TS heeft geen connectiesquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef Mourir het volgende:
Vorig jaar kon ik makkelijk 5 dozen supervlinders verkrijgen maar dit jaar...
Great minds think alikequote:Op zaterdag 22 november 2008 17:34 schreef Wunny het volgende:
Super vlinders zijn ook verboden in Belgie he.
Trouwens, TS heeft geen connecties
Ik kan overal aan komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Dat dus ...quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:37 schreef Bananenman het volgende:
Vuurwerk is heul leuk tot je 15e dan...
Dat zou je denken, maar dan hebben ze nog 9 vingers over en dat is genoeg om nog meer vuurwerk op te steken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat dus ...
Of totdat je daarvoor een vinger kwijt bent. Dan is de lol er ook af, denk ik...
TS is dus te laat met het verzamelen van (illegaal) vuurwerk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:40 schreef Devvie het volgende:
Oh dat van die supervlinders komt omdat er 10.000 kartonnen zijn onderschept in duitsland in maart van dit jaar ofzodus erg weinig aanbod, daarom zijn ze ook zo duur ALS je ze al kunt krijgen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:43 schreef Triptamine het volgende:
Die TT spelfouten doen pijn aan mijn ogen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:48 schreef Devvie het volgende:
Ik heb gister even staan proefschieten trouwens
Als je ze gevonden hebt hou ze dan een minuutje vast na het aansteken!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef Mourir het volgende:
Mooi, zeker uit Belgie gehaalt?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:48 schreef Devvie het volgende:
Ik heb gister even staan proefschieten trouwens
Misschien kan TS beter proberen een cursus Nederlands te verkrijgenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:43 schreef Triptamine het volgende:
Die TT spelfouten doen pijn aan mijn ogen
Het hoeft niet weg hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:03 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik hoop weer op een zwaar mistige avond en nacht de 31e dec. Net als vorig jaar. Ophoeruh met vuurwerk!
Waarom denk je dat na oud en nieuw alle straatnaamborden/prullenbakken kapot zijn?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:04 schreef mirved het volgende:
Wat moet je met 5 dozen aan bommetjes. Na drie vlinders is de lol er toch al vanaf of niet?
dus je heb geen connecties.. tegenwoordig verkoopt de locale groenteboer nog strijkers manquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:03 schreef Mourir het volgende:
[..]
mijn connecties hebben alleen maar nitraten en strijkers. Dat is niks aan
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Waarom denk je dat na oud en nieuw alle straatnaamborden/prullenbakken kapot zijn?
Omdat er van die teringmongolen zijn die genoegdoening halen uit het slopen van spullenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Waarom denk je dat na oud en nieuw alle straatnaamborden/prullenbakken kapot zijn?
Vuurwerkliefhebbers spugen op jou.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Nou vooruit, doe ik er ook 1 bij.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:30 schreef Quir het volgende:
[..]
Vuurwerkliefhebbers spugen op jou.
En ik wil er nog wel 'n rochel bijdoen.
Ik hoop dat er een in je hand ontploft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Ik betaal anders genoeg belastingquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:19 schreef Devvie het volgende:
[..]kk kneus
ik hoop dat je niets meer gaat vinden nu
Hm... een argumentquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef Mourir het volgende:
[..]
Ik betaal anders genoeg belasting
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef Mourir het volgende:
[..]
Ik betaal anders genoeg belasting
Ik denk dat je pakjes bedoelt? Dozen zijn voor jou niet te betalen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef Mourir het volgende:
Hopelijk krijg je, terwijl je zoiets opblaast, een stuk metaalscherf in je been. Doe je het ook niet meer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Hey, jij hier?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je, terwijl je zoiets opblaast, een stuk metaalscherf in je been. Doe je het ook niet meer.
Paupertje
Nee, ik daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het voor de lol en niet om stoer te doen, Maar ja dat zal een vriendloos figuur zoals jij nooit begrijpenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:38 schreef Tuinboon het volgende:
Kereltjes zoals TS die denken dat ze stoer zijn met hun illegale vuurwerk.Optyfen, met oud&nieuw hoor je te partyen ipv pauper doen.
Ik ben blij dat ik dit jaar op wintersport ben met oud en nieuw
Voor de lol spullen vernielen.. sure..quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:06 schreef Mourir het volgende:
[..]
Ik doe het voor de lol en niet om stoer te doen, Maar ja dat zal een vriendloos figuur zoals jij nooit begrijpen
DAN MOET JE OOK NIET BUITEN DE TIJDEN AFSTEKENquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:42 schreef Son-of-Sam het volgende:
Vuurwerk is leuk totdat je 8 uur taakstraf krijgt bij HALT........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
DAN MOET JE OOK NIET BUITEN DE TIJDEN AFSTEKENgheghe ja, ik moest 8 uur bij een zwembad schoonmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..44 Caliber Killer.
hehe, bij ons verkoopt de groenteboer echt illegaal vuurwerk:pquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
dus je heb geen connecties.. tegenwoordig verkoopt de locale groenteboer nog strijkers man
Vuurwerk is leuk TOTDAT je voor moet komen over een half jaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:42 schreef Son-of-Sam het volgende:
Vuurwerk is leuk totdat je 8 uur taakstraf krijgt bij HALT........
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
DAN MOET JE OOK NIET BUITEN DE TIJDEN AFSTEKENze hebben het toch zo verandert dat je alleen vuurwerk af kan steken tussen 22:00 en 02:00 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal een nog grotere teringzooi worden als voorheen![]()
![]()
.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Dat is ze nog niet geluktquote:Op zondag 23 november 2008 00:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ze hebben het toch zo verandert dat je alleen vuurwerk af kan steken tussen 22:00 en 02:00 ?
Zal een nog grotere teringzooi worden als voorheen![]()
![]()
.
Vuurwerkquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Vuurwerk:![]()
De jeugd die op deze post gaan reageren:
Behalve dat kon je blijkbaar ook de juiste letters niet meer krijgen voor de TT.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef Mourir het volgende:
Voor de lol dingen stuk maken met pauper vriendenquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:06 schreef Mourir het volgende:
[..]
Ik doe het voor de lol en niet om stoer te doen, Maar ja dat zal een vriendloos figuur zoals jij nooit begrijpen
Ik denk dat een granaat erger is.quote:Op zondag 23 november 2008 00:51 schreef Sjibble het volgende:
huillies die vlindertjes erg vindenDat is juist het leuke aan oud en nieuw. Die dingen zijn net granaten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |