Laten we het in dit topic houden.quote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef Houniet het volgende:
[Topper] AZ - Ajax Wat is nou de bedoeling?
Er zijn meer wedstrijden.quote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef Houniet het volgende:
[Topper] AZ - Ajax Wat is nou de bedoeling?
Van degredatie kandidaten iddquote:
Niet dusquote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe lastig is het om die banner in de OP te gebruiken?
Neem het niet persoonlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een feestje wel, maar niet van DSB (familie).quote:Op zondag 23 november 2008 12:27 schreef ASroma het volgende:
was er een feestje van de DSB?
quote:Op zondag 23 november 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Neem het niet persoonlijk.Ja maar als ik Devrim zie wat moet ik dan zegggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Wow, je kan Engels.quote:Op zondag 23 november 2008 12:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Are you watching Amsterdam? Zo moet een minuut stilte zijn!
sop://broker.sopcast.com:3912/33547 doet het primaquote:
Aangepastquote:Op zondag 23 november 2008 12:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Are you watching Eindhoven? Zo moet een minuut stilte zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent ook zo schattig ook hequote:Op zondag 23 november 2008 12:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Are you watching Amsterdam? Zo moet een minuut stilte zijn!
quote:Op zondag 23 november 2008 12:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar als ik Devrim zie wat moet ik dan zegggen
Och..quote:
OMGROFL!!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF! Zit ik Feyenoord - ADO te kijken en heel het stadion zingt "en wie niet springt die is een jood". Schakel ik heel ff over naar AZ - Ajax, wat blijkt, zingen ze het daar ook:D:D:D
ROFL!!!!!!!
OMGWTFROFLOLBBQ!!!ZOMG111einz11elevenz!11quote:Op zondag 23 november 2008 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF! Zit ik Feyenoord - ADO te kijken en heel het stadion zingt "en wie niet springt die is een jood". Schakel ik heel ff over naar AZ - Ajax, wat blijkt, zingen ze het daar ook:D:D:D
ROFL!!!!!!!
Bij AZ - Ajax kan ik het nog begrijpen, maar nu bij Feyenoord...quote:Op zondag 23 november 2008 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ROFL!!!!!!!
Ach.. laat ze nou denken dat ze daar uniek in zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 12:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Och..
Alle boeren zijn homo
Alle Joden zijn homo
Alle friezen zijn homo
Niet echt origineel
Het ADO vak begon.quote:Op zondag 23 november 2008 12:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij AZ - Ajax kan ik het nog begrijpen, maar nu bij Feyenoord...
Het zit diep.
Alle SCHers zijn hetero!quote:Op zondag 23 november 2008 12:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Och..
Alle boeren zijn homo
Alle Joden zijn homo
Alle friezen zijn homo
Niet echt origineel
Ow, dan is het goedquote:
Echt he..quote:Op zondag 23 november 2008 12:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Verder, wat een sfeertje die klappers, zouden ze overal moeten invoeren.
quote:Op zondag 23 november 2008 12:42 schreef Prosac het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOEI
quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 12:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Tijd voor een nieuwe keeper zeg Timmer![]()
Rommendahl zit op de tribune.quote:Op zondag 23 november 2008 12:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Rommedahl is toch beter dan Kennedy?
Wat hebben wij die calimero's misdaan dat ze zo'n aversie hebben tegen ons?quote:Alle Joden aan het gas
Treurigquote:Op zondag 23 november 2008 12:48 schreef Fiskus het volgende:
alle joden aan het gas? dat dat nog steeds gezongen wordt
Hij is al oud hoorquote:Op zondag 23 november 2008 12:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Krijgt Reitsma de beelden met 5 seconden vertraging binnen ofzo.
Elke keer als ik 'm zie lijkt 't weer alsof ie kaler geworden is.quote:
Nog even en hij staat niet meer voor lulquote:Op zondag 23 november 2008 12:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
Elke keer als ik 'm zie lijkt 't weer alsof ie kaler geworden is.
Heb je AZ wel eens zien spelen dit jaar? Spelen mooi voetbal, maar het is dit jaar wel een counterploeg.quote:Op zondag 23 november 2008 12:48 schreef Ungeheuer het volgende:
Bah wat een counterploeg dat Ajax.
Dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 23 november 2008 12:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
Elke keer als ik 'm zie lijkt 't weer alsof ie kaler geworden is.
Ga je 'm 's nachts opzoeken en kaalscheren?quote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nog even en hij staat niet meer voor lul![]()
.
010-ADO toch het dieptepunt op het gebied van supporters intelligentiequote:Op zondag 23 november 2008 12:51 schreef Palmboom313 het volgende:
WOHOOOOOOOOOOOOOOO HAHHA SUCKERS 1-1
Nee helaas..quote:Op zondag 23 november 2008 12:50 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Mooi zo! Heb je een stream van Feyenoord? (zag hem niet staan in streamtopic)
Maar als je wedstrijden van 3 teams had, paste Ajax er perfect bijquote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
010-ADO toch het dieptepunt op het gebied van supporters intelligentie
Mp2p.eu: Feyenoord - ADOquote:Op zondag 23 november 2008 12:50 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Mooi zo! Heb je een stream van Feyenoord? (zag hem niet staan in streamtopic)
Uhm... Bij jullie in het stadion zit er toch altijd zo'n gast met zo'n megafoon die jullie na moeten zingen? Over intelligentie gesproken.quote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
010-ADO toch het dieptepunt op het gebied van supporters intelligentie
Godverdomme....quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 12:54 schreef venomsnake het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 12:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
WEEEEEEEEER EEN ONTERECHTE PENAL TEGEN AZ GVDDDDDD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pingel was terecht, Enoh was stom bezig. Er komen 3 man op Martens af, 1 daarvan had die bal echt wel weggeramd!quote:Op zondag 23 november 2008 12:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was gewoon terecht hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 12:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onterecht?quote:Op zondag 23 november 2008 12:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onterechtquote:Op zondag 23 november 2008 12:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 12:54 schreef venomsnake het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
[ afbeelding ]
Ja... baal alleen dat m'n stream echt 2-3 minuten achterloopt ofzoquote:Op zondag 23 november 2008 12:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op je stream toch ook een penalty?
Wilde hem niet helemaal editten maar deed dat per ongeluk.quote:Op zondag 23 november 2008 12:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
sjimz waar slaat die edit nou weer op?
quote:Op zondag 23 november 2008 12:56 schreef Cheiron het volgende:
En weer een AZ-Ajax waarin ze een cadeautje van de scheids krijgen. Teringzooi
quote:Op zondag 23 november 2008 12:58 schreef finsdefis het volgende:
De Zeeuw![]()
Dat ie allebei z'n benen mag breken.
Blij doen over blessures, erger kun je je niet laten kennenquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 12:58 schreef finsdefis het volgende:
De Zeeuw![]()
Dat ie allebei z'n benen mag breken.
dat is inderdaad een goed woord ervoorquote:Op zondag 23 november 2008 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Die kunstmatige heppiedepeppie-sfeer in dat AZ-stadion
Inderdaad. Je hoort ze amper, maar wel dat kunstmatige geklap met die dingenquote:Op zondag 23 november 2008 12:58 schreef TheVulture het volgende:
de Zeeuw wel.quote:Op zondag 23 november 2008 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft El Hamdaoui vandaag eigenlijk al een bal goed aangeraakt?
sport 7 zend het uitquote:Op zondag 23 november 2008 12:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is ADO-Fey ergens online te bekijken of op tv? behalve eredivisie kanalen
Net of je met de hele familie hier naar zit te kijkenquote:Op zondag 23 november 2008 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Als PSV gisteren uit tegen NAC had gewonnen met 4-0 ok maar omdat PSV thuis tegen Heracles heeft gewonnen met 4-0 vinden jullie jezelf weer goed spelen?quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 13:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Net of je met de hele familie hier naar zit te kijken:
[ afbeelding ]
Same herequote:Op zondag 23 november 2008 12:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja... baal alleen dat m'n stream echt 2-3 minuten achterloopt ofzo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |