Hij is al oud hoorquote:Op zondag 23 november 2008 12:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Krijgt Reitsma de beelden met 5 seconden vertraging binnen ofzo.
Elke keer als ik 'm zie lijkt 't weer alsof ie kaler geworden is.quote:
Nog even en hij staat niet meer voor lulquote:Op zondag 23 november 2008 12:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
Elke keer als ik 'm zie lijkt 't weer alsof ie kaler geworden is.
Heb je AZ wel eens zien spelen dit jaar? Spelen mooi voetbal, maar het is dit jaar wel een counterploeg.quote:Op zondag 23 november 2008 12:48 schreef Ungeheuer het volgende:
Bah wat een counterploeg dat Ajax.
Dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 23 november 2008 12:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
Elke keer als ik 'm zie lijkt 't weer alsof ie kaler geworden is.
Ga je 'm 's nachts opzoeken en kaalscheren?quote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nog even en hij staat niet meer voor lul![]()
.
010-ADO toch het dieptepunt op het gebied van supporters intelligentiequote:Op zondag 23 november 2008 12:51 schreef Palmboom313 het volgende:
WOHOOOOOOOOOOOOOOO HAHHA SUCKERS 1-1
Nee helaas..quote:Op zondag 23 november 2008 12:50 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Mooi zo! Heb je een stream van Feyenoord? (zag hem niet staan in streamtopic)
Maar als je wedstrijden van 3 teams had, paste Ajax er perfect bijquote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
010-ADO toch het dieptepunt op het gebied van supporters intelligentie
Mp2p.eu: Feyenoord - ADOquote:Op zondag 23 november 2008 12:50 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Mooi zo! Heb je een stream van Feyenoord? (zag hem niet staan in streamtopic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |