Och..quote:
OMGROFL!!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF! Zit ik Feyenoord - ADO te kijken en heel het stadion zingt "en wie niet springt die is een jood". Schakel ik heel ff over naar AZ - Ajax, wat blijkt, zingen ze het daar ook:D:D:D
ROFL!!!!!!!
OMGWTFROFLOLBBQ!!!ZOMG111einz11elevenz!11quote:Op zondag 23 november 2008 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF! Zit ik Feyenoord - ADO te kijken en heel het stadion zingt "en wie niet springt die is een jood". Schakel ik heel ff over naar AZ - Ajax, wat blijkt, zingen ze het daar ook:D:D:D
ROFL!!!!!!!
Bij AZ - Ajax kan ik het nog begrijpen, maar nu bij Feyenoord...quote:Op zondag 23 november 2008 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ROFL!!!!!!!
Ach.. laat ze nou denken dat ze daar uniek in zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 12:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Och..
Alle boeren zijn homo
Alle Joden zijn homo
Alle friezen zijn homo
Niet echt origineel
Het ADO vak begon.quote:Op zondag 23 november 2008 12:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij AZ - Ajax kan ik het nog begrijpen, maar nu bij Feyenoord...
Het zit diep.
Alle SCHers zijn hetero!quote:Op zondag 23 november 2008 12:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Och..
Alle boeren zijn homo
Alle Joden zijn homo
Alle friezen zijn homo
Niet echt origineel
Ow, dan is het goedquote:
Echt he..quote:Op zondag 23 november 2008 12:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Verder, wat een sfeertje die klappers, zouden ze overal moeten invoeren.
quote:Op zondag 23 november 2008 12:42 schreef Prosac het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOEI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |