tof man, waar ga je heen?quote:
Ik dacht al, leest iedereen over mijn posts heen ofzo?quote:Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
Laureline, van alle rozenstruiken bloeit er hier nog maar één witte roos!Dat viel me toevallig gisteren op. Verder is alles echt klaar met bloeien. De gerania in mijn balkonbakken daarentegen blijven stug door bloeien, ik snap er niets van
Goodbye! Jacúzzi???? Wat zalig! Dat zou ik nu ook wel willen. We zijn net "even" naar de Intratuin geweest en we hadden het hondje even mee. Ahhhh die zat me toch een partij te klapperen toen hij eenmaal in de winkel was, helemaal nat gesneeuwd en doorgekleumd. Dus we zijn bijna hollend door de zaak gegaan om hem warm te houden en het radiatormandje te scoren.
Het is glad op de weg zeg!Het sneeuwt ook nog steeds, het is helemaal wit hier buiten. Er wordt ook flink gestrooid.
Ik heb geen plaatjes gepost?quote:Op zondag 23 november 2008 17:05 schreef Aventura het volgende:
Wat een mooi winterplaatje Viking!
Ben er al!quote:Op zondag 23 november 2008 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Joehoe, waar blijven jullie?
Ik ben dus niet jaloers hequote:Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Whehe wees ook jaloers op mij want ik heb net heerlijk gelegen in mijn jacuzzi!!
quote:Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Merel het volgende:
ik geef het op, ik hou jullie niet meer bij
K_i_m en ik hadden ook last van geesten!quote:Op zondag 23 november 2008 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een foto van een vriendin van mij waar volgens haar een geest op staat. Zo'n lichtvlek. Ik: "Dat is een orb, schat, en er is een natuurlijke verklaring voor." Sommige mensen...
.
Ik moest idd al aan die foto denken, maar dat is geen orb. Orbs zijn echt van die vlekken die je op een foto ziet.quote:Op zondag 23 november 2008 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
K_i_m en ik hadden ook last van geesten!![]()
[ afbeelding ]
Had je al gezegd waar je naartoe gaat met vakantie? Egypte toch? En wanneer?quote:Op zondag 23 november 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:
Kan ik in deze tijd van het jaar trouwens nog ergens een bikini kopen?
In elk geval op de Wehkamp site zag ik netquote:Op zondag 23 november 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:
Kan ik in deze tijd van het jaar trouwens nog ergens een bikini kopen?
Check pagina 1quote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je al gezegd waar je naartoe gaat met vakantie? Egypte toch? En wanneer?
Kim zelf!quote:Op zondag 23 november 2008 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moest idd al aan die foto denken, maar dat is geen orb. Orbs zijn echt van die vlekken die je op een foto ziet.
Wie is de geest op jullie foto?
Wehkamp bezorgt toch binnen 24 uur? Dan is dat nog wel te doen! En dinsdag moet ik toch nog even in Utrecht zijn. In de Hunkemoller in mijn woonplaats hingen geen bikini's meer!quote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval op de Wehkamp site zag ik net
En volgens mij hangen ze bij Livera en Hönkemuller ook altijd wel.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Kim zelf!De sluitertijd was iets te lang geloof ik!
En heel vaag rechts naast mij zie ik mijn eigen hoofd ook nog terug
Het staat op pagina één luilak, zo zielig ben je nou ook weer nietquote:Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef Viking84 het volgende:
@ Goodbye: Zeg het nou gewoon even, want ik heb geen zin om te zoeken. Doe eens lief tegen mij
.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:09 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga dus naar Sharm el Sheikh in Egypte.Ik heb er zovéél zin in, het is daar enorm lekker weer en dat heb ik echt wel even nodig! ik word altijd zo troosteloos van dat donkere, regenachtige weer. Het resort is volgensmij supermooi en leuk en de omgeving ook
Ik vind het altijd fijner als ik in een winkel kan passen. Ik haat het ook om een bovenstukje te kiezen op maat 36, 38, enz. Meestal heb ik voor een broekje dan maat 36 nodig, maar voor een topje maat 42 ofzoquote:Op zondag 23 november 2008 17:25 schreef Greys het volgende:
Laureline, volgens mij heb je in de hel geen koude voeten hoor, eerder hete voeten
Niet alle producten bezorgen ze binnen 24 uur Goodbye, moet je even goed kijken. Ik ga ook even bikini's neuzen daar nu, leuk terwijl de sneeuw valt!
Ik had al zo'n gevoel dat ik het niet goed schreefquote:Op zondag 23 november 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik heb een banaan en een paar nacho's van Mark op
.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En je hebt aan de banaan van Mark gezeten? Ben je van je geloof gevallen?
quote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had al zo'n gevoel dat ik het niet goed schreefWat is het dan? Hunkemöller zeker?
Wat heb je in huis qua ingredienten?quote:Op zondag 23 november 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay voor de banaan van Vik, en wat een toffe foto's van AKnynke (hier in Groningen is nog geen vlokje gevallen) en omg jaloers op Goodbye met d'r jacuzzi én reisje naar Egypte!
Heeft iemand een recept voor een maaltijdsalade zonder pasta?.
Oh nee, we gaan morgen voor de hele week boodschappen doen, en we willen één keer een maaltijdsalade eten zonder pasta (en met feta, als het aan de meneer ligt). Dus ik kan alles nog gewoon gaan kopen!quote:Op zondag 23 november 2008 17:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heb je in huis qua ingredienten?
Ik ben het even voor je gaan vragen en hij vindt het wel wat!quote:Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Goodbye het volgende:
En hoe vind Boris het mandje? Ik ga er denk ik ook een aanschaffen
Ah, in mijn nieuwe huis heb ik weer radiatoren (ik ga de vloerverwarming missenquote:Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het even voor je gaan vragen en hij vindt het wel wat!![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goed, dat wordt 'm. Ik zit al een half uur allerlei sites met honderden salades te bekijken maar er is gewoon te veel keus.quote:Op zondag 23 november 2008 17:57 schreef conleche het volgende:
Salade Kiri:
Gemengde groene sla (bv zak rucolamelange)
een paar hele bladeren witlof
Tomaten in 8ten gesneden.
uitgebakken spekjes
eitje in 8ten gesneden(1 pp)
mosterddressing
én: gebakken stukjes (stok) brood met gesmolten geitenkaas.
Tuulijk!! Kan ook best zonder de witlof!! (ik bedoelde wel rauwe witlofbootjes hèquote:Op zondag 23 november 2008 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klinkt goed, dat wordt 'm. Ik zit al een half uur allerlei sites met honderden salades te bekijken maar er is gewoon te veel keus.. (Kan 't alleen ook zonder de witlof?
).
quote:Op zondag 23 november 2008 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en hoe maak ik die mosterddressing?.
Bedankt!quote:Op zondag 23 november 2008 18:10 schreef conleche het volgende:
[..]
3 delen (olijf)olie op 1 deel azijn (witte balsamico-azijn is bv. lekker). theelepel mosterd, beetje honing, zout en peper. Dit is de basis. Je kan ook een deel van de olie vervangen door mayo of de honing door zoetstof of frambozenjam.
Leuk is dat hequote:Op zondag 23 november 2008 18:21 schreef Greys het volgende:
Top, ColdFeet!
Kreeg gister een sms van mijn vader dat de nijlpaarden door de tuin van hun lodge liepen. Oh, dat had ik al gezegd he, ik val in herhalingToen zaten ze 'in de middle of nowhere aan de grens Namibië/Angola, genieten!'
Oh handsome Borisje! Wat ligt hij er prinsheerlijk bij!quote:Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het even voor je gaan vragen en hij vindt het wel wat!![]()
[ afbeelding ]
Neuh. Ik ga maar weer verder met werkenquote:Op zondag 23 november 2008 18:54 schreef Goodbye het volgende:
Oh, iedereen is aan het eten/sociaal doen?
Misschien niet eens zo'n gek idee, gezien mijn ervaringen met vrouwen tot nu toequote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Greys het volgende:
Ze gaat naar de moeder van m'n vriend, daar is ze ook opgegroeidquote:Op zondag 23 november 2008 18:54 schreef Greys het volgende:
Oh hou op, ik was toch laatst ook een week naar Egypte met mijn zus? Toen was Heer G gewoon thuis bij Boris dus 's avonds en 's nachts en dát vond ik al ergIk was bang dat hij hem zou laten ontsnappen enzo
Mijn telefoonrekening was 205 euro na dat ene weekje
![]()
![]()
Komt er iemand je poesje () eten geven enzo?
Werken?! Je hebt het wel heel druk de laatste tijd he?quote:Op zondag 23 november 2008 18:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh. Ik ga maar weer verder met werken
Hoe valsquote:Op zondag 23 november 2008 18:54 schreef Greys het volgende:
Komt er iemand je poesje () eten geven enzo?
Ja, ze moet elk weekend werken als ze straks naar Afrika wilquote:Op zondag 23 november 2008 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Werken?! Je hebt het wel heel druk de laatste tijd he?
Ohhh! Dat klinkt alsof je je ECHT geen zorgen hoeft te maken, want daar heeft ze afleiding genoeg zo te horen om jou niet al te erg te hoeven missen. Dus ga je er echt niet over opvreten als je daar zit, lekker volop genieten, je hebt gezorgd voor superopvang voor Poezzie!quote:Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze gaat naar de moeder van m'n vriend, daar is ze ook opgegroeidOpzich heeft ze het wel fijn daar, denk ik ze is beste vriendjes met één van de honden en haar moeder leert haar nog wat manieren
. Maar ik vind het zó zielig om haar achter te laten. Na een dag werken is ze al door het dolle als we weer thuis komen
Ik hoop het dan maarquote:Op zondag 23 november 2008 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh! Dat klinkt alsof je je ECHT geen zorgen hoeft te maken, want daar heeft ze afleiding genoeg zo te horen om jou niet al te erg te hoeven missen. Dus ga je er echt niet over opvreten als je daar zit, lekker volop genieten, je hebt gezorgd voor superopvang voor Poezzie!
quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef conleche het volgende:
Als wij terugkomen van vakantie dan zingen we al 500 km. voordat we er zijn: We gaaaaaaaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe!! Dan is het even stil en dan klinkt het tweestemmig: We gaaaaaaaaaan naar Pippie toe, wegaan naar Pippie toe etc. En dat tot we alle katten hebben gehad.![]()
We zijn overigens dan wel met de auto he. In het vliegtuig zijn we dan te bang dat de piloot zelfmoord zou plegen
O en Koekie slaan jullie gewoon over?quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef conleche het volgende:
Als wij terugkomen van vakantie dan zingen we al 500 km. voordat we er zijn: We gaaaaaaaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe, we gaan naar Sjakie toe!! Dan is het even stil en dan klinkt het tweestemmig: We gaaaaaaaaaan naar Pippie toe, wegaan naar Pippie toe etc. En dat tot we alle katten hebben gehad.![]()
We zijn overigens dan wel met de auto he. In het vliegtuig zijn we dan te bang dat de piloot zelfmoord zou plegen
Koekie is mée!quote:Op zondag 23 november 2008 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O en Koekie slaan jullie gewoon over?
Ik zit even op Relatieplanet te loeren. Sta daar al ingeschreven, maar heb er een tijd niks mee gedaan. Staan toch wel leuke vrouwen op
. Deze week m'n profiel maar even bijwerken en dan wat berichtjes versturen
.
Wát een zak!quote:Op zondag 23 november 2008 19:50 schreef conleche het volgende:[...] DE ENIGE REDEN WAAROM DIE BOOT NAAR ACHTER VOER, ZODAT die bloody toeristen NOG WAT MEER FOTO'S KONDEN NEMEN!!!![...]
Welke maat heb je?quote:Op zondag 23 november 2008 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgenik ben inmiddels ook weer een poosje uit bed...
![]()
nog wel errrrrrrg gaar.......
@Tink, vind het nog steeds irritant dat mensen zeggen dat je toch wel erg dun wordt....
ik hoor dat nog steeds ... en vind het echt niet lollig. En mijn inziens ben ik niet mager of dun, maar gewoon slank..
ben trouwens bezig via markplaats nieuwe lingerie aan te schaffen, want mijn omvang is wederom te wijd....
heb een leuke aanbieder gevonden. dus hoop dat we er een beetje uit kunnen komen... (nieuwe collectie Freya, maar bijna voor de helft....)
ga nu ff douchen en aankleden... tot zoooooo
ik neem aan dat je mijn BH-maat bedoelt???quote:
Zeg, dit was toch niet Merels afscheidspost, toch?!quote:Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Merel het volgende:
ik geef het op, ik hou jullie niet meer bij
Ik kan 70D altijd prima vinden in de winkels hoor!quote:Op zondag 23 november 2008 19:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik neem aan dat je mijn BH-maat bedoelt???
70F
en das een lastige maat, want de meeste winkels beginnen bij omvang 75.....
Haa, je hebt toch zo'n programma met Beau van Erven Dorens en random Anita's waar allemaal mensen met kistjes staan met daarop hun beroep?quote:Op zondag 23 november 2008 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Jezus, wat een verhaal Conleche! Echt te belachelijk voor woorden, zowel van de buggyjatters als de rondvaartbootbestuurder!
Misschien had ze die aan die mop vastgemaakt in de hoop dat ze daarmee beter onder het handvat van de wagen konden haken? Da's het enige dat ik kan bedenkenquote:Op zondag 23 november 2008 19:58 schreef AKnynke het volgende:
nu ben ik wel heel benieuwd hoe je met een aardappelstamper een kinderwagen uit de gracht wil halen Conleche!
Ik had hem met de mopdraadjes aan de mop gebonden, maar twas niet stevig genoegquote:Op zondag 23 november 2008 19:58 schreef AKnynke het volgende:
nu ben ik wel heel benieuwd hoe je met een aardappelstamper een kinderwagen uit de gracht wil halen Conleche!
grotere cup is dan blijkbaar lastiger....quote:Op zondag 23 november 2008 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan 70D altijd prima vinden in de winkels hoor!Maar geen BH-koopjes voor mij dus
Heuj! Boxen is stoer! Ik verlies alleen altijd omdat ik als een idioot met mn armen sta te zwaaien!quote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
Die tvp kan wel weg. Beter vertel ik jullie dat we gisteren een wii gekocht hebbenWisten jullie al dat ik heel goed kan boxen
![]()
Heeft ie je poesje verzorgd?quote:
quote:
PFquote:Op zondag 23 november 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb net in het oor van vriendje geknipt
quote:Op zondag 23 november 2008 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens ben ik echt een ramp met die balansspelletjes. Echt, het is dieptreurig. Als ik naar mijn scores kijk is het een wonder dat ik rechtop kan staan of zelf kan lopen
Haha, lieve edit hoorquote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heeft ie je poesje verzorgd?![]()
![]()
![]()
sorry, beetje flauw vandaag
Had jij ineens een leven vandaag?quote:Op zondag 23 november 2008 21:12 schreef SHE het volgende:
Co, wat een verhaal !
Zat je haar wel goed? Straks ben je huge in japan!
Opruimen en dan even fokken?quote:Op zondag 23 november 2008 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat heet niet niet-gekamd, dat heet 'woest modieus nonchalant" of "out-of-bed-look" !
Binnenkort lopen alle Japanners ermeeTerwijl ze de Conleche doen, boo-ya! *boogies*
quote:Op zondag 23 november 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Binnenkort zijn al die Harajuku's blond en woest nonchalant
Oh, leuk topic: The after fart experience...
Geniaal topicquote:Op zondag 23 november 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Binnenkort zijn al die Harajuku's blond en woest nonchalant
Oh, leuk topic: The after fart experience...
quote:
neequote:Op zondag 23 november 2008 21:20 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, heb je wel weer nieuwe sushi-foto's? ik wacht met smart
quote:Op zondag 23 november 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij ineens een leven vandaag?
En 11 januari, jij, ja of ja? Ik ga kaarten bestellen.
Met een makkelijk Maria dansjequote:Op zondag 23 november 2008 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Met een dansje!
Und jetzt! Ga ik wat drinken en bed-hangen met vriend + tv/boek! Ajuus!
Gefeliciteerd dahhhling! Fijn dat jullie een leuke dag samen hebben gehad!quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Ollie was jarig darling; we zijn naar een klassiek lunch concerto geweest, in Residence te Rhenen.
(pianiste Paola Volpe ) een tikkie zwaar , maar wel grappig.
Daarna nog even borrelen en met gevaar voor eigen leven weer naar utrecht ( sneeuw )
De eerste pak sneeuw valt typisch genoeg altijd op zijn verjaardag
quote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef SHE het volgende:
Jonguh! Ik heb dat al een maand in mijn agenda staan.
Mijn carmen set zet ik ervoor in de was, puppeltje. Ik geef je krullen waar Sissi jaloers op zou zijn geweest
Ik voel met je meequote:Op zondag 23 november 2008 08:55 schreef computergirl het volgende:
is er nog niemand wakker verder?
Gewicht was erg laag vanochtend: 56,5. Misschien omdat ik woensdagavond geen warm gegeten heb ivm overwerken maar verder niks bijzonders gedaan.
Voel me nog steeds ontzetten k.u.t. omdat mijn kappersbezoek gisteren een drama is geworden, ik ben totaal verknipt.![]()
Ik ben zelf nog terug gegaan nadat ik thuis in de spiegel had gekeken, dat is voor het eerst in mijn leven want ik ben zo assertief als een dode muis.
Toen is er weer iets af gegaan (nu door de baas geknipt), waarmee wel het allerergste 'stomme' opgelost is maar ik heb nu extreem kort haar en dat was niet de bedoeling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel goed blijven eten he, vooral vitamientjes enzo. Verzwakt raken is niet ok. Nog even en je valt net als ik bijna flauw zonder aanleiding. En zelfs ik at meer. Forcefeeden ftw, heb vandaag maar een zak popcorn weggewerkt zodat ik nog íets at.quote:Op zondag 23 november 2008 16:49 schreef Viking84 het volgende:
Dat is dus alles wat ik heb gegeten en ik heb gewoon géén honger.
Even nieuwsgierig: linkje?quote:Op zondag 23 november 2008 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb een leuke aanbieder gevonden. dus hoop dat we er een beetje uit kunnen komen... (nieuwe collectie Freya, maar bijna voor de helft....)
*proest* En bedankt, nu is mn toetsenbord viesquote:Op zondag 23 november 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb net in het oor van vriendje geknipt
drie sonates van Scarlatti;quote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
SHE, leuk zeg. Wat speelde ze?
man en ik hebben een flauwe site ontdekt, leuk voor alle atleten onder ons
http://www.foddy.net/Athletics.html
Ik kam het eigenlijk nooit, behalve na het haar wassen (wat ik om de 1 a 2 dagen doe). Bovenop een beetje fatsoeneren qua pluizigheid en dan m'n hoofd op de kop en sprayen maar! En dan zit het wel goedquote:Op zondag 23 november 2008 21:22 schreef conleche het volgende:
Helaas moet ik melden dat m'n haar zelfs niet was gekamd.
Ik kam het ook alleen als het dik in de cremespoeling zit, anders kom ik er niet doorheen.quote:Op zondag 23 november 2008 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kam het eigenlijk nooit, behalve na het haar wassen (wat ik om de 1 a 2 dagen doe). Bovenop een beetje fatsoeneren qua pluizigheid en dan m'n hoofd op de kop en sprayen maar! En dan zit het wel goed
wat geweldig! Hoever kunnen jullie lopen?quote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
SHE, leuk zeg. Wat speelde ze?
man en ik hebben een flauwe site ontdekt, leuk voor alle atleten onder ons
http://www.foddy.net/Athletics.html
Zo doe ik dat ook altijd, jaquote:Op zondag 23 november 2008 22:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kam het ook alleen als het dik in de cremespoeling zit, anders kom ik er niet doorheen.
(Maar dat durf ik niet zo goed aan SHE te vertellen)
quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook altijd, ja![]()
En ik denk trouwens ook niet dat SHE haar haar vaak borstelt, zonde van die mooie krullen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |