tof man, waar ga je heen?quote:
Ik dacht al, leest iedereen over mijn posts heen ofzo?quote:Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
Laureline, van alle rozenstruiken bloeit er hier nog maar één witte roos!Dat viel me toevallig gisteren op. Verder is alles echt klaar met bloeien. De gerania in mijn balkonbakken daarentegen blijven stug door bloeien, ik snap er niets van
Goodbye! Jacúzzi???? Wat zalig! Dat zou ik nu ook wel willen. We zijn net "even" naar de Intratuin geweest en we hadden het hondje even mee. Ahhhh die zat me toch een partij te klapperen toen hij eenmaal in de winkel was, helemaal nat gesneeuwd en doorgekleumd. Dus we zijn bijna hollend door de zaak gegaan om hem warm te houden en het radiatormandje te scoren.
Het is glad op de weg zeg!Het sneeuwt ook nog steeds, het is helemaal wit hier buiten. Er wordt ook flink gestrooid.
Ik heb geen plaatjes gepost?quote:Op zondag 23 november 2008 17:05 schreef Aventura het volgende:
Wat een mooi winterplaatje Viking!
Ben er al!quote:Op zondag 23 november 2008 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Joehoe, waar blijven jullie?
Ik ben dus niet jaloers hequote:Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Whehe wees ook jaloers op mij want ik heb net heerlijk gelegen in mijn jacuzzi!!
quote:Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Merel het volgende:
ik geef het op, ik hou jullie niet meer bij
K_i_m en ik hadden ook last van geesten!quote:Op zondag 23 november 2008 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een foto van een vriendin van mij waar volgens haar een geest op staat. Zo'n lichtvlek. Ik: "Dat is een orb, schat, en er is een natuurlijke verklaring voor." Sommige mensen...
.
Ik moest idd al aan die foto denken, maar dat is geen orb. Orbs zijn echt van die vlekken die je op een foto ziet.quote:Op zondag 23 november 2008 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
K_i_m en ik hadden ook last van geesten!![]()
[ afbeelding ]
Had je al gezegd waar je naartoe gaat met vakantie? Egypte toch? En wanneer?quote:Op zondag 23 november 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:
Kan ik in deze tijd van het jaar trouwens nog ergens een bikini kopen?
In elk geval op de Wehkamp site zag ik netquote:Op zondag 23 november 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:
Kan ik in deze tijd van het jaar trouwens nog ergens een bikini kopen?
Check pagina 1quote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je al gezegd waar je naartoe gaat met vakantie? Egypte toch? En wanneer?
Kim zelf!quote:Op zondag 23 november 2008 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moest idd al aan die foto denken, maar dat is geen orb. Orbs zijn echt van die vlekken die je op een foto ziet.
Wie is de geest op jullie foto?
Wehkamp bezorgt toch binnen 24 uur? Dan is dat nog wel te doen! En dinsdag moet ik toch nog even in Utrecht zijn. In de Hunkemoller in mijn woonplaats hingen geen bikini's meer!quote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval op de Wehkamp site zag ik net
En volgens mij hangen ze bij Livera en Hönkemuller ook altijd wel.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Kim zelf!De sluitertijd was iets te lang geloof ik!
En heel vaag rechts naast mij zie ik mijn eigen hoofd ook nog terug
Het staat op pagina één luilak, zo zielig ben je nou ook weer nietquote:Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef Viking84 het volgende:
@ Goodbye: Zeg het nou gewoon even, want ik heb geen zin om te zoeken. Doe eens lief tegen mij
.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:09 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga dus naar Sharm el Sheikh in Egypte.Ik heb er zovéél zin in, het is daar enorm lekker weer en dat heb ik echt wel even nodig! ik word altijd zo troosteloos van dat donkere, regenachtige weer. Het resort is volgensmij supermooi en leuk en de omgeving ook
Ik vind het altijd fijner als ik in een winkel kan passen. Ik haat het ook om een bovenstukje te kiezen op maat 36, 38, enz. Meestal heb ik voor een broekje dan maat 36 nodig, maar voor een topje maat 42 ofzoquote:Op zondag 23 november 2008 17:25 schreef Greys het volgende:
Laureline, volgens mij heb je in de hel geen koude voeten hoor, eerder hete voeten
Niet alle producten bezorgen ze binnen 24 uur Goodbye, moet je even goed kijken. Ik ga ook even bikini's neuzen daar nu, leuk terwijl de sneeuw valt!
Ik had al zo'n gevoel dat ik het niet goed schreefquote:Op zondag 23 november 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik heb een banaan en een paar nacho's van Mark op
.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En je hebt aan de banaan van Mark gezeten? Ben je van je geloof gevallen?
quote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had al zo'n gevoel dat ik het niet goed schreefWat is het dan? Hunkemöller zeker?
En je hebt aan de banaan van Mark gezeten? Ben je van je geloof gevallen?
Wat heb je in huis qua ingredienten?quote:Op zondag 23 november 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay voor de banaan van Vik, en wat een toffe foto's van AKnynke (hier in Groningen is nog geen vlokje gevallen) en omg jaloers op Goodbye met d'r jacuzzi én reisje naar Egypte!
Heeft iemand een recept voor een maaltijdsalade zonder pasta?.
Oh nee, we gaan morgen voor de hele week boodschappen doen, en we willen één keer een maaltijdsalade eten zonder pasta (en met feta, als het aan de meneer ligt). Dus ik kan alles nog gewoon gaan kopen!quote:Op zondag 23 november 2008 17:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heb je in huis qua ingredienten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |