Wij krijgen niet eens meer een gasaansluiting, dus in principe bespaar je je complete gasrekening.quote:Op maandag 15 december 2008 09:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Als er nu nog maar twee mensen wonen heb je inderdaad zat ruimte...
Die aardwarmte... hoeveel kan dat schelen op de gasrekening om het zo te zeggen?
Kijk... dat klinkt goedquote:Op maandag 15 december 2008 12:14 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Wij krijgen niet eens meer een gasaansluiting, dus in principe bespaar je je complete gasrekening.
Is aardwarmte dan genoeg voor je complete verwarming? Ik dacht dat het extra was naast de normale verwarming?quote:Op maandag 15 december 2008 12:14 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Wij krijgen niet eens meer een gasaansluiting, dus in principe bespaar je je complete gasrekening.
Het schijnt genoeg te zijn.. Hangt er natuurlijk van af hoeveel meter leiding je in de grond legt. Voor ons was er uitgerekend dat ongeveer 270 meter voldoende zou moeten zijn om het hele huis te verwarmen. We hebben nu ongeveer 300 meter liggen, dus dat zou meer dan genoeg moeten zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 12:32 schreef qltel het volgende:
[..]
Is aardwarmte dan genoeg voor je complete verwarming? Ik dacht dat het extra was naast de normale verwarming?
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:12 schreef Rewimo het volgende:
De afzuigkap zit boven het kookeiland als ik het goed zie, al lijkt ie voor het raam te zitten op de tekening. Maar bij het raam zit geen kookgedeelte
Volgens mij zit die afzuigkap boven dat kookeiland [hence the name] en niet onder het raam, dat lijkt mij de spoelbak...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:06 schreef _VoiD_ het volgende:
Afzuigkap voor een raam lijkt me ook niet ideaal. Als je dan aan het koken bent spat ten eerste al je vet ed tegen je glas aan. En als het raam naar binnen opengaat dan ben je gebokt.
Nog maar niet te spreken van de afwerking van de afzuigkap aan de achterzijde. Wat je dus van buiten ziet. En dat het vanaf buiten op zijn minst gezegd vreemd aan zal doen (ook al is het netjes afgewerkt).
En doe je dan ook nog iets met de muur aan de andere kant of is de ruimte daarvoor te klein (kast, planken of zo)?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
En zonder kookeiland gaat er een hoop ruimte verloren, want die gebruik je immers niet.
Tenzij je aan de andere wand ook een stuk keuken doet, maar dan staat de keuken zo 'ver' uit elkaar en da's ook niet handig.
Nee, eerder iets decoratiefs. Kastruimte hebben we wel zat denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En doe je dan ook nog iets met de muur aan de andere kant of is de ruimte daarvoor te klein (kast, planken of zo)?
LCD tv scherm.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, eerder iets decoratiefs. Kastruimte hebben we wel zat denk ik.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat niemand wat aan.
En als je nou ècht alles gelezen had, wist je ook wat het kostquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:23 schreef Oksel het volgende:
Echt, wat afschuwelijk Nederlands dit zeg.
Ons maakt het niet uit om te vertellen wat alles zo'n beetje kost als mensen het ons persoonlijk vragen, maar we willen het gewoon niet graag openbaar op een forum zetten. We lopen niet graag te koop met zulke dingen. Ieder z'n eigen ding toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:23 schreef Oksel het volgende:
[..]
Echt, wat afschuwelijk Nederlands dit zeg.
Wel leuk, meteen een TT erbij getekend krijgen.
Veel plezier in de middle of nowhere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |