ik ben benieuwd hoe het wordt als het helemaal af-af is hoor!
 ik ben benieuwd hoe het wordt als het helemaal af-af is hoor! hopelijk geeft de kijkoperatie meer uitsluitsel.
 hopelijk geeft de kijkoperatie meer uitsluitsel.  

Nee, het zal wel instapklaar zijn, maar er zal nog veel moeten gebeuren eens we er in zitten. But, who cares hé
 Nee, het zal wel instapklaar zijn, maar er zal nog veel moeten gebeuren eens we er in zitten. But, who cares hé  

Wat is het toch verdomde lastig wanneer je gevoel en verstand niet op één lijn zitten! Stomme biologische klok en rammelende eierstokken ook! Knuffel voor jou!quote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Yoni het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van mijn mamma, met daarin foto's van haar en mijn stiefvader met de één maand oude baby van een vriendinnetje van mijn mams...
Zo lief! Zowel de baby als mijn mams en stiefpaps met zo'n frummelig hoopje op schoot. En ze keken zo trots...
Ik moest (en moet) er helemaal van huilen omdat ik gewoon echt niet meer weet wat ik nou wil. En omdat ik vind dat ze zo naar mijn baby moeten kijken. Daar zit ik dan met al mijn rationele redenen om niet aan kinderen te gaan.
Verdomde biologische klok en eierstokken die kunnen rammelen!!

(alleen nu een beetje boel!)
 (alleen nu een beetje boel!)

Hoop dat het rammelen snel minder wordt of dat je een oplossing vindt om het rammelen op een andere manier te laten stoppen.
  Hoop dat het rammelen snel minder wordt of dat je een oplossing vindt om het rammelen op een andere manier te laten stoppen. 

Nooit gewild ook.
 Nooit gewild ook.  ).
).

Ik heb nog 10,5 jaar tot mijn 40equote:Op maandag 15 december 2008 22:58 schreef Zigeunermeisje het volgende:
Hoeveel tijd heb je nog tot je 40e?
Ik vind het een moeilijk iets, je leeft maar 1 keer en gelijk ook zonder of met kinderen. Ook later, als we groot zijn en weer kleiner worden, bedoel ik.
 (ik word in juni 30). Dus ik heb nog wel eventjes.
 (ik word in juni 30). Dus ik heb nog wel eventjes.  

Maar auw, wat was dat even een pijnlijk moment.
 Maar auw, wat was dat even een pijnlijk moment.

.
. ).
). als het niet lukt, lijkt het rammelen me nog veel moeilijker
 als het niet lukt, lijkt het rammelen me nog veel moeilijker  
  .
.

Doordat ik weet dat we er mee bezig zijn, rammel ik soms minder, maar op het moment dat ik minder goed nieuws krijg, is de mentale klap wel groter en wordt het rammelen weer erger. Het is echt dubbel voor mij eigenlijk. Dat met de priester was gewoon ff pijnlijk omdat ik eerder zin had om het uit te schreeuwen dat we echt al een tijdje bezig zijn, maar daar is die man natuurlijk niet mee gebaat
 Doordat ik weet dat we er mee bezig zijn, rammel ik soms minder, maar op het moment dat ik minder goed nieuws krijg, is de mentale klap wel groter en wordt het rammelen weer erger. Het is echt dubbel voor mij eigenlijk. Dat met de priester was gewoon ff pijnlijk omdat ik eerder zin had om het uit te schreeuwen dat we echt al een tijdje bezig zijn, maar daar is die man natuurlijk niet mee gebaat  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |