Rodenrijs onder 12 meter sneeuw kan dan ook geen kwaadquote:Op donderdag 4 december 2008 14:05 schreef Casparovvv het volgende:
Te Berkel & Rodenrijs valt het met bakken uit de lucht.
Waar woon je?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rodenrijs onder 12 meter sneeuw kan dan ook geen kwaad
Doe berkel nog maar even niet
in Almelo zelf ook nog niets....quote:Op donderdag 4 december 2008 14:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Nijverdal nog niets.
Dichtbij Almelo enzo.
quote:Op maandag 5 januari 2009 08:27 schreef tevebe het volgende:
Zo'n 8cm ofzo nu en het blijft maar sneeuwen.
Ik ben inmiddels verhuisd.quote:Op zondag 23 november 2008 16:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Ah, woon jij daarHerkende de kerk en toen ik goed keek zag ik dat het vlakbij Meeus/Action/Mustafa is
Ik zie het jaquote:
Nou als ik alleen daarvoor daar moet blijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik zie het ja
Ben nu in Vlijmen, maar had wel het idee dat hier minder ligt dan in Sprang/Waalwijk. Dus wat dat betreft had je beter daar kunnen blijven
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:05 schreef Janetje het volgende:
Wow.. verrassing..
Flink pak in Tilburg.
Inderdaad. Ik stapte uit de auto bij de UvT en het was *PLONK*; zakte helemaal wegquote:Op maandag 5 januari 2009 09:05 schreef Janetje het volgende:
Wow.. verrassing..
Flink pak in Tilburg.
Haarlem ligt aan zee, altijd weinig sneew daarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:30 schreef Ellatjuh het volgende:
in haarlem is wederom weer geen sneeuw
kou zonder sneeuw:r
beter gewoon sneeuw want dan heb je tenminste nog wat moois ipv alleen wat kouds
Ruim 12 cm, ruilen ? ik ben die zooi nu al zatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:30 schreef Ellatjuh het volgende:
in haarlem is wederom weer geen sneeuw
kou zonder sneeuw:r
beter gewoon sneeuw want dan heb je tenminste nog wat moois ipv alleen wat kouds
ja laten we ruilenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ruim 12 cm, ruilen ? ik ben die zooi nu al zat
Alleen doorgaande wegen zijn geruimd de rest zit vol met dikke laag vastgereden sneeuw.quote:
volgens mij vooral ijzel omdat de lucht te warm is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:57 schreef MaGNeT het volgende:
Het noorden / noord-oosten van Nederland gaat rond/vanaf 22:00u een flink pak neerslag krijgen.
Ben benieuwd wat er uit komt...
QFTquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Alleen doorgaande wegen zijn geruimd de rest zit vol met dikke laag vastgereden sneeuw.
Veel belopen stoepen zijn spiegelglad gelopen. Net ijsbanenNiet iedereen heeft de sneeuw netjes op tijd weggeveegd....Maar er is plenty sneeuw die prima plakt. Je kunt gigantische sneeuwbollen rollen
dan kan je beter een bak ijzel hebben zoals in bv 1979. Kan je op straat schaatsenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
volgens mij vooral ijzel omdat de lucht te warm is...
Ik zit in confilct: sneeuw is supergaaf. Maar da's schaatsen ook. En die twee gaan niet goed samen... Dus ik hoop 50/50 dat het gaat sneeuwen
Dat was een heeel kort buitje waarin het heftig sneeuwde.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:13 schreef sjimz het volgende:
In Amsterdam ligt er nu ook sneeuw
Niet heel veel maar toch.
in '79 was ik nog geen eens een jaar dus dat kan ik me niet herrinneren maar ik herrinner me nog wel dat toen ik een jaar of 8 was dat er inderdaad gewoon een laag ijs over de stoep lag. En niet een klein beetje, geweldig!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan kan je beter een bak ijzel hebben zoals in bv 1979. Kan je op straat schaatsen
Toen werd ik geboren, dus toen schaatste ik nog niet zo hard.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan kan je beter een bak ijzel hebben zoals in bv 1979. Kan je op straat schaatsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |