abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2008 @ 16:57:19 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63453543

Het vorige deel: Slank de winter in/door/op/over #331 - Geen leeuwtje... :'(

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 november 2008 @ 17:01:23 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63453664
Joehoe, waar blijven jullie?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 november 2008 @ 17:01:42 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63453675
Sneeuw in Uppsala (en het blijft maar sneeuwen!)

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63453682
Jeeh, ik heb een vakantie geboekt!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63453708
Oh, wat gaaaaaaf Nynke!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63453718
flinke sneeuw Nynke !

hier in Vlaanderen ligt er ook veel (niet zoveel als dat) maar echt wel veel.. iig genoeg voor sleetje rijden, sneeuwpoppen, sneeuwballengevechten enzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 23 november 2008 @ 17:04:11 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63453739
* Viking84 is jaloers op AKNynke.
Ik wil ook sneeuw .

Ik heb trouwens een broek en coltrui van m'n ouders meegenomen die ik al járen niet heb aan gehad (omdat ze niet pasten). Nu passen ze wel weer en ze zitten echt tof. Broek is een pantalon, dus perfect voor formele gelegenheden .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 november 2008 @ 17:04:27 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63453748
TerugVindPositiviteit!

Net stuk gelopen met vriend! Naar huisje waar morgen open dag is en die we misschien willen als we hem kunnen krijgen. Spanneund!

Ik heb een zwarte lange jas en donker haar en volgens mij ben ik nog nooit zo wit geweest En nu heb ik biggetjesroze gloeiwangen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:04:42 #9
163650 Greys
pi_63453754
Laureline, van alle rozenstruiken bloeit er hier nog maar één witte roos! Dat viel me toevallig gisteren op. Verder is alles echt klaar met bloeien. De gerania in mijn balkonbakken daarentegen blijven stug door bloeien, ik snap er niets van

Goodbye! Jacúzzi???? Wat zalig! Dat zou ik nu ook wel willen. We zijn net "even" naar de Intratuin geweest en we hadden het hondje even mee. Ahhhh die zat me toch een partij te klapperen toen hij eenmaal in de winkel was, helemaal nat gesneeuwd en doorgekleumd. Dus we zijn bijna hollend door de zaak gegaan om hem warm te houden en het radiatormandje te scoren.
Het is glad op de weg zeg! Het sneeuwt ook nog steeds, het is helemaal wit hier buiten. Er wordt ook flink gestrooid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 november 2008 @ 17:05:31 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63453782
Wat een mooi winterplaatje Viking! Ik ben weer terug van een weekendje Thermae 2000. Heerlijk. Alleen de terugreis verliep niet erg goed, we bleven steken in Utrecht. Nu weer lekker thuis.
  zondag 23 november 2008 @ 17:06:09 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63453802
Oh en de tofheid, Nynke! Mooie witte sneeuw

Viking! Foto! Van een viking in coltrui! (oh haha mental imagery! Een baardmans met helm in sjieke coltrui)
  zondag 23 november 2008 @ 17:06:32 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63453817
Ik krijg net een foto van een vriendin van mij waar volgens haar een geest op staat . Zo'n lichtvlek. Ik: "Dat is een orb, schat, en er is een natuurlijke verklaring voor." Sommige mensen... .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 november 2008 @ 17:06:32 #13
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63453818
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:02 schreef Goodbye het volgende:
Jeeh, ik heb een vakantie geboekt!
tof man, waar ga je heen?

Het grote nadeel van de sneeuw vind ik de koude voeten, ik heb geen winterschoenen, alleen laarzen met een hakje of sneakers. Asl ik met sinterklaas weer in NL ben maar eens schoenen scoren...hier niet te doen!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:06:47 #14
163650 Greys
pi_63453827
Oh wat is het geworden Goodbye, qua vakantie?

En Vik, tof dat die kleren weer passen zeg!

Maria, ben benieuwd hoe het morgen 'voelt' voor jullie in dat huisje. Meestal voel je het meteen of het iets voor je zou zijn of niet, of je jezelf er ziet wonen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63453835
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
Laureline, van alle rozenstruiken bloeit er hier nog maar één witte roos! Dat viel me toevallig gisteren op. Verder is alles echt klaar met bloeien. De gerania in mijn balkonbakken daarentegen blijven stug door bloeien, ik snap er niets van

Goodbye! Jacúzzi???? Wat zalig! Dat zou ik nu ook wel willen. We zijn net "even" naar de Intratuin geweest en we hadden het hondje even mee. Ahhhh die zat me toch een partij te klapperen toen hij eenmaal in de winkel was, helemaal nat gesneeuwd en doorgekleumd. Dus we zijn bijna hollend door de zaak gegaan om hem warm te houden en het radiatormandje te scoren.
Het is glad op de weg zeg! Het sneeuwt ook nog steeds, het is helemaal wit hier buiten. Er wordt ook flink gestrooid.
Ik dacht al, leest iedereen over mijn posts heen ofzo? Het was inderdaad zálig. En arme binkie, het is ook ijskoud! Als onze deur opengaat loopt de poes al te piepen En hoe vind Boris het mandje? Ik ga er denk ik ook een aanschaffen
pi_63453837
Whehe wees ook jaloers op mij want ik heb net heerlijk gelegen in mijn jacuzzi !!
  zondag 23 november 2008 @ 17:07:26 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63453845
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:05 schreef Aventura het volgende:
Wat een mooi winterplaatje Viking!
Ik heb geen plaatjes gepost?
Niet meer actief op Fok!
pi_63453851
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63453871
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Joehoe, waar blijven jullie?
Ben er al!
Ga lekker warme chocolademelk maken en bedenken wat ik straks ga eten
  zondag 23 november 2008 @ 17:08:46 #20
331 Merel
Be here now.
pi_63453882
ik geef het op, ik hou jullie niet meer bij
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63453919
Nou, ik ga dus naar Sharm el Sheikh in Egypte. Ik heb er zovéél zin in, het is daar enorm lekker weer en dat heb ik echt wel even nodig! ik word altijd zo troosteloos van dat donkere, regenachtige weer. Het resort is volgensmij supermooi en leuk en de omgeving ook
pi_63453938
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Whehe wees ook jaloers op mij want ik heb net heerlijk gelegen in mijn jacuzzi !!
Ik ben dus niet jaloers he Maar het is fijn, though
pi_63453958
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Merel het volgende:
ik geef het op, ik hou jullie niet meer bij
Mereltjelief Je hoeft toch ook niet alles bij te lezen? Doe ik ook niet hoor, tenzij ik er tijd voor heb. Kom gewoon lekker binnenvallen wanneer je het gezellig vindt!
pi_63453959
men, kan niet eens even kokkerellen of jullie zijn alweer een topic verder bijna
Ja doei.
  zondag 23 november 2008 @ 17:11:34 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63453966
Greys: ik hoop ook dat het wat is! Ik wil al zo lang een écht eigen stekkie dat ik helaas wel wat ongeduldig word Ik zit zo boordevol plannen!

Goodbye en PF: ik ben jaloers op jullie allebei! Zo goed? (al moet ik dan wel denken aan Pepe de garnaal van de muppets! "Build a jacuuuUUuuUuUUuzzi and we will come, okay?")

Vamp! Hoes met je pootje?
pi_63454023
Kan ik in deze tijd van het jaar trouwens nog ergens een bikini kopen?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:15:32 #27
163650 Greys
pi_63454068
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een foto van een vriendin van mij waar volgens haar een geest op staat . Zo'n lichtvlek. Ik: "Dat is een orb, schat, en er is een natuurlijke verklaring voor." Sommige mensen... .
K_i_m en ik hadden ook last van geesten!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 november 2008 @ 17:16:24 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63454088
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:15 schreef Greys het volgende:

[..]

K_i_m en ik hadden ook last van geesten!

[ afbeelding ]
Ik moest idd al aan die foto denken, maar dat is geen orb. Orbs zijn echt van die vlekken die je op een foto ziet.
Wie is de geest op jullie foto?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 november 2008 @ 17:18:00 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63454114
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:
Had je al gezegd waar je naartoe gaat met vakantie? Egypte toch? En wanneer?
Niet meer actief op Fok!
pi_63454127
Ik heb zo'n zin in die pannekoeken, maar geen zin om op te staan!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:18:44 #31
163650 Greys
pi_63454145
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:
In elk geval op de Wehkamp site zag ik net
En volgens mij hangen ze bij Livera en Hönkemuller ook altijd wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63454148
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Had je al gezegd waar je naartoe gaat met vakantie? Egypte toch? En wanneer?
Check pagina 1 En we gaan vrijdag weg!
pi_63454167
Ik heb geweldige sneeuwlaarzen van de Aldi volgens mij, van onder rubber, met nepbont gevoerd, en de bovenkant een soort moonboot. Eens in de zoveel tijd gooien ze die weer in de aanbieding, voor iets meer dan een tientje. En ik heb nog moonboots die ik ooit met bont bekleed heb voor een productie, als ik die aanheb ben ik net de Yeti. Koude voeten vind ik echt 1 van de ergste dingen die er bestaan, als ik ooit in de hel kom kunnen ze me daarmee vreselijk straffen. En met spruitjes.

Straks maar soep eten, daar is het echt weer voor.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:19:39 #34
163650 Greys
pi_63454176
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik moest idd al aan die foto denken, maar dat is geen orb. Orbs zijn echt van die vlekken die je op een foto ziet.
Wie is de geest op jullie foto?
Kim zelf! De sluitertijd was iets te lang geloof ik!
En heel vaag rechts naast mij zie ik mijn eigen hoofd ook nog terug
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63454178
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Greys het volgende:

[..]

In elk geval op de Wehkamp site zag ik net
En volgens mij hangen ze bij Livera en Hönkemuller ook altijd wel.
Wehkamp bezorgt toch binnen 24 uur? Dan is dat nog wel te doen! En dinsdag moet ik toch nog even in Utrecht zijn. In de Hunkemoller in mijn woonplaats hingen geen bikini's meer!
pi_63454235
Oh men, ik doe mee met een prijsvraag hier op Fok! en ik moet en zal gewoon zo'n ding winnen! Hoop ik
  zondag 23 november 2008 @ 17:22:00 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63454237
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Greys het volgende:

Hönkemuller
. Ik heb een banaan en een paar nacho's van Mark op .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 november 2008 @ 17:23:05 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63454259
@ Goodbye: Zeg het nou gewoon even, want ik heb geen zin om te zoeken . Doe eens lief tegen mij .
Niet meer actief op Fok!
pi_63454275
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Kim zelf! De sluitertijd was iets te lang geloof ik!
En heel vaag rechts naast mij zie ik mijn eigen hoofd ook nog terug

En daarachter is een geest van een heks een gifbeker aan het leegdrinken!
pi_63454326
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef Viking84 het volgende:
@ Goodbye: Zeg het nou gewoon even, want ik heb geen zin om te zoeken . Doe eens lief tegen mij .
Het staat op pagina één luilak, zo zielig ben je nou ook weer niet

Nouja, vooruit
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:09 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga dus naar Sharm el Sheikh in Egypte. Ik heb er zovéél zin in, het is daar enorm lekker weer en dat heb ik echt wel even nodig! ik word altijd zo troosteloos van dat donkere, regenachtige weer. Het resort is volgensmij supermooi en leuk en de omgeving ook
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:25:32 #41
163650 Greys
pi_63454331
Laureline, volgens mij heb je in de hel geen koude voeten hoor, eerder hete voeten

Niet alle producten bezorgen ze binnen 24 uur Goodbye, moet je even goed kijken. Ik ga ook even bikini's neuzen daar nu, leuk terwijl de sneeuw valt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63454372
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:25 schreef Greys het volgende:
Laureline, volgens mij heb je in de hel geen koude voeten hoor, eerder hete voeten

Niet alle producten bezorgen ze binnen 24 uur Goodbye, moet je even goed kijken. Ik ga ook even bikini's neuzen daar nu, leuk terwijl de sneeuw valt!
Ik vind het altijd fijner als ik in een winkel kan passen. Ik haat het ook om een bovenstukje te kiezen op maat 36, 38, enz. Meestal heb ik voor een broekje dan maat 36 nodig, maar voor een topje maat 42 ofzo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 17:27:34 #43
163650 Greys
pi_63454395
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Ik heb een banaan en een paar nacho's van Mark op .
Ik had al zo'n gevoel dat ik het niet goed schreef Wat is het dan? Hunkemöller zeker?

En je hebt aan de banaan van Mark gezeten? Ben je van je geloof gevallen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63454415
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Greys het volgende:

[..]

zondag 23 november 2008 @ 17:30:27 #45
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63454484
impressie van verjaardagsfeestje:

kijk, ik kan me verstoppen achter m'n vriendje!
pi_63454659
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had al zo'n gevoel dat ik het niet goed schreef Wat is het dan? Hunkemöller zeker?

Wat een heerlijk dagje! Sneeuw blijft nu eindelijk een beetje liggen, ben net de stad ingeweest en heb de regenjas gescoord die ik gisteren had gezien, alsmede het 1e seizoen van McLeods dochters. Uit de vriezer heb ik alle restjes gehaald ooit erin gepropt en dat ga ik eten vanavond. Geen idee nog wat het is.

Eetlijstje tot nog toe:

BR: tosti van volkoren boterhammen, 30+ kaas en ham. siensapsap
T: wodka met AH sushi

Goodbye: neem jij je moeder mee op vakantie?????

Nynke: dat is pas echt sneeuw!!
pi_63454725
O en Vik!! Profiteren van je luddeveduh wat betreft gebrek aan eetlust!! Het is het enige goede wat je aan dat mens gaat overhouden: -3 kilo!!!
pi_63454739
Yay voor de banaan van Vik, en wat een toffe foto's van AKnynke (hier in Groningen is nog geen vlokje gevallen) en omg jaloers op Goodbye met d'r jacuzzi én reisje naar Egypte!

Heeft iemand een recept voor een maaltijdsalade zonder pasta? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63454779
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay voor de banaan van Vik, en wat een toffe foto's van AKnynke (hier in Groningen is nog geen vlokje gevallen) en omg jaloers op Goodbye met d'r jacuzzi én reisje naar Egypte!

Heeft iemand een recept voor een maaltijdsalade zonder pasta? .
Wat heb je in huis qua ingredienten?
pi_63454924
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat heb je in huis qua ingredienten?
Oh nee, we gaan morgen voor de hele week boodschappen doen, en we willen één keer een maaltijdsalade eten zonder pasta (en met feta, als het aan de meneer ligt). Dus ik kan alles nog gewoon gaan kopen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')