Blijft helaas nog niets liggen... Wachten tot het 0 graden wordt..quote:Op zondag 23 november 2008 14:53 schreef Frezer het volgende:
[..]!
Het begint in EHV nu ook wat serieuser te worden.
Ik kijk op allemaal daken, en die worden nu toch al wel wit,quote:Op zondag 23 november 2008 14:55 schreef Poeke het volgende:
[..]
Blijft helaas nog niets liggen... Wachten tot het 0 graden wordt..
Ja was gisteren hier ook alleen dan Antillianen, was best grappig om te zien.quote:Op zondag 23 november 2008 15:28 schreef Frezer het volgende:
Whehehe, geniaal! De groep Indiers/Pakistanen die hier om de hoek wonen staan nu met z'n allen op het dak foto's van elkaar te maken in de sneeuw.!
Hee nog een Zeeuwquote:Op zondag 23 november 2008 15:29 schreef Devrim_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klikken voor vergroting
Sneeuw!
Middelburg (Zeeland)
Veel meer sneeuw dan hierquote:Op zondag 23 november 2008 15:29 schreef Devrim_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klikken voor vergroting
Sneeuw!
Middelburg (Zeeland)
quote:Op zondag 23 november 2008 15:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
Hee nog een Zeeuw
cheers mate
(ondertussen blijft het vallen)
Right...quote:Op zondag 23 november 2008 15:43 schreef etoz het volgende:
bij mij op het pleintje in Amsterdam
[ afbeelding ]
Ah, woon jij daarquote:
Vandaar nog maar even rondje gedaan hier in Sprang (NB)quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 16:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Ah, woon jij daarHerkende de kerk en toen ik goed keek zag ik dat het vlakbij Meeus/Action/Mustafa is
quote:Op zondag 23 november 2008 15:59 schreef TheSnowMan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nijmegen
Zo koud?quote:Op zondag 23 november 2008 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
Hier inmiddels minimaal 5 centimeter.
quote:
Pessimistquote:Op zondag 23 november 2008 17:05 schreef JDude het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Qua sneeuwhoogte hier ook zoiets. Het verkeer kruipt ook een stuk langzamer voorbij dan normaal.
Maar volgensch de voorspellingen is het vanavond ook allemaal al weer weg.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:47 schreef TheFrankey het volgende:
Hier in het mooie achterlijke west friesland ligt bijna niets.... het regent eerder dan het sneeuwt. Dit verdienen wij ook omdat we in zo'n achterlijke provincie wonen.
Gelukkig maar. Even het KNMI gecheckt, blijft hiero redelijk goed. Hoef morgen niet te krabben de voorruitverwarming aan te zetten.quote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef Renesite het volgende:
Hier nietssss
Groningen komt er bekaaid vanaf.
Te laat...quote:Op zondag 23 november 2008 18:52 schreef dikkemongul het volgende:
kanker, ik moet zo nog patat halen. Ff snel zijn dus
Toen ik terug kwam van m'n werk lag er zeker 10 cm sneeuw op m'n auto! (ook Maastricht dus:p)quote:Op zondag 23 november 2008 18:34 schreef RRGJL het volgende:
Hier ligt al best aardig wat sneeuw, 1cm+ ofzo (Maastricht)
Leuke foto's!quote:
En ik hoopte nog wel zo op een OV storing morgenquote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef supkaa het volgende:
[..]
Toen ik terug kwam van m'n werk lag er zeker 10 cm sneeuw op m'n auto! (ook Maastricht dus:p)
Maarja nu is het opgehouden met sneeuwen en begonnen met smelten![]()
Amsterdam had wat sneeuw, maar dat is nu ondertussen wel weer gesmolten.quote:
in den haag ook, hoewel het inmiddels gestopt is met sneeuwen.quote:Op woensdag 3 december 2008 07:32 schreef supkaa het volgende:
Hier sneeuwt 't ondertussen weer, maar tis van die natte zooi die alleen op auto's en gras blijft liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |