Dit is sowieso niet mogelijk, omdat Loch Ness toen nog helemaal niet bestond.quote:Op zondag 23 november 2008 00:33 schreef A_Soul1980 het volgende:
er een kleine populatie plesiosaurussen habiteert in de diepten van het meer en nog altijd stand houden terwijl de andere dinosaurussen 65 miljoen jaar geleden uitstierven.
das je moederquote:Op zondag 30 november 2008 18:34 schreef retteteted het volgende:
in het meertje bij me achter zwemt ook een monster
Het water is wel troebel maar niet door algen, het is troebel door fijnslib. Door de troebelheid dringt er zelfs weinig licht door in het water. Weinig licht = weinig algen = weinig plankton = weinig kleine vissen = weinig grotere vissen = onvoldoende voedsel voor grotere dieren.quote:Op zondag 23 november 2008 17:33 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar Loch Ness is ook niet bepaald een visvijvertje. Bovendien is het water troebel door algen, waardoor je moeilijker kunt bestuderen wat er in de diepten van het meer leeft. En ik begrijp dat die grotten ook niet zolang geleden zijn ontdekt.
Maar ik ben wel met je eens dat het niet echt een vergelijking is.
Niet veel gevangen dus als het goed is.quote:Op zondag 23 november 2008 07:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb nog zitten vissen aan het meer van loch ness. niks geks gezien. helaas.
Je hebt via het o zo persoonlijke internet met een Schot gechat die zegt dat hij door Nessie himself uit het Loch Ness is getild en dat verhaal brent je aan het twijfelen omdat het zo integer en geloofwaardig overkwam?quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:20 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik heb een keer met een schot gechat, die is toen hij 8 was ofzo in het meer van Loch Ness gevallen en er weer uitgeduwt (hij gelooft door Nessie).
Zelf geloof ik niet dat er iets in kan leven, maar zo'n verhaal van iemand die heel integer overkwam, doet me wel even twijfelen.
Nou ja zeg, lekker weer zo.quote:Op maandag 1 december 2008 17:48 schreef Hanoying het volgende:
...
[..]
Je hebt via het o zo persoonlijke internet met een Schot gechat die zegt dat hij door Nessie himself uit het Loch Ness is getild en dat verhaal brent je aan het twijfelen omdat het zo integer en geloofwaardig overkwam?
Alsjeblieft:
http://www.hulpgids.nl/adressen/pagina1.htm
Hoe zie jij elementalen (''sprookjes zijn onzin'')? En ja, het is off topic.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:31 schreef DaantjeF het volgende:
Lochness = ufo = onzin.
Om je te neppen en in de maling te nemen.
Sprookjes zijn toch ook "symbolisch"? Ja, er zit kennis in dat wel.
Bij Bob, als je met een Schot chat die dat zegt is er toch geen enkele reden om aan zijn verhaal te twijfelen ???quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:20 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik heb een keer met een schot gechat, die is toen hij 8 was ofzo in het meer van Loch Ness gevallen en er weer uitgeduwt (hij gelooft door Nessie).
Zelf geloof ik niet dat er iets in kan leven, maar zo'n verhaal van iemand die heel integer overkwam, doet me wel even twijfelen.
En omdat het van een dokter kwam geloofde iedereen 't meteen. Immers, zo'n geleerde man enzo. Die docu heb ik ook gezien. Ze hebben in die docu ook nog video-opnames 'ontleed' om erachter te komen dat het een bootje was dat vanaf een grote afstand gefilmd was, en geen dino-achtig beest.quote:Op zondag 23 november 2008 13:44 schreef vosss het volgende:
Ik dacht dat de oorsprong van het hele nessie verhaal niets met een circus te maken had, maar met een of andere oplichter die een dokter een foto liet publiceren van een of ander speelgoedmonster zegmaar.
Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar hij wilde iemand een hak zetten oid. Ooit eens op discovery gezien. Dat circus/olifant verhaal is nieuw voor me
mokele mbembequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:18 schreef DretoX het volgende:
Doet me denken aan de tijd dat ik dinofan was en helemaal blij was toen er in de krant een stukje stond dat er een levende dino was gesignaleerd ergens in Afrika.
Zo zijn er dus veel meer verhalen van dat meer, ook mensen die een beest over hebben zien steken op de weg naast dat meer en zo... als je googled op getuigenverhalen zitten daar best verhalen tussen die het geloven waard zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:20 schreef Panthera1984 het volgende:
Hoe kan het dat jij nessie hebt gezien? Het is een leuke claim zonder enig bewijs.quote:Op zondag 23 november 2008 14:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat ik nessie gezien heb?
a) ik was niet dronken
b) ik gebruik geen drugs
c) heb geen last van een psychiatrisch ziektebeeld
d) ik ben geen troll
e) ik zag een mega plesasaurus van 7m doorsnee
f) ik lul niet
ja ik heb dit ervaren, jullie niet, dat is het verschil!
Sommige mensen zijn beter in het vertellen van verhalen dan anderen. Dat is volgens mij de enige conclusie die je hieruit kunt trekken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:19 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Zo zijn er dus veel meer verhalen van dat meer, ook mensen die een beest over hebben zien steken op de weg naast dat meer en zo... als je googled op getuigenverhalen zitten daar best verhalen tussen die het geloven waard zijn.
Wat is dan volgens jou een duidelijke fake en wat is 'een betere'? Waarop baseer jij deze observaties?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:27 schreef _DeMoN_ het volgende:
Hier trouwens nog wat fraaie plaatjes van lake monsters (zitten natuurlijk ook duidelijke fakes tussen, maar ook betere)http://www.mysterycasebook.com/lakemonsterphotographs.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |