TS heeft geen connectiesquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef Mourir het volgende:
Vorig jaar kon ik makkelijk 5 dozen supervlinders verkrijgen maar dit jaar...
Great minds think alikequote:Op zaterdag 22 november 2008 17:34 schreef Wunny het volgende:
Super vlinders zijn ook verboden in Belgie he.
Trouwens, TS heeft geen connecties
Ik kan overal aan komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Dat dus ...quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:37 schreef Bananenman het volgende:
Vuurwerk is heul leuk tot je 15e dan...
Dat zou je denken, maar dan hebben ze nog 9 vingers over en dat is genoeg om nog meer vuurwerk op te steken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat dus ...
Of totdat je daarvoor een vinger kwijt bent. Dan is de lol er ook af, denk ik...
TS is dus te laat met het verzamelen van (illegaal) vuurwerk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:40 schreef Devvie het volgende:
Oh dat van die supervlinders komt omdat er 10.000 kartonnen zijn onderschept in duitsland in maart van dit jaar ofzodus erg weinig aanbod, daarom zijn ze ook zo duur ALS je ze al kunt krijgen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:43 schreef Triptamine het volgende:
Die TT spelfouten doen pijn aan mijn ogen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:48 schreef Devvie het volgende:
Ik heb gister even staan proefschieten trouwens
Als je ze gevonden hebt hou ze dan een minuutje vast na het aansteken!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef Mourir het volgende:
Vorig jaar kon ik makkelijk 5 dozen supervlinders verkrijgen maar dit jaar...
Mooi, zeker uit Belgie gehaalt?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:48 schreef Devvie het volgende:
Ik heb gister even staan proefschieten trouwens
Misschien kan TS beter proberen een cursus Nederlands te verkrijgenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:43 schreef Triptamine het volgende:
Die TT spelfouten doen pijn aan mijn ogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |