Rodenrijs onder 12 meter sneeuw kan dan ook geen kwaadquote:Op donderdag 4 december 2008 14:05 schreef Casparovvv het volgende:
Te Berkel & Rodenrijs valt het met bakken uit de lucht.
Waar woon je?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rodenrijs onder 12 meter sneeuw kan dan ook geen kwaad
Doe berkel nog maar even niet
in Almelo zelf ook nog niets....quote:Op donderdag 4 december 2008 14:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Nijverdal nog niets.
Dichtbij Almelo enzo.
quote:Op maandag 5 januari 2009 08:27 schreef tevebe het volgende:
Zo'n 8cm ofzo nu en het blijft maar sneeuwen.
Ik ben inmiddels verhuisd.quote:Op zondag 23 november 2008 16:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Ah, woon jij daarHerkende de kerk en toen ik goed keek zag ik dat het vlakbij Meeus/Action/Mustafa is
Ik zie het jaquote:
Nou als ik alleen daarvoor daar moet blijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik zie het ja
Ben nu in Vlijmen, maar had wel het idee dat hier minder ligt dan in Sprang/Waalwijk. Dus wat dat betreft had je beter daar kunnen blijven
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:05 schreef Janetje het volgende:
Wow.. verrassing..
Flink pak in Tilburg.
Inderdaad. Ik stapte uit de auto bij de UvT en het was *PLONK*; zakte helemaal wegquote:Op maandag 5 januari 2009 09:05 schreef Janetje het volgende:
Wow.. verrassing..
Flink pak in Tilburg.
Haarlem ligt aan zee, altijd weinig sneew daarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:30 schreef Ellatjuh het volgende:
in haarlem is wederom weer geen sneeuw
kou zonder sneeuw:r
beter gewoon sneeuw want dan heb je tenminste nog wat moois ipv alleen wat kouds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |