Poezebeest wil ook een vriend met klapperende teelballen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef Mula het volgende:
De mijne is heel erg enthousiast. Die heeft laten we zeggen de mannelijke versie van rammelende eierstokken. Klapperende teelballen????
Leuk joh!!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:19 schreef Poezebeest het volgende:
Poezebeest verhuist eind maart naar het volgende topic! Vriendje wil vanaf dan babytjes maken
Dan zeg ik dan gewoon dat ik plaats gemaakt heb voor jouquote:Op zondag 25 januari 2009 18:05 schreef Poezebeest het volgende:
Is goedHoewel het natuurlijk goed nieuws is als jij dan al naar het volgende topic bent verhuist....
Heel fijn _aurum_, rammelen en niet weten wanneer je van start mag is niet fijn! Je verhaal is echt heel herkenbaar en ik ben ook heel blij dat ik weet dat wij over 7 weekjes kunnen beginnen. Niet dat ik nu minder rammel, maar ik weet dat we er binnekort echt voor gaan en het zwanger zijn en een kindje krijgen hopelijk echt gaat worden.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:42 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb vandaag met mijn vriend gebabbeld. Kans is dat we eerder gaan oefenen dan gepland, dus dat is goed nieuws
Ik vind het erg moeilijk om 't bespreekbaar te maken dat ik klapperende eierstokken hebHij's er totaal niet mee bezig en dan heb ik soms het gevoel dat ik zeur. En ik wil niet zeuren.
Uiteindelijk merkte hij dat er wat was en na wat drammen kwam het hoge woord eruit
Eerst en vooral: _aurum_ wat fijn dat je je gevoelens hebt kunnen bespreken met jouw vriend. Wat goed trouwens dat jullie die 3.5 jaar niet meer gaan afwachten. Misschien nu best even laten rusten en allebei wennen aan het idee vooraleer er gesproken wordt over een meer concrete datum.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:53 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Heel fijn _aurum_, rammelen en niet weten wanneer je van start mag is niet fijn! Je verhaal is echt heel herkenbaar en ik ben ook heel blij dat ik weet dat wij over 7 weekjes kunnen beginnen. Niet dat ik nu minder rammel, maar ik weet dat we er binnekort echt voor gaan en het zwanger zijn en een kindje krijgen hopelijk echt gaat worden.
Dat heb ik inderdaad ook Leonieke. Ik rammel nog steeds en kan zonder heftig te rammelen langs babykleertjes lopen, maar het is anders. Ik weet dat ik niet lang meer hoef te wachten en dat geeft toch rust. Maar van de andere kant vind ik het wel heel erg spannend worden. Gaat het überhaupt wel lukken en hoe lang duurt het tot ik zwanger ben en hoe zou dat zijn en voelen en hoe gaat iedereen reageren.quote:Poezebeest: bij mij heb ik die laatste weken toch als 'anders' ervaren. Jij ook? Niet dat ik minder rammelde, maar ik rammelde wel op een totaal andere manier. Rustiger als ik het zo mag omschrijven. Ik heb dat trouwens als heel raar ervaren want ik dacht dat ik nog opgewondener ging zijn, maar dat was het alleszins niet.
Oh, ik dacht echt serieus dat ik de enige was die dit heeft! Ik hoef nog niet eens een baby als ik maar wel alvast mag baby-shoppen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef Burdie het volgende:
Ik wil gewoon babykleertjes kopen. Knuffels. Speeltjes. En een box neerzetten.
Die baby hoeft niet eens per sé nu erbij, ik wil me gewoon onderdompelen in de wereld van speentjes, maxicosi's, aankleedkussens, rompertjes en katoenen luiers.
Verder rammel ik niet hoor.
Een babykamer klussen lijkt me ook zo leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:53 schreef becky27 het volgende:
nee hoor je bent echt niet de enige!! hier genoeg babies in de omgeving dus babykleertjesshoppen lukt wel maar ik wil die o zo gave kinderstoel die veeeel te duur is voor mezelf kopen!
Ik heb ook écht een uberlief vriendjequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef leonieke het volgende:
Eerst en vooral: _aurum_ wat fijn dat je je gevoelens hebt kunnen bespreken met jouw vriend. Wat goed trouwens dat jullie die 3.5 jaar niet meer gaan afwachten. Misschien nu best even laten rusten en allebei wennen aan het idee vooraleer er gesproken wordt over een meer concrete datum.
Poezebeest: bij mij heb ik die laatste weken toch als 'anders' ervaren. Jij ook? Niet dat ik minder rammelde, maar ik rammelde wel op een totaal andere manier. Rustiger als ik het zo mag omschrijven. Ik heb dat trouwens als heel raar ervaren want ik dacht dat ik nog opgewondener ging zijn, maar dat was het alleszins niet.
Wil je ook een tripp trapp???quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:53 schreef becky27 het volgende:
nee hoor je bent echt niet de enige!! hier genoeg babies in de omgeving dus babykleertjesshoppen lukt wel maar ik wil die o zo gave kinderstoel die veeeel te duur is voor mezelf kopen!
ik weet al precies hoe de babykamer er uit zou moeten komen te zien!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een babykamer klussen lijkt me ook zo leuk.
Ledikantjes uitzoeken*zwijmel*.
Oeh, die kende ik helemaal niet! Die is mooi zeg!! Ik houd zelf wel van strak en design (vooral in combinatie met niet-strak en niet-design, als je begrijpt wat ik bedoel), maar vriend helemaal niet. Nog iets om uit te vechten straks.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:02 schreef becky27 het volgende:
@ mula, ik ben helemaal weg van de Bloom Fresco, onwijze designstoel maar wel leuk, past wel bij ons!
Oh, jij koopt ook al echt dingen? Ik geloof niet dat ik dat zou durven hoor! Het blijft bij mij dus echt alleen maar bij kijken. Ik vond het al heel wat dat ik een tijdje geleden een lijstje met leuke namen ben gaan bijhouden in een oud notitieboekje. Dat voelde al alsof ik iets deed wat eigenlijk niet "mocht" ofzo. Trouwens, een tip; houd je lijstje met leuke namen niet bij in een oud notitieboekje. Die eindigt op een gegeven moment namelijk bij het afval. Daaag leuke namen-lijstje.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:44 schreef Poppejans het volgende:
Hahaha Mula en Becky, dat heb ik ook hoor, ik weet al helemaal hoe ik wil dat de babykamer eruit komt te zien![]()
En koop geregeld leuke accesoires voor in dat kamertje! Laatste weken eigenlijk niet meer gedaan.
met babykleertjes previes hetzelfde, sommige zeer leuke unieke dingetjes kan ik echt niet laten liggen, zo heb ik een heel leuk oranje vintage jurkje van marktplaats met knoopjes voorop in de vorm van eendjes
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:37 schreef Poezebeest het volgende:
Vind het wel fijn om hier te lezen dat ik niet de enige ben die in mijn hoofd zo erg bezig ben met baby's en alles er om heen. Ik vond mezelf al raar dat ik soms op internet op baby sites kijk welke spulletjes er allemaal te koop zijn. Maar dan is het niet zo tastbaar als in de winkel. Wanneer ik door de Hema loop of langs de prenatal moet ik mezelf echt in bedwang houden en mag ik absoluut niet gaan kijken naar al die leuke dingetjes. Ik heb ook nog nooit iets gekocht en zal dat ook niet doen tot ik zeker weet dat ik zwanger ben. Wanneer ik weet dat ik zwanger ben mag ik van mezelf naar de stad om iets te kopen en daarna moet ik wachten tot ik het geslacht weet. Wil namelijk wel graag gericht spulletjes kopen.
Voor het kamertje heb ik ook al allemaal ideetjes enzo, maar daar doe ik ook nog niets mee want voor hetzelfde geld wil ik over een tijdje weer wat anders. Ik ken mezelf en ben heel erg wisselvallig daarin.
Namen hebben we al, er is één naam waar lief en ik allebei verliefd op zijn. En die naam kan zowel voor een jongen als een meisje, hihi.
Bij ons is er ook veel verschil in beleving. Ik ben er echt veel meer mee bezig dan mijn vriend. Misschien is dat ook wel man-eigen. Ze hebben ook geen rammelende eierstokken, dat maakt het natuurlijk ook anders.quote:Hebben jullie trouwens ook dat jullie heel erg nadenken over de practische zaken,zoals bijv kraamvisite? Ik vind het wel grappig om te zien hoeveel verschil in beleving er is wat betreft dat soort dingen bij mij en mijn vriend. Hij denkt nergens over na, terwijl ik in grote lijnen eigenlijk wel weet hoe en wat ik zou willen met een kind.
ik heb er ook geen idee van, hou me er op dit moment ook niet mee bezig. Denk dat dat pas komt als ik zwanger ben.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:48 schreef leonieke het volgende:
Ik heb ook nog geen idee hoor hoe we de kinderkamer gaan inrichten, noch heb ik zin om in winkels te gaan rondsnuisteren. Zal wel aan mijn teveel aan testosteron liggen...
mweehquote:Vandaag trouwens vernomen dat mijn schoonzus weer zwanger is. En daar had ik nou écht geen zin in. En nu maar tranen ophouden of het wordt nog ruzie hier thuis ook... Al bij al een kutdag dus.
Ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Op een dag ben jij ook aan de beurtquote:Op zondag 1 februari 2009 17:24 schreef leonieke het volgende:
heel verhaal over schoonzus
Je hoeft ook niets te zeggen, hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 18:06 schreef Poppejans het volgende:
Jemig Leonieke,![]()
meer weet ik effe niet te zeggen
Ooit is het onze beurt, héquote:Op zondag 1 februari 2009 17:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Op een dag ben jij ook aan de beurt![]()
en ik zou toch lekker een potje gaan janken, ook al was het maar onder de douche...
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ooit is het onze beurt, hé![]()
Was dat niet 2009 dat we hier met z'n allen hadden afgesproken? Nog 11 maand te gaan dus
Ik probeer alvast een voorzetje te gevenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ooit is het onze beurt, hé![]()
Was dat niet 2009 dat we hier met z'n allen hadden afgesproken? Nog 11 maand te gaan dus
Ah, ik heb toch geluk dat ik door het advies van de dokter mezelf kan vertroetelen met een stuk fruit ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 19:47 schreef Mula het volgende:
Leonieke, ook ik wil je even een hart onder de riem steken. Je schoonzus klinkt echt verschrikkelijk en ik kan me helemaal voorstellen dat je niet zo lekker reageert op het nieuws van haar zwangerschap. Probeer vandaag zo goed mogelijk te ontspannen en even lekker jezelf te vertroetelen! En ook ik hoop dat het in 2009 gewoon raak gaat zijn voor jullie! Een hele dikke knuffel vanaf hier!
Asyniur, begrijp ik nou goed dat je over een week gaat testen??? Spannend!!
Logisch, maar dit lijkt me typisch iets wat je (vooral als familie!) tegen elkaar moet kunnen zeggen, zonder dat er gelijk hele familievetes ontstaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:20 schreef leonieke het volgende:
Mijn man wil (en dat begrijp ik maar al te goed) geen ruzie met zijn familie.
Zie 2e streepjestopicquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:44 schreef Poezebeest het volgende:
Wat een vervelende situatie Leonieke! Kan me heel goed voorstellen dat je zulke opmerkingen niet op prijs stelt, wat een stom mens ook. Wel goed dat je het er met je man over hebt kunnen hebben. Ik hoop voor jullie dat 2009 in het kader komt te staan van gezinsuitbreiding!
Asyniur: wat moet je voelen dan??
Ah, duidelijk! Spannend, I'll keep my fingers crossed.quote:
Nee, daar heb je gelijk in. Die regel gaan wij ook maar hanteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:50 schreef RockabeIIa het volgende:
flowerbox, er zitten voor- en nadelen aan maar dat weet je zelf vast ook.
Bij twijfel niet doen! Althans, dat hebben wij gehanteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |