdarrie!
pi_63470238
oei da's nie fijn

goedemorgen
Ja doei.
  maandag 24 november 2008 @ 09:13:57 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63470259
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:11 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!

Vanmorgen heb ik toch even gevloekt om de sneeuw! M'n wasmachine (collectief) staat in het andere gebouw. Nog vrij slaperig wou ik daarheen lopen om de was te gaan doen, en liep gewoon m'n normale route. Stap ik ineens in 40 cm. opgeblazen sneeuw. Met blote voeten in m'n schoenen, gatverdarrie!
.

Brr koud.

Edit: 73,7 en daarmee heb ik een BMI van 24,9 . Maar goed, eerst maar zien of het er niet weer aan komt als ik weer normaal ga eten . Nog steeds geen trek, maar goed, ik probeer toch wat Brinta naar binnen te krijgen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 24 november 2008 @ 09:22:39 #231
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63470406
Hoi!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 24 november 2008 @ 09:35:32 #232
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63470642
Môgguh, mijn lijstje voor toedeej:
O: Yoghurt+ appel
T: cracker
L: 2 geroosterde bammetjes smeerkaas + tomaat
T: cracker + cup-a-soupie
D: Mihoen met spercieboontjes

Ik heb echt 0 honger. Blegh. .
Fok!bejaarde
pi_63470688
Morgen.

Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: twee gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: twee knackebrot met hummus
T: miso soep
D: geen idee nog
pi_63470691
Lijst voor de dag:
O: 2 eitjes
T: smoothie blauwe bes - yoghurt
L: risottoballetjes
T: amandelen
T: peer
Spinnen
D: weet ik nog niet, de mister kookt.

Tevens goeiemorgen Drukke dag voor de boeg.
  maandag 24 november 2008 @ 09:40:31 #235
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63470727
quote:

[ afbeelding ]
Ik vind 'em geweldig. .
Fok!bejaarde
pi_63470805
Ik zal ook eens een lijstje posten.
O: yoghurt met appel, frambozen en muesli
T: mandarijntjes
L: brood ofzo
T: mandarijntjes
D: pasta met tonijn/tomatensaus en wat sla.
T: appelbol.

Heb ik nog wat gemist de afgelopen 3 topics? Dit is echt niet bij te houden hoor!
pi_63470956
Wat een stakkertje, die kerstboom van Greys...
En ja, het gaat echt erg snel, het lukt me haast niet eens meer om hetgeen ik gemist heb, na te lezen!
pi_63471158
@ Ewlina Ja ik ging kappertje spelen Maar het zit wel mooi hoor

@ Conleche kattenverhaal is heel grappig Maar inderdaad wat een aso's! Ik zie het al helemaal voor me Gelukkig zat de baby er niet in Kon de kinderwagen er niet gewoon ingewaaid zijn?

@ Vivi leuk!! Laat je een foto zien als hij staat ? Ik ben benieuwd of hier een kerstboom komt

@ SHE gefeliciteerd met Ollie! Je haarplan klinkt echt relaxt. Hoe maak je die maskertjes of wil je dat niet vertellen Ik heb mij gister helemaal ingesmeerd met babyolie en mijn huid is zo zacht Dat ga ik echt vaker doen!

@ ColdFeet Bij mij valt hij steeds op zijn gezicht na 1,5 meter. Maar iedereen is een winaar dus het maakt niet uit

@ Chico Wat jammer van je katje!! Er zitten nog heel veel meer lieve poezen in het asiel, dus wie weet ? Hoe laat is je training dinsdag?

@ Conleche. Zo je haar kammen is slecht Beter begin je heel voorzichtig onderaan. En dan steeds hoger en hoger tot het clit ( hihi) vrij is

@ Greys, die kerstboom is schattig! Wij hadden eens een perfecte boom die in februari nog niet dood was Doet mij denken aan een vlaamse reus van 1.5 meter die ik in het tuincentrum in een klein hokje zag waar normaal cavia's e.d. in zitten. Zo zielig ik wou hem echt redden! Het is maar goed dat ik geen eigen huis heb

@ Goodbye Ja lekker! Lekker ontspannend ook!!

@ B-J Hou je die nachtdiensten nog een beetje vol?

@ Nynke Stiekem ben ik wel jaloers op al die sneeuw Maar dat is natuurlijk alleen leuk als je vrij bent! Gister heb ik echt ruim een uur door de sneeuw gelopen met vriendje, zo romantisch (Nou ja ik zo klagend en zeggen dat het koud was en verschrikkelijk. Na vijf minuten vond ik het helemaal geweldig en wou ik niet meer terug )

Ik heb zo om 13:30 weer eens een intake les.. Ben op de dag dat ik 18 werd begonnen met lessen, een keer gezakt (deze zomer) en heel veel pauzes. Nu ga ik het gewoon halen weetje
pi_63471180
Mijn lijstje:

O: Brinta
T: banaan
L: crackers met jam
T: appel
T: yoghurt met muesli
D: salade Kiri van Conleche met een soepje en warme stokbroodjes
T: vast nog wel een toetje
pi_63471248
En goedemorgen DaD, Anos, VmW, Muis en vamp! En MoBlo ik ben wel heel benieuwd naar sushi in puntzakjes! Hoe moet ik mij dat voorstellen?
  maandag 24 november 2008 @ 10:08:01 #241
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63471304
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63471346
Ik wil mijzelf even complimenteren dat ik 20 reacties in 1 post heb weten te proppen zodat het topic minder snel gaat
  maandag 24 november 2008 @ 10:10:39 #243
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63471355
succes straks PF! komt vast goed! Er even de tijd voor vrijmaken, en goed mee bezig zijn!
pi_63471361
Oh joepie, ik heb al bedacht wat ik aan ga trekken naar m'n belangrijke krijg-ik-de-stageplek-wel-of-niet-gesprek. Weer een zorg minder. .

Vraagje aan de dames uit Amsterdam, is het P.C.Hoofthuis een beetje in de buurt van de UB?
pi_63471362
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En goedemorgen DaD, Anos, VmW, Muis en vamp! En MoBlo ik ben wel heel benieuwd naar sushi in puntzakjes! Hoe moet ik mij dat voorstellen?

Ja doei.
  maandag 24 november 2008 @ 10:11:50 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63471381
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hoi, ook goedemorgen .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 november 2008 @ 10:13:49 #247
163650 Greys
pi_63471426
Goedemorgen meissies en een enkele heer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63471438
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
@ Chico Wat jammer van je katje!! Er zitten nog heel veel meer lieve poezen in het asiel, dus wie weet ? Hoe laat is je training dinsdag?
Misschien was dit ook wel het lot, dat katje was achteraf niet vreselijk geschikt: we hadden geen idee of ze alleen thuis kon zijn (ouders werken onregelmatig, wij naar school etc) en nu hebben we de tijd om rustig naar een lief beestje te zoeken, dat helemaal op zijn/haar plaats is in ons gezin.

Training was heerlijk . Ik was nog even bezig thuis en heb dus het eerste uur gemist. Tweede uur was zwaar, maar heerlijk vermoeiend. Kom je ook morgen?
pi_63471446
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef AKnynke het volgende:
succes straks PF! komt vast goed! Er even de tijd voor vrijmaken, en goed mee bezig zijn!
Ja ik hoop het.. Ik vind autorijden alleen zo vreselijk saai en vervelend Als ik alleen zou zijn dan zou het veel chiller gaan

Oh en ik moet denk ik zo even naar vriendje bellen want ik was niet zo aardig vanochtend. Bah.
  maandag 24 november 2008 @ 10:14:48 #250
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63471453
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:13 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen meissies en een enkele heer!
[zware stem]Je hebt het toch niet tegen mij he![/zware stem]

Ik moet dadelijk 2 enorme manden met schone was vouwen dus ik denk dat ik dat lekker op de bank doe met een Friends-dvd op!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63471479
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja ik hoop het.. Ik vind autorijden alleen zo vreselijk saai en vervelend Als ik alleen zou zijn dan zou het veel chiller gaan

Oh en ik moet denk ik zo even naar vriendje bellen want ik was niet zo aardig vanochtend. Bah.
Tuurlijk ga je het halen . Beetje vertrouwen in jezelf (en dat zie je in je rijgedrag).
pi_63471490
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh joepie, ik heb al bedacht wat ik aan ga trekken naar m'n belangrijke krijg-ik-de-stageplek-wel-of-niet-gesprek. Weer een zorg minder. .

Vraagje aan de dames uit Amsterdam, is het P.C.Hoofthuis een beetje in de buurt van de UB?
Ja Als je bij de UB bent (koningsplein in de buurt van het spui dat is weer bij het Esprit café etc) dan neem je de tram terug richting centraal en stap je uit bij de magnaplaza. (Je kan het ook lopen maar dat is lame) Dan ga je tussen de albert heyn en het magna plaza door, ga je naar rechts, loop je 20 meter en dan steek je de weg over en ben je er

Als je in de 1 zit stap je uit bij koningsplein of bij de dam (hoewel ik geloof dat de tram niet op de dam stopt maar op nieuwe zijdse voorburg wal. Dit weet ik niet 100% zeker!!)
pi_63471529
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tuurlijk ga je het halen . Beetje vertrouwen in jezelf (en dat zie je in je rijgedrag).
Mijn zwakke punten zijn dat ik veel bevestging nodig heb
en zelf niet altijd in kan schatten of ik goed rij. Mijn sterke punten zijn parkeren, hoe dan ook, met volle snelheid ik kan het met mijn ogen dicht
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 november 2008 @ 10:18:43 #254
163650 Greys
pi_63471531
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:14 schreef Muis006 het volgende:

[..]

[zware stem]Je hebt het toch niet tegen mij he![/zware stem]

Ik moet dadelijk 2 enorme manden met schone was vouwen dus ik denk dat ik dat lekker op de bank doe met een Friends-dvd op!
Hey dude!

Is het wel al gestreken? *ril*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63471586
Strijken Ik wil het ook leren/kunnen! Mijn moeder strijkt nooit, dat komt misschien omdat ze nog het strijkijzer heeft dat ze voor haar huwelijk heeft gekregen Zo iets maar dan iets nieuwer (wel helemaal van metaal)

pi_63471598
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

Jep! Dat is maar een klein stukje lopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63471627
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja Als je bij de UB bent (koningsplein in de buurt van het spui dat is weer bij het Esprit café etc) dan neem je de tram terug richting centraal en stap je uit bij de magnaplaza. (Je kan het ook lopen maar dat is lame) Dan ga je tussen de albert heyn en het magna plaza door, ga je naar rechts, loop je 20 meter en dan steek je de weg over en ben je er

Als je in de 1 zit stap je uit bij koningsplein of bij de dam (hoewel ik geloof dat de tram niet op de dam stopt maar op nieuwe zijdse voorburg wal. Dit weet ik niet 100% zeker!!)
Maar ik ben een provinciaal, ik durf helemaal niet in de tram. . Ik MOET ergens een kaart van Amsterdam hebben dus ik ben de hele kamer op z'n kop aan het zetten, maar ik kan 'm echt niet vinden. Voor de UB loop ik toch gewoon de Kalverstraat uit en dan rechts? Daar ben ik wel eerder geweest.
pi_63471648
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jep! Dat is maar een klein stukje lopen.
Lopen, kijk, dat klinkt al beter!
pi_63471659
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh, ik had deze reactie nog niet gezien. De tram nemen is echt belachelijk. Je bent er zo als je loopt.

Loop vanaf de UB richting het Spui, sla de Spuistraat in. Eerst kom je links het Bungehuis tegen, dan steek je een redelijk grote weg over en je bent er al. Dat is nog geen 10 minuten lopen.
pi_63471665
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maar ik ben een provinciaal, ik durf helemaal niet in de tram. . Ik MOET ergens een kaart van Amsterdam hebben dus ik ben de hele kamer op z'n kop aan het zetten, maar ik kan 'm echt niet vinden. Voor de UB loop ik toch gewoon de Kalverstraat uit en dan rechts? Daar ben ik wel eerder geweest.
Ja ongeveer ter hoogte van de Esprit, dan ben je bij het spui en zie je voor je (aan de overkant) boekhandel athaneum. Dan ga je een beetje links aanhouden en zie je café beiaard. En dan nog iets verder en dan ben je er al. (Dus bij het koningsplein, er is ook een Albert Heyn)
pi_63471695
Waarom durf je niet in de tram
pi_63471715
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja. Als ik jou was zou ik de Kalverstraat mijden als de pest. Ik als import-Amsterdammer voel me daar ook nog altijd buitengewoon ongemakkelijk. Neem de Spuistraat! Dan kom je op de heenweg gewoon langs het PC Hoofthuis en weet je ookal waar het is.
  maandag 24 november 2008 @ 10:27:35 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63471741
. Ik snap DaD wel. Ik vind het ook een hele happening om met de tram te moeten. Of met de metro. Nóg erger . Nee, dan liever lopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63471742
Heee geen angst zaaien! De kalverstraat is tof! Zeg ik als export Amsterdammer!
pi_63471771
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:27 schreef Viking84 het volgende:
. Ik snap DaD wel. Ik vind het ook een hele happening om met de tram te moeten. Of met de metro. Nóg erger . Nee, dan liever lopen .
En de trein en de bus vind je niet eng
pi_63471775
Goeiemorgen popjes!
pi_63471781
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil mijzelf even complimenteren dat ik 20 reacties in 1 post heb weten te proppen zodat het topic minder snel gaat
Daar mag je ook best trots op zijn!
pi_63471783
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, ik had deze reactie nog niet gezien. De tram nemen is echt belachelijk. Je bent er zo als je loopt.

Loop vanaf de UB richting het Spui, sla de Spuistraat in. Eerst kom je links het Bungehuis tegen, dan steek je een redelijk grote weg over en je bent er al. Dat is nog geen 10 minuten lopen.
Joepie, dank je wel. . Het Spui is toch weer naar het zuiden?

Als ik bij het P.C.Hoofthuis ben hoef ik dus alleen nog maar de juiste kamer te vinden. Daar ben ik een enorme ster in. . En de adjunct-directeur is ook bij het gesprek aanwezig. .
pi_63471793
Tram en metro zijn toch juist handig? Geven meestal ook duidelijk aan bij welke halte je bent endezo
pi_63471794
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat dus
  maandag 24 november 2008 @ 10:31:25 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63471844
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

En de trein en de bus vind je niet eng
Nee, want die hebben we hier in het noorden ook wel .
Vroegah vond ik de trein ook eng hoor . Maar inmiddels ga ik zó vaak met de trein dat het geen probleem meer is .
Niet meer actief op Fok!
pi_63471851
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:27 schreef Viking84 het volgende:
Sowieso loop ik graag. In het buitenland vind ik de tram en metro dan weer wel leuk, al was het maar dat niemand je dan toch verstaat omdat je staat te vloeken omdat je niet weet hoe het met de kaartjes werkt. . In Berlijn bleken we de helft van de tijd illegaal te hebben gereisd.
pi_63471914
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Als ik bij het P.C.Hoofthuis ben hoef ik dus alleen nog maar de juiste kamer te vinden. Daar ben ik een enorme ster in. . En de adjunct-directeur is ook bij het gesprek aanwezig. .
pi_63471954
Ik heb de kaart gevonden! En 't P.C.Hoofthuis staat er zelfs op aangegeven.
pi_63471973
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanks!
  maandag 24 november 2008 @ 10:36:56 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63472003
DaD, als het doorgaat, ga je dan een half jaar in Amsterdam wonen? Weet je al hoe je dat gaat doen?
Heeft iemand trouwens Paul de Leeuw gezien gisteren? Mijn stagebegeleidster zat er ook met een wens (de wens van het luisterboek ingesproken door Margriet Brandsma). Ik kon niet goed met haar opschieten, maar het was toch wel grappig .
Niet meer actief op Fok!
pi_63472016
Oh een tip voor iedereen hier met een droge huid: Baby olie!
Ik ben niet meer schilferig en ik lijk zelfs bruiner
pi_63472028
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het is onwijs makkelijk. Als je Amsterdam Centraal uitloopt, dan moet je zorgen dat je aan de taxi-kant naar buiten komt. Dat is de westkant. Als het goed is zie je ook tram 1, tram 5 etc. daar staan. Je loopt langs de fietsenflat en blijft gewoon de weg volgen. Alleen sla jij niet de weg in waar alle trams in gaan (de Nieuwezijds Voorburgwal), maar een straat rechts daarvan. Dat is de Spuistraat. Je kunt gewoon rechtdoor blijven lopen tot je bij het Spui komt. Bij het Spui blijf je ook de weg gewoon volgen, maar dat betekent dat je iets rechtsaf slaat. Je vindt de UB dan aan je linkerhand.
quote:
Het PC Hoofthuis is een vreselijk gebouw. Het is het enige gebouw in Amsterdam waarbij ik mijn grondregel overtreed ('Neem altijd de trap'). Als je de trap gaat nemen, dan verdwaal je. Neem gewoon de lift naar de juiste etage en dan is alles wel goed aangegeven met bordjes.
pi_63472049
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:
DaD, als het doorgaat, ga je dan een half jaar in Amsterdam wonen? Weet je al hoe je dat gaat doen?
Heeft iemand trouwens Paul de Leeuw gezien gisteren? Mijn stagebegeleidster zat er ook met een wens (de wens van het luisterboek ingesproken door Margriet Brandsma). Ik kon niet goed met haar opschieten, maar het was toch wel grappig .
Nee, de stage is in Den Haag maar het gesprek in Amsterdam, maar als het doorgaat ga ik één dag in de week naar Den Haag, en voor de rest kan ik thuis werken.
  maandag 24 november 2008 @ 10:39:19 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63472072
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, de stage is in Den Haag maar het gesprek in Amsterdam, maar als het doorgaat ga ik één dag in de week naar Den Haag, en voor de rest kan ik thuis werken.
Ok, dat is fijn . Heb je geen woonruimtezoekstress.
Niet meer actief op Fok!
pi_63472098
O ik ben trouwens heel blij want door de hema tip heb ik nu een heel leuk verjaardags cadeau voor vriendje!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63472123
Enorm bedankt voor je hulp, Claudia. . Ik maak me er iets te druk over geloof ik. .
pi_63472136
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heee geen angst zaaien! De kalverstraat is tof! Zeg ik als export Amsterdammer!
Dat kun je niet menen! Je vindt er precies dezelfde winkels als in een willekeurig provinciestadje en het is er simpelweg te druk. Niet alleen is het er te druk, maar er lopen ook nog eens buitengewoon onaangename mensen. Nu zijn bijna alle mensen die ik niet ken buitengewoon onaangenaam, daar niet van.
pi_63472147
Komt goed! Anders kun je het altijd vragen of een van ons bellen mits je nummers hebt
pi_63472149
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ok, dat is fijn . Heb je geen woonruimtezoekstress.
Nee, inderdaad. En ik hoef niet bij m'n schatje vandaan. . .
pi_63472163
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Enorm bedankt voor je hulp, Claudia. . Ik maak me er iets te druk over geloof ik. .
Vraag voor je afstuderen een PDA met TomTom.
pi_63472207
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat kun je niet menen! Je vindt er precies dezelfde winkels als in een wikkekeurig provinciestadje en het is er simpelweg te druk. Niet alleen is het er te druk, maar er lopen ook nog eens buitengewoon onaangename mensen. Nu zijn bijna alle mensen die ik niet ken buitengewoon onaangenaam, daar niet van.
Ik ben er eigenlijk pas gaan winkelen toen ik niet meer in Amsterdam woonde (ik was 11). En in mijn stad waren amper winkels. Nu wel, als mis ik nog wel een invito. Patat eten daar in de buurt van de kalvertoren en een ijsje bij van der linde is toch wel traditie hier
pi_63472215
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Komt goed! Anders kun je het altijd vragen of een van ons bellen mits je nummers hebt
Oh, ik schaam me nooit om op straat mensen te gaan vragen hoor! En ik neem m'n eigen kaart mee, en de aanwijzingen waren heel duidelijk.

Kleding, check, route, check, nu hoef ik alleen nog maar te doen alsof ik heel slim ben, daar!
pi_63472228
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil een telefoon die kan internetten en dan wil ik er inderdaad navigatie op want ik ben er eerlijk gezegd ook niet super in !
pi_63472259
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is meer iets voor Do2. Die heb ik de eerste maanden dat 'ie hier woonde nog niet in z'n eentje naar het station durven gaan. . Eigenlijk ben ik best goed met de weg vinden en zo, ik ben nu alleen zo verdomde zenuwachtig... .
pi_63472307
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik ben er eigenlijk pas gaan winkelen toen ik niet meer in Amsterdam woonde (ik was 11). En in mijn stad waren amper winkels. Nu wel, als mis ik nog wel een invito. Patat eten daar in de buurt van de kalvertoren en een ijsje bij van der linde is toch wel traditie hier
De grootste fout die ik in mijn relatie heb gemaakt is om op een zondag te zeggen: 'Hey schatje, zullen we gezellig naar de Kalvertoren gaan en een smoothie bij de V&D drinken?' Gezellig, what was I thinking.

Maar goed, ik doe al m'n shopping online.
pi_63472313
Succes DaD!

Ik ga zo ruzie krijgen met mijn collega. Zij had de verwarming aangezet en zit nu in gesprek, dus ik heb de verwarming weer uitgedaan en het raam open gezet want ik kreeg hoofdpijn.
pi_63472314
Nou ik was gisteren dus in de winterefteling.....en wat kan ik zeggen, het was zeker winters
pi_63472340
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:47 schreef Liejannuh het volgende:
Succes DaD!

Ik ga zo ruzie krijgen met mijn collega. Zij had de verwarming aangezet en zit nu in gesprek, dus ik heb de verwarming weer uitgedaan en het raam open gezet want ik kreeg hoofdpijn.
ah joh, nog éven
Ja doei.
pi_63472365
Ik ga maar eens opruimen (sog sog sog!!) want ik zie een beetje tegen vanmiddag op
Ik vind het echt zo naar dat m'n vader na elke les gaat vragen: En wanneer ga je afrijden?? Nog niet?? Doe je wel je best?? Weet je wel hoeveel geld dit kost?? Je doet niet genoeg je best ik had hem in tien lessen!! Ga beter opletten!! enz En die tien lessen.. En het examen hebben mij tweehonderdgulden gekost

En dan mompel ik meestal iets van.. Toen jij leerde rijden waren er nog maar tien auto's in Nederland en de eisen lager dus dat is niet te vergelijken..En voor 10 cent haalde je een brood dus hoezo die prijzen gaan vergelijken

Maar toch maakt het me eigenlijk heel onzeker..
pi_63472395
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De grootste fout die ik in mijn relatie heb gemaakt is om op een zondag te zeggen: 'Hey schatje, zullen we gezellig naar de Kalvertoren gaan en een smoothie bij de V&D drinken?' Gezellig, what was I thinking.

Maar goed, ik doe al m'n shopping online.
Had je de lift beter nog hoger kunnen nemen naar dat café met uber uitzicht Dat was wel een succes
pi_63472467
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Strijken Ik wil het ook leren/kunnen! Mijn moeder strijkt nooit, dat komt misschien omdat ze nog het strijkijzer heeft dat ze voor haar huwelijk heeft gekregen Zo iets maar dan iets nieuwer (wel helemaal van metaal)

[ afbeelding ]
Kom nou maar gewoon naar mij toe, ik moet vandaag strijken .
pi_63472529
Haha

Heee PF als je klaar bent met deze drie wasmanden denk ik wel dat je het kunt!
pi_63472556
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha

Heee PF als je klaar bent met deze drie wasmanden denk ik wel dat je het kunt!

Een kleintje maar hoor. Denk 3 broeken, een paar shirtjes en een trui. Normaal spaar ik het op ja .
pi_63472589
Lieve PF,

Wat een enorm goede en attente post van 20 reacties in 1. Je leek verdomd BeeJee wel! Nu kwamen er alleen geen katten in mijn kinderwagenverhaal voor, maar dat mag de pret niet drukken. (kinderwagen kan niet in gracht zijn gewaaid, dat was te ver en had ie langs en achter allemaal auto's moeten waaien.

Een goede reactie naar je vader als hij zeurt over dat geld: "Lieve papa, zal ik je auto wassen?" Dat verwacht ie natuurlijk niet. En dan zegt ie dat het niet hoeft, maar intussen heb jij punten gescoord en ben je de attente lieve dochter. Of hij zegt: "Ja, graag!" En dan is het ook niet erg, want dan doe je het heel energiek en is het een soort sport.

Ik ben énorm glas-halfvol vandaag!
pi_63472591
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Een kleintje maar hoor. Denk 3 broeken, een paar shirtjes en een trui. Normaal spaar ik het op ja .
Maar misschien moet je voor de zekerheid nog even volgende week terug komen!

Slank de winter in # 333 - Met halfvolle/vetvrije conleche

[ Bericht 9% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 24-11-2008 11:04:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')