Bij Bob, als je met een Schot chat die dat zegt is er toch geen enkele reden om aan zijn verhaal te twijfelen ???quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:20 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik heb een keer met een schot gechat, die is toen hij 8 was ofzo in het meer van Loch Ness gevallen en er weer uitgeduwt (hij gelooft door Nessie).
Zelf geloof ik niet dat er iets in kan leven, maar zo'n verhaal van iemand die heel integer overkwam, doet me wel even twijfelen.
En omdat het van een dokter kwam geloofde iedereen 't meteen. Immers, zo'n geleerde man enzo. Die docu heb ik ook gezien. Ze hebben in die docu ook nog video-opnames 'ontleed' om erachter te komen dat het een bootje was dat vanaf een grote afstand gefilmd was, en geen dino-achtig beest.quote:Op zondag 23 november 2008 13:44 schreef vosss het volgende:
Ik dacht dat de oorsprong van het hele nessie verhaal niets met een circus te maken had, maar met een of andere oplichter die een dokter een foto liet publiceren van een of ander speelgoedmonster zegmaar.
Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar hij wilde iemand een hak zetten oid. Ooit eens op discovery gezien. Dat circus/olifant verhaal is nieuw voor me
mokele mbembequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:18 schreef DretoX het volgende:
Doet me denken aan de tijd dat ik dinofan was en helemaal blij was toen er in de krant een stukje stond dat er een levende dino was gesignaleerd ergens in Afrika.
Zo zijn er dus veel meer verhalen van dat meer, ook mensen die een beest over hebben zien steken op de weg naast dat meer en zo... als je googled op getuigenverhalen zitten daar best verhalen tussen die het geloven waard zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:20 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik heb een keer met een schot gechat, die is toen hij 8 was ofzo in het meer van Loch Ness gevallen en er weer uitgeduwt (hij gelooft door Nessie).
Zelf geloof ik niet dat er iets in kan leven, maar zo'n verhaal van iemand die heel integer overkwam, doet me wel even twijfelen.
Hoe kan het dat jij nessie hebt gezien? Het is een leuke claim zonder enig bewijs.quote:Op zondag 23 november 2008 14:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat ik nessie gezien heb?
a) ik was niet dronken
b) ik gebruik geen drugs
c) heb geen last van een psychiatrisch ziektebeeld
d) ik ben geen troll
e) ik zag een mega plesasaurus van 7m doorsnee
f) ik lul niet
ja ik heb dit ervaren, jullie niet, dat is het verschil!
Sommige mensen zijn beter in het vertellen van verhalen dan anderen. Dat is volgens mij de enige conclusie die je hieruit kunt trekken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:19 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Zo zijn er dus veel meer verhalen van dat meer, ook mensen die een beest over hebben zien steken op de weg naast dat meer en zo... als je googled op getuigenverhalen zitten daar best verhalen tussen die het geloven waard zijn.
Wat is dan volgens jou een duidelijke fake en wat is 'een betere'? Waarop baseer jij deze observaties?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:27 schreef _DeMoN_ het volgende:
Hier trouwens nog wat fraaie plaatjes van lake monsters (zitten natuurlijk ook duidelijke fakes tussen, maar ook betere)http://www.mysterycasebook.com/lakemonsterphotographs.html
Als het een onbekende diersoort zou zijn zou hij/zij natuurlijk op een andere manier zijn metabolisme op gang kunnen houden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:21 schreef Dartanion het volgende:
Eén vraag voor alle mensen die in Nessie geloven:
Waar moet hij zn voedsel vandaan halen? Dat meer is nagenoeg dood/ levenloos en de omgeving is ook niet voedselrijk voor een zee zoogdier
Nessie eet mensenvleesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:21 schreef Dartanion het volgende:
Eén vraag voor alle mensen die in Nessie geloven:
Waar moet hij zn voedsel vandaan halen? Dat meer is nagenoeg dood/ levenloos en de omgeving is ook niet voedselrijk voor een zee zoogdier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |