Inquote:
quote:woonplaats: Grunn'n (Groningen)
14 mei 1995 ja, drie wedstrijdjes voor het eind van de competitie.quote:Op zondag 23 november 2008 17:55 schreef Barca het volgende:
Toen stonden we voor de herfstvakantie al op het Leidscheplein!
Amsterdam.quote:
Hehe lekker dagje dus zo te horenquote:Op zondag 23 november 2008 17:41 schreef Silenus het volgende:
Godskolere wat een klotedag zeg. Type 'was ik maar in m'n nest blijven liggen'.
A) De stadionspeaker was een reīncarnatie van Jos Brink. "Dag toeschouwerrssss, welkom bij AZ! We huldigen vandaag de AZ C2, omdat ze bovenaan staan!"
B) Het was fokking koud
C) Er waaide constant sneeuw in m'n gezicht
D) Je ziet vrijwel direct dat het weer niks wordt
E) Slap zooitje op het veld
F) Klappertjesmongolen in het stadion
G) Daarna auto terugbrengen naar diegene van wie we 'm geleend hebben en vervolgens rijden er nauwelijks treinen meer.
H) elemaal niks was het vandaag
I) k ben helemaal naar de tyfus
quote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
Hadden we Aron Winter nou maar als coach
hihi
Moest lachenquote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
hihi
Ik neem aan dat het weer erg leerzaam voor hem was.quote:Op zondag 23 november 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
Had Marco nog wat te melden bij de persconferentie?
Niet zo zeiken azijnpisser, wie hadden ze volgens jou moeten aanstellen dan?quote:Op zondag 23 november 2008 19:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het weer erg leerzaam voor hem was.
Nou. Dan had je wekelijks mogen genieten van Sno in de spits.quote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
hihi
Je hebt na de 1-0 ook geen seconde aanspraak gemaakt op meer, dus de samenvatting kwam aardig overeen met mijn gevoel.quote:Op zondag 23 november 2008 19:13 schreef Wooldoor het volgende:
Zo de tering aardig vertekend beeld die samenvatting, alsof Ajax is weggespeeld
Klojo, blijf eens lekker in het den bosch topic. onee, dan ben je de enige posterquote:
Twee flinke kansen voor Suarez op 1-1 nog. Vanaf de 2-0 was het klaar.quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je hebt na de 1-0 ook geen seconde aanspraak gemaakt op meer, dus de samenvatting kwam aardig overeen met mijn gevoel.
Heitinga is net 4 maanden weg, die komt de eerste 8 jaar niet terug, =normaal doen-. Eerst en laatste reactie op een post van jou.quote:
Ik zat nog wel te gniffelen om de pure domheid van de overtreding. Jammer...quote:Op zondag 23 november 2008 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een sukkel die Berg. Volgende week tegen az en dan is hij er niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |